Olen ostamassa cruiseria tai lonkkaria niin kumpi kannattaa ostaa ja mistä saa tosi halvalla?
cruiseri vai lonkkari
5
437
Vastaukset
- Lonkkari tottakai!!
Itse pidän longboardista, koska se on vakaampi. Älä ikinä yritä ostaa mahdollisimman halvalla skeittiä/longboardia/cruiseria, koska silloin et yleensä saa laadukasta tavaraa. Kokemusta on.
#Longboards - vovisd
www.beercanboards.fi
Sieltä saa hyvät ja laadukkat lonkaarit. - Kruisaaja
Ostin 40€ kruiserin vaikka onki halpa ja en ees tunne merkkiä niin se on hyvä ei mitään vikaa esim jos ostat kaupasta ja se ei oo pakkauksessa niin voit kokeilla se kääntyvyyttä ja kattoo trukit ja dekin että ne on mahdolllisimman hyvät
- Cruiserigirl
mistäää??? mäki haluun:3
- Skategirl03
cruiseri rullaamisen. mäki laskuun parempi ehkää lonkku. iteki mietin mistä löytyis mut katokkaa Ebay:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841255
- 561211
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...311110Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39844Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121719- 25655
- 12477
Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin
joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-89457Puuilo pittäis tulla Haapaveelle
Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä38336Vielä vähän lirttinkiä
tuonne, lirttinkiä sinne, hämmennystä tuohon, sekaanusta tänne, no nii, eiköhän se ala oleen sillä silivoplee taas tältä5214