Vain harvalla on kuva sivullaan.
Mitä se merkitsee?
Onko se merkki siitä että ne joilla ei ole kuvaa näkyvillä ovat rumia, lihavia vanhoja?
Palstalaisten ulkonäkö
11
105
Vastaukset
- aIbatrossi
http://www.fbi.gov/wanted
täältä löytää kuvattomien palstalaist kuvat Minä myös olen ihmetellyt sitä, miksi varsinkin musta-nickiset täällä huutelevat. Menisivät muualle tupruttelemaan tai sitten kuvaa tiskiin. Muutenkin outoa porukkaa täällä liikkuu, kun kuvaansakaan eivät uskalla laittaa profiliinsa.
- aIbatrossi
Sinullahan onkin rehellinenn kuva 1910.livun vappunaamari päässä-----oiekin hyvä
aIbatrossi kirjoitti:
Sinullahan onkin rehellinenn kuva 1910.livun vappunaamari päässä-----oiekin hyvä
En tiedä minkä litun kalenterin mukaan elät, mutta yritähän pysyä asiassa ja käy laittamassa se kuvasi sinne profiliin, ja jos et tiedä mikä se profiili on, niin katso vaikka Wikipediasta.
- abatrossi
modelli kirjoitti:
En tiedä minkä litun kalenterin mukaan elät, mutta yritähän pysyä asiassa ja käy laittamassa se kuvasi sinne profiliin, ja jos et tiedä mikä se profiili on, niin katso vaikka Wikipediasta.
Ohan minulla profiilikuva ja yx trolli löysi fb.stäkin profiilikuvani
jossa olen 8v spurgu ja muitakin tarkkoja kuvia
trolli vaan erehtyi fb-nimestäni
kun on mahdotonta ottaa kuviani 30v tulevaisuudestani
- )0(
Kiitos taas näistä nauruista, luemme tätäkin ketjua tyttöjen kesken kahvihuoneen lattialla kiemurrellen nauriusta....lisää näitä please:D
Mitäpä pahaa vanhuudessa, lihavuudessa tai rumuudessa olisi? Ihmettelen vain miksi monikaan muuten viitsisi olla tunnistettavissa keskustelupalstan pellenä.
- Musti--
On selvä ero
"Ei vanha kettu myrkkyä syö"
- rosestar
miksi ihmetellä, tarviiko jokaisen naamansa näyttää?
ketään en ole hurmaamassa ja väliin tuon esiin tarkoituksella itsestäni epämukavaa ettei ketään kiinnosta.
puhdas olen vaikka vaateet ovat kuluneet, en edes pyyhipyyhkeellä uudestaa jos olen alapääni siihen pyyhkinyt, seuraavaksi käytän pyyhettä joka on ollut hiuksissani " ylhäältä alaspäin"
haluan että ihmiset välittää minusta sellaisena mikä oikeasti olen.
"en TÄYDELLINEN" Älä sure, kyllä sinustakin tulee vanha ja ryppyinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735022Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1214727- 804213
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1074189Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33338Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1253147- 352848
- 282787
- 402783
- 372762