Otsikkoon viitaten mitä Ylitorniolla on kesäisin tai mitä siellä päin voi tehdä ja minkälaisia palveluja on? Tarkoitus olisi viettää kesää pitemmän kaavan kautta sillä suunnalla ja nyt jo olisi tarkoitus lyödä jotakin suunnitelmia lukkoon.
Mitä Ylitorniolla voi tehdä/on kesäisin?
8
363
Vastaukset
- työtä
älä tule tänne ihan pas.ka paikkakunta, tulet kyllä pettymään rumat maisemat ym. leuhkoja ihmisiä ja kaikkea sellasta pas kaa
- Tervetuloa
Tule vaan, täällä ei ole mitään.
Saat olla sääskien kanssa rauhassa, mitä nyt naapurin kaljaveikko örisee. - turhuuden kenttä
Uusi urheilukenttä käytettävissä,rauhassa saa viikola urheilla tuskin muita käyttäjiä.viikonloppuna nuorten kaljottelupaikka
- olemista luonnossa
Itse tulen kesäajaksi, ja edessä on talon maalaaminen ja pihan laittoa. Sitten voi käydä kalastamassa tornionjoella mielin määrin ja heittää verkkoa, kos saisi pikkisen parempaa kalaa.
Yöt ovat valoisia, maisemat ovat hienot. Aavasaksalla voi käydä tepastelemassa samoin muuallakin. Lisäksi on tuo Matarenki joen toisella puolella. Maisemat paranevat kun ajelet kohti Pelloa. Pistä autoon kahvit mukaan jne ja toppaa välillä levityksellä, katsele maisemia, haistele ilmaa. Huomaat että puhdasta on.
Sääskiä saattaa olla, joten off tai vastaava suoja ihan hyvä käyttää. Ja kannatanee hommata se kädessä liikuteltava pieni kaasutäyttöinen sääskikarkoitin, joka lämmittää levyä, josta lähtee hyttysiä karkottavaa hajua. Näin et tarvitse offilla itseäsi sotkea.
Kesäsauna on kova sana. Makkarat nuotiolla ja pienet huurteiset päälle.
Onhan tuota kesänautintoa eli ajan kulumisohjelmaa, enimmäkseen itsekehitettyä. Kun itselläni on talo, niin siinä on pientä puuhaa, jota ei voi talvella tehdä eikä kyllä edes ehdi.
Mutta töitä ei ole josta palkkaa saisi, jjos et sitä itse keksi. Siinä suhteessa kunyaa ei voi oikein kehua.- suudelma
Pask a höpinää
- ei ole höpinää
suudelma kirjoitti:
Pask a höpinää
Miten niin, höpinää. Kun Ylitornio ei työtä minulle anyanut vaan piti lähteä muualle töihin, niin siitä huolimatta ovat juuret siellä. Samoin kiinteistö ,,,, yms.
Ei ole mitään höpinää ainakaan minulle.
En viitsinyt jäädä sosiaalin riesaksi, vaan etsin työtä muualta ja tottakai sain. Jo kauan aikaa näin on käynyt.
Joillakin elämä menee tällä tavalla, käydään muualta hakemassa eläkkeeseen oikeuttavat ansiot, kunnes se aika koittaa jolloin saa ns. suojaansiotilan eli elökkeen.Toivottavasti elämä jatkuu siihen asti.
Tiedän että moni on päättänyt aikoinaan ettei "edes lirauta" koko sen kunnan alueella. Se on valinta, siihen ei voi sanoa mitään. Mutta tämä ei ollut höpinää. Kesäaika on verrattain viihtyisää kun on pitkän talven muualla ahkeroinut "niska limassa". - minä
ei ole höpinää kirjoitti:
Miten niin, höpinää. Kun Ylitornio ei työtä minulle anyanut vaan piti lähteä muualle töihin, niin siitä huolimatta ovat juuret siellä. Samoin kiinteistö ,,,, yms.
Ei ole mitään höpinää ainakaan minulle.
En viitsinyt jäädä sosiaalin riesaksi, vaan etsin työtä muualta ja tottakai sain. Jo kauan aikaa näin on käynyt.
Joillakin elämä menee tällä tavalla, käydään muualta hakemassa eläkkeeseen oikeuttavat ansiot, kunnes se aika koittaa jolloin saa ns. suojaansiotilan eli elökkeen.Toivottavasti elämä jatkuu siihen asti.
Tiedän että moni on päättänyt aikoinaan ettei "edes lirauta" koko sen kunnan alueella. Se on valinta, siihen ei voi sanoa mitään. Mutta tämä ei ollut höpinää. Kesäaika on verrattain viihtyisää kun on pitkän talven muualla ahkeroinut "niska limassa".joo ei vain tänne ylitorniolle kannata tulla surkea paikkakunta..
- kesänviettäjä
Joo, ei sitä tulemista tässä vaiheessa enää peruta. Onko hyviä ajanviettopaikkoja jossa voi vaan oleskelle eli katella ihmisiä ees taas?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643225Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992180- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132