Tänään on se kansainvälinen suihinottopäivä

ätmi-sinkku

Lurps lurps. Olen kateellinen niille jolla on nainen kotona odottamassa suu auki kun mies tulee töistä...

30

357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei pelkoa

Oot jotenkin käsittänyt ton parisuhteen väärin...

• Tikkutakkutöö

Se on käsittänyt sen enemmänkin väärin ja yksi syy misksi juuri ei saa naista on siinä.

• ätmi

Kyllä, parisuhde on sellainen että naistenpäivänä mies tekee pyyteettömästi asioita naisen hyväksi ja suihinottopäivänä nainen ei tee mitään.

• ätmi-sinkku

Moloa poskeen vaan. Saakohan presidenttimme Sauli Niinistö tänään suihinoton muijaltaan?

• Hemmo Kivespussi

Hei nyt palstan naiset, kuka tulee ottamaan suihin? Odotan täällä muna pystyssä ja kivekset täynnä spermaa!

• tötötöö

Milloin tulenee yleiset kalsarien vaihtoviikot, pitäisköhön osallistaua ?

• Jagdpanther

Kotona on nainen oottamassa mutta suu vaan pysyyvisusti kiinni ;(

• Melle1234

Itse ainakin ajattelin miellyttää poikaystävää, jahka tulee kotiin :) suuseksin antaminen on muutenkin minusta kivaa, kun rakastamani ihminen nauttii. Usein kiihotun siitä itsekin.

Jos mies olisi IHAN joka päivä tyrkyttämässä munaa suuhun, niin varmaan hommasta silloin katoaisi hohto, mutta muuten se on kyllä kivaa.

• tuikas rassu

Kyllä kusinen vittu on ilo nuolla. Toivottavasti ennättää pari terävää juoda että homma ei tunnu yhtä pahalta kuin kuulostaa.

• Ikisinkku M

Alkaen tästä päivästä lupaan jatkossa vähemmän vihata naisia jos joku niistä tulee tänne, paistaa hyvän pihvin ja antaa suikkarin. Aikaa on vielä vajaa 5 tuntia, jos ei näy niin vihaan sitten enemmän enkä sitä anteeksi pyytele.

• Rivo Riitta

"...jos joku niistä tulee tänne"

Kyllähän se käy. Olen tavallinen suomalainen XXL-kokoinen kurppanainen. Haluan litteävatsaisen NHL-tähden, joka tekee minulle kotona karjalanpiirakoita ja tarjoilee niitä sitten suoraan suuhuni. Minulla on täysi oikeus näihin vaatimuksiin, sillä treffimaailmassa vallitsee tällä hetkellä naisten markkinat!

Anna kotisoitteesi niin tulen antamaan sinulle kunnon kyydit

• Ikisinkku M
        Rivo Riitta kirjoitti:

Kyllähän se käy. Olen tavallinen suomalainen XXL-kokoinen kurppanainen. Haluan litteävatsaisen NHL-tähden, joka tekee minulle kotona karjalanpiirakoita ja tarjoilee niitä sitten suoraan suuhuni. Minulla on täysi oikeus näihin vaatimuksiin, sillä treffimaailmassa vallitsee tällä hetkellä naisten markkinat!

En anna, itsestäänselviin reunaehtoihin kuuluu että naisen tulee hoikka, nätti sopivasti meikattu suukkosuu. Nykyään naiset meikkaakin liian vähän:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288665569911.html

"Lause, jonka kuulen edelleen jatkuvasti, on: ”kyl mä sit laitan kun on jotain erikoista tai meen jonnekin."

Niinpä, no nyt olisi erikoista tarjolla kun voisi konkreettisesti tehdä palstaa vähemmän naisvihaiseksi.

• Rivo Riitta
        Ikisinkku M kirjoitti:

En anna, itsestäänselviin reunaehtoihin kuuluu että naisen tulee hoikka, nätti sopivasti meikattu suukkosuu. Nykyään naiset meikkaakin liian vähän:

"Lause, jonka kuulen edelleen jatkuvasti, on: ”kyl mä sit laitan kun on jotain erikoista tai meen jonnekin."

Niinpä, no nyt olisi erikoista tarjolla kun voisi konkreettisesti tehdä palstaa vähemmän naisvihaiseksi.

Tyypillinen suomalainen mies. Ekaksi vongutaan ja sitten vaaditaan jotain erityisehtoja. Fine, ole sitten ilman. Menen ähkimään ja uhkimaan sitten jonkun jyystärikarhun kanssa.

• niw0e+22
        Rivo Riitta kirjoitti:

kalepaako varattu lellipoika joka tekee kaiken sulle?

• ewgegg
        Rivo Riitta kirjoitti:

Tyypillinen suomalainen mies. Ekaksi vongutaan ja sitten vaaditaan jotain erityisehtoja. Fine, ole sitten ilman. Menen ähkimään ja uhkimaan sitten jonkun jyystärikarhun kanssa.

sulta pitäs nuolla pilluu koko ilta ja yä ni etten pysy pisulle nää menemää

• Just näin
        Ikisinkku M kirjoitti:

''Nykyään naiset meikkaakin liian vähän:''

Ai? Musta sais meikata vielä vähemmän.

• ranteet auki

JOo tällaset suikkaripäivät sun muut valentinet ja sekisjuhlat, on sinkuille itsemurhapäiviä.

• mies.

Mielenkiintoista. Lähetin yhdelle naiselle viestin tästä päivästä sanoen ja nainen sanoi että hänen pitää tavata sukulaisia, muuten tulis luokseni iltaa viettämään.
      Harmi juttu sinänsä mutta ei voi mittää.

• atm-25v

Tulisko nyt joku kaunis nainen kerrankin ottamaan minulta kunnolla suihin? Voisin maksakkin siitä vaikka 50 euroa pullon viiniä päälle. Jos ei kelpaa niin lähden yöelämään riehuaan ja vetämään porukkaa turpaan ja kaadan juomat naisten päälle baarissa.

• atm-25v

Tekis kyllä kieltämäät mieli vetää ranteet auki itseltään kun en tällaisena päivänäkään saa suikkaria.

• atm-25v
        atm-25v kirjoitti:

Tekis kyllä kieltämäät mieli vetää ranteet auki itseltään kun en tällaisena päivänäkään saa suikkaria.

*kieltämättä.

• atm-25v
        atm-25v kirjoitti:

*kieltämättä.

Ellei sitten joku nainen tartu tarjoukseeni mutta tuskin tarttuu. Se olisi jo maailman ihme jos näin tapahtuisi.

• Yks muija vaan

Mun mies ei todellakaan saa tänään suihinottoa, sillä ovuloin tänään tai huomenna, joten seksiin on hänellä tyytyminen, niin tylsää kuin se onkaan.

• atm-25v

Olisin tyytyväinen jos saisin seksiä mutta kun en saa sitä missään muodossa tänäänkään.

• Vanha pukki

Kätöset kävi ja saunapuhdasta nuoltiin.Viel vartoon josko ennen lukkarinlaulua vielä sais?

• upkhjk

mies ja isä eikä tullut tänään yhtään mitään. en tiedä ottiks kuuleviin korviin toiveen huomisesta.

• sinkkumies.

Monikohan äiti otti suihin mieleltään joka ei edes halaanaistaa ´n aamuisin?

• Onneton sinkkumies

Äiti ei koskaan ottanut minulta suihin. Nyt surullisena ja yksinäisenä muistelen äitin tissejä ja runkkailen itsekseni.

• mies.

Panin yhtä naista eilen saunassa. Suihin se ei ottanut.

• elämä.

Suomessa on liikaa sinkkuäitejä ja minusta ne pitäis jakaa kaikille sinkku miehille pakolla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      272
      3392
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      21
      1863
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      28
      1537
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      84
      1411
    5. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      137
      1058
    6. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      1014
    7. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      66
      906
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      86
      786
    9. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      707
    10. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      51
      686
    Aihe