nykyäään lapsperheiden äidit pettää haluttuna olemisen takia

kummajuttusanoomies

vaikka mies ei ois pettänyt mutta on kypsyytty varsinki liiton samankaltaisuuteen , omana miehen huomionosoituksia ja kehuja ei jakseta ymmärtää tosiasiana vaan hyväksyntää pitää hakee kodin ulkopuolelta.

9

276

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • daadaaadaaa

Kyllä siinä vaiheessa on suhteessa todellakin jotain pielessä, jos sitä hyväksyntää pitää lähteä hakemaan muualta. Sivusuhteille ei löydy muita selityksiä kuin suhde säröilee. Minulla reilu kymmenen vuoden suhde takana, ja edelleen rakastan ja himoitsen miestäni, samoin kuin mieheni minua. Mies sanoo valehtelematta minulle 5 kertaa päivässä, rakastan sinua. Soittaa keskellä työpäivää, että rakastan sinua. Tekee hyvää ruokaa, ja ostelee minulle pieniä lahjoja. Miksi hänellä sitten ei ole tarvetta lähteä hakemaan sitä huomiota muualta, tai minulla ei ole käynyt edes mielessä, että lähtisin hakemaan mistään muualta. No, siksi, koska meidän suhde on huippu, me rakastamme toisiamme, meillä huomioidaan ja välitetään toinen toisistamme. Meillä on hyvä, ja jotenkin hyvin luontainen ja toimiva kommunikaatio ja yhteys toisiimme. Ei meidän tarvitse yrittää mitään väkisin vääntää.

Ei siinä ole mitään kummallista sanoo nainen.

• Kultainen keskitie

Joskin ei se nyt useimmiten tuo parisuhde ainaista ja jatkuvaa "huippua" ole, joten itse kyllä sanoisin tuohon aloitukseen Etteivät nyt kaikki liittoon "kypsyneet" vieraisiin lähde, vaan ratkaisevat tuon harmauden päällekaatumisen ongelman aivan muin keinoin, Yliampuva, lapsiperheiden äitejä syyttävä kommentti.
        Toisaalta eipä se liitto useastikaan ole tuon nimim. "daadaaadaaa" kuvaileman kaltainenkaan, ehkäpä noilla "paremman" etsiskelijöillä onkin juuri se harhakuva, että tuollaista sen "kuuluisi" olla. Mutta. . . kun ei vaan aina ole! Ja jokainen ei sellaista koskaan löydäkään, ja sitä etsiessään tuhlaa omaa ja muiden elämää "sekoiluillaan" (sukupuolesta riippumatta)

• Surullista, totta

Lapsiperheiden äidit ja isät pettää. Tämän on hyvin surullista, alaikäiset lapset unohtuvat vanhempiensa nautinnonhakemisessa. Pettäjävanhemmat kieltäytyvät katsomasta asiaa lastensa kannalta, "ei kuulu lapsilleni" asenteella. Herätys tapahtuu vasta, kun omista lapsista tuli surulliai erolapsia riitaisen uskottomuuskriisin ja sen jatkon, kovan avioeron myötä.

Yksioikoinen "pettää vain koska parisuhteessa on jotain pielessä" käsitys ei selitä kaikkien pettäjien tekoja. Tutkimusten mukaan seksinautinto olisi suurin syy pettämiseen, hedonistinen yhteiskuntamme, siis. Monia muitakin syitä on.

• Näin naapurissa

Niin totta. Oma vaimoni petti minut 26 yhteisen vuoden jälkeen ja lähti toiseen suhteeseen ja nyt on eropaperit vetämässä käräjäoikeudessa. Kotiin jää murrosikäinen tyttö ja hieman vanhempi poika minun kanssani. Vaimo muuttaa viikon päästä omaan vuokraboxinsa ja minä jää pitämään lasten kanssa perheasuntoamme toistaiseksi, Vaimolla vaan lähti kaikkien hyvien vuosien jälkeen 50 villitys tms, päälle ja nyt ravaa ravintoloissa ja uuden rakkaansa luona pari kertaa viikossa sextaamassa. Olen kysynyt häneltä, eikä omatunto soimaa ? vastaus on EI. Minulla on vain yksi elämä ja olen löytänyt jotain parempaa siis paremman miehen elämääni, sorry. Katse on välttelevä ja olemus hänelle poissaoleva. Kipeetä tekee.

• yksi teoria

On otettu mieheksi joku vaan tuolta ja tehty lapsia. Sitten ei nainen uskalla sanoa että pitäisi erota, kun tuli väärä, ettei mies kärsi. Ei aluksi tutustuttu tarpeeksi tai tunteet loppuivat. Sitten haetaan uutta salaa. Eikö siinä kohtaa kannata tunnustaa, ettei tainnut tulla oikea valinta. Tai sitten joku muu syy, esim. seksi ei toimi tai henkinen puoli suhteessa. Muuta?

• Näin naapurissa

Kyllä meillä 2 vuotta seurusteltiin ennen naimisin menoa ja rakkaudesta aviolitto solmittiin. Lähes kaikissa avioliitoissa on joskus riitaisuutta tai eripuraa. Toiset lähtee purkamaan tilannetta keskustelemalla ongelmista ja pysymällä yhdessä jos ongelmat eivät ole liian suuria ratkaistaviksi. Osa lähtee sitten pettämisen tielle ja hakee ongelman ratkaisua tätä kautta siinä sivussa hajottaen perheensä ja aiheuttaen mielenterveystoimelle ja lääkäreille lisätöitä.

• Itsekkyyttä

"On otettu mieheksi joku vaan tuolta ja tehty lapsia". Voi jonkun kohdalla näinkin olla, mutta aika harvalla, luulen. Nykyään perheen perustamiset suunnitellaan huolella, käydään koulut jne ensin, tästä kertoo jo ensisynnyttäjien keski-ikä on 28v.

Pettäjä ei uskalla tai halua erota. Hän, jolla on uskallusta ei ole pettäjä vaan eronnut. Mutta aika usein pettäjä ei edes halua erota. Kyse on itsekkyydestä, kotielämä toimii hyvin ja samalla haetaan itselle (seksi)nautintoa pettämällä. Pettäjä ottaa rusinat kaikista pullista, ja toteuttaa sen valehteluun perustuvalla elämäntavalla.

• Arjen poisto

Tuosta harmaantumisesta.
      Usein se on sitä lasten ollessa pieniä, mutta omasta aktiivisuudesta on kiinni saada siihenkin tilanteeseen hieman kohokohtia.

Päivät menevät tätä rata lapsiperheessä.
      Vauva itkee ruokaansa muutaman tunnin välein ja itkua on muutakin, jota ei voi käsittää, Se rassaa vanhempia, ei saa nukuttua tarpeeksi.

Toiset heräävät siinä 6-7 paikkeilla, heti pitää laittaa aamupuuroa, katsoa vaatteet päälle, sitten laitetaan vauva aamupäiväunille, jos jotakin ehtisi tehdä välillä kello 11 pitää olla ruoka valmiina, sitten taasen lasten kanssa, vauva nukkuman päiväunet, isommat eivät enää nuku, joten pitää jaksaa jotain touhuta heidän kanssaan, tosin monta muutakin asiaa olisi tehtävä.

Puoliso palaa työstä, jonka voi komentaa laittamaan iltaruuan sekä hoitamaan lapset, tuntuuhan siltä että hän on päässyt niin helpolla, kun ei ole näitä asioita tarvinnut tehdä. Se täysin unohtuu, että työssähän se puoliso on ollut, jossa nykyisin kyllä aina on joku niskaan hengittämässä, stressaavaa sekin on.

Alkaa olla pientä toisen nakertamista, ei ehkä riitaa mutta sanomista kaikesta..
      Kotiäiti haluaa omaa aikaa, viihtyy puhelimessa, jossa motkottaa kavereille tyhmää eloaan ja Facebookissa on valtavasti neuvojia.
      Heitä pitää tavata, pian on joku niin ymmärtävä, kun tuo oma kulta kotona ei ymmärrä lainkaan ja siinä sitä sitten ihastutaan, vaan mihin. Mielestäni olemattomaan, sillä eihän siitä perheestä eroon pääse noinkaan.

Kun sen tuossa tilanteessa muistaisi, että lapset on ihan itse haluttu ja ne ovat vain lainassa hetken, sitten on taas liikaakin sitä omaa aikaa puolison kanssa, se aika kannattaisi odottaa. Se hyvä tulee vasta sitten oikein todella.

Toiset ovat niin yksinäisiä lasten kanssa ollessaan eivät osaa hakea samankaltaista seuraa eli lapsiperheitä.
      Jo sekin aika tekee hyvää kun tuo vauva kasvaa ja menee tarhaan, silloin pääsee ainakin sinne työhön, tosin kotosalla odottaa se rumba ruuasta, puhtaista vaatteista, mutta nyt voi jo suunnitella lomien viettoa niin, että siihen jää puolisoillekin yhteistä aikaa. Ja käyttäkää toki isovanhempien apua lasten katsomisessa ja järjestäkää sitä yhteistä aikaa. Jättäkää toisen nokittelua ja antakaa arvoa toinen toisellenne, silloin ei ole tarvetta pettämiseen.

Pettämisellä ei elo parane, paras jutella kotona ja pysyä siellä, että ei tee tyhmyyksiä.

• Family man

"Arjen poisto": Hatun noston paikka!! Kirjoituksesi on ehdottomasti yksi tämän sivuston parhaimpiin kuuluvia! Onnittelut!
        Niinpä, kunpa me kaikki lapsiperheelliset tuon pitäisimme mielessämme!
        Kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      143
      3958
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      359
      3064
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2008
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1705
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1139
    6. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      975
    7. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      851
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      839
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      794
    Aihe