Jotta nainen kiinnostuisi miehestä. Raha on kaikessa hyvä ominaisuus ja sillä saa naisia ja seksiä. Ei luonteella ole loppujen lopuksi mitään väliä koska naiset monesti rakastuu ihan ku.sipää miehiin jotka hakkaavat. Jos miehellä on rahaa niin nainen kestää sen hakkamisen koska nainen hyötyy miehen rahoista.
Lyhyt työtön mies joka tulee omillaan toimeen, ei ole kiinnostava vaikka kohtelisi naista hyvin.
Lyhyen miehen pitää ansaita paljon rahaa
9
74
Vastaukset
- lottamari.
Luonne on tärkein. Paskaa luonnetta ei rahakaan pelasta. Lyhyt mies vaikka olisi työtönkin, mutta ihana ja lempeä, hellä ja rakastava ja jäbä duunaisi kodissa kaikkea kivaa ja hoitelisi ja huoltaisi vielä kaikki paikat,....niin
paskat siitä rahasta...heti ottaisin lyhyen miehen, jolla olisi söpö hymy ja katse.. pilkettä silmässä. - Janne.
Ota nyt ihan kenet vaan haluat sitten.
Oletko ajatellut kuka sinut hyväksyy? - mies.
On tutkimus tehty että lyhyen miehen pitää ansaita paljon rahaa jotta lyhyt olis kiinnostava naisen mielestä. Ei nyt ole linkkiä mutta näin se vaan on.
- Janne.
miksi pitäisi olla kiinnostava naisen mielestä?
onko mies luotu siksi että nainen kiinnostuisi?
ja ne internet linkit on nettip*skaa.
esim- minua ei kiinnosta mitä joku v*tun bimbo on minusta mieltä.- lottamari.
Olen sitä mieltä, että Janne on kiinnostava.
- firebird
lottamari. kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että Janne on kiinnostava.
Täällä suurin osa muista on jossain psykoottisessa kriisissä.
- sinkkumies.
En tunne ketään alle 170 cm miestä joka olis suhteessa naisen kanssa. Tunnen paljon yli 170 cm miehiä jotka ovat alkoholistuneita ja niillä on tyttöystävä ja jopa lapsia. Ja minä tunnen sentään paljon ihmisiä kun facessakin on yli 200 kaveria.
- firebird
Tunnetko face-kaverisi? Minulle tulee kokoajan pyyntöjä tuntemattomilta ihmisiltä.
- sinkkumies.
Tunnen mutta olen kyllä ajatellut poistaa sellaiset joiden kanssa en ole jutellut tai ollut tekemisissä aikoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413928Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3573048Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt141978Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101685Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41129- 71974
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar42889Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23831- 70818
- 44794