Tapailen tällä hetkellä 27 vuotiasta naista joka asuu yhdessä miespuolisen kaverinsa kanssa. Heidän asunnossaan on vain parisänky, joten kyseessä on myös intiimi suhde, eikä mikään pelkkä kaverisuhde. Nainen on tuntenut tuon miehen 10 vuotta, mutta välillä hän on seurustellut ja asunutkin muidenkin miesten kanssa, mutta aina kun molemmat ovat sattuneet olemaan sinkkuja ovat he asuneet yhdessä.
Nyt kun minun ja naisen suhde on alkanut etenemään niin olenkin huomannut ettei nainen halua päästää tuosta miehestään yhtään irti jonka kanssa asuu. Heilläkin on yhteisiä viikonloppuja, kävivätpä joka Prahassa yhden pitkän viikonlopun lomailemassa muutama viikko sitten. Nainen on kuitenkin vannonut jo minulle rakkauttaan ja vietämmekin keskimäärin jo 1-3 yötä yhdessä joka viikko.
Sain kuitenkin kuulla eräältä naisen tuttavalta baarissa viikonloppuna että naisella on myös kolmaskin mies, joku lapsuuden kaveri jota hän tapailee on-off tyylisesti edelleen. Mitä ihmettä tämä oikein on? Miten naisella voi olla pitkäaikaiset suhteen useiden miesten kanssa ja silti alkaa suhteeseen vielä kolmannenkin miehen (minun) kanssa?
Miten minä voisin saada naisen kokonaan itselleni? Vai voiko tuollaista naista edes kukaan yksittäinen mies valloittaa?
Miksi nainen ei pysty päättämään ketä tapailee?
12
364
Vastaukset
Onhan noita enemmänkin.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Polyamoria- Neljäs pyöräkö?
En usko että tuosta on kyse, sillä nainen ei ole minulle kertonut itse oikeastaan yhtään mitään tuohon viittaavaa. Omaa suhdettaankin kuvaa enemmän kämppissuhteeksi kuin parisuhteeksi tuohon 10v tuntemaansa mieheen jonka kanssa asuu.
Ja miksi vannoa rakkautta ja edetä suhteessa normaalin kaavan mukaan jos kerta kyse olisi polyamorisesta suhteesta?
- K nainen
Niin miksi olet kiinnostunut tästä naisesta?
Onko arvoistasi kohtelua?- Neljäs pyöräkö?
Jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin olen rakastunut naiseen, hän on luonteeltaan, ulkonäöltään, olemukseltaan ja jutuiltaan juuri sellainen nainen minkä olen aina halunnutkin.
Kun olemme yhdessä meillä menee todella hyvin. Juttua riittää ja huumoria, viihdymme todella hyvin yhdessä. Meillä on samoja harrastuksia, samanlaiset työt ja haaveet. Voisin nähdä meidät yhdessä vielä vuosienkin jälkeen.
Mutta alan aistia selvää hidastumista suhteemme syventymisessä ja koen että se johtuu noista muista miehistä joiden kanssa nainen on myös jonkinlaisessa suhteessa, ehkä vain seksisuhteessa, mutta kumminkin.
En uskalla ottaa aihetta ihan suoraan hänen kanssaan vielä puheeksi, sillä pelkään menettävänä hänet sen jälkeen kokonaan.
- Ympäri käydään ja...
Nainen tykkää siitä rakastumisen tunteesta siksi nainen on myöntänyt rakkautensa ap:lle. Nainen kyllä katoaa ap:n elämästä kun se suurin ihastumisen ja rakkauden huuma on laantunut. Siihen saakka kannattaa vain nauttia hetkestä ja naisesta.
Tunnen parikin tuollaista naista, ainoat pitkäaikaissuhteet joita heillä on ollut ja tulee olemaan ovat niiden "kaverimiesten" kanssa jotka nainen on tuntenut jo jostain yläasteelta/lukiosta saakka, heidän luo naiset aina lopulta palaavat ja sitten 30 ikäisinä myös sen lapsenkin ehkä tekevät.
Olin itsekin rakastunut yhteen tällaiseen naiseen, nainen asuin miespuolisen lapsuudenkaverinsa kanssa, mutta hänellä oli myös suhde kanssani. Todella huumaavaa ja ihanaa rakkautta ja nainenkin oli mitä parhain. Mutta ei minusta vain ollut syrjäyttämään naisen elämässä jo melkein 20 vuoden ajan ollutta miestä, vaan jouduin tyytymään siihen 2. sijaan. Lopulta nainen muutti tuon miehen kanssa Lontooseen jossa heille syntyi vauvakin muutaman vuoden kuluttua tuosta, nyt nainen on taas muuttamassa takaisin Suomeen ja kyseli jo että voisiko tulla yökylään... Hän on ns. mehiläiskuningatar :) Voita molemmin puolin leipää, ja reunoillakin. Et voi saada häntä kokonaan itsellesi.
- bu ka ke
niin, se kaipaa kunnon bukake heh heh :)
- 7+17=?
Suhteenne tulee hiipumaan ajan myötä, vain nuo "nuoruuden ajan miehet" tulevat olemaan naisen elämässä pidempään, muille ei vain ole tilaa eikä aikaakaan kuin vain hetkiseksi.
Komppaan täysin tuota mehiläiskuningar kommenttia. :) - My my..
Aika hyvin rakastuneet miehet naisensa jakavat muiden kesken.. eikö aloittajaa häiritse että likka touhuaa muidenkin kanssa?
- Nöösipoeka vinkuu..
Aloittaja on nynny..
- käviskö neuvosta
Kannattaako edes haaveilla tulevaisuudesta tuollaisen naisen kanssa, joka ei koskaan tule tyytymään vain yhteen mieheen?
Viisainta varmaan kääntää katse uutta kohti. Löydät varmasti kumppanin, joka haluaa olla vain sinun kanssasi. "Miten naisella voi olla pitkäaikaiset suhteen useiden miesten kanssa ja silti alkaa suhteeseen vielä kolmannenkin miehen (minun) kanssa?"
-Jokainen saa sellaista kohtelua kuin suostuu sietämään.
"Miten minä voisin saada naisen kokonaan itselleni? "
-En pysty käsittämään miksi sinä (tai ylipäätään kukaan) edes haluaisi tuollaista ihmistä..?!
Eipähän sitten tarvitse tulla tänne ihmettelemään kun neito kävelee sun yli ja kohtelee sua kuin kuonaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1433958Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3593064Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142008Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101705Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41139Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69975- 71974
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23851- 71839
- 44794