Millaisia ovat deittipalstojen kuvattomat naiset

hra

Onko ilman kuvaa profiilissaan liikkeellä olevat naiset rumia vai keskimääräistä nettideittalijanaista kauniimpia?

46

1287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neito kaunoinen

Kauniimpia.

Aluksi laitoin kuvan, mutta voi sitä seksin vonkaajien tulvaa!!! Piti äkkiä tehdä uusi profiili kuvattomana, ja niin viestit siistiytyivät, ja varattujen ja ala- ja yläikäisten viestit vähenivät merkittävästi.

Mies, jonka kanssa nyt olen, tapasi minut sokkona, ja sanoi myöhemmin, että kun näki minut, kauneuteni alkoi heti värisyttämään hänen kehoaan :D

Kaikki muutkin deittailijat häntä ennen ovat oikeasti ihastuneet ulkonäkööni ensi näkemältä.. että uskottava se on itsekkin, että olen kaunis :)

• huomio1

Kokemukseni mukaan kivannäköisiä ja fiksuja. Johtuuko näiden kauniiden kuvattomana esiintyminen sitten siitä, ettei halua saada "leimaa" nettideittailusta otsaan vaikka eletäänkin vuotta 2014.. Tai sitten epäasiallisista yhteydenottajista?

• heheheh

entäs miehet? :)
      aloittaja paneutui pää asiaan.....

• Kuvaton profiili

Ihan samanlaisia kun kuvallisetkin, osa oikein nättejä, osa susirumia ja kaikkea siltä väliltä. Ja makujakin on toki erilaisia joten ne susirumatkin ovat varmaan jonkun mielestä nättejä.

Miehiin pätenee ihan sama, itse olen 40 uussinkku mies ja ihan tyytyväinen peilikuvaani. Eikä mulla ole profiilissa kuvaa.

Kuvattomissa lienee jonkin verran enemmän varattuja kuin kuvallisia, mutta ei kuvan puutteesta voi mun havantojeni mukaan päätellä mitään suhdetilanteesta, ulkonäöstä tai mistään muustakaan. Syitä olla laittamatta profiilikuvaa on varmaan yhtä monta kuin kuvattomia profiileja.

• Mirjamaarit

En laita kuvaa julkisesti, koska en halua tuttujeni näkevän mulla olevan haku päällä. Ei sikäli, että siinä mitään pahaa tai salattavaa olisi, mutta taidan olla sen verran vanhanaikainen, etten sitä kuuluttaakaan halua.
      Ulkonäkö tavallinen, keskiverto.

• ihmisen näköinen

kysyisin kun et halua kenenkään näkevän niin olisitko tanssi paikallakin pussi päässä sielläkin joku näkee aina sama juttu kun käyt treffeillä jotain on kun kuvaa ei laita

• nainen35

Mutta kun tämä ei ole mikään tanssipaikka. Et varmaankaan tanssipaikalla mene lavan eteen ja kerro mikrofoniin tietoja itsestäsi? Eikä siinäkään kaikki: päinvastoin kuin tansseissa, joka on vain yksi ohimenevä tilanne, täällä tiedot jäävät kenen tahansa pällisteltäväksi.

Esimerkiksi minä olen opettaja. En todellakaan halua, että joku oppilaistani löytää netistä kuvallisen deitti-ilmoituksen. Sitten sana kiertää, ja vuorotellen kaikki oppilaani käyvät tutkimassa, kuinka vanha olen, mikä on seksuaalienn suuntautumiseni, millä mielellä haen seuraa, mitä toivon kumppanilta, mitä harrastan, mitkä ovat tupakointi- ja alkoholinkäyttötottumukseni jne.

Ei siksi, että noissa asioissa olisi jotain pahaa tai salattavaa. Siksi, että ne nyt vain eivät kuulu ihan kaikille.

• hmisen näköinen

mitä salattavaa on jos kertoo olevansa opetus alalla haen tositarkoituksella miestä iki omaksi harrastan vaikka suunnistusta poltan ja alkoholia hyvin vähän mitä salaamista tuossa on aivan sama ketä näkee mutta tietysti jos ope onkin varattu ja oppilaat tietää sen ja haet hetken seuraa ympäri suomen niin jos olet kiinnostunut naisista enemmän kuin miehistä kyllä oppilaasi tietävät sen ja olet alkoholisti niin kyllä ihmiset sen vaan tietävät jos asiat on niinkuin sanot ei pitäisi olla mitään salattavaa mutta jos olet ilolintu niin ymmärrän salamyhkäisyyden elätkö kaksois elämää ja tosiaan jos olet lesbo niin ole naisen kanssa ja ole onnellinen

• nainen35

Niin. Jos et ymmärrä yksityisen ja julkisen eroa vielä sittenkään, kun asia on sinulle selitetty, enempää ei taida olla tehtävissä ja sitten ei voi muuta kuin antaa sinun pitää ennakkoluulosi. Siihen sinulla toki on oikeus. Osaathan käyttää hakutoimintoa? Sillä saa kätevästi rajattua kuvattomat profiilit hauista pois.

• naamaton

Työskentelen mielenterveys- ja päihdetyössä kohtuullisen pienellä paikkakunnalla. Arvatkaapa montako asiakaskuntani edustajaa olen Suomi24:n deittipalstalla nähnyt (ihan omilla kuvillaan ovat). Eipä hirveästi kiinnosta esitellä omaa naamaa julkisesti tässä joukossa. Tuosta asiakaskunnasta muuten, esittelytekstit ovat ihan kaikilla puutaheinää... Satunnaista alkoholinkäyttöä ja silleen... heh heh.

• tanssipaikalle lähtä

Kaunis olen. Enkä netissä kuviani lähetä.

• ihmisen näköinen

kaikki jotka sinut tuntee tai tietää tietävät kyllä oletko sinkku vai et ja sitten tuo kirjoitetaan puuta heinää miksi täytyy valehdella jos tietää tyypin ja valehtelee ei hänen kanssaan tarvitse olla eikö se ole kivaa kun laitat kuvasi ja kerrot totuuden itsestäsi niin kuvallinen herra oikea ottaa sinuun yhteyttä tapaatte alkaakin vuosisadan rakkaustarina vailla vertaa minusta on ihan sama missä tapaa kun vain kaksi sydäntä toisensa löytää ja sinä joka kuvaasi et netissä lähetä se on joka päivä pois herra oikean kanssa viettämästäsi ajasta jos olet aito sinkku niin ei siinä ole mitään hävettävää kuva kehiin ja löydät onnesi

• nainen35

Valehdella ei tietenkään kannata, mutta valehteleminenhan on aivan eri asia kuin se, että ei pidä kuvaansa esillä deittiprofiilissa.

Tuo on sinun omia luulojasi, että kaikki kuvattomat ovat epäilyttäviä valehtelijoita ja että kuvattoman kanssa ei voi syntyä mitään. Lue muiden kommentteja ja ota opiskesi. Tässäkin ketjussa moni on omasta kokemuksestaan kertonut, että kuvattomien profiilien takaa on löytynyt ihan samanlaisia ihmisiä kuin kuvallistenkin.

Puhut vuosisadan rakkaustarinasta ja siitä, miten tärkeää on vain, että kaksi sydäntä löytää toisensa. Olet kuitenkin itse valmis ohittamaan mahdollisen Oikean vain sillä perusteella, että hänen deittiprofiilissaan ei ole kuvaa?

Mutta edelleen: valinta on omasi, joten ei muuta kuin onnea valitsemallasi tiellä.

• sisin tärkeintä

Nykyisellä miehelläni oli kuva deitissä. Hänen ulkonäkönsä ei erityisemmin viehättänyt, mutta ei ollut ns. pahimmastakaan päästä. Itselläni ei ollut kuvaa, eikä hän sitä n. viikon kirjoittelunkaan jälkeen pyytänyt.

Kirjoitellessa meillä synkkasi oikein hyvin, ja päätettiin tavata. Hän ei siis tiennyt ollenkaan miltä näytän, enkä minä ollut erityisemmin innostunut hänen ulkonäöstään kuvan perusteella. Hänen luonteensa oli vain niin ihana ja kiinnostava, että halusin siksi tavata hänet.

Niin siinä kävi, että ensi hetkestä lähtien tykästyttiin toistemme ulkonäköihin, hän suorastaan hullaantui minusta ;) Hän ei ollut ollenkaan kuvansa näköinen, vaan paljon komeampi. Olisin mieluiten ollut näkemättä hänen kuvaansa etukäteen, koska se johti niin pahasti harhaan.
        Näin on käynyt kaikkien tavattujen nettideittien kohdalla, että livenä he eivät ole olleet YHTÄÄN sen näköisiä, kuin kuvissa. Yleensä livenä olemus on ollut rankastikin alakanttiin..

• ihmisen näköinen

esittää voi mitä vain mistä tiedän oletko mies tai nainen mieskin voi esittää naista tai toisin päin kyllä kuva olisi kiva oli se sitten epäonnistunut tai ei mutta kyllä se osviittaa antaa ja kun tapaa niin näkee vastaako kuva yhtään vai oliko kuva otettu netistä tai joku kuvaton mies kirjoittelee sinulle ihastutte tapaatte niin se onkin joku oppilaasi joka valehteli ikänsä tai se on veljesi tai jopa isäsi eikös se olisi kamalaa kyllä natsaa mutta kun ei ole kuvia kummallakaan se on vaarana sitten vasta onkin inhottavaa

• nainen35

Huomaatko, että puheissasi ei ole nyt mitään logiikkaa? Valehdella ja huijata voi yhtä lailla kuvan kera kuin ilman kuvaa. Sen riskin nyt vain joutuu ottamaan, jos haluaa tutustua ihmisiin netin kautta.

• ihmisen näköinen

no otetaan nyt esimerkki jos minulla ei ole kuvaa ja näkisin esim siskoni hakevan kuvansa kanssa seuraa niin ilmoittaisin heti että olisin veljesi ja minuun ei kannata ottaa yhteyttä seuranhaku tarkoituksella kuulumisia voi kysellä mutta sekin olisi helpompaa jos kummallakin on kuva näkyvissä tai minä iskisin siskoani olisihan se kiusallista ja inhottavaa tosiaan siltä vältyttäisiin kun olisi kummallakin kuva

• nainen35

Paitsi jos jommallakumman tai molempien kuva olisi otettu netistä ja esittäisi jotain ihan toista henkilöä. Kuten itse tuossa edellä selität. Ymmärrätkö? Mikään kuva ei takaa mitään. Kuka tahansa nettideittipalstan kauniista, omalla kuvallaan esiintyvistä naisista saattaa todellisuudessa olla siskosi, isäsi tai joku pervo äijä. Eikö olekin kamalaa?

• ihmisen näköinen

siinäpä se kun näkee kuvan ja tapaaminen nopeasti mieluiten samana päivänä jos oikeasti hakee seuraa mutta jos kirjoitellaan 3 viikkoa ja ruvetaan miettimään niin yksin jää tai on feikki lopetan täytyy mennä saunaan

• nainen35

Myös se, jolla on esillä kuva ja joka suostuu tapaamaan nopeasti, saattaa olla feikki.

Myös se, jolla ei ole esillä kuvaa, saattaa oikeasti hakea seuraa ja olla juuri sitä, mitä sanookin olevansa.

Lue tuo jälkimmäinen lause vielä uudestaan hitaasti ja mieti lukemaasi.

Eihän tässä muuta, mutta kun ilmeisesti etsit tosissasi kumppania, ja nuo perusteettomat ennakkoasenteesi saattavat estää vaikka kuinka mukavan kohtaamisen. Sinun kannattaisi ihan itsesi takia hieman opetella joustamaan niistä.

Mutta minäkin menen tästä nyt. Hyvää jatkoa sinulle. Et ole älykäs, mutta saatat silti olla ihan hyvä ihminen ja jollekin yhtä yksinkertaiselle sinusta saattaa vielä tulla rakas kumppani. Muista vaan, että tuo neito saattaa tälläkin hetkellä olla deittipalvelussa kuvattomalla profiililla! ;)

• ihmisen näköinen

niin saattaa mutta yleensä on varattu mutta nyt täytyy kyllä sanoa mistä tiedät olenko hyvä vai huono ihminen et mistään et ainakaan tämän kirjoittelun perusteella kyllä sinustakin saa moukan kuvan kun haukut yksinkertaiseksi tuntematta mutta karu totuus on kuvattomilla on jotain kummaa touhua mutta mitä aivoton miettii ja hain vähän aikaa treffi sivuilta seuraa täytyy myöntää oli siellä ihan kivojakin tyyppejä mutta useilla oli lapsia tai asui liian kaukana tai ikä ero ei täsmännyt mutta suurin osa on varattuja ikuisesti seuraa hakevia mielenterveys ongelmaisia ulosotto tyyppejä ja seksiseuraa hakevia sinkkuja jotka ei pysty seurustelemaan tulin siihen tulokseen oikeassa elämässä se tavata täytyy ja ennen en ole hakenut seuraa netistä mutta luulin sen olevan helppoa että kummankin arvot täsmää naamataulut täsmää niin ei muuta kuin treffeille ja jos ei kipinä jostakin syystä syttynyt niin muutama treffi lisää niin kyllä nyt jonkun kanssa kipinä syttyy mutta ei se niin helppoa ollutkaan tosiaan tansseista tai kaupungilta saa helpommin seuraa kaikkea hyvää sinullekkin t:aivoton ja hyvin yksinkertainen tyyppi

• ihmisen näköinen

se unohtui vielä kun sanoit et halua kenenkään tietävän seksuaalista suuntautumistasi oletko lesbo vai bi ei se neiti oikeakaan tiedä ottaa sinuun yhteyttä jos ei ole kuvaa tai jos haet satunnaista seksiseuraa miehistä ja naisista niin kai teillä on omat tunnistamis juttunne mistä normaali ihminen ei pääse jyvälle

• nainen35

En sanonut, että en halua _kenenkään_ tietävän noita asioita. Sanoin, että en välitä jakaa yksityisasioitani _kaikkien_ kanssa, esimerkiksi oppilaideni. Haluan itse päättää, kenen kanssa yksityisasioitani jaan. Kuvallisella deittiprofiililla se ei ole mahdollista, vaan sitä voi käydä katsoamssa ihan kuka tahansa.

Enhän minä sinun hyvyydestäsi tai huonoudestasi tiedäkään. Sanoin, että _saatat_ olla ihan hyvä ihminen, vaikka et ole kovin älykäs ja vaikutat yksinkertaiselta. Sen taas päättelen siitä, että takerrut tässä keskustelussa hyvin yksioikoisesti pelkkään omaan ennakkoluuloiseen käsitykseesi etkä kykene lainkaan ymmärtämään muita. Se on yksinkertaisten ihmisten tapa hahmottaa maailmaa.

• nainen35
        nainen35 kirjoitti:

En sanonut, että en halua _kenenkään_ tietävän noita asioita. Sanoin, että en välitä jakaa yksityisasioitani _kaikkien_ kanssa, esimerkiksi oppilaideni. Haluan itse päättää, kenen kanssa yksityisasioitani jaan. Kuvallisella deittiprofiililla se ei ole mahdollista, vaan sitä voi käydä katsoamssa ihan kuka tahansa.

Enhän minä sinun hyvyydestäsi tai huonoudestasi tiedäkään. Sanoin, että _saatat_ olla ihan hyvä ihminen, vaikka et ole kovin älykäs ja vaikutat yksinkertaiselta. Sen taas päättelen siitä, että takerrut tässä keskustelussa hyvin yksioikoisesti pelkkään omaan ennakkoluuloiseen käsitykseesi etkä kykene lainkaan ymmärtämään muita. Se on yksinkertaisten ihmisten tapa hahmottaa maailmaa.

Tai no. Nyt luin myöhempiä kommenttejasi, ja pakko todeta, että taisin suotta tuossa ylempänä yrittää olla hymymerkin kera ystävällinen. Et sinä vaikuta luonteeltasikaan hääppöiseltä.

• Mirjamaarit

Voin lähettää kuvan sitten kun on ensin kirjoiteltu ja vähän tutustuttu, mutta kaikille en halua itseäni heti esitellä.
      Ja sinulle "ihmisen näköinen" en kuvaani lähettäisi, koska kirjoitustyylisi ja -virheesi ovat rasittavia ja kertovat sinusta todella paljon näin ilman kuvaakin. Ulkonäkö kun ei ole se ihan kaikkein tärkein.

• ihmisen näköinen

onhan ulkonäkö aika tärkeä ja mitä kirjoitustyylini kertoo minusta ei yhtään mitään jos joku komea ja mukava mies pyytää sinua torilla kahville niin odotatko kumpi tulee kulman takaa ensin linja auto vai henkilöauto jos tulee linkkari niin lähdet kahville ja jos ei niin et lähde niin sinkkuna saat olla aika pitkään ei kannata olla olematon olemattomista asioista ei kirjoitusvirhe kerro ihmisestä yhtään mitään ja vaikka kuinka kauan kirjoitettaisiin täällä oikea oppisesti ja korulauseita niin ei se sano mitään mutta tapaamalla sen vasta näkee ja muutamilla tapaamisilla millainen nainen oikein on naisiaan mirjamaarit ilmeisesti olen luuloissasi vastenmielinen mutta kun tapaisimme niin joskus vanhainkodissa tulee jutuksi nettideittaus ja sitten kummallekkin selviää toinen oli mirjamaarit ja minä olin ihmisen näköinen luulit sillä oli pilkku väärässä paikkaa erittäin vastenmielinen mies mutta olenkin vain elämäsi mies

• vanha akka

En laita kuvaani profiiliin...olen sen kyllä tarjoutunut lähettämään melko alkuvaiheessa ja ihan positiivisia kommentteja miehiltä tullut...osa johtanut tapaamisiin...osa ei

• ihmisen näköinen

olishan se kiva nähdä minkä näköinen toinen on ennen yhteyden ottoa sokko treffeissä on se ikävä puoli jos toinen oli se sitten mies tai nainen niin onkin esim vastenmielinen niin on tosi inhottavaa ja vaikeaa yrittää kauniisti sanoa että ei nyt natsaa minusta se on todella inhottavaa pahoittaa toisen tunteita siksi toivoisinkin että laittaisi kuvan esille tottakai kuvakin voi vähän valehdella mutta kyllä se vähän osviittaa antaa minusta jos kuva täsmää ja arvot noin samanlaiset niin yhteyttä ja heti tapaamaan niin oikeassakin elämässä käy en osaa kauniimmin kirjoittaa

• Mirjamaarit

Kirjoitustyyli kertoo yhtä paljon ihmisestä kuin sanotut sanat.
      Niitä pilkkuja ja pisteitä sun tekstissäsi ei pahemmin näy, että niitä on vähän vaikea viilailla.
      Sinulle se ulkonäkö on ykkösasia ja pystyt yhdestä kuvasta vetämään johtopäätöksen jonkun vastenmielisyydestä. Siis yhdestä hetkestä ja tilanteesta?

• ihmisen näköinen

kirjoitustyyli on sama kuin matikka vaikka olisi laskuissa huono niin muuten voi ollakkin kultakimpale jos ei osaa laskea niin autan ja jos en osaa itsekkään niin sitten on kaksi osaamatonta sitten yhdessä ratkotaan lasku mutta se ei ole syy olla tapaamatta elämäni naista ja kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa mutta heti tapaamisella sen näkee onko seksikäs vai ei ja jos kuvasta näkee että toinen ei ole seksikäs niin miksi sopia treffejä ja jos taas kuva miellyttää niin voi sopia treffit ja tavatessa sen kyllä huomaa jos on seksikäs tai ei

• Tuuli Tuule

Minulla oli vähän aikaa kuva profiilissa. Otin sen pois kun se keräsi härskejä ehdotuksia ja yhteydenottoja sen tyyppisiltä miehiltä, joita minua ei edes kiinnosta. Usein vielä joku maininta ulkonäöstä - eli olikohan se nyt sitten se ulkokuori ainoa joka kiinnosti? Eivät tainneet edes lukea profiilia?

Panostan siis mielummin tekstiin ja saan sitten hyvin harvakseltaan yhteydeottoja mielenkiintoisilta miehiltä, jotka ovat sitten tutustuneet minuun esittelyni kautta :-).
      Ne miehet, joille se ulkonäkö on just valintakriteeri, voivat minun puolesta jatkaa eteenpäin. Itse haluan muuta kun ulkokuoren :-)

Miehen ulkonäkö ei ole minulle SE juttu. Edellenen pidempiaikaien nettideitti mies oli ylipainoinen eikä muutenkaan hyvännäköinen... mutta oli fiksu ja ennen kaikkea tuntui hyvältä

Kyllähän laitan kuvan varsin pian - minusta on kiva nähdä toisen silmät ja antaa nimelle kasvot. Muutenkaan en ole sokkotreffityyppiä :-)

• nainen35

Minullakin oli kerran vähän aikaa kuva esillä profiilissa.

Tulos oli se, että sain vonkaamisviestin eräältä tutulta, joka oli tietenkin tunnistanut minut kuvasta. Profiilini oli ollut esillä pitkään ilman kuvaa, eikä kyseinen tuttu silloin ollut kiinnostunut siitä - kuten loogista onkin, sillä meillä kahdella ei ole kerta kaikkiaan mitään yhteistä. Emme harrasta samoja asioita, emme ole kiinnostuneet samoista asioista, luonteemme ovat erilaiset, tulevaisuudentoiveemme ovat erilaiset.

Ei kiitos enää tällaisia kokemuksia. Kuvattomana saan valikoidumpia vastauksia. :)

• ihmisen näköinen

esim jos on kaksi naista toinen on seksikäs ja haluttava mukava ja kiltti ja arvot täsmää kikkelikin tykkää niin haluaa hänen kanssaan treffeille ja viettää kivan päivän ja sen jälkeen toivoo että alkaisi elämän mittainen yhteiselo mutta toinen nainen on mukava kiltti ja arvot täsmää mutta ei ole seksikäs ja kauhean viehättävä niin ei hänen kanssaan halua treffeille itse en harrasta yhden yön juttuja sen jonka kanssa haluan seksiä niin haluan hänet naisekseni omaksi

• näin minä*

Itselläni ei koskaan ole ollut kuvaa deitti palstalla ja vain siitä syystä että en halua periaatteesta kuvaani laittaa minnekkään nettiin. Enimmäkseen olen saanut aina miehiltä kehuja ulkonäöstäni joten uskottava on että olen keskivertoa kauniimpi tai viehättävämpi. Nyt olen jo suhteessa, miehen tapasin juurikin deitti palstalla ja myös hän on sanonut minua kauniiksi :) Ja tuntuuhan se tosi kivalta kun saa katseita puoleensa ulkona liikkuessa.

• Luokitukset

Oma kokemus on, että kuvattomat voidaan karkeasti yleistää kahteen.
      Ensimmäinen joukko on hyvännäköisiä ihmisiä joiden itsetuntemus ja hyväksyntä on normaalilla tasolla. Tietävät miltä näyttävät eivätkä tee siitä numeroa.

Ja toinen osa on sitten ne itsestään ja ulkonäöstään epävarmat. Jotka ei välttämättä ole mitenkään rumia, mutta silti treffeilläkään heistä ei kiinnostu samalla tavalla, koska se miten ihminen itseensä suhtautuu näkyy kaikessa. Tähän joukkoon kuuluu tietenkin myös he joilla omakuva on vahvasti vääristynyt ja siksi kuvan vastaanottaja yleensä pettyy sen nähdessään tai viimeistään livenä. Viestin perusteella oli odotettavissa jotain muuta.

Se että kiinnostava profiili on kuyvaton ei ainakaan minua ole estänyt ottamasta yhteyttä.

• .......

Olen kuvaton. En ole koskaan saanut pakkeja miehiltä, kun ovat kuvani saaneet. Kaikki miehet ketä olen livenä tavannut, olisivat halunneet tutustua. Eli siitä voi päätellä, että ulkonäköni miellyttää monia. Ainoa mihin olen törmännyt, niin ne ihme epäilyt alkaa heti... luonteessani on varmaankin oltava vikaa, kerta olen sinku ja tämän näköinen.

• r68lr684w4

No mistä hel-vetistä sen voi tietää jos sitä kuvaa ei kerran ole nähtävillä?
      Vai onko tää niille muutamille miehille tarkoitettu jotka tosiaan treffaa tusinoittain kuvattomia naisia?

Ei tarvi paljoa ihmetellä tyyppien sinkkuutta kun lukee näitä aloituksia :D saati sitten viestejä kuten tuo hyypiö "ihmisen näköinen".
      Ala-asteelainenkin osaa jo kirjoittaa paremmin.

• Seiskan sain summaks

No eivät kaikkia haluaa kuvaansa laittaa vaan kuvan saa sitten kun on ensin vähän tutustunut. Ei näin miehisestä näkökulmastakaan huvita laittaa kuvaa, kun ei nyt hätää ole eikä tosiaan pakko ole mihinkään. Itse asiassa ihan hyviä paikkoja chattailla jonkin kanssa ovat nettideitit.

• Sdf123

Itse en lähde sokkotreffeille netin kautta enää. Kyllä joka kerta on sitten livenä ollit vaivaantunut tunnelma, kun ei yhtään synny itelle sellasta wow efektiä. Tilannetta pahentaa se kun ite kuitenkin urheilen säännöllisesti, ja ei naamakaan ole ihan arpisemmasta päästä, ni vastapuoli on hyvinkin kiinnostunut jatkamaan, ja ite ajatteleen koko ajan et joo ihan kiva persoona, mut en mä ton kans halua lastentekoa harjoitella, ellei nyt sit karmeessa kännissä ja pimeässä ja vahingossa.

Eikä tää ole nyt pahalla sanottu. Hyväksyn sen täysin jos en itse sytytä toista osapuolta - se ei sit vaan klikannut. Mut kyl mulle pitää olla molempien puolien kunnossa, niin se seksuaalinen vetovoima ja intohimo, kuin sit persoonakin.

Sokkotreffeil olen joutunut joka kerta sit pettyy, vaik onhan tuol varmaan joitain kauniita kuvattomiakin. Ei ole kuitenkaan sattunut kohdalle noina muutamana kertana

• juu ei kiitos

Mä olen hyvän näköinen/kaunis/seksikäs nainen. Kuva ei tosiaankaan ole esillä, koska jokainen Jorma lähettää viestiä toisen perään. Ihan mahdoton yhtälö.

"ihmisen näköinen" ei taatusti saisi multa vastausta. Mies, joka ei ole ollut peruskoulussa äidinkielentunnneilla hereillä, ei ole minkään arvoinen mun silmissä. Vaikka naama olisi kuin Mr Finladilla, ei auta, jos ei ole fiksu ja kohtelias luonteeltaan. En koskaan huolisi tyhmää ja huonokäytöksistä miestä ja nämä ominaisuudet kuvastuvat tämän "ihmisen näköinen" tekstistä.

• Moni tuossa ylempänä samaa vakuutteli ja näin nettideittisivuston pyörittäjänä voin vakuuttaa sen olevan juuri noin, että ovat aivan normaaleja ja tavallisia, samanalsiai kuin kuvallisetkin.

Useilla syy kuvattomaan profiiliin löytyy esimerkiksi ammatista ja asumisesta pienellä paikkakunnalla. Meillä E-kontakti.fissä monet myös valitsevat laittaa kuvansa lukittavaan kuva-albumiin ja antavat sitten sen albumin avaimen niille ihmisille joille sen haluavat näyttää.

t: Heli E-kontakti.fistä
      www.e-kontakti.fi

• "pikkasen pyöreä"

Tottahan se tuokin voi olla että sieltä löytyy samanlaisi kuin kuvallisista mutta omat kokemukset on toista.
      Monet naiset laittaa viestinsä mukana kuvansa mikä on hyvä.
      Itse kuvallisena 40 olen saanut melkein kinuta joiltakin 40 kuvattomilta naisilta kuvia ennen treffejä.
      Olen saanut jotain pyöräilykypärä, aurinkolasit, sivuprofiili ja vieläpä joitan 10-15v sitten otettuja kuvia.
      Ok, olen tehnyt sokkotreffejäkin ja omien puheiden mukaan kun on "pikkasen pyöreä" ja ei siinä mitään kun on paljastunut treffeillä suoraan sanottuna sairaanloisen tyyppinen jolla on pöhöttynyt naamakin, 100kg "keijukainen" ja vaatteetkin on päällä kuin säkki.
      He ovat käyneet kymmeniä kertoja ennen minua ja minun jälkeen treffeillä ja he tietävät miksi niin miksi ei voi kertoa totuutta tuhlaamatta toistemme aikaa ja vaivaakin.
      Tätä ei ole tapahtunut yhtä kertaa vaan kymmeniä kertoja sokkotreffeillä ja se ei haittaa jos on todellakin on pikkasen pyöreä mutta kyse on sairaalloisesta lihavuudesta jolloin kuvaa ei kehtaa laittaa.

• pyreä

mulla ei ole kuvaa ilmoituksessa sen takia että painoa on 10kg siitä ihanteesta, vaan juuri sen takia että vaikka ilmoituksessa on "uusimaa" täälläkin on näitä pienempiä kyliä, enkä kylän juoru tätien halua kassalla asiaa puivan (olen siis 40 )

kuvan kyllä annan jos sitä pyydetään, sillä en laita viestiä miehelle jonka haku profiilissa ei ole että hän "hyväksyy" pyöreän naisen eikä sitä hyväksyviltä viestiä tule , joten mitä sitä piiloittamaan että unelma vartaloa ei mun kohdalla ole "tarjolla"

• pyreä
        pyreä kirjoitti:

mulla ei ole kuvaa ilmoituksessa sen takia että painoa on 10kg siitä ihanteesta, vaan juuri sen takia että vaikka ilmoituksessa on "uusimaa" täälläkin on näitä pienempiä kyliä, enkä kylän juoru tätien halua kassalla asiaa puivan (olen siis 40 )

kuvan kyllä annan jos sitä pyydetään, sillä en laita viestiä miehelle jonka haku profiilissa ei ole että hän "hyväksyy" pyöreän naisen eikä sitä hyväksyviltä viestiä tule , joten mitä sitä piiloittamaan että unelma vartaloa ei mun kohdalla ole "tarjolla"

siis mun äidinkieli tulee esille - useammassakin kirjoitusvirheessä 8)

tarkoitin: ... eikä sitä hyväksymättömiltä viestiä tule..

• "pikkasen pyöreä"

Tuossa pikkupaikkakuntien probleemassa kylä akkojen ja ukkojen juoruilussa monet naiset käyttää isompaa paikkakuntaa esim jos asuu Tuusulassa niin profiilissaan lukee Vantaa....ja ymmärrän sen valkoisen valheen täysin jos on vaikka vähänkään kattavampi profiiliteksti ilman kuvaakin joku voi yhdistää.

Sehän on tosiasia että 40 naiset ei elä enää siinä viestitulvassa kuin nuoremmat ja etenkään jos ei ole sitä profiilikuvaakaan niin laitetaan se realistinen oikea kuva ekassa viestissä koska se kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa kaunisteltuna "pikkasen pyöreä".
      Kyllä te kuvattomatkin saatte kaikki pervot liikkeelle mutta saako se sitä "perus jamppaa"....eli se vaatii aktiivisuutta kuvattomilta naisilta niihin aloiteviesteihin eikä odottaen että miehet tekee sen aloitteen ja sillä päästään pidemmälle.

• pyreä

näin on, mulla oli alussa kuva mutta kun pikkukylän kaupankassalla töissä silloin tällöin tekemässä vuoroja jos vakituisilla on liikaa sairaslomia samaan aikaan, niin törmäsin totuuteen kuinka moni meidän kylässä "vain uteliaisuuttaan" käy kattomassa treffisivustoilla, muutamassa tapauksessa teki mieli kysellä ettei ukkonsa tekemisä seuraile, noh se oli tarpeettoman ilkeä kommentti.

ne jotka on kuvan saaneet, ovat poikkeuksetta treffeille pyytäneet, paras kommentti oli että mitä mä kuvaani piilottelen kun en todellakaan pahimmasta päästä ole 8)
        ihanaa tuo suomalaisen miehen suoruus 8)

ja kyllä ei kuvattoman tämän ikäisen "kääpän" kannata viestejä jäädä odottelemaan, ainakaan henkeään pidellen - kalpeaksi siinä pikaseen muuttuu ihon väri 8)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      221
      2947
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      8
      1647
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      5
      1337
    4. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      103
      1216
    5. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      123
      1171
    6. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      75
      1107
    7. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      1032
    8. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      1025
    9. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      937
    10. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      135
      922
    Aihe