Se ei löydä ketään kunnollista, mitä minun kunnollisen pittäis tehdä? ps. onhan minulla sitä tietysti ikävä, ja olenhan tietysti sinkkukin.
Exä lähesty minua epätoivoisena?
5
428
Vastaukset
- OHara
Jos ne eroon johtaneet tunteet on käsitelty korrektisti molemmin puolin, go for it.
Uuden immeisen opetteleminen on äärimmäisen raskasta ja siihen se yleensä lopahtaakin, kun ei vaan jaksa.
Silloin tullee ikävä sitä entistä puolisoa, joka oli hiukan hankala, mutta ei missään nimessä eron arvoinen, nyt niinku ajateltuna.
Mut näillä mennään... - arvostusta peliin?
kuulotaako susta itse hyvältä: lähestyi epätoivoisena ... ei löydä ketään kunnollista?
sori musta ei. vaikka mulla on ikävä ex:ää ei hänen mua kannattaisi lähestyä sen takia kun ei löytänytkään mun jälkeen ketään kunnollista. ennemmin yksin ja ehkä joku päivä löydän ihmisen jolle kelpaan kunnollisena "hyvine ja huonoine puolileni" heti suoralta kädeltä, eikä siihen tarvita väliin mitään etsikko aikaa jotta tajuu että olin kunnollinen. - Elämänkokemuksella
Exät on exiä yleensä hyvin perustelluista syistä, aika tuppaa kultaamaan muistot ja saa monen haihattelemaan menneistä kevään herätellessä hormonituotantoa...
EN SUOSITTELE! Miellän tuollaiset menneiden lämmittelyt lähinnä säälipanoiksi...... - infinity20
soita hänelle!!!!!!!
- sinkkumiessss
Sovin tapaamisen täksi viikoksi :) kiva on tavata se pitkästä aikaa, onkohan siitä jo kohta 2 vuotta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996612KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696191Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603063Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112544Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082195- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341345Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237