MIKSI MIEHET EI LÄHESTY/KOITA ISKEÄ MUA????:O

NAINEN25V

En ole rumakaan kivat kasvot, ok kroppa, hoikka , oon luonteeltani ilonen ja positiivinen muutenkin. Mutta ei vaan kukaan edes yritä!!, viimeks joskus ennen viime joulua baarissa yks ei niin hyvän näköinen tuli jutulle ja muuten saankin sitten epätoivosesti ITSE alottaa tutustumiset ja komeisiin miehekkäisiin miehiin mulla ei ole edes mahkuja!!:D Vaikka mua rumemmillakin on????, en ole typerä, en rasittava, enkä ainakaan voi vaikuttaa ulospäin luontaantyöntävälle niin ettei kukaan edes ihastuis tai koittais tutustua?? Olo on roskatasoa....://

47

701

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NAINEN25V

(Ap)Tulee vaan kärsimätön ja toivoton olo kun on tällänen hylkiö ilmeisesti, olisi vaan helvetin hienoa tietää syy????, jos sais realistista palautetta aidosti miehiltä :(, tässä ilman näkemistä nyt on kyllä paha saada arviota :/.

• NAINEN25V

Nettideittailussakin MÄ TEEN ALOTTEET MIEHIIN, jutellaan jotain arkipäiväistä ja ne jättääkin poikkeuksetta vastaamatta mulle jossain vaiheessa, tai jos treffeille asti pääsee niin se jääkin kertaan kun näkee!!!! Menee usko siihen että voisin saada hyvän näköisen ja kiinnostavan miehen!! Kai mä kuulun miesliigassa rumiin läskeihin lyhkäsiin ja ärsyttäviin tyyppeihin.... :o Vaikka tiedostan et olisin ees hitusen paremmassa liigassa ite, enkä oo leuhka aidosti vaikka täällä vaahtoonkin tähänmalliin.

• aivansamat

ongelma miehenä, puhun vain arkisia asioita, ja suurin osa feikki prinsessoista katoaa, kun en kehu heitä maasta taivaaseen, mutta mahtaako heidän liittonsa koskaan kestää, jos he hakevat vain paskan puhujia????

• No alotetaa juttelee :D

• 1+12

Pistä kuva tänne, niin kerron rehellisesti mikä sinussa on vikana.

• kkjgf

Ap, miehet eivät lähesty ketään muutakaan naista, eli aivan normaalia.

• näin on
        kkjgf kirjoitti:

Ap, miehet eivät lähesty ketään muutakaan naista, eli aivan normaalia.

Kokemus osoittanut, ettei kannata.

• ex-vanhapoika jussi

Mikä vika siinä aloitteen teossa on? Monet miehet jotka on ns. Parisuhdemateriaalia on aika ujoja. Ja säästyyhän siinä 'vääränlaiselta' huomiolta. Monilla naisilla kun on sitäkin ongelmaa, ettei saa olla rauhassa miesten karmivilta tuijotuksilta ja huuteluilta.

• ässämix

Ei millään pahalla, mutta tuo 'iloinen ja positiivinen' kuulostaa vähän falskilta noin katkeraan vuodatukseen liitettynä. Vaikutat kans aika pinnalliselta ja ikävältä, kun vielä täällä teilaat sen yhden miesrukan joka sua on yrittänyt. Tolkuttomat vaatimukset tavisnainen=vanhanpiian tulevaisuus.

• joskuspanen
        näin on kirjoitti:

Kokemus osoittanut, ettei kannata.

aloitteet pitää ja kannataa tehdä YTN:lle.. Tavisnaiset tehkööt itse aloitteensa. Ja hei ätmit, jos saatte vanhoilta kurpilta pakkeja, omapahan on vikanne. Jättäkää ne rauhaan. Keskittykää vain YTN:iin. Tuollaiselta naiselta saadut pakit ei vituta lainkaan näet.

• twiikeri1

Kokeilepa sitä, että menet viihteelle ihan vaan itseäsi varten. Ota hyvät kaverit mukaan, ja juhli niiden kanssa murehtimatta miehistä. Silloin mieskin kiinnostuu kun näkee iloisen naisen, jolla on sosiaalista elämää ja taitoja. Ja älä ole niin tarkka miehen ulkonäöstä, ne timantit löydetään aina hiomattomina.

• karu totuus
        twiikeri1 kirjoitti:

Kokeilepa sitä, että menet viihteelle ihan vaan itseäsi varten. Ota hyvät kaverit mukaan, ja juhli niiden kanssa murehtimatta miehistä. Silloin mieskin kiinnostuu kun näkee iloisen naisen, jolla on sosiaalista elämää ja taitoja. Ja älä ole niin tarkka miehen ulkonäöstä, ne timantit löydetään aina hiomattomina.

Kyllähän noin saa hauskan illan kavereiden seurassa, mutta jos tausta-ajatuksena on edes etäisesti että kunpa joku mies tulisi iskemään niin pettymys on satavarmasti luvassa.

Ei kukaan (täysjärkinen) mies lähesty naisporukkaa ajatuksena sieltä joku tietty mielessään. Kaveriporukan vähemmän viehättävät naiset jotka eivät iskuyrityksiä kohtaa, sabotoivat kyllä toisiinkin kohdistuvat yritykset. Tai sitten tulee vaan yleisesti vihaisia katseita ja selän kääntelyä.

Kaveriporukassa iltaa viettävää naista kannata lähestyä.

• just just
        karu totuus kirjoitti:

Kyllähän noin saa hauskan illan kavereiden seurassa, mutta jos tausta-ajatuksena on edes etäisesti että kunpa joku mies tulisi iskemään niin pettymys on satavarmasti luvassa.

Ei kukaan (täysjärkinen) mies lähesty naisporukkaa ajatuksena sieltä joku tietty mielessään. Kaveriporukan vähemmän viehättävät naiset jotka eivät iskuyrityksiä kohtaa, sabotoivat kyllä toisiinkin kohdistuvat yritykset. Tai sitten tulee vaan yleisesti vihaisia katseita ja selän kääntelyä.

Naisilla on ihmeelliset kuvitelmat miesten halusta ja kyvystä alistua kaiken maailman leikkeihin, vain, että prinsessalla oli hauskaa.

• Ei pahalla mut..
        murmur86 kirjoitti:

No alotetaa juttelee :D

Ihan ensinmäinen mikä työntää OIKEASTI hyvät miehet pois on toi asenne mikä suorastaan kirkuu vaatien "Miks kukaan ei rakasta mua?! Mähän olen NIIIIN ihana ja ansainnut komean ja itseäni miellyttävän miehen?!!".Tosin, unohdat vain sen fakta että a) et ole tuolla asenteella ihana b) miehelläkin on oikeus oman tyyppiseen ja tyydyttävään naiseen sekä parisuhteeseen c) Kaikki tuo edellä on vaativaa epätoivoa, mitä suurempaa TURN OFF:ia ei ole olemassa!

Sitten, miksi odotat että miehet tulevat iskemään sinua, miksi et mene itse juttelemaan? Ei se ole tänäpäivänä mikään miesten etuoikeus, tehdä aloiteet ja tarjota ensimäiset treffit kulta astiasta, naisen lopulta todeten "Ooot ihan kiva mut.."

Oletko myös aivan varma että olet noin kaunis kuin uskot olevasi?Itse nimittäin epäilen koska jos olisit niin nämä oikeasti todella komeat kaverit piirittäisivät sinua.Joten, taidat on siis "vain" keskitasoa ja joudut myös tyytymään ihan normaaliin kaljaa kittaavaan mieheen.Sori vaan! ;D

• Marianne89
        karu totuus kirjoitti:

"Kaveriporukan vähemmän viehättävät naiset jotka eivät iskuyrityksiä kohtaa, sabotoivat kyllä toisiinkin kohdistuvat yritykset"

Täyttä potaskaa. Useimmiten kavereitani tullaan iskemään ja minua vain aniharvoin, mutten mene silti poikkiteloin tielle. Miksi olisin kateellinen miehistä, joista tiedän etten kuitenkaan vastaisi heidän makuaan? Jos eivät olisi kavereideni luona, olisivat kuitenkin jonkin ihan muun mimmin kuin minun kimpussani. Itseasiassa kerran jopa loukkaannuin, kun yksi kaverini joka ei halunnut lähestynyttä miestä yritti työntää tämän mulle. Jos mies on kerran alunperin kiinnostunut kaveristani eikä musta, miksi helvetissä alkaa mua sille tyrkyttää? Tämä loukkaantuminen siitä huolimatta, että olin itse aiemmin katsellut kyseistä miestä sivusta.

• mies_83

No ensinnäkin, jos sinua on niinkin vähän aikaan kun viime jouluna lähestytty niin en tajua ongelmaa. Toisekseen ehkä et vaan ole ulkoisesti LÄHESTYTTÄVÄN näköinen. Kyllä minusta naisesta näkee päälleppäin kannattaako sille mennä edes puhumaan. Osalla on valmiiks sellanen ilme, että parempi pysyä kaukana.

Jos netistä haluat seuraa etsiä niin opettele edes auttavasti kirjoittamaan. Ei täällä kukaan jaksa kunnolla kirjoittaa, mutta tuo sun viesti näyttää noin 13-vuotiaan tytön tekstiltä.

• MGTOW man

Olen Men Going Their Own Way tyyppi ja aloittajan raivoaminen siitä että miehet menevät omia polkujaan tekee minut hyvin iloiseksi. Miehet alkavat vihdoina tajuta että nykyinen meno on erittäin epäedullinen miehille ja ainut keino saada muutosta aikaan on jättää naiset huomiotta.
      Aloittajan raivoaminen todistaa että se tehoaa :D

• Inha Kyynikko

Naiset varmasti löytävät uuden rakkauden tuontimiehistä.

• selvä homma
        Inha Kyynikko kirjoitti:

Naiset varmasti löytävät uuden rakkauden tuontimiehistä.

Joo, Ahmedin tai Mohammedin vaimoksi (tai viidenneksi) vaan. Jätesäkki päälle ja lapsia maailmaan liukuhihnalta työntämään.

• naiset haluavat
        selvä homma kirjoitti:

Joo, Ahmedin tai Mohammedin vaimoksi (tai viidenneksi) vaan. Jätesäkki päälle ja lapsia maailmaan liukuhihnalta työntämään.

alistua haaremiin seksiorjiksi, tämähän on tuhansia vuosia vanha ilmiö. Ja nyt kun naisilla on seksuaalinen vapaus, naiset tekevät sen taas, ihan vapaaehtoisesti;)

• Reipas Mies

Tämä on hyvä asia. Miesten kilpailutus pyramidissa (naiset vaatimuksineen) saavuttanee joka ikäluokassa tietyin väliajoin lakipisteensä jolloin naisten asiakaspalveluun ei ilmoittaudu kuin ytmit ja pleijerit.

Kyllä miehilläkin on oikeus tunteisiin eikä vain naamakomeuden perusteella tulla arvioiduksi onko p/s-kelpoinen naisen mielestä vai ei. Onnea niille joiden parisuhde rakentuu miehen naaman varaan vaan.
      .

• ätmi-sinkku

Sule kelpaa vain komeat ja siksi kukana ei lähesty.

• lottamari.

Ehkä puhetyylisi, äänensävysi, vähän lapsellinen ajatusmaailmasi, huono itsetuntosi, töks,töks tosikkomainen huumoritajuton luonteesi, yksioikoisuutesi, tilannetajuttomuutesi, negatiivinen asenteesi, arvostelu, vähättely, tuomitseminen, kriittisyys...yksinkertainen mustavalkoinen luonne ja minä,minä-minähaluan, miksi en saa luonne...karkottaa kyllä aika hyvin ihmisiä luotasi...

• roolit vaihtoon

Vastuu aloitteiden teosta ja aktiivisuudesta on aivan liian kauan ollut miehillä. Reilu roolien vaihto onkin jo paikallaan. Kumpa miehet osaisivat yhdessä rintamassa ryhtyä passiivisiksi, aloitetta toiselta sukupuolelta odottaviksi. Epäilen vaan että rintamakarkureita löytyisi liikaa.

Kyllä niitä pareja edelleen muodostuisi, vähemmän kiinnostavat naiset kuten tämä NAINEN25V saisivat kokea mitä todellisuus valtaosalle miehistä on aina ollut.

• H2O.

Naisia ei kannata lähestyä ellei nainen selvästi ilmaise että haluaa miehen lähestyvän. Naiset on kuitenkin niin tylyjä että ihan turhaa lähestyä ja nolata ittensä kun tietää että nainen antaa pakit

• ja edelleenkään

Naisen eleet ja hymy ja ilmaisu ei tässäkään asiassa takaa mitään. Tiedän monia ns keskii-ikäisiä miehiä, jotka tekevät aloitteita vain ja ainoastaan alle 30v naisille. Herrasmiehinä nämä keski-ikäiset miehet antavat eyli30v naisten toteuttaa omaa emansipaatunutta elämäntapaansa ja hoitaa aloite-asiat itse.

• meneppä itseesi

Siis hetkinen...Naiset on aina vaatineet oikeuksia tasaarvoa ja maailman valloitusta nyt kun olette saaneet kaiken niin ei kelpaa??
      Nykyään naisten maailmassa naiset tekevät aloitteen, mies ei saa enää lähestyä naista. Mitenköhän tässä määrritellään komea miehekäs mies?
      Ettei vaan olisi sellainen ähkijä tai mikä se toinen on..? No jompikumpi stereotypioista?

• miehen aloite

Miehen aloite=ahdistelua.

Huom! Miesten ei siis kannata tehdä enää lainkaan aloitteita.

• meneppä itseesi
        miehen aloite kirjoitti:

Miehen aloite=ahdistelua.

Huom! Miesten ei siis kannata tehdä enää lainkaan aloitteita.

Tämä juuri oli pointtini.

• firebird

Jos hyvännäköinen mies lähestyy on se yleensä pukki. Parhaat tuntuvat olevan niitä jotka tulevat pitämään hauskaa kavereiden kanssa.

• bnvcbnc

No just.

• firebird
        bnvcbnc kirjoitti:

No just.

Mutta se totuus. On tullut baarissa huomattua.

• joooo9

Miehet saa sakkoi tai vankilaa jos ne menee liianlähel naista. suomenlaki sellane.

• Taas kerran

Varmaankin annat vääränlaisia signaaleja miehille tai et anna ollenkaan, joten eivät tajua tai uskalla lähestyä.

• miässs

Olen tehnyt parin vuoden aikana ehkä 8 eri naiselle aloitteen. Kaikilta olen saanut pakit. Olen aina lähestynyt sellaisia naisia, joiden olen luullut olleen kiinnostuneita minusta... En ole kumminkaan koskaan saanut mitään agressio tylytys pakkeja naisilta. Onnistumis prosentti siis 0%.

Sitten taas vastaavasti 1 nainen on tehnyt minulle aloitteen. En antanut pakkeja. Onnistumis prosentti 100%.

Johtopäätös: Naisten kannattaa tehdä aloitteet.

• ohnoes

Tekstin ulkoasun perusteella sinusta ei saa kovin fiksua kuvaa vaikka ikää löytyy jo 25 vuotta. Ehkä tyhmyytesi säteilee ulospäin ja miehet vaistoavat tämän ja suosiolla pysyttelevät erossa sinusta.

• Valdemar

Ei tyhmyys karkoita miehiä. Jotkut surkeimmat panee jopa kehitysvammaisia.

• John Marston

Jos ulkonäkö ei ole kunnossa niin aivan turha lähestyä naisia. Jos nuorena ei ole ollut tyttöystävää n 20 vuotiaana niin ei sitä tule kyllä yli 30 vuotiaanakaan. Ei naisten kriteerit alene iän myötä mitenkään. Rahaa siis kannattaaa laittaa uusiin vaatteisin ja mennä kauneus hoitoihin jos meinaa joskus saada naisen, tuurilla joku vässykkä nainen voi kiinnostua sellasesta joka ei ole seurustellut kun nainen on saanut monta kertaa pelimiehiltä siipeensä.

• senza fine

Olet kuule just hyvä tuollasenaa ja kyllä varmasti on kiinnostuneita mutta ei sitten uskalleta lähestyä tai sitten ei ole sopivia tilaisuuksia lähestyä. Sitten noista mahkuista komeisiin niin mikä on kenestäkin komea ja sitten se sinun mielestäkin komea saattaa tuntea ettei olisi sinulle saumoja mistä näitä tietää...

Itse saan aika paljon katseita ja sanottu hyvännäköiseksi ja että vientiä varmasti on...no ei riitä vientiä joka johtuu siitä etten juurikaan käy muualla varsinaisesti ihmistenilmoilla kuin kaupassa ja kuntosalilla enkä aloitteita enää uskalla tehdä:D

No se minusta...toivottavasti joku rohkaistuu lähestymään..minun ehdoton vinkki että otat paljon katsekontaktia ja yrität tehdä selväksi että kiinnostusta on.

• aavelaivalehva

• Kommentoija69

Resting Bitch Face? (googlaa)

• sinkkumies.

Pyytäisin sua treffeille mutta saisin varmasti pakit.

• Marianne89

Naamasi on niin ruma että oma kätesikin sanoo sinulle välillä ei.

• Marianne89
        Marianne89 kirjoitti:

Naamasi on niin ruma että oma kätesikin sanoo sinulle välillä ei.

Anteeksi tuon yhden provoilut taas kerran. Oikea minä ei aio hyökätä palstan asiallisina pysyvien miesten kimppuun.

• jogerixpokerxdox

Ehkäp sizx ku kyselet tyhmiä

• just saying

ei ihme annat ittestäsi valittavan akan kuvan

• Pohdittavaa

Syitä ilmiölle on monia ja kuten sanottu, kannattanee myös omaa itseään tutkiskella.Ehkä ennakko-odotteesi on liian korkealla ja niitä tulisi alentaa. Ehkä sinussa on asenne vikaa ja tulisikin pohtia olisiko asennemuutoksen ja arvomaailman muutoksen paikka.

Olisi myös hyvä pyrkiä päästä juttelemaan miesten kanssa ja kysymään miksi he eivät ole lähestyneet sinua ollenkaan ja myös analysoi omaa käyttäytymistäsi.

Esimerkiksi jokunen aika sitten huomasin söpön tytön tiirailevan minua ja kaiki oli just hyvin, mutta juuri ennen kun meinasin mennä kyseistä tyttöä jututtamaan, tuli hänen tyttökaverinsa kanssa juttuun tauko ja kummatkin alko näpläämään kännykkänsä.

Se viestitti minulle niin paljon. Ensinnäkin kyseinen tyttö ahdistuu jos ei koko ajan olla äänessä ja näin ollen alkaakin deittailemaan kännykkäänsä. Asia jota en ikinä itse tee, sillä seura on tärkeämpi ja väliaikainen, mutta kännykkä pysyy aina.

Toiseksi se myös viesti sosiaalisten tilanteiden heikonpuoleista osaamista, jossa oloa ei tunneta mukavaksi, piilouduraan sen sijaan kännykkään joka taasen itsessään on suorastaan aika röyhkeää kanssaseuralaisia kohtaan.

Psykologian opiskelijana itse vaadin sosiaalisuutta, sosiaalisten tilanteiden hallintaa, rohkeutta, mielenkiintoa uusia asioita kohtaan, avoimuutta ja kommunikaatiotaitoja kohtuuden nimissä.

Aika monet näistä piirteistä onkin keskenään yhteenmeneviä luonnostaan, joten ennakko-odotukseni toisiaan kohtaan ovat sopivan alhaalla antaakseni monelle ihmiselle edes mahdollisuuden yrittää ja yllättää oman hienoutensa minulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2395
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1377
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      73
      1177
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1107
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      835
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      780
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      668
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      82
      660
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      24
      638
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      616
    Aihe