Onko ns. ähkijä mies jonka kunto on niin heikko että pienikin ponnistus laittaa ähkimään, vai mitä tällä " ähkijällä" tarkoitetaan?
Miltä " ähkijä" näyttää ulkoiselta olemukseltaan, mikä on hänen koulutustasonsa, varallisuustasonsa, mitä harrastaa ... ?
Minkälainen mies on " Ähkijä"?
10
191
Vastaukset
- Mies1985 _
Olen asunut kolmisen vuotta samassa asunnossa ja viime yönä naapurista kuului pitkään naisen ähkintää. Väliseinää raaputettiin ja hierottiin myös pitkään, aiheuttaen sihisevää ääntä. Useita minuutteja myöhemmin kuului lähinnä naisen juttelua.
- Jännä ähkijä
Kävin eilen ähkimässä ja uhkimassa erään yh-naisen luona.
Niin. Olin siis eilen pelaamassa Irman luona Kimbleä. Ähkin, uhkuin ja puhkuin kun en millään saanut syötyä hänen Kimble-nappuloitaan. Peli meni niin tiukoille, että loppuvaiheessa minua alkoi jännittämään. Olenko minä nyt sitten jännä ähkijä? Kysyn vaan. - rentoa ähkintää
Ähkijä tuntee olonsa täysin rennoksi ja estottomaksi pannessaan naista. Hän ähkii, murisee, ulvoo, pieree ja röyhtäilee ilman epäröintiä. Siitä tuo nimitys.
- Marianne89
Hyvä (kokeneempikaan) petikumppani ei piere seksin aikana. Ei onneksi ole kohdalleni osunut sänkypiereskelijää. Ja siis toki joo jos vahingossa noin silloin tällöin pääsisi käymään niin eihän sille mitään voi. Itseäni nolottaisi varmasti koko loppuillan jos itseltäni vastaava vahinko pääsisi. Mutta tahallaan seksin aikana piereskely sellainen ylimielinen "teen mitä huvittaa" -ilme naamalla olisi ainakin mulle niin paha turn-off että jäisivät leikit tasan siihen...
- kummitus
Tuon määritelmän mukaan en onneksi ole erehtynyt antamaan yhdellekään ähkijälle. :)
- ÄH ÄH PRÖÖT PRÖÖT!
Marianne89 kirjoitti:
Hyvä (kokeneempikaan) petikumppani ei piere seksin aikana. Ei onneksi ole kohdalleni osunut sänkypiereskelijää. Ja siis toki joo jos vahingossa noin silloin tällöin pääsisi käymään niin eihän sille mitään voi. Itseäni nolottaisi varmasti koko loppuillan jos itseltäni vastaava vahinko pääsisi. Mutta tahallaan seksin aikana piereskely sellainen ylimielinen "teen mitä huvittaa" -ilme naamalla olisi ainakin mulle niin paha turn-off että jäisivät leikit tasan siihen...
Ei sitä nussimista nyt niin tosissaan kannata ottaa ettei voi vähän töräytellä. Ainakin kun lasti lähtee, on hauskaa päästää kunnon fanfaari. Miksei yhtä hyvin vaikka joka työnnöllä, jos vaan pierukaasua piisaa. Yleensä naisille näyttää nussiminen olevan kuolemanvakava asia, pitää olla jotain ihme "tunteita" ja ämmä repii tussunsa heti jos yrittää vähän humorisoida ja keventää sitä pumppaamista, vaikka pieremällä tai pelaamalla Angry Birdsiä samalla.
- Mikko Heinonen
Sellainen Bull Mentula tyyppinen looseri.
- Timpan tytär
Grrrr mikä kakkarööripenetraattori ;)
http://www.youtube.com/watch?v=ZcSI5nFfhRs - Ikisinkku M
Olen töiden kautta ollut tekemisissä joidenkin äåhkijöiden kanssa, se mikä minua suunnattomasti huvittaa on ollut huomata että kun on ähkijä niin sitten sitä ei voi edes tuoliin istahtaa ähkäisemättä. Ihan totta, kun yksi tyyppi joka työskenteli samassa tilassa palasi tauon jälkeen töihin se ähkäisy otti ihan korvaan, melkein jo vitutti ja olisin saattanut asiasta sanoa muuten mutta kun se tavallaan oli myös niin huvittavaa että ensin kuuluu askelten teputus ja sitten "Äh" että en viitsinyt sanoia kun sehän olisi saattanut lopettaa sen ähkimisen.
- 10+1
Tämmönen...
http://www.youtube.com/watch?v=yZ15vCGuvH0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2212927Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell81637Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.51337- 1031206
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231161- 751107
Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581025Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531022Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717937- 135922