Itse menisitte lomailemaan.Kaikki mankuu turisteja tänne muuta
mihin itse menisittä.Kempahan on mainittu iltasanomissa Suomen
huonoimmaksi kyläksi.On siinä matkailu valtti.
Mihin alle 8000 asukkaan kylään
9
209
Vastaukset
- Paulaner 4,9
Vaikea kysymys ehkä Ilomantsiin.Pohjois karjalassa kaljaa auringon
nousuun asti. - Suurkauåunkilainen
Mihin vain jossa ei ole liikaa porukkaa. Ja olen asunut New Yorkissakin. Ei kiinnosta suuret populaatiot. Suurkaupungeissa ei ole mitään sellaista mitä ihminen välttämättä tarvitsee, mutta Kemijärvellä on.
- 250 000 asukasta
Suuressa kaupungissa voi elä anonyyminä se todella hienoa.
Ei ole juoruja ja kateellisia.Tuo et tajunnu niin en usko sinua. - Inhottava realisti
Jos koti on täällä Kempassa ja tuttuja ihmisiä ympärillä, niin kyllä tänne kaipaa kun on reissun päällä.
Jos taas miettisi lomailukohdetta, niin enpä voi sanoa että Kemppa tulisi mieleen. Oikeasti täällä ei kertakaikkiaan ole mitään mitä ei muuallakin Lapissa olisi. Vettä ja vaaramaisemaa on Lappi täynnä. Kalaa saa ympäri Lappia, jopa jalokalaa. Taivaantulien aukio on ainoastaan täällä meidän Kempassa mutta se ei juurikaan lämmitä. - pioköpö
Tänne kannattaapi tulla kattomahan yhdistys-liikettä joka on saanut torpattua tehtaan tulon kemppahan.
- aletaha, olemaha
miksi kemppalaiset puhuu pohojanmaan murretta. alakahan, tulemaha, olemaha, puhukaa suomea, älkääkä sitä puukkojuntti kieltä!
- m-mustajärvi
kunnostakaa se sota-aikainen lentokenttä....
varmasti tulisi turisteja
ja punikkiluuserit turpa kiinni
kommunismin ihailu on kemijärvellä sairaus
vasemmistoliitto on sama kuin kommunistipaska- Emolentäjä
Käypäs kattelemassa siellä kentällä. Kenttä on leveä ja pitkä sekä hyväkuntoinen.
Ainoa puute siellä on käytön puute. Näin pienessä kylässä ei riitä lentäjiä. Liikennekäyttöön sitä ei kannata laittaa koska 60 km päässä on Rovaniemen kenttä.
Täällä ei muutenkaan riittäisi matkustajia koska lähes ainoa työnantaja täällä on kunta.
- Myönnetään että
Suurkaupungissa on vähemmän riitelyä ja juoruja, että kyllä turistinkin kannattaa tulla katsomaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741234- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180968Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47866- 60819
- 47799
- 40711
- 45692
- 39678