Missä tavata itsensä ikäisiä nuoria naisia?

nuorimies22

Eli ikäluokkaa 18-24v. Baarit on sellainen mistä en takuulla seuraa hae sillä en viihdy baareissa ja muutenkin se känniörveltäminen ei kuulu tapoihini eikä kavereitteni tapoihin. Juon harvoin alkoholia ja silloinkin kohtuudella. Baarissa käyn lähinnä vain jos ollaan kavereiden kanssa sovittu. Mutta paikalliset baarit: teinihelvetti, räkälä ja 40 miesten ja naisten kantapubi.

En siis etsi mitään joka viikonloppuista bilettäjää tai urheiluhullua vaan enemmän sellaista vaimomatskua olevaa joka tykkää ruuanlaitosta, puutarhanhoidosta, viihtyy kotosalla vaikka nauttii myös satunnaisesta matkustelusta yms. Olen itsekkin luonteeltani rauhallinen, positiivinen, muita huomioon ottava, pidän ruuanlaitosta ja rakenteluhommista sekä tietokoneella näpertelystä. Liikunta kuuluu elämään vaikka ei hallitse sitä. Pyöräilen töihin, kauppaan ja muille asioille ja käyn kahdesti viikossa kuntosalilla. Mikä siinä on, että nykyisin törmään vain naisiin joille joko alkoholi ja tupakka tai liikunta on pelkästään se koko elämää hallitseva elementti?

Kaverini väitti minulle aikoinaan, että meidän sukupolvessa ei enää ole näitä vaimoainesta olevia, mutta ei se pidä paikkaansa sillä veljeni tyttöystävä kuuluu tähän kategoriaan. He löysivät toisensa ulkomaan matkalla. Kumpikin siis suomalaisia ja samalta paikkakunnalta, mutta olivat samassa kohteessa lomalla (Espanja, Ibiza). Kuitenkin minulle on tullut sellainen tunne, että näitä vaimoainesta olevia on nykyistä vähemmän joiden kanssa parisuhdekkaan ei olisi ainaista tappelua.

Olen siis ollut suhteessa bileissä viihtyvän kanssa ja se oli ainakin minulle yhtä kärsimystä: sai vähän aina pelätä, että toinen kännipäissään menee vieraan miehen kanssa (jonka lopulta tekikin ja kertoi siitä minulle vasta kun otti eron) ja hän ei ymmärtänyt sitä miten jaksoin olla viikonloput kotona ja vaikka lueskella kirjaa. Samoin meille tuli usein riitaa kavereista: minun kaverini ovat rauhallisia, eivät tupakoi, juovat kohtuudella alkoholia ja nauttivat luonnosta enemmän kuin kaupunkielämästä kuten minäkin. Hänen vuorostaan oli meluisia, epäsiistejä, aina pienessä hiprakassa-tyyppejä joista yksi kerran varasti minun lompakkoni ja pyöräni. Tämän tyyppisiin naisiin tunnun törmäävän varsinkin nettichateissa ja viikonloppuisin iltalenkillä. Osa jopa tullut humalapäissään ehdottelemaan suhdetta, mutta minua ihan rehellisesti sanottuna oksettaa sellainen käytös. He eivät edes muista seuraavana päivänä ehdottaneensa mitään ja jos ovatkin ovat sitä pahoitelleet tai jatkaneet ehdottelua jonka jälkeen olen tyynesti torjunut lähestymisyritykset. Tästä hyvästä olen saanut sietää monet ''vit*n hintti mulkku en ois sun kaa halunnutkaan! On niitä parempiakin!''. Yksi yritti jopa potkaista minua korkokengillä nivusiin. Ystävällisimmät vastaanotot olleet ''Jaa'' ja kylmä mulkaisu.

15

1617

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vitsi vitsi

Ei muuta kuin tuonne 40 kantapubiin.. sieltä morsmaikku tekemään soppaa ja hoitamaan puutarhaa... tosin joskus puutarhanhoito saattaa jäädä kakkoseksi Karjalan III tuopille :DD

• jyfxvb

Oliko tää joku kokoomusnuoren elitistinen avautuminen?

• nuorimies22

Ei ollut. Minua ei sattumoisin edes politiikka kiinnosta, mutta saan silti kahdelta ystävältäni uusimmat poliittiset tiedot kahvilla käydessä.

• Noir

Kyllä toivomasikaltaisia naisia on edelleen. Ongelmana taitaa vain olla se, että paikkoja tapaamisiin ei oikein ole. Itse kuulun kuvaamasi kaltaisiin naisiin ja pääosin pyörin kotona, opiskelupaikalla, töissä ja harrastuksissa. Joskus mennään kavereiden kanssa kahvilaan jne. Väitän, että aika moni haluamasi nainen elää vähän samankaltaista elämää. Eli mennään tutuissa ympäristöissä koko ajan.

Vielä vuosi sitten mietin, miksi en koskaan tapaa miehiä, jotka kiinnostuisivat minusta ja jotka kiinnostaisivat minua. Tajusin pian ongelman olevan minussa itsessäni. Liikuin paikoissa, joissa enemmistö on aina naisia enkä tapaa uusia miehiä lähes koskaan.

Nyt olen parisuhteessa. Tapasin poikaystäväni opiskelupaikkani kielikurssilla eli minulla kävi erittäin hyvä tuuri, että satuin löytämään kaltaiseni ihmisen.

Oletko nykyään täysin työelämässä vai opiskeletko edelleen? Opiskelupaikoilta voi löytää naisia. Entäpä sun kaverit? Oko heillä jotain tuttavia,, joita voisivat esitellä sinulle. Osaatko tanssia? Oman kokemukseni mukaan lavatansseissa lähes kaikki liikkuvat selvin päin.

• nuorimies22

Työelämässä, mutta ajattelin hakeutua kiinteistönhoitajapuolelle opiskelemaan uutta alaa.

• genie in a bottle

Kyllä baarissa on satunnaisesti niitäkin, jotka ei ole bilehirmuja, vaan tulevat sinne kavereiden kanssa etsimään miestä. Yritä katsella niitä rauhallisempia ja syrjemmässä istuvia.

Koska käyt kuntosalilla, niin voihan sieltäkin katsella naista.

Ehkä varmin tapa löytää nainen on opiskelupaikka tai sitten netti. Myös kavereiden siskot ja esim. yläasteen luokkakaverit jne voi katsoa uudemman kerran sillä silmällä, että olisiko siellä joku kiva.

Monella on opinnot kesken eikä välttämättä halua sitoutua vakavasti. Parisuhdetaidot pitää yleensä opetella. Toisaalta 20-v ikäinen on vielä ihmisenä ja aikuisena raakile. Voi olla hauskanpitäjä, mutta menojalka voi hiljentyä kummasti, kun alkaa seurustella ja laittaa kotia.

• nuorimies22

En tiedä onko tämä sitten paikallinen juttu vai eikö vain osu silmään, mutta en ole nähnyt baareissa ainuttakaan rauhallisempaa naispuolista henkilöä. Pieni paikkakunta niin tulee kyllä jokainen nähty naama tutuksi kun on erittäin hyvä muisti. Täällä on väki hieman junttimaista eli suurimmalle osalle tanssiva mies on kauhistus. Sen takia käymme kavereiden kanssa lähellä olevissa isoissa kaupungeissa jos tanssia haluamme. Niissä kun on normaalia, että miehetkin tanssivat.

Kuntosalissa on se huono puoli, että suurinosa naisista siellä on juuri niitä mainitsemiani urheiluhulluja jotka käyvät siellä joka päivä tai sitten ovat niitä jotka vain haluavat treenata rauhassa. Olen siis yrittänyt muutaman kanssa jutella, mutta sieltä tullut samantien tiuskaisu ''Älä häiritse!''. Jos yrittänyt henkilön tauolla jutella niin kuuntelevat puolella korvalla ja sitten kysyvät vaan, että ''Mitä? sanoitko jotain?''. Itse olen niitä ihmisiä jotka kuuntelevat tarkkaan jos toisella on asiaa niin tuollainen jättää hieman kylmäksi.

Opiskelupaikoissa minulla oli vientiä aikoinaan, mutta ongelmaksi tuli jo siihen aikaan se, että minä en pitänyt bilettämisestä kun taas yli puolet tuntemistani naishenkilöistä juttelivat seuraavista viikonlopun bileistä. Yksi oli sellainen joka ei harrastanut bilettämistä ja kysyi minua seurustelemaan, mutta minä olin siihen aikaan lievästi ilmaistuna hyvin lapsivastainen ja tämän henkilön taas tiesin olevan hyvin lapsirakas joten arvattavasti torjuin hänet. Tällä henkilöllä on nykyisin 2 lasta ja aviomies. Netissä minulla on pitkään ollut profiili niin suomalaisilla, kuin ulkomaalaisilla palstoilla. Kumma kyllä nettimaailmassa minulla ei ole ollut niin paljon vientiä. Viime vuonna olin suht aktiivinen viestien laitossa, mutta joko en saanut vastauksia tai ne olivat vain tokaisuja, ettei kiinnosta. Yksi pahoitteli sitä, että välimatkaa oli liikaa.

Kavereillani ei ole siskoja ja yläasteen luokkakavereista jäljellä on vain 2 jotka ovat myös parhaita ystäviäni. Suurinosa on muuttanut muualle tai emme ole puheväleissä.

Minä olen niitä ihmisiä joita taas parisuhde tavallaan auttaa jaksamaan arjessa (opiskelu/työ) jos on joku tukena ja tekemässä yhteisiä asioita. Mieluummin sitä aamullakin herää toisen vierestä ja toivottaa hyvää huomenta, kuin aina herää yksin pelkkään kellonsoittoon ja kissan maukaisuun. Seurustelin viime vuonna ja suhde meni muuten hyvin, mutta kaatui lopulta kun exäni halusi nähdä useammin, mutta välimatkan takia se ei onnistunut. Näimme 2-4 kertaa viikossa riippuen taloudellisesta tilanteesta ja kummankin aikatauluista.

• Just näin

Myös mä etsin rauhallista naista. Kokeilin etsiä sellaista nettideittailusta missä todellakin luulin olevan enemmän juuri tuonkaltaisia naisia. Ja paskanmarjat. Siellä on omassa ikäluokassa melkein kaikki aktiivisia ja korkeastikoulutettuja himoliikkujia (tai ainakin he itse niin sanovat). Ei sellaset sovi mulle.

Oon itse siis 24-vuotias mies.

• nuorimies22

Itsekkin olen kokeillut lukuisia nettideittipalveluja ja chatteja, mutta ne haun kohteena olevat rauhalliset naiset eivät usein vastaa. Ja ne jotka ovat vastanneet ovat antaneet kieltäytymisen perusteeksi välimatkan tai sen kun en omista autoa.

• jpkn

Aloittajalle: Mielestäni sinulla on hyvin "pullat uunissa". Uskallat lähesttyä vastakkaista sukupuolta, elämäntapasi ovat kaikinpuolin järkeviä, sinulla on kavereita, joiden kanssa käydä ulkona, ja nähtävästi työpaikkakin. Vähän kliseisesti sanottu, mutta noilla eväillä se oikea kyllä löytyy, ja kerranhan se riittää, että tarvii tarvii tärpätä niin se on menoa sit! :)

• nuorimies22

Kerran tärppäsikin pari vuotta sitten, mutta kun naiselle paljastui parin viikon päästä, ettei minulla ole autoa niin hänen kiinnostuksensa lopahti siihen. Ihan, kuin autottomuus olisi jokin kauhea asia. Muuten olisi kyllä kelvannut hänen mukaansa. Kerran oli eräs tapaus joka ei suostunut seurustelemaan kanssani, koska en voi juoda kahvia ilman, että vatsani menee sekaisin. Teetä sen sijaan voin juoda ja sitä hän inhosi. En ymmärrä näistä pienistä mitättömistä eroista johtuvia pakkeja :)

• bömmödiöm
        nuorimies22 kirjoitti:

Kerran tärppäsikin pari vuotta sitten, mutta kun naiselle paljastui parin viikon päästä, ettei minulla ole autoa niin hänen kiinnostuksensa lopahti siihen. Ihan, kuin autottomuus olisi jokin kauhea asia. Muuten olisi kyllä kelvannut hänen mukaansa. Kerran oli eräs tapaus joka ei suostunut seurustelemaan kanssani, koska en voi juoda kahvia ilman, että vatsani menee sekaisin. Teetä sen sijaan voin juoda ja sitä hän inhosi. En ymmärrä näistä pienistä mitättömistä eroista johtuvia pakkeja :)

Noilla perusteillahan minusta ei olisi seurustelukumppaniksi ollenkaan, kun olen autoton teenjuoja. Olet kyllä valinnut aivan vääränlaisia naisia!

• nainen-23

Onhan se auto jonkinmoinen miehuuden mitta, eikä teenkään litkiminen kovin miehekästä ole.

• Epäkiinnostunut

Ei millään pahalla, mutta vaikutat äärimmäisen tylsältä ja epäkiinnostavalta ihmiseltä.

• nainen4

"vaimoainesta oleviin" haha..good luck with that.. Ehkä sun kannattaa tutkia eka vähäse itteäs, ja opetella ite sitä "vaimomatskua"..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      285
      3538
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      22
      1958
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      44
      1616
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      84
      1461
    5. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      82
      1151
    6. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      143
      1149
    7. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      1054
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      93
      957
    9. Kannattaa ymmärtää se asia

että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.
      Tunteet
      210
      821
    10. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      757
    Aihe