Menin lukemaan tämmösen jutun ja vielä jatko keskustelua useamman sivun:
http://yle.fi/uutiset/oletko_vahentanyt_sokerin_kayttoa_oliko_siita_hyotya/7127141
Nyt olen aivan jumissa asian kanssa että mitä sitten oikein pitäisi syödä jos kerran pahasta on:
-Riisi
-Peruna
-Pasta
-Tumma ja vaalea leipä
-Maitotuotteet
-yms hiilari- ja sokerituotteet
Ei meikäläisen päivä aterioista jää jäljelle kuin liha ja päivällisellä olevat kasvikset. No joo aamiaisessa olen jo siirtynyt myslin, maustamattoman maitorahkan, ja mehukeiton yhdistelmään, mutta nythän tämäkin on pahasta kun mysli on tottakai viljaa, mehukeitossa sokeria, jos ei lisättyä niin marjoista, ja maitorahkakin on yllätys yllätys maitotuote.
Kuitenkaan aamiaisella ei tekisi mieli syödä mitään pihviä tai kasviksia ja yleensä ottaen ei vain ole varaa siirtyä mihinkään himalajan vuorilta tuotuun erikoissupermuonaan.
Auttakeee!
3
85
Vastaukset
- epätietoonen
Lisättäköön vielä että muuten olen yrittänyt pysyä aina kaikki ruokaisena (minkä takia tämmöset ruokavalion rajaukset ärsyttää). En mielestäni syö liikaa = 1500-2000kcal päivässä 170cm ja 95kg ruholla.
Tuota painoa vaan pitäisi saada alas päin, mutta työ ja harrastekiireet tekevät sen että liikunta jää varsin vähälle ja kun kerta joka puolella puhutaan että ruokavaliosta se homma lähtee... - täti54
Älä usko kaikkea, mitä luet. Syö kaikkea, mutta vältä puhdasta sokeria ja valmisruokia/pikaruokia.
Liiku enemmän arkiliikuntaa, ei se tarvitse salilla tms käymistä. - Niimpä niin
Totta ettei kaikkea kannata uskoa.Syö kuten tähänkin asti vähennä tai vältä sokeria,valmis ja pikaruokia.Lisää enemmän liikuntaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk813015Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911726Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll831571- 1371432
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651428- 1571334
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591263Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981197Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821197- 831182