Tytöt/naiset pyydetäänkö teitä usein kaupassa...

diamz

Tai muualla kaupungilla/kylillä ollessanne treffeille? Millaisissa tilanteissa? Ja millaisilla sanoilla? Oon utelias.

61

827

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noo, joskus on joku vanha känniäijä yrittänyt tehdä tuttavuutta tai sitten joku kehitysvammainen alkanut seuraamaan. Yksikään normaali mies ei ole yrittänyt.

• Näin meillä

Suomessa ei ole sitä kulttuuria että tuntemattomalle mentäisiin juttelemaan kuten ulkomailla tapahtuu tämän tästä. Suomessa miehet eivät lähesty naisia kuin jossain Facebookissa tai baarissa.

• ,,,,,,,,,,,,,
        Näin meillä kirjoitti:

Suomessa ei ole sitä kulttuuria että tuntemattomalle mentäisiin juttelemaan kuten ulkomailla tapahtuu tämän tästä. Suomessa miehet eivät lähesty naisia kuin jossain Facebookissa tai baarissa.

Koska naiset ottavat kylmän lähestymisen huonosti vastaan. Pitää olla aina joku sopiva tilanne, että on lupa ähestyä.

• ei ole ikinä kukaan

jaa,a, no tuota ei ole koskaan kenelläkään ollut pokkaa kysyä mua treffeille noinkin arkisissa paikoissa kuin kaupassa tai kaupungilla. Se nyt vaan ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin kysyä tuntemattomilta ihmisiltä että " hei lähtisit sä mun kanssa treffeille?". Joo, siis mulla varmaan putois silmät päästä jos joku tulisi tollasta täällä suoraan kysymään.

• vkffö
        ,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

Koska naiset ottavat kylmän lähestymisen huonosti vastaan. Pitää olla aina joku sopiva tilanne, että on lupa ähestyä.

Ei pyydetä.

• sporttibrunette

Viikoittain kaupassa tai bussipysäkillä. Ärsyttävät nämä itseään täynnä olevat seuraan tunkijat, antaisivat ihmisen olla rauhassa. Olenkin ottanut tavakseni aina haukkua kyseisen miehen ensimmäisenä mieleen tulevalla asialla, koska ei ymmärrä antaa minun olla rauhassa.

• piiloalfa

Hellitä vähän. Et taida ymmärtää, että miehilläkin on tunteet. Sitä paitsi ihmisethän kuolisivat sukupuuttoon 100 vuodessa, jos miehet eivät yrittäisi tehdä aloitteita. Saatat kyllä olla miestrollikin.

• tri.YTM

Meillä Suomessa on tämä kulttuuri että. .. ainakin vähänkin paremmannäköisiä lutkia on pumpattu niin paljon, että kusensekainen sperma on noussut päähän asti.

• etelän blondi

Tai mitä jos kokeilisit kieltäytyä nätisti.
        Jonain päivänä sä olet vanha kurppa eikä kukaan lähesty sua enää. Nauti siitä nyt.

Muakin lähestytään useita kertoja viikossa eikä koskaan ole niin kiire ettenkö ehtisi paria sanaa vaihtaa, vaikka ei ihan olisikaan mun tyyppinen mies kyseessä.
        Se on miehelle iso kynnys kerätä rohkeutta ja tulla juttelemaan, mun mielestä sitä tekoa pitää kunnioittaa.

• hyväuskoiset hölmöt?

Tällä palstalla menee surkeinkin feikkaus läpi :).

• Möbiuksen trolli
        hyväuskoiset hölmöt? kirjoitti:

Tällä palstalla menee surkeinkin feikkaus läpi :).

Trollit trollaa trolleja.

• Mies 89

"Viikoittain kaupassa tai bussipysäkillä. Ärsyttävät nämä itseään täynnä olevat seuraan tunkijat, antaisivat ihmisen olla rauhassa. Olenkin ottanut tavakseni aina haukkua kyseisen miehen ensimmäisenä mieleen tulevalla asialla, koska ei ymmärrä antaa minun olla rauhassa."

Taidat itse olla itseäsi täynnä. Noussut varmaankin kusi päähän liian suosion takia. No älä pelkää, en minä ketään omahyväisen oloista naista lähestyisi mistään hinnasta.

• nainen4

Asianainen. Näin miekin teen. yleensä vielä sanon että painu helevettiin.Tulee hyvä olo. Miehet painukaa helvettiin. jokainen. Kuka tämmösiä perusjamppoja oikeasti ees haluais..hohhoijjaa.mutta joo miesten haukkuminen on aina oivallista puuhaa, koska ne ansaitsee sen.

• firebird

En liiku yksin koska kun liikun tulee aina joku ammattirunkkari pervo lonksuttelemaan leukojaan mulle. Joskus saatan kulkea hetken yksin. Viime kesäni kun tein niin, tuli kännäävät turistit pokaamaan. Suomi alkaa kansainvälistyä...

• ffgg

Mutakuonot harrastavat tuota ja 99% naisista pitää sitä äärimmäisen rasittavana.

• firebird

Joo, en tiedä mitä tämä termi 'mutakuonot' tarkoittaa, mutta arabimiehillä on paljon parafiilioita, esim. arabi bussikuski huusi viime kesänä mulle, kun olin kesävaatteissa,että 'I know what you want baby', oli kyllä kohtuullisen rasittavaa. En ole muilla ulkomaalaisryhmillä tavannut samaa.Somaleitakin haukutaan kaiken aikaa, mutta ovat minua kohtaan käyttäytyneet aina hyvin, no, en ole tuntenut kuin pari taksikuskia, mut ei ole tullut mitään pervouksia latelee mulle tai kellekään kaverille.

• rumahkokurpahko

Minulle ei ole koskaan tultu juttelemaan spontaanisti muualla kuin baarissa. Nyt olen jo vanha luuska, mutta näin ei ollut edes silloinkaan, kun olin nuori. Joskus on joku rappioalkoholisti pitänyt älämölöä ja joskus aikoinaan kun oli vielä ns. puskarunkkuja, niin joku sieltä huudellut jotakin, mutta en nyt niitä laskisi kuitenkaan yhteydenotoiksi, koska niistä kumminkin jonkinlaisia traumoja jäänyt nuoruudessa.

Luulen, että yhteydenottoja saa keskimääräistä kauniimmat naiset erityisesti kauniskasvoiset. Silloin ujommatkin miehet jaksaa tsempata.

• ätmi

On se varmaan mukavampaa saada pakit kauniskasvoiselta kuin rumalta, mutta enpä nyt tiedä tuosta, että ujotkin innostuisivat.

• ehkä näin
        ätmi kirjoitti:

On se varmaan mukavampaa saada pakit kauniskasvoiselta kuin rumalta, mutta enpä nyt tiedä tuosta, että ujotkin innostuisivat.

Ehkä se on sitten niin, että rohkeat miehet ottavat yhteyttä kauniisiin naisiin, kun taas ujot miehet ja rumat naiset ovat kokonaan ilman yhteydenottoja (puolin tai toisin).

• Ai.

Viime kesänä joku puskarunkkari vihelsi perään että katsoisin. Ooh, olenpa otettu, sitä vain että on niitä vieläkin.

• Ehehei.
        ehkä näin kirjoitti:

Ehkä se on sitten niin, että rohkeat miehet ottavat yhteyttä kauniisiin naisiin, kun taas ujot miehet ja rumat naiset ovat kokonaan ilman yhteydenottoja (puolin tai toisin).

Tärkeintä on naisen flirttailevaisuus ja iloluonteisuus,vaikka tätähän ei palstalla myönnetä, mutta näin se vain on.

Itse olen kaunis ja minua lähestyvät miehet ovat itsekin komeita. Kerran joku mr Finland tuli pokaamaan ja ensi sanoikseen kertoi olevansa Mr Finland. voi jee, arvatkaa repesinkö. Kaiken lisäksi olin silloin kundikaverini kanssa ja kusetettiin sitä että ollaan vain serkkuja. jne. ö

• Ei.

Ei ikinä.p

• naapurintyttö

No ei todellakaan pyydetä. Kai ne ovat niitä keskivertoa kauniimpia, jotka noita lähestymisiä saavat osakseen. Minä olen joko ihan tavis tai sitten keskivertoa rumempi, koska ei ikinä mitään aloitteita tule, ei edes baarissa.

En minä niitä siis odotakkaan, mutta eipä niitä myöskään tule. Ikisinkkuna saan elämäni viettää monestakin syystä.

• 3+10

Sitten vaan itse niitä aloitteita tekemään, luulisi olevan ihan looginen päätelmä vai eikö tuo ole edes vaihtoehto naisille?

• naapurintyttö
        3+10 kirjoitti:

Sitten vaan itse niitä aloitteita tekemään, luulisi olevan ihan looginen päätelmä vai eikö tuo ole edes vaihtoehto naisille?

Kukaan ei halua ruman naisen aloitteita koska rumalla naisella ei tee mitään, eikös se niin ole?

• ätmi
        naapurintyttö kirjoitti:

Kukaan ei halua ruman naisen aloitteita koska rumalla naisella ei tee mitään, eikös se niin ole?

Pitää paikkansa.

• atm1
        naapurintyttö kirjoitti:

Ois se kyllä ihan kiva silti, varsinkin meille atmeille, kun ei muuteskaan kukaan ole kiinnostunut.

• mies 28v
        naapurintyttö kirjoitti:

Älä vaan usko tämän palstan höpinöitä.Moni mies olisi varmasti iloinen aloiteestasi. Useasti miehetkin ovat sen verran ujoja ja kynnyskorkealla että eivät lähde tekemään tuttavuutta.Joten, ei muuta kuin rohkeasti juttelemaan.Ja vaikka toinen ei tykästyisikään, voit olla ylpeä itsestäsi että uskalsit tehdä aloitteen,toisin kuin monet muut miehet... tai puhumattakaan tämän palstan luuseri atmit.;))

• kiltti mies.

Olen pyytänyt naisia selvinpäin treffeille mutta minua on katsottu kuin hitlerin ruumista paheksuvasti että kumpa et olisi olemassa edes.

• 7+16

Bussipysäkillä on pyydetty kaksi kertaa, ekalla kerralla olin meikattu ja toisella kerralla en. Siinä on varmaan helppo tulla juttelemaan, kun kysyy "milloin tulee se ja se bussi (vaikka tietääkin)" ja sitten jutustelua ja treffipyyntö. Olen ollut ystävällinen lähestyjille. Muuten ei koskaan, eli omalla kohdallani sitä ei tapahdu usein... no, olenkin taviksen näkönen. Olisi mukavaa jos täällä oltaisi avoimempia ja helpommin juteltaisiin myös tuntemattomille.

• NeitiNäpsä

Tulee, paljonkin!

Lähestyjiä on TASAN tarkkaan kahta tyyppiä:

Eniten lähestyvä: Ulkomaalaistaustainen "gigolo". Nämä on tosi vaivauttavia ja ärsyttäviä riesoja.

Harvakseltaan tapahtuva: Komea, itsevarma ja pilkettä silmäkulmassa mies heittää ohimennen että lähtisinkö kahville tms, ja näitä HALUAN LISÄÄ! Tätä tapahtuu ulkomailla usein, suomessa liian harvoin (mutta tapahtuu kuitenkin, onneksi).

POIMIKAA NIITÄ ihania naisia miehet, kohteliaasti ja siten, ettää nainen saa kuitenkin helpon perääntymisen kuitenkin itselleen, jos haluaa. Game on, jäbbikset!

Jos jäätte sitä päivää odottamaan, että naiset alkaa jahtaamaan miehiä, niin jäätte nuolemaan näppejänne!

• PohPuhPih

Kuulostaa hienolta!

Pahus, pitää olla komea. No ei sitten.

• ffgg

Stadissa näkee päivittäin kun mutiaiset ahdistelee nuoria likkoja. Suomi on varmasti maailman turvallisin maa alkaa ulkomaalaisena vonkaamaan paikallisia naisia. Monessa muussa maassa sinulle voi käydä todella huonosti jos alat heidän naisia yrittämään.

• niinpä..

Ja kuinkas usein sitten lähdet kahville, kun "komea, itsevarma ja pilkettä silmäkulmassa mies" pyytää?

• PihPuhPoh

Kuulostaa hienolta!

Pahus, pitää olla itsevarma. No ei sitten.

• PuhPohPih
        PihPuhPoh kirjoitti:

Kuulostaa hienolta!

Pahus, pitää olla itsevarma. No ei sitten.

Kyllä, kuulostaa tosi hienolta!

• PohPihPuh
        PuhPohPih kirjoitti:

Kyllä, kuulostaa tosi hienolta!

Makeeta!

• PuhPihPoh
        PohPihPuh kirjoitti:

Makeeta!

Joo-o! Mäkin oon vitun hauska ja tosi älykäs ja niin helvetin sivistynyt.

Ei ku siis intelligentti

• PohPuhPih
        PuhPihPoh kirjoitti:

Joo-o! Mäkin oon vitun hauska ja tosi älykäs ja niin helvetin sivistynyt.

Ei ku siis intelligentti

Kas, mikähän mahtaa olla kausaliteetti tämän keskustelun ja sivistyssana on ruma sana keskustelun välillä?

Yritetäänpäs uudestaan sinne kahville.

• KieloKanerva

Olen N30. Kerran on pyydetty treffeille yhden messutapahtuman jälkeen.

Kyseesä oli mies, jonka kanssa olin käynyt samaa koulua aikaisemmin. Minä olin aloittanut keskustelun, että "oletko se ja se, sen ja tän kaveri sieltä koulusta?" kun luulin häntä vanhan koulututtuni kaveriksi. Mies oli messuilla töissä ja olin pysähtynyt hänen standilleen.

Ei ollut sama henkilö mutta tuli sitten myöhemmin juttelemaan ja pyytämään treffeille. Ei olisi varmaan tullut, ellen olisi eka itse puhunut.

Kieltäydyin kohteliaasti.

Myöhemmin kuulin, että samainen herra oli lähettänyt kaikille tytöille, jotka oli edes etäisesti tuntenut koulusta, facebookissa treffipyyntöjä.

Tuli sellainen olo, että kyseinen kaveri pyytää kaikkia naisia treffeille, joihin saa edes jonkulaisen kontaktin. Sain sellaisen kuvan, että hän on epätoivoinen ja kaikki seura käy. En tuntenut olevani minkään arvoinen hänen seurassa.

• joopa joo

Seli seli. Et sinä tiennyt että hän massapostittaa treffipyyntöjä siinä vaiheessa kun kieltäydyit.
        "Tuli sellainen olo..." No ei varmaan tullut kun et kerta asiasta tiennyt.

Kieltäydyit koska niin naiset nyt vain 99%:sti tekevät. Älkää miehet turhaan lähestykö tuollaisia. Kolmen promillen kaatokännissä voi mennä esittämään naiselta kysymyksen: "Tehdäänkö taikatemppu? Ensin panen sua ja sitten sinä katoat".

• m25v
        joopa joo kirjoitti:

Seli seli. Et sinä tiennyt että hän massapostittaa treffipyyntöjä siinä vaiheessa kun kieltäydyit.
        "Tuli sellainen olo..." No ei varmaan tullut kun et kerta asiasta tiennyt.

Kieltäydyit koska niin naiset nyt vain 99%:sti tekevät. Älkää miehet turhaan lähestykö tuollaisia. Kolmen promillen kaatokännissä voi mennä esittämään naiselta kysymyksen: "Tehdäänkö taikatemppu? Ensin panen sua ja sitten sinä katoat".

Suomessa miestä pidetään varmaan heti jotenkin henkisesti jälkeenjääneenä jos menee kaupassa tai kadulla lähestymään naista kysyäkseen treffeille, eikö niin?

• m25v
        m25v kirjoitti:

Suomessa miestä pidetään varmaan heti jotenkin henkisesti jälkeenjääneenä jos menee kaupassa tai kadulla lähestymään naista kysyäkseen treffeille, eikö niin?

Ainakin suomalaista miestä, koska se ei kuulu tämän maan tapoihin.

• dfhehq

"Sain sellaisen kuvan, että hän on epätoivoinen ja kaikki seura käy. En tuntenut olevani minkään arvoinen hänen seurassa."

Päinvastoin! Mitä epätoivoisempi mies on, sitä enemmän nainen hänelle merkitsee, sitten kun joku nainen viimein päättää antaa hänelle mahdollisuuden. Eikö tuo nyt ole sanomattakin selvää.
        Sen sijaan niille itsevarmoille miehille et merkitse juuri mitään, koska he saavat naisen helposti muutenkin. Heille on ihan sama, kiinnostutko vai etkö kiinnostu. Olet vain yksi nainen muiden joukossa. Sen sijaan epätoivoiselle miehelle olet maailman ihanin nainen, jos päätät kiinnostua kyseisestä miehestä.
        Tämä on juuri se asia, jossa naisten logiikkaa on niin vinoutunutta. Jos haluatte miehen jolle te oikeasti merkitsette paljon, niin ottakaa siinä tapauksessa epätoivoinen mies.

• N22

Ei ole koskaan pyydetty treffeille kaupungilla käydessä.

En saa huomiota pahemmin muutenkaan. Ja jos saan niin useimmiten minusta kiinnostuva mies on itseäni huomattavasti vanhempi.

• Näinkö se menee?

Onko se todella niin että keskimääräistä kauniimpia naisia lähestytään missä ja milloin vain kun taas rumia tai tavallisia naisia vain baarissa umpikännissä?

• jhgjyf
        Näinkö se menee? kirjoitti:

Onko se todella niin että keskimääräistä kauniimpia naisia lähestytään missä ja milloin vain kun taas rumia tai tavallisia naisia vain baarissa umpikännissä?

Siltä vaikuttaa. Mutta minua on turha syyttää. Olen itsekin keskimääräistä komeampi, joten ei voi odottaa että minun pitäsi niitä taviksia lähestyä.

• _Pikku_Myy_

En usko, että asia on ihan noin yksinkertainen. Kyllä mä tunnen esim kauniita naisia, joita ei tulla iskemään. Väittäisin, että kyse on enemmän olemuksesta eli onko helposti lähestyttävä vai ei. Jos esim nainen on hyvin ujo ja syrjäänvetäytyvä eikä oikein uskalla ottaa katsekontaktia miehiin niin kyllä varmaan saa olla aika rauhassa. Kehonkielellä on merkitystä.

Sitten taas iloinen, avoin ja puhelias tavallinen nainen voi saada paljonkin lähestymisyrityksiä.

• hgbhi
        _Pikku_Myy_ kirjoitti:

En usko, että asia on ihan noin yksinkertainen. Kyllä mä tunnen esim kauniita naisia, joita ei tulla iskemään. Väittäisin, että kyse on enemmän olemuksesta eli onko helposti lähestyttävä vai ei. Jos esim nainen on hyvin ujo ja syrjäänvetäytyvä eikä oikein uskalla ottaa katsekontaktia miehiin niin kyllä varmaan saa olla aika rauhassa. Kehonkielellä on merkitystä.

Sitten taas iloinen, avoin ja puhelias tavallinen nainen voi saada paljonkin lähestymisyrityksiä.

Kaikkein helpointa on lähestyä ujon tuntuisia naisia jotka ovat yksikseen. Sen sijaan naiset jotka ovat aina jossain kaveriporukassa saattavat huomata ettei heitä koskaan lähestytä.
        En ikinä enää lähesty mitään tyttöporukkaa. Sellaisesta on pelkästään huonoja kokemuksia.

• naapurintyttö

Kyllä asia on juuri niin kuin "näinkö se menee?" kysyi. Ei kai tuo nyt kellekään yllätyksenä tullut?

• Näinkö se menee?
        naapurintyttö kirjoitti:

Kyllä asia on juuri niin kuin "näinkö se menee?" kysyi. Ei kai tuo nyt kellekään yllätyksenä tullut?

Voi olla että poikkeuksiakin on mutta luulen että yleisesti ottaen mitä kauniimpi nainen, sitä enemmän saa isku yrityksiä. Kyllähän kaunis nainen huomataan ja sellainen herättää automaattisesti kiinnostusta.

• enpä kerro vakioon

Treffeille pyyntöjä on ollut vain pieni osa kontakteista.

Minusta on kolme taiteilijaa halunnut mallin tauluihinsa. Hieman erilaisia ovat olleet syyt miksi: eräs sanoi, että olen madonnakasvoinen, mikä ei kyllä ole omasta mielestäni totta jos katsoo madonnankuvia...mutta ehkä totuus olikin siinä että olen kasvoiltani toisenlainen samankaltainen?
      Joku taiteilija oli sitä mieltä, että minulla on täydellinen vartalo..hmm..

Bussipysäkillä tms. kahvikutsuja tms. on tullut ihan tarpeeksi: herttaisimmat kehitysvammaiselta ja liimautumiset seuraan yleensä maahanmuuttajilta. Ei kivaa ollenkaan, pakottaa käyttäytymään rumasti.

Kotoakin on tultu hakemaan yllättäen useammin kuin kerran.

Minua ei ole koskaan lähestynyt mies, jota itse haluaisin. Siis seksuaalisesti.

• Human interest

>>Minua ei ole koskaan lähestynyt mies, jota itse haluaisin. Siis seksuaalisesti.

Näinhän se on. Useimmiten miehen on turha vaivautua.

• inha kyynikko

Niin, ei niitä unelmauroksia riitä teille naisen tollukoille. Ja koska nainen on mieluummin yksin kuin huonossa parisuhteessa (ts. tyytyy johonkin mieheen) niin haluaisinkin sanoa ainoastaan tämän: Tunkekaa naiset perseeseenne valitukset yksinäisyydestä. Oma valinta, älä valita.

• Ikää jo +40

Muutaman kerran on ihan asiallisesti mies tehnyt aloitteen treffeihin yllätyksellisessä paikassa...
      kerran kesällä kauppajonossa mies kysyi seuraksi jäätelölle kaupan pihassa olevalle kioskille ja yhden kerran sain treffikutsun täyttäessäni autoon tuulilasin- pesunestettä huoltoaseman pihassa.
      Mitä ulkonäkööni tulee niin liikakiloja on, mutta nätti naamataulu ja hymy, niillä pärjää.

• Pohjoisen Pihlaja

Valitettavasti ne aloitteen tekevät ovat lähes poikkeuksetta keski-ikäisiä ja kännissä. Muutamia kertoja on mukavan oloiset miehet hymyilleet ja sanoneet jotain kivaa mihin olen vastannut hymyilemällä ja sanomalla jotain kilttiä takaisin, pientä rupattelua pidemmälle ei ole tilanteet edenneet (voi liittyä siihen että minusta tulee kömpelö ja punasteleva kun mukava mies osoittaa huomioita tai kehuu)

• AA-Q

Minua on pyydetty elämäni aikana treffeille kahdesti. Toisella kerralla bussipysäkillä ja toisella kerralla ollessani töissä kaupan kassana.

Menin niin hämilleni, etten osannut edes vastata. Missä muualla ihmisiä edes voi kysyä treffeille? Valaiskaa kokematonta.

• mitäh?

"Missä muualla ihmisiä edes voi kysyä treffeille?"

Mikä v*tun kysymys tuo muka on? Vai etkö ole vielä elämäsi aikana käynyt muualla kuin bussipysäkillä ja kaupan kassalla? Ovatko esimerkiksi ravintolat, oppilaitokset, liikuntapaikat yms. sinulle täysin uusia tuttavuuksia? Oletko kuullut tuollaisista paikoista joskus?

• Macrame

Joskus miehet sillainkin lähestyy, mutta yleensä ne on päissään tai jotain lipeviä lieroja jotka tulee jutteleen tyyliin: oli pakko tulla jutteleen kun sulla on niin kauniit silmät. No thanks.

• ykslady

ooh, tästä tuli nuoruus mieleen. Mikä teillä miehillä on kun yritätte, jopa 30v ohittaneina, vonkata alle15v tyttöjä?? Teininä en saanut tietä, kun aina oli joku iskemässä milloin bussikuski milloin känniläiset milloin pakusedät tarjoili kyytiä.
      Ja sitä mukaan kun vuosia tulee lisää sitä vähemmän kukaan yrittää.
      mut onneksi ammattikänniläisiltä ja ulkomaanherroilta saa aina huomioo.

onneks on ollut niitä ihan asiallisiakin :)

• ätmi

Nainen on kauneimmillaan 13-19-vuotiaana, ei siihen sen kummempaa liity.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      72
      5074
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      73
      4053
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      270
      3785
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      134
      3250
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2974
    6. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      359
      2696
    7. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2658
    8. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2266
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      46
      2020
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      110