http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288668170716.html?pos=ok-nln
Aika lapsellista tehdä poliisiasiaa tosta.
ATM:n omaa kivaa ei naiset hyväksyny.
5
111
Vastaukset
- 3232532
Pillua ei anneta atm:lle, muttei myöskään anneta runkata. "Teit niin tai näin, aina väärin päin". ATM:n tulisi varmaan tyytyä yöllisiin siemensyöksyihin ainoana purkautumismuotona.
- asdgasdg
Se on jokamiehen oikeus käräyttää ja halveksia ATM:iä.
Oikein tolle runk-karille. - kulta pallit
Kesä tulee niin on ihana auringon lämmittäessä pallejani, hitaasti ja rauhassa runkuttaa. Ja omalla parvekkeellani teen mitä HUVITTAA!
- Foemklfwmkwefmkwefef
Naiset tekevät yksityisyyden loukkauksen ja loukkauksen uhri saa sakot? Mitä vittua?
Se mitä yksityistiloissa - kuten autossani - teen kuuluu minulle ja vain minulle jos on oletettavissa että kukaan ei seuraa puuhiani erityisen tarkasti. Jos pikku Eveliinat ja Juuliat järkyttyvät masturbaatiosta niin silloin ratkaisu olisi esim. olla kurkkimatta vieraista ikkunoista sisään.
Toisekseen, mitä helvettiä naiset tekevät niin lähellä autoa että näkevät mitä kuskinpaikalla tehdään? Minusta tuo kuulostaa lähinnä siltä että nämä naiset ovat olleet raidaamassa autoista arvotavaraa elikkä ryöstöretkellä itse ja kun tullut tuttu mies vastaan niin käyttävät mitä tahansa tekosyytä päästäkseen itse olemasta epäilyksenalaisia.
Minä vedän usein pitkillä reissuilla auton tienpenkalle ja vedän autuaasti käteen. Tämä on itsetyydytystä tarkoitettuna itselleni ja jos joku tulee kyyläämään mitä minä autossani teen kun olen selvästi parkkeerannut jonnekin syrjäiselle paikalle on se kyyläri tilanteessa ei-toivottu tunkeilija. Tuolla "katson ja vammaudun" logiikallahan kotonaankaan ei saa olla rauhassa vaan pitää miettiä että milloin joku tonttu on tullut ikkunan taakse kyyläämään mitä minä kotonani teen.
Ja kyllä, runkkaan kotonani. Käräjille siitäkin? Voi vittu, tässähän nimenomaan loukataan runkkaajien sukupuolisia oikeuksia.- oksettaa kovasti
Runkkari mitäänoikeuksia tartte. Olette sakaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san271652Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621147- 501130
Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661097Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731029Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182960Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58955Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153942- 89887
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu114878