Otetaanko Hesburgeriin alaikäisiä töihin?

hamppari1

Olen nyt siis 17-vuotias ja ajattelin hakea heselle töihin. Haluaisin kuulla myös kokemuksia hesellä töissä olleilta(minkäläiset työajat, työkaverit, oliko stressaavaa..yms..) Ja otetaanko alaikäisiä ollenkaan töihin?

1

4974

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastauksia_

Hesen sivuilta: "Pääsääntöisesti edellytämme työntekijöiltämme täysi-ikäisyyttä, mutta mahdollisuuksien mukaan voimme palkata ravintolakohtaisesti myös muutamia alle 18-vuotiaita työntekijöitä."

Stressaavuus ja työajat riippuvat ihan toimipaikan luonteesta. Jotkin toimipaikat ovat auki ympäri vuorokauden ja itse tein aikanaan paljon 01-08-vuoroja. Ei ne nuorena raskailta tuntuneet, enää en jaksaisi. Kaikki nuoretkaan eivät kyllä jaksaneet, vaan lopettivat alkuunsa. Yötyö ei sovi kaikille.

Asiakaskunta on eri toimipisteiden välillä todella erilaista. Jossain pääasiassa perheitä, jossain humalaisia. Humalaisilta tulee kaikki mahdolliset loukkaukset työpaikan valinnasta ulkonäköön, joten sellainen työ vaatii kovaa luonnetta. Yöllä päälle saattoi lentää juoma tai milloin mitäkin, silloin on parasta jatkaa työtä vaan niin kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Työkaverit on minulla olleet Hesellä ihan parhaimmasta päästä, rentoa, mukavaa, teeskentelemätöntä porukkaa, joka kuitenkin hoitaa työnsä asiallisesti. Nyt turhantärkeiden korkokenkätätien keskellä iskee välillä oikein viiltävä ikävä! :)

Hese hoitaa ainakin asiallisesti kaikki palkka-asiat eli ei tarvitse pelätä, ettei saisi asianmukaisia lisiä tai lomarahoja. Monessa nuorten suosimassa työpaikassa näissä vedätetään, koska kaikki nuoret eivät osaa niitä vaatia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3674
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2001
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1333
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      134
      1220
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      101
      1084
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      109
      1065
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1020
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      975
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      974
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35