http://www.ruokala.net/uutiset/nama-ovat-6-suosituinta-pizzaa-suomen-suurimmissa-kaupungeissa/1288665560933?pos=ok-nln
En vain yksinkertaisesti tajua tuon oksennusjuuston suosiota, hyi v... että laatta lentää pelkästä hajusta.
Auraoksennus
10
307
Vastaukset
- farangkhiinok
Ei pakko ymmärtää mut miks pitää avautua täällä? Aura on yksinkertaisesti mahottoman hyvää. Mutta ootko huomannu että ei sitä kukaan pakota syömään?
- aurajuusto pskaa
Aurajuusto EI ole hyvää ja se joka toista väittää saletisti tykkää imeä partnerinsa varpaita sängyssä!
- voivoivoi
aurajuusto pskaa kirjoitti:
Aurajuusto EI ole hyvää ja se joka toista väittää saletisti tykkää imeä partnerinsa varpaita sängyssä!
Makuasioista nimenomaan kannattaa kiistellä. Riidanhaluisille loputon lähde.
- homejuustopää
Jos perus auraa verrataan pidempään kypsytettyihin ranskalaisiin homejuustoihin, niin onhan se tavattoman mautonta niihin verrattuna.
Ja moni minua ansioituneempi kokki sitä pitääkin suomalaiseen makuun vesitettynä ja hivenen laaduttomampana wannbee homejuustona, mutta ehkä minä olen niin suomalaistunut että pidän kyllä aurasta ruuanvalmistuksessa vaikka se mautonta onkin.
Herkutteluun sellaisenaan toki valitsen jonkin muun sinihomejuuston, roquefort, sant agur jne... perusmättö osastolta nekin tai sitten stokkan juustotädin suosituksesta jotain muuta :)
Aloittajan kommentoinnin perusteella tosin olettaisin että hän on vähän nuorempaa sukupolvea ja ei ylipäätänsä juustojen maailmaa niin tunne ja se perus edam tai sulatejuusto cheddar hampparin välissä on tutumpi ? - auranaalto
No kerro nyt kuitenkin, mikä sinihomejuusto on sun mieleen, jos Aura mietona sellaisena on niin pahaa?
- punkku ja juusto
castello on paljon parempaa
- TYTTÖJEN SYLJESSÄ!
homejuustot on oksettavaa PASKAA!!!! SAMOIN FETAJUUSTO JA VUOHENJUUSTO! HYI VITTU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- juustokuttu
Pizzaa ostetaan krapulapäivinä, ja kun suussa jo valmiiksi on oksennuksen maku niin sointuu hyvin yhteen.
- auracastello
Mä en nyt oikein ymmärrä tätä oksennusvertausta, koska oksennuksen haju ja maku tulee lähinnä voihaposta (butaanihappo). Homejuustojen hienostunut aromi on kuitenkin kaukana tästä.
Mut ymmärrän kyllä, että tyhjät tynnyrit kumisee kovimmin. - aura gold
No oisko se ihan niin yksinkertainen juttu ettet sitten syö sitä.
Lapsellista ja pentumaista valitusta ja tyhjänpäivänen provo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875