Minkälaisia kokemuksia teillä muilla miehillä on siitä, kun olette kertoneet naiselle olevanne täysin kokemattomia naisten suhteen? Miten nainen reagoi? Ikänne?
Ja naisille kysymys, miksi kokemattomuus olisi negatiivinen asia?
Miten naiset suhtautuneet kokemattomuuteen?
34
447
Vastaukset
- mies.
Huonosti. Ei kannata sanoa olevansa kokematon.
- fdghdfh
Juu. No, seurustelemattomuuden nainen voi vielä sulattaa, mutta jos mies on sen päälle vielä neitsyt niin se on ehdoton EI.
- olette lapsellisia
fdghdfh kirjoitti:
Juu. No, seurustelemattomuuden nainen voi vielä sulattaa, mutta jos mies on sen päälle vielä neitsyt niin se on ehdoton EI.
Ei mies voi olla neitsyt, koska harvemmalla on immenkalvoja poksauteltavaksi.
Kuka idiootti alkaa avautumaan intiimielämästään ensitreffeillä, jolloin vaikutus tehdään? - psyko loki
olette lapsellisia kirjoitti:
Ei mies voi olla neitsyt, koska harvemmalla on immenkalvoja poksauteltavaksi.
Kuka idiootti alkaa avautumaan intiimielämästään ensitreffeillä, jolloin vaikutus tehdään?Jos mies on täysin kokematon niin ei sitä kovin kauaa voi naiselta salassa pitää, viimeistään sitten kun kieliä pitäisi pyöritellä toisten suissa niin naiselle valkenee etteihän tää jätkä osaa edes pussata.
Seurustelukokemattomalla mutta jotain kuitenkin naisten kanssa värkkäilleellä miehellä sentään jotain mahiksia, ellei ala rengas puristaa päänympärystä kun ajattelee seurustelusuhdetta kymmeniä vuosia kestäneen yksinoleilun tilalle. Ei siihen ihan noin vaan aleta.
- ...
Pari pientä kommenttia:
- Täysin väärä palsta kysyä, sillä täältä et tule saamaan järkeviä vastauksia (palstalle on kerääntynyt pääsääntöisesti avohoidossa olevia menttaalipotilaita, jotka ovat jättäneet lääkkeensä ottamatta)
- naisten reaktiota voit vain arvata, mutta jos pääsääntöisesti jokaisella on pyörityksessä eksää sun muuta fuckbuddy-suhdetta. Mitä veikkaat onko kokemattomuus näille alan ammattilaisille meriitti ? Niin, sitähän minäkin...
Suuri osa naisista on nykyisin sellaisia, että kierrossa on samaan aikaan useampi äijä, eikä energia riitä keskittyä yhteen kerrallaan. Kokemuksesta voin ainakin sanoa, että naisten sanomisiin ei ainakaan kannata luottaa. - 4+18
Aika hyvin ne suhtautuu, yleensä jokainen nainen haluaisi päästä kokeilemaan kokematonta.
- Marianne89
Pitää paikkansa ainakin omalla kohdallani, kyllähän se kiehtovalta tuntui asian paljastuessa minulle. Osa kavereistani täysin eri mieltä, mies ei kuulemma saa olla kokematon, mutta osan mielestä täysin ok. Ja pienenä vinkkinä, ne joiden mielestä mies ei saa olla kokematon ovat suurosaksi tätä "hurjempaa" elämää viettäviä. Ottakaa rauhallisempi ja ehkä hiljaisempikin tyttö niin ei tarvitse ottaa paineita kokemattomuudestakaan.
- koettu 0n
Marianne89 kirjoitti:
Pitää paikkansa ainakin omalla kohdallani, kyllähän se kiehtovalta tuntui asian paljastuessa minulle. Osa kavereistani täysin eri mieltä, mies ei kuulemma saa olla kokematon, mutta osan mielestä täysin ok. Ja pienenä vinkkinä, ne joiden mielestä mies ei saa olla kokematon ovat suurosaksi tätä "hurjempaa" elämää viettäviä. Ottakaa rauhallisempi ja ehkä hiljaisempikin tyttö niin ei tarvitse ottaa paineita kokemattomuudestakaan.
Usein kokemattomat miehet ihastuvat juuri niihin avoimiin ja ulospäinsuuntautuneisiin mukaviin naisiin ja kiltit ja hijaiset tytöt jäävät huomiotta. Siten mies on tosi murheissaan kun tämä kokeneempi nainen osaa nähdä ettei 2 persoonallisuudeltaan täysin vastakkaista tyyppiä tulisi toimeen suhteessa ja torjuu miehen.
Ujot ja kiltit, harmaammat ja vaatimattomamman näköiset tytöt jäävät edelleen huomiotta. - ätmi
koettu 0n kirjoitti:
Usein kokemattomat miehet ihastuvat juuri niihin avoimiin ja ulospäinsuuntautuneisiin mukaviin naisiin ja kiltit ja hijaiset tytöt jäävät huomiotta. Siten mies on tosi murheissaan kun tämä kokeneempi nainen osaa nähdä ettei 2 persoonallisuudeltaan täysin vastakkaista tyyppiä tulisi toimeen suhteessa ja torjuu miehen.
Ujot ja kiltit, harmaammat ja vaatimattomamman näköiset tytöt jäävät edelleen huomiotta.kiltti ja hiljainen tyttö = lihava ja ruma reikäotus
- Marianne89
ätmi kirjoitti:
kiltti ja hiljainen tyttö = lihava ja ruma reikäotus
Jaa-a, olen kuullut monen miehen mainitsevan pitävänsä ujoista ja hiljaisemmistä tytöistä ja maininneet nähneensä söpöjä tälläisiä tapauksia (ja ettei tätä nyt väännetä niin että yritän kehuskella itseäni, niin en viitannut itseeni vaan olen siis kuullut/lukenut juttuja joissa miehet näin ovat jotain tyttöä kuvailleet). Lisäksi suosituin kaverini taitaa olla eräs äärimmäisen ujo ja sosiaalisesti hyvin epävarma aasialainen tyttö. Ei ole todellakaan lihava.
Eivätkä tietenkään kaikki miehet pidä ujoista tai hiljaisista naisista ja olen tavannut sellaisiakin miehiä jotka toivovat naiselta "räväkkää" luonnetta, mutta hyvin monella se ujous tuntuu olevan preferenssi. - Nähty on
ätmi kirjoitti:
kiltti ja hiljainen tyttö = lihava ja ruma reikäotus
Kokematon mieshän on sellainen täydellinen komistus... not. Usein kokemattomat ovat myös muuten sosiaaliesti vetäytyvämpiä eivätkä välitä niin omasta ulkonäöstään. Jos on niin onnellisesti, ettei toisenkaan ulkonäöllä ole niin väliä, todennäköisyys löytää elämänkumppani nousee huimasti.
Jos taas on tätä "mä haluun mallin näköisen naisen" -sarjaa, niin sellaiset jää defenssiensä kanssa yleensä yksin.
- sdd
Riippuu varmaan miehen iästä. Jos on alle 25v niin se voi ola jopa söpöä. Jos on yli 35v niin se on totaalisen friikkiä.
- jep jep
... sanoo yleensä nainen, joka ei ole välttämättä elänyt päivääkään yksin (sinkkuna). Tunnetusti irtosuhteet sekoittavat vielä pään, kun sitä pidetään ainoana "normaalina".
- Koettu on
Totaalikokematon mies on usein pieni pelokas poika joka pitää hellästi opastaa seksin maailmaan.
Totaalikokematon mies ei yleensä ymmärrä "peliä" edes teorian tasolla saati osaa pelata sitä - tai edes ajattele että hänkin voisi sitä pelata. Ja ennen kaikkea ei tajua, että saadakseen naista hänen myös pitäisi pelata sitä.
Kun totaalikokemattomalle miehelle tekee naisena normaalin aloitteen (kyllä, naiset tekevät sellaisia!), totaalikokematon mies säikähtää ja vetäytyy kuoreensa. Totaalikokematon mies tarvitsee aikalisän. Jotta mitään tämän jälkeen tapahtuisi, naisella pitäisi olla hyvä itsetunto ja elämänkokemus ymmärtää nimenomaan tätä poikkeuksellisen ujoa ja estynyttä miestä eikä tulkita reaktiota niin kuin normaalin miehen tapauksessa eli että mies ei ole kiinnostunut.
Naisen pitää vetää totaalikokematon mies seksiin ja suhteeseen, koska totaalikokematon mies on niin ujo ja estynyt, että ei voi uskoa, että nainen on hänestä kiinnostunut. Siinä kun kokenut mies osaa ilmaista kiinnostusta takaisin, totaalikokematon mies ei osaa tai uskalla - varsinkaan silloin jos on kovin kiinnostunut naisesta itsekin. Silloin totaalikokematon mies on vieläkin enemmän lukossa tai muikistelee tyytyväisenä itsekseen, muttei osaa millään tavalla osoittaa, että hän voisi myös antaa jotain naiselle.
Tai sitten totaalikokematon menee täydelliseen koiranpentumoodiin, jossa seuraa naista kaikkialle ja tapittaa kuin palveluskoira. Mikä myös on hyvin epäkiihottavaa. Hyvässä suhteessa, myös yhden illan jutussa, suhtaudutaan toiseen samanveroisena.
Jos normaalikokenut nainen jostain syystä kunnolla ihastuu totaalikokemattomaan mieheen ja toisin päin, niin siinä tapauksessa nainen voi jaksaa luotsata totaalikokemattoman ihmissuhteeseen. Usein kuitenkin totaalikokemattomalla on niin kovat defenssit päällä, että nainen kyllästyy niiden kohtaamiseen vaikka tykkäisikin. Mieskin voi turhautua, jos tykkää mutta ei osaa ja pysty ja tarvitsisi edetä hitaammin. Näissä tapauksisa keskustelusta voi olla apua. Tai sitten ei.
Mitä taas näihin palstan tiettyihin "olen totaalikokematon, minulle kelpaa vain nuori kaunis neitsyttyttö" -tyyppeihin tulee, antaa heidän elää rauhassa mielikuvitusmaailmassaan.- sdd
Tuohonkin voi sanoa sen, että alle 25-vuotiaissa miehissä niitä totaalikokemattomia miehiä saattaa olla joilla on vain ollut huono onni ja heille saattaa tippua naisilta aloitteita. Yli 35v totaalikokemattomat miehet ovat usein sellaisia että heille ei mitään aloitteitakaan naisilta tule sillä kukaan ei ole yli 35v asti totaalikokematon pelkästään huonon onnen vuoksi.
- Naisasialooseri.
Kuvailit juuri minut ja käytökseni naisen kanssa just eikä melkeen niin kuin se kohdallani on kun kerroit totaalikokemattomasta miehestä.
Itse toimin naisten kanssa sanasta sanaan sillä tavalla kuin kuvailit. Olisit yhtä hyvin voinut kokea nuo asiat minunkin kanssani.
- Marianne89
Minun on vaikea vastata tuohon miksi kokemattomuus on negatiivista koska se ei ole minulle negatiivista. Yhden kokemattoman olen opettanut seksiin ja ainoa mikä siinä oli negatiivista oli se, että tyyppi muuttui sen poikuuden menettämisen jälkeen ihmisenä yksinäisestä ja epävarmasta aika kusipääksi, kun niitä äijäkavereita alkoikin sen jälkeen olla paljon enemmän kun yhtäkkiä löytyikin edes se yksi "hurja pano". Kokematon mies on siis täysin tervetullut ellei aio muuttua omahyväiseksi kusipääksi heti kerran seksiä harrastettuaan... Tosin en mitenkään erityisemmin odota tai varsinaisesti toivo kokematonta miestä, koska mielestäni kaksi kokematonta tavallaan kuuluvat yhteen, riittää ettei miehellä sentään mitään kymmeniä tai satoja aiempia partnereita ole takanaan.
- ätmi
Yleensä ovat olleet kateellisia, koska eivät itse ole kyenneet varjelemaan kalleinta aarrettaan.
- NauranÄtmille
Miehen neitsyys on harvalle naiselle aarre. Ei olis naisten neitsyyskään miehelle, jos olisivat omastaan eroon päässeet, mutta jos miehellä ei ole muuta kuin kokemattomuutensa, niin siihen takerrutaan kuin pelastusrenkaaseen...
- ätmi
NauranÄtmille kirjoitti:
Miehen neitsyys on harvalle naiselle aarre. Ei olis naisten neitsyyskään miehelle, jos olisivat omastaan eroon päässeet, mutta jos miehellä ei ole muuta kuin kokemattomuutensa, niin siihen takerrutaan kuin pelastusrenkaaseen...
Juuri tähän minä viittasin, kun mainitsin kateuden.
- sdd
Riippuu tietenkin iästä. Jos on esim 25v niin se saattaa joidenkinj mielestä olla jopa söpöä mutta jos olet yli 35v niin se on jo friikkiä ja ehdoton turn-off.
- rakkaus3
Suhtautuminen riippuu siitä johtuuko kokemattomuus matalista seksihaluista, sosiaalisesta tai ruumiillisesta estyneisyydestä vai jostain muusta henkisestä piirteestä joka on pitänyt kaukana naisista. Tai esim. siitä ettei voi myöntää homouttaan koska asuu jossain perstakahikiällä, jossa homot kivitettäisiin eikä muuten tahdo/uskalla muuttaa pois.
- ???
Entäs jos vaan ei käy missään. On iso kyrpä ja kovat halut. Entäs sitten suhtautuminen?
- rakkaus3
??? kirjoitti:
Entäs jos vaan ei käy missään. On iso kyrpä ja kovat halut. Entäs sitten suhtautuminen?
Jos ei käy missään eli kutienkin haluaisi seksiä/naista mutta ei pysty lähtemään sellaista mistään hakemaan? Sosiaalista estyneisyyttä, jonka tuossa mainitsen.
Olin itseasiassa kovinkin ihastunut kokemattomaan mieheen ja tätä usein lähestyinkin. Mies meni aina todella jäihin. Lähennyimme sitten vähitellen. Tutustumisvaiheessa kävi ilmi, että miehellä ja minulla oli hyvin erilainen arvomaailma ja elämäntapa enkä olisi sopinut siihen rooliin, johon hän tyttöystävää etsi. Annoin sitten olla, eli en iskenyt yhden illan suhteeksi / panokaveriksikaan, kun mies oli niin vakavissaan liikkeellä.
Panin hänen seksuaalisesti avoimempaa kaveriaan sitten. - ???
rakkaus3 kirjoitti:
Jos ei käy missään eli kutienkin haluaisi seksiä/naista mutta ei pysty lähtemään sellaista mistään hakemaan? Sosiaalista estyneisyyttä, jonka tuossa mainitsen.
Olin itseasiassa kovinkin ihastunut kokemattomaan mieheen ja tätä usein lähestyinkin. Mies meni aina todella jäihin. Lähennyimme sitten vähitellen. Tutustumisvaiheessa kävi ilmi, että miehellä ja minulla oli hyvin erilainen arvomaailma ja elämäntapa enkä olisi sopinut siihen rooliin, johon hän tyttöystävää etsi. Annoin sitten olla, eli en iskenyt yhden illan suhteeksi / panokaveriksikaan, kun mies oli niin vakavissaan liikkeellä.
Panin hänen seksuaalisesti avoimempaa kaveriaan sitten.EI ollenkaan.. Ei tarvitse olla sosiaalisesti estynyt, jos ei käy missään. EI kenties vain huvita käydä missään. Panee tekopillua sillä suurella kyrvällään kotona ja katsoo hyvän elokuvan. MIkä tässä on ongelma sulle? Yhtä hyvin voisi naida sinua olematta lainkaan estynyt.
- arvailua
Mää vähän luulen, että se on aikalailla miehestä kiinni, että millätavalla nainen reagoi tällaisessa tilanteessa.
Asia ei välttämättä ole negatiivinen vaan ehkä jopa positiivinen asia, jos nainen on aidosti kiinnostunut miehestä ja näkee tässä potentiaalia.
Sitten taas, jos mies ei ole niin kiinnostava niin sillon kiinnostaa ehkä vieläkin vähemmän. Naisen kiinnostus loppui täysin, kun selvisi että olen suhdekokematon. Olin silloin 32 ja nainen 31 v.
- ...................
Tai sitten ajatteli että olet peluri koska et ole koskaan ennen seurustellut mutta historiastasi löytyy kuitenkin seksisuhteita. Nojoo, vähän kaukaa haettu heitto, mutta et ainakaan näin palstamiesten käyttämin termein mikään "tyypillinen atm" siinä mielessä ole että sinulla kuitenkin on ollut jo muutamia intiimisuhteita ja vieläpä ennen varsinaista ensimmäistä seurustelusuhdetta. Mutta veikkaisin että tuo nainen itse oli seurustellut jo aika paljon ja osa ihmisistä haluaa aiemmalta historialtaan suunnilleen samankaltaisen ihmisen, olla tavallaan samalla viivalla sen toisen kanssa. Mutta sitten on joukossa niitäkin joille kelpaa erilaisen taustan omaava, ja potentiaalisin sinulle olisi varmaankin joku sellainen koska aika harva enää 30-vuotiaana on täysin vailla aiempaa parisuhdekokemusta.
................... kirjoitti:
Tai sitten ajatteli että olet peluri koska et ole koskaan ennen seurustellut mutta historiastasi löytyy kuitenkin seksisuhteita. Nojoo, vähän kaukaa haettu heitto, mutta et ainakaan näin palstamiesten käyttämin termein mikään "tyypillinen atm" siinä mielessä ole että sinulla kuitenkin on ollut jo muutamia intiimisuhteita ja vieläpä ennen varsinaista ensimmäistä seurustelusuhdetta. Mutta veikkaisin että tuo nainen itse oli seurustellut jo aika paljon ja osa ihmisistä haluaa aiemmalta historialtaan suunnilleen samankaltaisen ihmisen, olla tavallaan samalla viivalla sen toisen kanssa. Mutta sitten on joukossa niitäkin joille kelpaa erilaisen taustan omaava, ja potentiaalisin sinulle olisi varmaankin joku sellainen koska aika harva enää 30-vuotiaana on täysin vailla aiempaa parisuhdekokemusta.
Oli kuitenin kiinnostunut ujommista nörtähtävistä miehistä, joten aajattelin ettei kokemattomuudesta olisi haittaa.
Ja ensimmäinen intiimisuhteeni oli reilun kuukauden kestäneessä tapailussa (24 vuotiaana).
- kokemattomat sekoaa
Kokemattomuus on negatiivinen asia, koska tällä palstalla näette, millaisia miehistä tulee, jos he eivät saa naisia. Seksuaalinen kokemattomuus nyt sinänsä on ihan yhdentekevää, mutta en ottaisi riskiä, että mies on joku hullu naisvihaaja, kuten suurin osa kokemattomista on. Se on vain ihan liian suuri riski, koska nämä hullut voi pahimmillaan vaikka tappaa.
- Kokematon mies
Miksi yleistät meidät kaikki kokemattomat hulluiksi naisvihaajiksi? Todellisuudessa varmaan aika pieni osa kokemattomista miehistäkään on mitään varsinaisia naisvihaajia.
- Kokematon mies
Kokematon mies kirjoitti:
Miksi yleistät meidät kaikki kokemattomat hulluiksi naisvihaajiksi? Todellisuudessa varmaan aika pieni osa kokemattomista miehistäkään on mitään varsinaisia naisvihaajia.
Ainakin itse osaan nähdä sen että kokemattomuus johtuu hyvin pitkälti omista luonteenpiirteistäni, toki aina välillä olen katkera myös naisia kohtaan ja kai minulla siihen on oikeus?
- kokemattomat sekoaa
Kokematon mies kirjoitti:
No katso nyt tätä palstaa... Ja muita vastaavia netissä. Seurustelisitko sinä naisen kanssa, joka kirjoittaa nettiin tuollaisia asioita kuin te kokemattomat miehet kirjoitatte? Niinpä.
Toki sinulla on oikeus tuntea mitä haluat, mutta sinun pitää ymmärtää, että muilla ihmisillä on oikeus valita seuransa ja se valinta ei tule koskaan osumaan katkeroituineeseen mieheen (tai naiseen). Niin ei vain tapahdu.
- Kokematon mies
Puhutaan marginaalisen pienestä määrästä miehiä kun esimerkiksi otetaan tämän palstan miehet. Tuskin oikeasti on kyse kuin alle kymmenestä vakikirjoittelijasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä402967- 652364
- 1742314
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331998- 171385
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411346Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221343- 101224
- 131208
- 221201