Olisi tollanen uusi muddyfox merkkinen maantiepyörä kaupan,onko kellään niistä mitään kokemuksia? Tuossa linkissä samanlainen..
http://www.huuto.net/kohteet/uusi-maantiepyora-muddyfox-29--ei-hv--halpa-/305102393
Mudyfox "kilpapyörä"
7
3764
Vastaukset
- Bianchimies
Ala-arvoinen tuo on kaikinpuolin (runko, vaihteet , muut osat). Kannattaa seurata fillaritorin ilmoituksia sieltä voi löytyä kunnollinen pyörä lähes samaan hintaan.
- ??????
Lähinnä ajattelin että onko se sitten kuitenkaan huonompi kuin joku 90 luvun pyörä kun on kuitenkin uusi...tietenkin kun ostaa pois ja kokeilee. Ei tässä kuitenkaan ranskan ympäriajoon olla lähdössä.
Ymmärrän hyvin ettei voi olla yli 1000€ pyörän veroinen mutta pyörä on kuitenkin niin yksinkertainen keksintö että voiko olla ihan susi tänäpäivänä
No tämmöstä mulla,anteeksi- LZ 127
Jos kerran ihan perustyökalutkin tyyliin kuusiokoloavain voivat olla susia, niin eivätköhän polkupyöräkin voi.
- kokemus-k
Pyörän painoksi ilmoitettu 14 kiloa joka on lähes kaksinkertainen hyviin maantiepyöriin verrattuna. Jokainen voi miettiä mitä laatua materiaalit ovat kun painavat noin paljon.
Myös vaihteet ovat todennäköisesti melkoisen huonot ja halvimmat mahdolliset.
Jos hinta on kriteeri, etsi halpa käytetty oikea maantiepyörä. On taatusti parempi kuin noin halpa uusi. - Mutakettu
Katso sportsdirectin sivuilta, josko olisi tietoa, mitä maksaa uutena. Ei kyllä vaikuta hääviltä, itse möin syksyllä paljon paremman tuolla hinnalla. Prkl!
- gtrturt
175 punnalla (n. 200 euroa) sportsdirectistä...
- pyöräpena
Ostinpa sitten tollasen muddyfoxin,olen nyt ajanut sillä pari sataa kilometriä ja eihän se ihan huippupyörä ole mutta kuntoilussa ajaa asiansa. Renkaat vaihdoin heti ennen ensimmäistä lenkkiä kun oli niin muovisen tuntuiset sekä jarrukahvat käänsin toimimaan oikein päin. Painavampi on kuin huippupyörät mutta ei ihan älyttömän painava,pudotan sitten vaikka itseltä ne pari kolme kiloa jos paino häiritsee! Muutaman vuoden maastopyörä ajeluiden jälkeen tuntuu rullaavankin tiellä ihan mukavasti,eli pirkanpyöräily täältä tullaan! Pyörään olen nyt sijoittanut n.350€ sisältäen ne uudet renkaat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273603- 412449
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362274Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72047Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381489
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255