ISADORA -TUOTTEISTA MIELIPITEITÄ !!

hattaramiau

Haluaisin kuulla mahdollisimman monen ihmisen mielipiteitä ja/tai kokemuksia IsaDora-merkkisistä meikeistä. Itse en ole koskaan joutunut pettymään IsaDora-tuotteisiin, joka on suhteellisen harvinaista meikkien keskuudessa. Olisi kuitenkin kiva tietää, mitä mieltä te muut olette! :) Oletko koskaan ostanut IsaDora-meikkejä, ja miten ne toimivat kohdallasi? Mikä on lempituotteesi IsaDoralta?

8

2493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pw rhg

      Olisit avauksessa voinut kertoa omiakin lemppareitasi. Olen usein pettynyt Isadoraan, en niinkään laatuun, mutta sävyihin. Trio-luomivärit olivat liian hileisiä ja tummia ja meikkivoiteet aivan liian tummia. Muuten HG-meikkivoiteeni saattaisi olla High Performance. Ai niin tosin uusin Make up Wake up on ihana ja sävy vaalea, mutta se vain ei peitä riittävästi omiin tarpeisiin.

      Inliner kajal on hyvä, ja tarkoitus olisi kokeilla seuraavaksi sitä 38-asteen mascaraa, kunhan vanha loppuu.

      • IsaDora

        mulla on IsaDoran ripsiväri. (hypo-allergenic mascara) ja voin suositella!!


      • isadoraripsiväri

        Minkä niminen tuo IsaDoran 30asteessa lähtevä on ?


      • pusuhuulet
        isadoraripsiväri kirjoitti:

        Minkä niminen tuo IsaDoran 30asteessa lähtevä on ?

        Joku All Day LOng tms. Mullakin on se harkinnassa, kun Sensait ei oo ikinä tarjouksessa. Isadoran meikistä on kokemusta vain huulikiilloista, joitten suurkuluttaja olen. Olen ihan tyytyväinen ollut niihin.


    • liy

      en ole koskaan kokeillut isadoraa enkä tule koskaan kokeilemaankaan

      pysyn lumenessa koska lumene kaks kertaa vaikuttaa paremmalta

      isadoraa en tule koskaan käyttämäänkään

      vaikuttaa liian tummalta no jaa makunsa kullakin

    • 5+6

      Isadora on ehdottomasti suosikkejani markettimeikeistä. Siitä en ole saanut allergisia reaktioita toisin kuin Lumenesta (tai kalliimmista merkeistä Lancomesta yms.). Isadoraa ei myöskään testata eläimillä.
      Värivoiteet ovat liian tummia vaalealle iholleni, mutta sen sijaan ripsari (build-up mascara extra volume) ja rajauskynät ovat tosi hyviä ja kestäviä. Eivät leviä edes sateella. Myös luomivärit ovat runsaspigmenttisiä, vaikkakin helmiäissävyt voivat olla vähän "hileisiä". Itseäni tuo hileisyys ei ole häirinnyt. Huulipunaa käytän vain yhtä laatua ja se on ollut nimensä mukaisesti kosteuttava.
      Meikkivoidetta ja puuteria lukuunottamatta kaikki käyttämäni meikit ovat Isadoralta.

    • kik5

      Itselläni isadoran vedenkestävä ripsiväri ja joku luomiväripaletti. Ripsari on aivan paras mutta luomivärit tosin huonoja. Eivät ns. pysy iholla, ja niin kuin ylhäällä jo mainittiinkin, ovat hieman liian hileisiä.

    • maybelline <3

      Paskaa, paskaa, paskaa ja paskaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe