Kuten otsikossa, niin haluaisin tietää, onko tuo seuratoiminta joka kaupungissa yhtä kieroa? En paikkakuntaamme paljasta, mutta nyt on nähty kuinka kieroa toimintaa vanhemmat voivat harjoittaa. Ei edes valmentajalla ole päätäntävaltaa kun äidit järjestelevät asioita. Hullummallehan tuo näyttää kun isät kiekkokaukalon laidalla.
Vastaukset 4
- afsgf
Noila tiedoilla on mahdoton ottaa kantaa. Vaikka et paikkakuntaa tai seuraa haluaisikaan paljastaa niin kerro toki enemmän mikä närästää. Itse en ole kokenut tai havainnut, mutta olen kyllä ymmärtänyt ettei draamalta ole kaikkialla vältytty ja aina ei ole päätöksissä ollut urheiluliset lähtökohdat prioriteettilistan kärjessä.
- lähdetty poiskin
On kuopiossa umpikieroa.
- Onon
On melkein kaikkialla.
- kohta lopetetaan
Riihimäki varmaan pahin esimerkki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3081100Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni67935- 77918
- 71795
- 67721
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40715Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34617- 44617
- 51579
- 42551