Lihis

lihisfani

Parhaat täytteet lihapiirakan väliin?
Tänne kelpaa cheddar, löysäksi paistettu kananmuna ja muutama tippa tabascoo

14

288

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vxcz

      Tomaatti, juusto, jauhelihan pihvi, paistettu muna, sinaappi ja ketsuppi :)

    • heliumpiirakkaa

      Lihapiirakka halkaistaan, voidellaan voilla, väliin laitetaan palvikinkkua, keitetty kananmuna siivutettuna , kurkkurelishiä, sipulia, ketsuppia ja sinappia ja ääntä kohden !
      eli vahvasti lappeen Rantalaisella meiningillä mennään.

      Ei vaan ole olemassa laadukasta lihapiirakkaa eineksenä, enemmän ne on piirakkaa ilman sitä lihaa, että tarttis ite väsätä lihapiirakatkin, hakea leipomosta, tai ainakin jauheliha/riisiseos lisätä sinne einespiirakan väliin.

    • väliliha

      Piirakka kuin piirakka, kyllähän siihen parhaiten osuu kova muna.

    • on hyvää

      Ei kyllä parasta on laittaa väliin kaksi nakkia ja muutama siivu gouda juustoa.
      Tämä herkku mikroon ja lämmitetään, sitten väliin sinappia ja ketsuppia, vielä kurkkurelissiä, niin on kyllä hyvää. Lihis on tietty se Eramangon valmistama.

      • kokkaava äijä

        Jeh, totta. Lihis, pari sormee ja juusto. Noihin mausteisiin painan mukaan vielä oman mieltymykseni, aiolin. On pientä, ja niiiin maistuvaa vaihteluu, kun muuten tulee kokattua sellasta "lautasella ruohosipulit ristissä" -pöperöö viidellä pannulla ja kattilalla kelloja ja mittareita vahtien.


    • äijäruokaa laskukänn

      Tuota komppaan, lihis kahdella nakilla on parasta kännievästä mitä nakkiflädäriltä saa.

    • fdbdgbnsfgdnb

      Pari nakkia, paistettu muna,majoneesia ja sinappia- siinä se.

    • svinfittan

      Kertokaas sitten parhaat lihikset, joita on yleisesti kaupoissa.

    • ykkönen on se

      Eremangon lihikset Hakaniemen hallista.

    • trollipolli

      Kuinka monella tapaa Eromanga:n voi kirjoittaa väärin. Kaksi väärinkirjoitusta jo löytyy tästäkin ketjusta :P

    • ero-manga

      Ihminen on kekseliäs otus - varsinkin väärinkirjoitukseen.

    • ei meillä turuus

      Taitaa sitten olla tosiaan paras lihis, kerran kaikki lukihäiriöisetkin sen tietää.
      Minä en ole semmoisesta koskaan kuullutkaan.

    • svinfittan

      Hakaniemen halli ei täytä kriteeriä "joita on yleisesti kaupoissa".

    • Lihavat ihmiset hyi

      VAIN JUNTIT SYÖVÄT EINEKSIÄ!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe