Hei Kemin keskuskoulussa kummittelee henki Kemin keskuskoulu on vanha sotasairaala jossa kummittelee henki ullakolla on ollut ruumis polttaamo ja Kemin keskuskoulussa oli yö koulu ja siellä oltiin nähty päätön siivooja
kemin keskuskoulu
10
588
Vastaukset
- Opiskelija.
Missä Kemin keskuskoulu sijaitsee?
- eräjormanpoikapuolenserk
Sauvosaaren koulu.. Ei siel oo nähty yhtään päätöntä siivoojaa, mutta vuosien saatossa kylläkin monta päätöntä temppua. Viimeisenä tämän ketjun aloitus
- §§§§§§
Onko se kummitus äidinkielen lehtori vaiko englanninkielen lehtori? Sota tai rauha , niin ruumiit on ruukattu haudata. Polttaminen on uudempi muoti-ilmiö.
- Slippery Slope
Minä muistan ne nastat hikinauhassa ja ne piilotetut dymamiittipötköt.
Nastat toimi (veri valui), mutta dynyt löyty liian aikaisin joten eivät räjähtäneet.
Dynyjen laittajat muuttivat sittemmin Austraaliaan, mutta kummituksia en nähny vaikka talo tuli koluttua kellarista vinttiin. - Kuraraattori
En muista juurikaan muuta Kemin keskuskoulusta kuin yhden vanhan hullun miesopettajan.
Minun mielestäni hän oli kummitustakin pahempi ja pahoinpiteli oppilaita.- Malli oppilas
Peurasaaren yläasteella oli yksi kahjo miesope, kävi kaveriini käsiksi välitunnilla.
Opetti ainakin kahdessa koulussa. En tiedä oliko sama. Nimeä en sano, opetti uskontoa. - Kuraraatori
Malli oppilas kirjoitti:
Peurasaaren yläasteella oli yksi kahjo miesope, kävi kaveriini käsiksi välitunnilla.
Opetti ainakin kahdessa koulussa. En tiedä oliko sama. Nimeä en sano, opetti uskontoa.Minä vuosina?
- Tappi.
Malli oppilas kirjoitti:
Opetti ainakin kahdessa koulussa. En tiedä oliko sama. Nimeä en sano, opetti uskontoa.Miespuoliset uskonnon opet ovat yleensä täysiä piruja, varsinkin jos ne on samalla pappeja.
- apupäivystäjä
Tappi. kirjoitti:
Miespuoliset uskonnon opet ovat yleensä täysiä piruja, varsinkin jos ne on samalla pappeja.
Joo siinä kovaluonteisinkin kummitus kalpenee lakanan valkoiseksi näitten rinnalla.
mutta Väiski oli hyvä. Sehän vain tukisti ja nosti kirjahyllyn päälle kuunteleen puhuttelua..
- 12+7
Olihan siellä aikoinaan ainakin Vepi joka veti jätkiä turpiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937728
- 403712
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241130
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28963Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703