perheellinen nainen ,yksi lapsi ja mies.olemme olleet 15-vuotta yhdessä.aika on rajallista kun mies käy vuorotöissä.aikaa ei tunnu löytyvän ainakaan yhdessä mihinkään.
mies työstä palaa,ei koskaan suunnitella mitään yhdessäoloa,hän vaan rupeaa juomaan kuningas alkoholia.
minä koetan pitää lapsen tyytyväisenä,aina k un jaksan, että hän viihtyy.otanhan minäkin välillä olutta,mutta osaan myös pitää taukoja.
mies ei pidä.eilenkin oli sunnuntai,ja oli tärkee seuraava päivä lähtee kuljettaan tytärtä,niin ehdotti minulle,että jos vielä otan niin ajatko huomenna.en suostunut, sanoin että oisit jättänyt juomatta.
tätä on jatkunut monta monta vuotta.kaikki asiat kääntää minun viaksi.nukun eri huoneessa,niin sanoi minulle että ei ole akkaakaan niin juon.ajattele,minun syyksi sysäsi senkin kun en ole tollasen viereen mennyt viikkokausiin.
sellainen vuodatus:)
yöllä ,lämmittelee mikrossa ruokiaan vielä puolenyön aikaan,repii käytävän ovea kun mene tupakalle varmaan alle tunninvälein.kuka siinä saa edes nukkua.
sanoisinko että tosi rasittava elinkumppani.sikamainen syö varmaan 3-ateriaakin yöllä viinapäissään.seksille ei hänellä ole olevinaan aikaa,pyysin kalenteriin että merkkaa.
ei sitäkään ole viitsinyt vaivautua tekemään.valehteli minulle päin naamaa puolenvuoden seksitauon jälkeen että ruvetaan tekemään sitä useemmin että sullekin oisi tyydyttävää.
toisin kävi,sai petiinsä pari kertaa,siihen jäi kaikki.vittumisesti kohtelee minua.on olevinaan itse niin uskollista sorttia.olen niin kyllästynyt,naamastani näkee että en ole se onnellinen tyttö enää.
onko muilla samantapasia kokemusia?miään ei enää huvita ton miehen kanssa,ei mikään enää.eipä me mitään kyllä tehäkään.baariinkaan se ei lähde koskaan.
itsestäni jos lähden niin haukut saan ainoastaan.ja viikkokauden vittuilut päälle.
ei huvita enää mikään tässä suhteessa..
3
221
Vastaukset
- kiltti mies.
Kuningas alkoholi ja tuon miehen kanssa et voi elää onnellista elämää koska se rakastaa sitä alkoholia sinua enemmän.
Et kai sinä tosissaan aio seksiä tuollaiselle antaa kun se ei edes väitä sinusta yhtään. Pareempia miehiä on olemassa ja jos nainen tyytyy tuollaiseen miehen kuin sinä niin sitten en itse halua koskaan naista koska tunnen olevani unelmies poikamies tuon miehes rinnalla. - miksi olette yhdessä
Voi lapsi parkaanne, kun saa ihan sairaan parisuhde mallin teiltä. Ei ole rakkautta ollenkaan nähtävillä..
Mikset eroa?! - lapsraukka
sulla on pahasti päässä vikaa, kun elät tollasessa suhteessa ja altistat viattoman lapsen tuommoiselle ilmapiirille! HÄPEÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2803468Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211923Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.301561- 841451
- 1381093
- 811034
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.681018Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.90885Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.198745Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61727