Olen nyt siis 17-vuotias ja ajattelin hakea heselle töihin. Haluaisin kuulla myös kokemuksia hesellä töissä olleilta(minkäläiset työajat, työkaverit, oliko stressaavaa..yms..) Ja otetaanko alaikäisiä ollenkaan töihin?
Otetaanko Hesburgeriin alaikäisiä töihin?
1
5024
Vastaukset
- Vastauksia_
Hesen sivuilta: "Pääsääntöisesti edellytämme työntekijöiltämme täysi-ikäisyyttä, mutta mahdollisuuksien mukaan voimme palkata ravintolakohtaisesti myös muutamia alle 18-vuotiaita työntekijöitä."
Stressaavuus ja työajat riippuvat ihan toimipaikan luonteesta. Jotkin toimipaikat ovat auki ympäri vuorokauden ja itse tein aikanaan paljon 01-08-vuoroja. Ei ne nuorena raskailta tuntuneet, enää en jaksaisi. Kaikki nuoretkaan eivät kyllä jaksaneet, vaan lopettivat alkuunsa. Yötyö ei sovi kaikille.
Asiakaskunta on eri toimipisteiden välillä todella erilaista. Jossain pääasiassa perheitä, jossain humalaisia. Humalaisilta tulee kaikki mahdolliset loukkaukset työpaikan valinnasta ulkonäköön, joten sellainen työ vaatii kovaa luonnetta. Yöllä päälle saattoi lentää juoma tai milloin mitäkin, silloin on parasta jatkaa työtä vaan niin kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Työkaverit on minulla olleet Hesellä ihan parhaimmasta päästä, rentoa, mukavaa, teeskentelemätöntä porukkaa, joka kuitenkin hoitaa työnsä asiallisesti. Nyt turhantärkeiden korkokenkätätien keskellä iskee välillä oikein viiltävä ikävä! :)
Hese hoitaa ainakin asiallisesti kaikki palkka-asiat eli ei tarvitse pelätä, ettei saisi asianmukaisia lisiä tai lomarahoja. Monessa nuorten suosimassa työpaikassa näissä vedätetään, koska kaikki nuoret eivät osaa niitä vaatia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324681Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152638Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642493Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252445- 321827
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321641Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501335- 661304
- 821241