Sokerivero Ja Ruoka

Ghost 2014

Kyllä sitä nyt taas joku idiootti sai keksinnön nostaa sokerin verotusta taas ylös.
Eikö saatana jo riitä, että ollaan Euroopan kallein maa ja nyt sitten vieläkin kalliimmaksi muututaan, että viedään pienituloisilta rahat jotka pienellä korotuksella saatiin, että ei sitten varmasti jää senkään vertaa enempää käteen.

Ruuankin hinta on noussut.
Muka Euron myötä hinnat 2002 ja vitut, Suomen Eduskunta valehteli niin, että korvat heilui ja paljon, sitten he vieläkin ihmettelee minkä takia kansalaiset eivät mielellään äänestä.
Sitten sanotaan, että jos et äänestä, et voi vaikuttaa VITTU kun yksi ihminen joka sinne Eduskuntataloon pääsee ei voi vaikuttaa mitenkään, pitäisi koko puolue laittaa uusiksi enennkuin jotain saataisiin aikaiseksi ja niin vielä, että Suomalaiset vaikuttaa kuka menee kyseiseen puolueeseen...No onko työttömille omaa puoluetta! Ei ole!

Tässä vähän SUOMEN EDUSKUNNALLE MUSIIKKIA
http://www.youtube.com/watch?v=6PczhUTkl0w


http://www.youtube.com/watch?v=VD6zQqlrWEQ

Ja tuossa toinen Irwinin sanoin.

Itse en äänestä kun olen sen jo aikoja sitten huomannut ettei siitä ole mitään hyötyä.
ETTÄ HAISTAKAA PASKA KOKO VALTIONVALTA, ETTE OSAA MUUTA KUN VEROTTAA.......HAISTAKAA PASKA.

3

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nosto on asiaa

      Viinan veroa nostetaan. Samoin sokerin, koska se on epäterveellistä.
      Sitä ei ole pakko syödä.

    • dirli

      Ei niitä siksi nosteta että ne ovat epäterveellisiä. Politikot vähät välittävät miten terveellisesti kukakin syö.
      Viinaveroa ei nyt uskalleta nostaa koska kansa äänesti jaloillaan ja alkoi hakea viinansa Virosta.
      Lopetetaan sokerin ja muun makean syönti kokonaan niin kohta laskee sokerin hinta.

    • makke721

      Niin kuka sitä estää makeisia syömästä? Ei kukaan sillä sitä syö sokeria jos haluaa oli sitten hinta mitä tahansa tosi Suomen Eduskunta haluaa saada valtiolle rahaa jotta ministerit saa mällätä mielin määrin käyttäen veromaksaien rahoja esim. nostaen omia palkkojaan ja eläen rellestäen ostaen kalliita asuntoja ja sitten valittaen ettei rahat riitä elämiseen kun yhtiövastikkeet ovat suuria muut menot, mutta kuka ministeri nyt vuokra-asunnossa asuisi kun on rahaa millä ostaa mitä haluaa.
      Viinan juonti ei korkeilla voroilla lopu vaan totta se on, että Virosta sitä halpaa viinaa saa vaikka pakettiautollisen sanoen sitten tulliin, että synttäreihin tai häihin on viinaa, kaljaa ja lonkeroa hankittu heh niin pileisiin sitä ostetaan...Juu joskus kyllä, mutta toisinaan koko vuoden tarpeisiin sillä eipä tarvitse sitten niin useasti hakea Virosta kun on hää ja synttärijuomat hankittu siis omaan käyttöön.
      Voi sitä kotiviiniäkin melko halvalla tehdä esim. 30 litraa ja pullon hinnaksi tulee silloin noin 1-2€, että sekin on halpaa ja yhdestä kotiviinipullostakin saa melko hyvän humalatilan.
      Kalja on halvimmillaan 95 senttiä ja kossu 10.49€ eli sanoisin, että viina on halvempaa mikäli olutta kuluu noin 12 tölkkiä niin hinta on tuolloin 11.40€, mutta kelle nyt 12 tölkkiä riittää eli viinaa vaan ja myöhemmin Virosta paljon viinaa ja lonkeroa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe