Ankara 30 vuoden joogaaminen teki minusta joogalentäjän. Aluksi lensin vain lyhyitä pomppuja, mikä kävi takalistolle. Nyt lennän jo sellaisia 120 kilometrin keskipitkiä lentoja noin 500 metrin korkeudessa. Tavoitteeni on lentää maapallon ympäri.
Olen joogalentäjä!!!
joogalentäjä
5
269
Vastaukset
- lentonoita
Minä puolestani lensin jo Kuuhun ja kirjoittelen sieltä läppärilläni vuodesta 2020 käsin. Tulevaisuuteen ja menneisyyteen matkustaminen luonnollisesti nykypäivää, siis vuoden 2020 päivää.
- What the kvak
Mikä on läppäri?
- Joogaaja
What the kvak kirjoitti:
Mikä on läppäri?
Vuoden 2020 joogaslangia.
- Yoko
Missä näitä vois opiskella?
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=mpZnQwpKINA - Kokenutjoogalentäjä
Tehän lennätte ihan pikkumatkoja! Lensin avaruuteen ja sieltä kävin tarkastamassa koko Linnunradan. Eikä ees ota koville!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908647
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482479Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382243