Ajalette kelkoilla mutta mitä muuta?
Mitä teette talvella poronomistajat?
11
308
Vastaukset
- pari poroa
Naihaan ,syöhään ja nukuthaan
- utelias21
Niitä porojako te naitte ?
- haima-aslakki
ketä tehe naitte niithä porojanne te oletta niin ryötästä sakhia teilhe ei normaalinainen anna huasette kauheelhe hamphaat on mustuneeet ja suu haishee kauheelhe imesjkelelthe sitä poronpaskomälhiä oletha naima-aslukin
näkösii - vaoneki
utelias21 kirjoitti:
Niitä porojako te naitte ?
Ne on varattu siihen tarkotukseen sulle. Mutta varo ettet rääkkää luontokappalheita.
- kolme poroa
... ja kaajetaan kossua tuulensuojaan!
- nilsu ja aslakki
ai talvela, no ihan sammaa kun kesälä. Ryyppäämä,riitelemä,leppäämä......pääasia että olema erimieltä kun kantaväestö ja elanto kullee kun manulle illallinen.
- jiänkielli
Millohan verottaja huomaa verottaa näitä poromiehiä jotka myö lihaa suoraan omista varastoista ilman veroa josta laskelmien tulee poromiehen kolmasosa
vuosiansioista aika suuri määrä rajantakaa tulee perhe kunnat hakemaan
(kuittilaput unohtuu) - harmaja
jiänkielli kirjoitti:
Millohan verottaja huomaa verottaa näitä poromiehiä jotka myö lihaa suoraan omista varastoista ilman veroa josta laskelmien tulee poromiehen kolmasosa
vuosiansioista aika suuri määrä rajantakaa tulee perhe kunnat hakemaan
(kuittilaput unohtuu)Aina olen kuitin saanu ei ole tarvinnu pyytää,,,,vitsi vitsi
- tosion
harmaja kirjoitti:
Aina olen kuitin saanu ei ole tarvinnu pyytää,,,,vitsi vitsi
Jos olen ostanut en koskaan ole kuittia saanut ei muuten ole ollut edes kuitti vihkoa
- pari poroa
tosion kirjoitti:
Jos olen ostanut en koskaan ole kuittia saanut ei muuten ole ollut edes kuitti vihkoa
Tarkottaako se kuitti, että on oikein väsynyt, mie olen kyllä ollut väsynyt (kuitti)
monta kertaa. - poroa pari
pari poroa kirjoitti:
Tarkottaako se kuitti, että on oikein väsynyt, mie olen kyllä ollut väsynyt (kuitti)
monta kertaa.No sitä se tarkoittaa , oletpa sie välkky
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922147Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561023- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910