Naiset ovat luonnostaan sekaisin

Jani J

Naiset ovat luonnostaan sekaisin. Lähes kaikki naiset. Ne naiset jotka eivät ole sekaisin, joutuvat kulttuurilliseen paineeseen, eivätkä löydä naissekopääidentiteettiään johon samaistua. Tästä syystä nuokin periaatteessa tervepäiset yksilöt sekoilevat tavallaan.

Se, mikä erottaa naisen jonka kanssa voi olla naisesta joka aiheuttaa vitusti ongelmia toisille on se, että hyväksyykö nainen tuon sekopäisyyden omaksi ongelmakseen ja opettelee elämään siitä huolimatta, vai tuleeko naisesta kriisistä kriisiin ajautuva perseilijä, joka ei näe itsessään ongelmaa vaan ulkoistaa sekopäisyytensä ympäristönsä (eli yleensä miehensä) ongelmiksi.

Duunattuani naisia 40 vuotta, olen oppinut että naisten pitää vaan antaa olla naisia, mutta paskaa ei tarvitse niellä. Siinä vaiheessa kun nainen alkaa liikaa valuttaa sekopäisyyttä ympäristöönsä (joka vitun asiasta toisia rassaava kriisi), on aika vaihtaa naista. Miehet, etenkin nuoret miehet, ottaa aivan liikaa stressiä noiden kanojen sekoilusta ja mikä pahinta, hyppäävät itse mukaan draamaan. Tällöin vain lietsotaan lisää sekopäisyyttä ja naisen draamasta kokemattoman miehen "ratkaisuhalusta" ja "tilanneanalyysistä" ei juuri koskaan tule mitään hyvää. Päinvastoin. Se on osa mega-kriisin aineksia ja noilla juderansseilla paskotaan kokonaisia elämiä.

Usein kaikki mitä tarvitaan on se että annetaan muijan sekoilla pari päivää keskenään silleen että se ehtii muodostaa toisenkin näkökulman ja kenties alkaa hävetä itseään ja sitten mennään sanoon että kaikki on hyvin, thats it. Tai jos se nainen tekee jotain kohtuutonta, niin lähtee vaan vittuun, eikä katsella taakseen. Jos nainen ei luonnostaan pysy tiettyjen kohtuullisten rajojen sisällä, eli ei vaan hahmota kuinka paljon toista voi kusipäisyydellään kiusata, niin sillä naisella ei tee mitään.

Sit semmonen juttu, että naiset eivät tajua logiikkaa. Oikeasti, naiselle ei voi selittää asioita rautalangasta jos se on asettunut crazy-cow asetelmiin. Logiikan tehtävä on vain jäädä elämään alitajuntaan siihen hetkeen kun nainen alkaa taas tulla järkinsä, jolloin se voi analysoida taas niitä juttuja, mutta naisia ei voi "puhua pois hulluudestaan". Tässä kanssa virhe jota miehet usein tekee. Minäkin tein usein noin vastoin parempaa ymmärrstä, miehelle nyt vaan on vaistomaista koittaa rationalisoida asioita.

Summana: Naiset on erilaisia kuin miehet. Dramaattisesti erilaisia. Palkkio tän erilaisuuden kestämisestä ja sen kanssa suht järkevästi elämisestä ja vastapainona toimimisesta nauttii hyvä mies lämpimistä märistä palvovista huulista kyrpänsä ympärillä eli kannattaa seuloa totuushiukkaset tästäkin viestistä.

8

1366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kullekin omansa

Jo ensimmäisestä kappaleestasi käy selvästi ilmi, millainen tyyppi sinä olet ja millaisten naisten kanssa olet halunnut ja saanut oleskella.

Etpä sinä voi muusta tietääkään, mutta ihan hyvä näin. Pysyttele vain siellä vähän vähemmälle jääneiden miesten ja heille sopivien naisten testosteroni- ja estrogeenihöyryisissä piireissä - on täällä muualla senkin verran viihtyisämpää. ;)

• 13 + 2

Kyllä se vähän niin on, että tietyssä tilassa naisen kanssa ei pysty järkevästi neuvottelemaan, koska nainen odottaa jotakin tiettyä ratkaisua tietyillä sanoilla ja jos ei satu osumaan juuri ne oikeat, niin sekava tilanne ei rauhoitu. Monesti on tosiaan parempi sanoa selkeästi pari järkevää ratkaisumallia ja poistua takavasemmalle joksikin aikaa, kyllä se sieltä sitten soittelee kun pahin sekoilu on ohi ja sanoo, että oikeassahan sinä taisit olla.

• Minun kuulemani (ja kokemukseni) mukaan naiset eivät suinkaan halua kuulla ratkaisumalleja ongelmiinsa vaan ainoastaan empaattista kuuntelua ja myötäelämistä.

• pakani sonta
        Ratikkakuski kirjoitti:

Minun kuulemani (ja kokemukseni) mukaan naiset eivät suinkaan halua kuulla ratkaisumalleja ongelmiinsa vaan ainoastaan empaattista kuuntelua ja myötäelämistä.

Alkaa v1tuttaa kuunnella niitä naisten ongelmia kun naisen pölötyksestä käy ilmi että nainen on joutunut ongelmiin omaa tyhmyyttään tai pinnallisuuttaan mutta muiden pitäisi sitten ratkaista ne.
        Naiset on loisia, ne haluaa itselleen kaiken mukavan ja hauskan mutta sysäävät ikävät asiat muiden harmiksi. Ei tuollaisia voi kunnioittaa!

• Pojat, hoi!

Kyyläpä ketjun pojille on osunut lähipiiriin pelkästään hankalia naisia. Mikähän on se yhteinen nimittäjä? Osaavatkos pojat itse hahmotella asiaa ollenkaan?

• Osa niin miehistä kuin naisistakin on ongelmamagneetteja. Veikkaan sen johtuvan siitä, että ihastutaan ominaisuuksiin, jotka eivät ole otollisia pidempiaikaisita suhdetta ajatellen.

• sdfaasdfasdf

Yhteinen nimittäjä on se, että lähes kaikki naiset ovat sekopäitä, kuten aloittaja totesi. Ehkä 10% naisista on oikeasti miellyttävää seuraa.

• freeflyzone
        sdfaasdfasdf kirjoitti:

Yhteinen nimittäjä on se, että lähes kaikki naiset ovat sekopäitä, kuten aloittaja totesi. Ehkä 10% naisista on oikeasti miellyttävää seuraa.

Mitä omaan näkemykseeni tulee on noin 20 prosenttia ihmisistä jollain tapaa järjissään, pienempi osa miellyttäviä, jotkut täysin yhdentekeviä kusipäitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2642
    2. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      65
      2586
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2310
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      34
      1599
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      239
      1553
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      37
      1462
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1260
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1216
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1181
    Aihe