Hyvä,että kepuista löytyi tuollainen järkimies,että saatiin hyvä SOTE-malli pystyyn.
Kepun ajamat maakuntamallit hävisi,ja sehän kepulaisia potuttaa.
Tämä Sipilän hyväksymä sote tulee repimään kepu-puolueen lopullisesti hajalle,ja omat käyttävät puheenjohtajastaan jo painokelvotonta tekstiä.
Ja ensi viikolla on tulossa kehysriihessä leikkauksia,veronkorotuksia,ja korotusten korotuksia,energia,lapsilisät verolle,savupiippuvero,(puunpoltto),metsämaanvero,ym.
Nähtäväksi nää Sipilä-Persun kanta näihin veroihin/leikkauksiin
Sipilästä tuli PERSU
27
128
Vastaukset
- Memphis Belle
Saa nähdä ensi torstaina,eduskunnan kyselytunnilla,kuinka norsunvitulla on kepun edustaja Rakkikoira Tiilikaisen naamataulu,kun kepun kymmenien vuosien työ maakuntamalleissa häipyi kuin pieru saharaan,ja puolueen kannatus siinä samalla.
- yks persu
Oon sanonut muutaman kerran, Kepu ei oo yhtäkuin Sipilä. Ne ovat olleet jonkin aikaa muka sipilöitä.
- Johan persu murjasi
yks persu kirjoitti:
Oon sanonut muutaman kerran, Kepu ei oo yhtäkuin Sipilä. Ne ovat olleet jonkin aikaa muka sipilöitä.
Mitähän te persut oootte ilman Soinia ? En paljoa viitsisi persuna puhua muista puolueista yhden miehen puolueena, jos olisin Soinin hiekkalaatikolla. Ei olis persuja ilman Soinia, mutta Kepu on ollut ilman Sipilää.
- Memphis Belle
Johan persu murjasi kirjoitti:
Mitähän te persut oootte ilman Soinia ? En paljoa viitsisi persuna puhua muista puolueista yhden miehen puolueena, jos olisin Soinin hiekkalaatikolla. Ei olis persuja ilman Soinia, mutta Kepu on ollut ilman Sipilää.
Ei olis Persuja,ilman Soinia......ei niin,hyvä että Timppa Perusti PS,puolueen ajamaan tavallisen Ihmisen etuja,kun kepu,vas,sdp ei niin tee.
Ei sota yhtä miestä kaipaa,olisi hän vaikka kuinka "korvaamaton",hautuumaat on täynnä näitä "korvaamattomia".
Ps,tulee jatkumaan,ja kasvamaan Soinin jälkeenkin,on täällä vaan niin paljon korjattavaa rötöspuolueiden,kok,sdp,kepu jäljiltä.
- de mari
Minusta on lupauksia antavaa, jos kepulaiset tulee Sipilän kaltaiseksi.
Eikö olekki "yks vaan" mukavaa, kun hallitus ja oppositio löysivät yhteistyön.
Näin äkiksestään minä uskon, että siihen on Sipilällä suuri vaikutus. Antakaamme tunnustus järjen äänelle kepussa.- Uudelleenkoulutuksee
Näin on,tunnustus annetaan järjen äänelle,se on harvinaista herkkua .......kepussa.
- yks vaan
Ny oon taas samaa mieltä de mari, mut kuitenkin yksi mies ei tee kepusta kepua. Näin uskalla sanoa, ku toinen suku ei tiiä kuka oon :D
- hyvä näin
Soinikin joutui peesaamaan, muuten olisi joutunut syntipukiksi, jos homma olisi hänen takia romutettu.
Hyväasia kun meikäläistä politikoista löytyy reformihenkeä, sellaista tarvittaisiin vielä monissa asioissa. Sitähän se politiikka on, tai ainakin pitäisi olla, omien tavoitteiden syrjään laittamista, maan edun nimissä. Totta tuossa päätöksessä Sipilä sai puolueelleen suuren voiton, kun kuntauudistus haudattiin. Kokoomus taas joutui tinkimään omista tavoitteistaan. Soini taas halusi näyttää, että ainainen änkyrä kykenee yhteistyöhön. Se olikin tärkeä näyttö tulevaisuuteen, koska muuten ei ikinä sopisi kellekään hallituskumppaniksi. - Memphis Belle
hyvä näin kirjoitti:
Soinikin joutui peesaamaan, muuten olisi joutunut syntipukiksi, jos homma olisi hänen takia romutettu.
Hyväasia kun meikäläistä politikoista löytyy reformihenkeä, sellaista tarvittaisiin vielä monissa asioissa. Sitähän se politiikka on, tai ainakin pitäisi olla, omien tavoitteiden syrjään laittamista, maan edun nimissä. Totta tuossa päätöksessä Sipilä sai puolueelleen suuren voiton, kun kuntauudistus haudattiin. Kokoomus taas joutui tinkimään omista tavoitteistaan. Soini taas halusi näyttää, että ainainen änkyrä kykenee yhteistyöhön. Se olikin tärkeä näyttö tulevaisuuteen, koska muuten ei ikinä sopisi kellekään hallituskumppaniksi."Sipilä sai puolueelleen suuren voiton,kun kuntauudistus haudattiin..................Missä näin lukee,kokoomus ajaa höökivaunun lailla kuntauudistusta,hyväksytty sote ei vaikuta kuntauudistukseen,näin kokoomus.
-Sipilä meni retkuun,mutta hyvään sellaiseen. - telkkaria katsellen
Memphis Belle kirjoitti:
"Sipilä sai puolueelleen suuren voiton,kun kuntauudistus haudattiin..................Missä näin lukee,kokoomus ajaa höökivaunun lailla kuntauudistusta,hyväksytty sote ei vaikuta kuntauudistukseen,näin kokoomus.
-Sipilä meni retkuun,mutta hyvään sellaiseen.Jos hiukan kuuntelee uutisia, niin asia käy kyllä selväksi. Kuntauudistus tuli haudattua, se oli Sipilän hinta tälle sovulle.
- M.B
telkkaria katsellen kirjoitti:
Jos hiukan kuuntelee uutisia, niin asia käy kyllä selväksi. Kuntauudistus tuli haudattua, se oli Sipilän hinta tälle sovulle.
Käy iltalehdessä,Virkkunen,kok,sote ei vaikuta kuntauudistukseen.
- heikinpoikahenry
heh hee älä nyt kovin ala kehumaan me ei tykätä
- Rökäletappio
Ei kehutakkaan,kepuhan on aina ollut EK,n ja kokoomuksen juoksupoika,muuten menee maataloustuet,ym tukiviidakot.
Sipiläkin oli kokoomuksen takapiru,meni yksin päättämään soten,keskustelematta muiden kepujen kanssa,nyt on odotettavissa 10% vaalijytky-miinusmerkkinen tosin,ja juuri kun eu-vaalitkin menee kepun kannalta penkin alle.
Omat söi Kiviniemen,Sipilä söi ittensä,on siinä varmaan hienoa kierrellä maakunnissa kehumassa sotea.
Missähän sillä Sipilällä se veritulppa olikaan?
- de mari
Kyllä sinut tunnetaan "yks vaan", sinä olit ainoa nainen Miiapetran tilaisuudessa, joka ei ole mukana Eläkkeensaajissa, vielä.
- yks vaan
Kerrohan minusta enempi? Koska et taatusti tunne! Ensinnäkin oon hiton kaukana eläke iästä. Minä osaan pelata yhtä hyvin kuin sinäkin:DDD
- de gaulle
Ja kohta sinua koskee hallituksen siunaama Vanhuspalvelulaki,jota keputollot kiivaasti vastusti...niinkuin aina.
- varma persu
joopasejoo yks nainen kun teillä kävi??????? mitä minä tuppakkia poltessa huomasin monta yritittä torpata makkaroihin. minäkin tiiän tään yksvaan aivan tuttujen kautta olet vasu kaukana.
- 7kuinen valvottaa
de gaulle kirjoitti:
Ja kohta sinua koskee hallituksen siunaama Vanhuspalvelulaki,jota keputollot kiivaasti vastusti...niinkuin aina.
ny tajusisin se oli pesunkestävä demari mummi joka söi demareitten makkaroita! yks vaan ei viittynyt sanoo sen mies ei tykkää demareista mutta ei yks vaankaan tykkää kepuista.
- varma demari
Eihän se nyt niin mennyt olisi ollut vain yksi emäntä joka porisi kansanedustajan kanssa. minunkin emäntä kyseli miksi on halukas euparlamenttiin. kuulemma 12 vuotta riittää suomen oloja vatvoa.
- yks vaan
Eihän tässä pääse nukkumaan ja aamulla töihin. Kerron sulle, kaiken minkä kirjoitin on kuultuani se oli jekku, koska en etes päässyt siihen juttuun. Kerroin erään läheisen jutun. Hän kertoi et on niitä fiksujakin demareita, ku minä kiistelen siitä hänen kanssa entisenä demarina on jotain jäänyt.
Oliko matkassa 4vuotias poika? - de mari
En minä halua olla se, joka paljastaa sinun henkilöllisyyden. Tästä hommastahan menisi salaisen paheen hohto pois.
- täältä myös
Luusuasta saa isoja pilkkiahveneita.
- yks vaan
Apinoimpa "mustaa barbaania" nauratti niin et meinasin pullaan tukehtua:D
- heikinpoikahenry
ekkönä tajuu? sen äiti on demukka
- Miten käy?
Luulempa että Tiilikaisien, ja Pekkarisien on oltava hiljaa ja annettava Sipilälle työrauha muutoin Kepu kuihtuu.
Sipilä aikoo hoitaa Kepussa asioita järjellä, niinkuin hyväksi näkee, näille rakkikoirille se on myrkkyä. Mielenkiintoista annetaanko kokemattoman, mutta viisaan Sipilän johtaa kepua. - sopuisa
Tiilikainen varmaan kehuu, torstain kyselytunnilla sopua maasta taivaaseen.
- yks vaan
Tiilikainen kehuu ettei siitä mitään tullut jos me ei oltas menty neuvoo niitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1264783Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa53422Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283220Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss272649Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu792394Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91404Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171265Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91243Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41158