Missä on kaupungin isoimmat, ja hinta-laatu -suhteeltaan parhaimmat pihvit? Ja vielä sopiva tunnelmakin? Auttakaa noviisia!
Helsingin paras pihviravintola
Doria
5
1665
Vastaukset
- Poke
Mikadossa lihaa löytyy!
- xxl
Höh!
- olio
xxl kirjoitti:
Höh!
Manhattan Steak House
- Kauheata
olio kirjoitti:
Manhattan Steak House
Kävimme Lauantaina Espalla sijaitsevassa mainostamassasi paikassa ja kyllä oli pettymys! Ruoka kylmää ,pihvi sitkeää ja kastike älyttömän suolaista. Huh huh en kyllä ikinä enää mene Manhattan steak houseen .
- pöö
Kauheata kirjoitti:
Kävimme Lauantaina Espalla sijaitsevassa mainostamassasi paikassa ja kyllä oli pettymys! Ruoka kylmää ,pihvi sitkeää ja kastike älyttömän suolaista. Huh huh en kyllä ikinä enää mene Manhattan steak houseen .
nih..., GRANDE GRILL ja SANTA FE myös ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222