Parantaako karppaus liikalihavuuden lisäksi kaikki muutkin kehon ja mielen vaivat? Onko karppaus siis vaihtoehto viralliselle terveyden- ja sairaudenhoidolle? Onko karppaus siis vaihtoehtoinen hoitomuoto?
Onko karppaus vaihtoehtoista hoitoa?
7
76
Vastaukset
- Tulevaisuus edessä
Kyllä, karppaus voi olla sitäkin. Itse olen vähähiilihydraattisella ruokavaliolla nimenomaan ärtyvän paksusuolen takia.
Lukuisat pikkuvaivat parantuivat ja uusia ei ole tullut.
Lihavuuden lisäksi vhh parantaa veren rasva-arvoja, 2-tyypin diabetes saattaa kadota kokonaan, laktoosi-intoleranssi saattaa parantua, iho-ongelmat katoavat... Puhumattakaan pcos-syndroomasta tai epilepsiasta.
Koska ravinto on elämän perustarpeita, vaikutetaan ravinnon kautta joka soluun ja toimintoon.
Puhdas ravinto ei ole vhh:n erioikeus, mutta vhh:lla ihmiset usein ensimäistä kertaa ajattelevat asiaa ja siirtyvät puhtaampaan ravintoon. Se vaikuttaa terveyteen monella saralla.
Mutta eihän asia ihan niin ole, että ota tästä karppaus ja parane kaikista vaivoista! Ei ole vain yhtä tapaa karpata. Meillä on eri geenit, eri kasvuympäristö ja altistuminen ja eri kulutus, tarvitsemme siis yksilöllisesti eri ravintoaineita.
Mutta ruoka olkoon lääkkeenne! Siinä on tulevaisuuden terveydenhoitoa.- jopa yksi oikein
" Lihavuuden lisäksi vhh parantaa veren rasva-arvoja "
- sama tapahtuu pelkällä peruna -dieetillä. http://www.iltasanomat.fi/laihdutus/art-1288510655455.html
" 2-tyypin diabetes saattaa kadota kokonaan "
- ei katoa. Pysyy koko elämän ajan.
" laktoosi-intoleranssi saattaa parantua "
- ei parannu. Pysyy koko elämän ajan.
" iho-ongelmat katoavat."
- useasti lihava ihminen, joka päättää laihtua, samalla tekee elämänmuutoksen, johon kuuluu mm. parempi hygieenia.
" Puhumattakaan pcos-syndroomasta "
- lihavilla itsehoitona on laihdutus. VHH on yksi keino laihduttaa.
" tai epilepsiasta. "
- BINGO! - Tietoa eikä arvausta
jopa yksi oikein kirjoitti:
" Lihavuuden lisäksi vhh parantaa veren rasva-arvoja "
- sama tapahtuu pelkällä peruna -dieetillä. http://www.iltasanomat.fi/laihdutus/art-1288510655455.html
" 2-tyypin diabetes saattaa kadota kokonaan "
- ei katoa. Pysyy koko elämän ajan.
" laktoosi-intoleranssi saattaa parantua "
- ei parannu. Pysyy koko elämän ajan.
" iho-ongelmat katoavat."
- useasti lihava ihminen, joka päättää laihtua, samalla tekee elämänmuutoksen, johon kuuluu mm. parempi hygieenia.
" Puhumattakaan pcos-syndroomasta "
- lihavilla itsehoitona on laihdutus. VHH on yksi keino laihduttaa.
" tai epilepsiasta. "
- BINGO!Et näköjään TIEDÄ asiasta mitään. Ei se mitään, korjaan vähän.
Yksi tutkimus perunalla vastaan 15 vhh-ruokavaliolla...
Jos elät pelkäällä perunalla 2 vuotta vaikkapa tai sitten elät vhh.ruokavaliolla, niin eroja kyllä tulee sekä veren rasva-arvoissa että muissakin arvoissa... Kokeile itse vaikka. Tyhmin väite mitä ikinä olen kuullut.
2-tyypin diabetes ei näy enää lainkaan, on täysin oireeton, jos pysyy vähähiilihydraattisella, siis lääkkeetön ja oireeton. Yleensä sairaus ei katoa kuten muutkaan autoimmuunitaudit, mutta on sellasistakin tapahtunut... Usko pois. Riippuu siitä paljonko vielä on omaa insuliinituotantoa ja paljonko haima se vielä toipuu. Insuliiniresistenssistä voi myös toipua.
Laktoosi-intoleranssi on todellakin kadonnut. Tai ainakin sietää maitoa. Yllättävää, mutta totta! Viljojen poisjättö tekee sen, että suolsiton nukka toipuu ja sitten sietää myös laktoosia. Ilmeisesti tämä on mekanismi.
Minä en ole ollut koskaan lihava, en edes ylipainoinen. Silti iho on parempi nyt vhh:lla. Olen yksi hyvä esimerkki, mutta on meitä paljon! Tosi paljon.
Vhh auttaa PCOS:iin, vaikka ei laihtuisi.
"Yli puolet potilaista on ylipainoisia, ja heillä on taipumus erityisesti ns keskivartalolihavuuteen. "
www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00686
http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/cen.12175/abstract
Epilepsiakohtauksia vähentää ketogeeninen dieetti. Se on Käypähoitoa.
http://www.laakarilehti.fi/uutinen.html?opcode=show/news_id=8592/type=1
Eräs tuttu on parantunut jopa reumasta. Sitä ei siis enää löydy. Ei milläään testillä. Kuitenkin leikattu kymmeniä kertoja ja hoidettu reumana toistakymmentä vuotta. Viljaton ja puhdas ruokavalio oli keskeisin tekijä, myös hyvät rasvat. - jopa yksi oikein
Tietoa eikä arvausta kirjoitti:
Et näköjään TIEDÄ asiasta mitään. Ei se mitään, korjaan vähän.
Yksi tutkimus perunalla vastaan 15 vhh-ruokavaliolla...
Jos elät pelkäällä perunalla 2 vuotta vaikkapa tai sitten elät vhh.ruokavaliolla, niin eroja kyllä tulee sekä veren rasva-arvoissa että muissakin arvoissa... Kokeile itse vaikka. Tyhmin väite mitä ikinä olen kuullut.
2-tyypin diabetes ei näy enää lainkaan, on täysin oireeton, jos pysyy vähähiilihydraattisella, siis lääkkeetön ja oireeton. Yleensä sairaus ei katoa kuten muutkaan autoimmuunitaudit, mutta on sellasistakin tapahtunut... Usko pois. Riippuu siitä paljonko vielä on omaa insuliinituotantoa ja paljonko haima se vielä toipuu. Insuliiniresistenssistä voi myös toipua.
Laktoosi-intoleranssi on todellakin kadonnut. Tai ainakin sietää maitoa. Yllättävää, mutta totta! Viljojen poisjättö tekee sen, että suolsiton nukka toipuu ja sitten sietää myös laktoosia. Ilmeisesti tämä on mekanismi.
Minä en ole ollut koskaan lihava, en edes ylipainoinen. Silti iho on parempi nyt vhh:lla. Olen yksi hyvä esimerkki, mutta on meitä paljon! Tosi paljon.
Vhh auttaa PCOS:iin, vaikka ei laihtuisi.
"Yli puolet potilaista on ylipainoisia, ja heillä on taipumus erityisesti ns keskivartalolihavuuteen. "
http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/cen.12175/abstract
Epilepsiakohtauksia vähentää ketogeeninen dieetti. Se on Käypähoitoa.
http://www.laakarilehti.fi/uutinen.html?opcode=show/news_id=8592/type=1
Eräs tuttu on parantunut jopa reumasta. Sitä ei siis enää löydy. Ei milläään testillä. Kuitenkin leikattu kymmeniä kertoja ja hoidettu reumana toistakymmentä vuotta. Viljaton ja puhdas ruokavalio oli keskeisin tekijä, myös hyvät rasvat." Jos elät pelkäällä perunalla 2 vuotta "
- eihän kukaan elä pelkällä perunalla (tai pelkällä voilla), vaan kyseessähän oli testi ja testin tuloksena oli laihtuminen ja veriarvojen parantuminen.
" 2-tyypin diabetes ei näy enää lainkaan, on täysin oireeton, jos pysyy vähähiilihydraattisella, siis lääkkeetön ja oireeton. Yleensä sairaus ei katoa kuten muutkaan autoimmuunitaudit, mutta on sellasistakin tapahtunut... Usko pois. "
- D2 ei parannu...ei edes uskolla.
" Laktoosi-intoleranssi on todellakin kadonnut. "
- Laktoosi-intoleranssi ei oikeastaan edes ole sairaus, joten ei siitä voi "parantua". Se on ja pysyy.
" Vhh auttaa PCOS:iin, vaikka ei laihtuisi.
Yli puolet potilaista on ylipainoisia, ja heillä on taipumus erityisesti ns keskivartalolihavuuteen. "
http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/cen.12175/abstract "
- Sanotaanko tuolla jossain, että PCOS-sairastavia naisia (joista puolet oli lihavia), hoidettiin VHH:lla????????????
" Epilepsiakohtauksia vähentää ketogeeninen dieetti. Se on Käypähoitoa. "
- juu...siitä sait ainoan pisteen.
" Eräs tuttu ...."
- Vastaavia ihmeparantumisia on netti täynnä ja alkaa yleensä aina samalla tavalla ; eräs tuttu...
Vähähiilihydraattinen ruokavalio on tie terveyteen.
Käytännössä oli vaiva mikäs hyvänsä kannattaa kokeilla kuukauden aperi olla ilman hiilihydraatteja
Tämä on minun mielipide. Jokainen saa tietysti uskoa mihin haluaa.- luvat kunnossa?
Vastauksista päätellen karppaus on "vaihtoehtoinen hoitomuoto" ja näköjään palstan puoskaritkin ovat paikalle ilmoittautuneet.
- VP?
luvat kunnossa?
lukutaito ja ymmärrys kunnossa??? Tuskin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672385- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww691130EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41097- 77803
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660- 43658
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23615- 27581