Eli haaveissa on juoksijan siro vartalo. Nyt n. 2 vuotta salitreeniä takana ja painoni on normaali. Tuntuu että lihakset ovat ''liian isot'' omaan makuuni. Ennen olin todella hoikka ja lihakset eivät tältä näyttäneet, silloin liikuntana oli vain juoksua. Nyt haluaisin siis lihakseni jotenkin taas sirommiksi, ettei olisi tälläiset tönkköjalat. Rasvaa lihasten päällä on tietty myös vähän, muttei siis mitenkään ongelmallisen paljon. Ja tiedän myös että tälläisia lihaksia monet havittelevat, mutta itse en halua enää näyttää tältä.
Eli pitäisikö pitää taukoa liikunnasta vai jättää salitreeni ja jatkaa pelkällä juoksulla? Muuttuvatko lihakset ajanmyötä pienemmiksi jos voimaharjoittelusta pitää taukoa?
Miten juoksijan siro vartalo?
muscular
0
105
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022126- 991537
- 1211263
- 771242
- 1131210
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58986- 36912
- 33804