Ikisinkkuna mietin usein, kuinka yleistä on, että joku elää koko elämänsä ilman minkäänlaista suhdetta. Ei edes yhtäkään yhden yön juttua, ei mitään.
Se on varmasti yleistä kehitysvammaisilla tai muilla vakavasti sairailla, mutta kuinka monta prosenttia normaaleista, terveistä ihmisistä elää koko elämänsä täysin yksin?
Itse olen 36-vuotias mies, enkä ole koskaan pitänyt naista edes kädestä kiinni. Näin sunnuntai-aamuisin mietin usein, eikö tämä sinkkuus koskaan pääty?
Kuinka yleistä ikuinen ikisinkkuus?
90
1586
Vastaukset
- [t]
Miehillä alle 5%
Naisilla alle 1%- ätmi
Naisten luku pitää varmaankin aikalailla paikkansa, mutta mitä on "alle 5%"? 0-5%? Hilaisin tuota kyllä ylemmäs. Tai vaikka että VÄHINTÄÄN viisi prosenttia.
- 17+19
ätmi kirjoitti:
Naisten luku pitää varmaankin aikalailla paikkansa, mutta mitä on "alle 5%"? 0-5%? Hilaisin tuota kyllä ylemmäs. Tai vaikka että VÄHINTÄÄN viisi prosenttia.
No ei niitä ikuisesti yksin olevia ole kuin se joku 5%, muut saa edes joskus jonkun, mutta jos otetaan miehet jotka on suurimmaksi osaksi yksinäisiä niin varmaan nousee 50%.
- cgcghk
ätmi kirjoitti:
Olen samaa mieltä tuosta että luku on vähintään 5%
Homoseksuaaleja on tässä maailmassa 5%. Kuinka monta homoseksuaalia tunnette?
Niinpä!
Entä kuinka monta ikisinkkua tunnette? (Kysyn tätä VAIN miehiltä.)
Itse väittäisin että ikisinkkumiehiä on 20%
Ikisinkuiksi luen myös ne miehet joilla on ollut yksi tai kaksi parisuhdetta ja joissa kummassakin on nainen jättänyt miehen ja vaihtanut parempaan. - Marianne89
cgcghk kirjoitti:
Olen samaa mieltä tuosta että luku on vähintään 5%
Homoseksuaaleja on tässä maailmassa 5%. Kuinka monta homoseksuaalia tunnette?
Niinpä!
Entä kuinka monta ikisinkkua tunnette? (Kysyn tätä VAIN miehiltä.)
Itse väittäisin että ikisinkkumiehiä on 20%
Ikisinkuiksi luen myös ne miehet joilla on ollut yksi tai kaksi parisuhdetta ja joissa kummassakin on nainen jättänyt miehen ja vaihtanut parempaan."Ikisinkuiksi luen myös ne miehet joilla on ollut yksi tai kaksi parisuhdetta ja joissa kummassakin on nainen jättänyt miehen ja vaihtanut parempaan."
Sitten vastaavassa tilanteessa olevat naisetkin pitää laskea ikisinkuiksi, jotta laskento olisi reilu. - turha edes puhua
Marianne89 kirjoitti:
"Ikisinkuiksi luen myös ne miehet joilla on ollut yksi tai kaksi parisuhdetta ja joissa kummassakin on nainen jättänyt miehen ja vaihtanut parempaan."
Sitten vastaavassa tilanteessa olevat naisetkin pitää laskea ikisinkuiksi, jotta laskento olisi reilu.Naisien sinkkuudesta on turha edes puhua, koska miehiä on valtaosa määrällisesti. (ainakin alle 55v) Suurin osa naisista saa seuraa milloin tahansa haluavat ja elkää nyt taas tulko selittämään jotain, että rumat naiset ei saa seuraa, saisivat nekin jos kelpuuttasivat ruman miehen.
- Marianne89
turha edes puhua kirjoitti:
Naisien sinkkuudesta on turha edes puhua, koska miehiä on valtaosa määrällisesti. (ainakin alle 55v) Suurin osa naisista saa seuraa milloin tahansa haluavat ja elkää nyt taas tulko selittämään jotain, että rumat naiset ei saa seuraa, saisivat nekin jos kelpuuttasivat ruman miehen.
Mutta ruma mieskin voi jättää naisen seksin jälkeen. On omakohtaista kokemusta asiasta. Eikä käy tekosyyksi nyt sekään (tosin huono ja kulunut "syy" sekin), etten olisi ollut neitsyt koska kyseessä oli ensimmäinen seksipartnerini.
- ????????????????????
Marianne89 kirjoitti:
Mutta ruma mieskin voi jättää naisen seksin jälkeen. On omakohtaista kokemusta asiasta. Eikä käy tekosyyksi nyt sekään (tosin huono ja kulunut "syy" sekin), etten olisi ollut neitsyt koska kyseessä oli ensimmäinen seksipartnerini.
??????? No sitten otat uuden ruman miehen, jos et kerran muita saa, saat joka tapauksessa nuita tarjokkaita. Miehillä ei ole mitään valinnan varaaa edes yrittää saisiko naisen kanssa pelkästään sitä seksiä, vai jotain enemmän. Sama kun valittaisin jollekkin jolla ei olisi kortteja ollenkaan, että oon pelannut pasianssia ja välillä häviän koska satun saamaan huonosti jaetut kortit.
- Marianne89
???????????????????? kirjoitti:
??????? No sitten otat uuden ruman miehen, jos et kerran muita saa, saat joka tapauksessa nuita tarjokkaita. Miehillä ei ole mitään valinnan varaaa edes yrittää saisiko naisen kanssa pelkästään sitä seksiä, vai jotain enemmän. Sama kun valittaisin jollekkin jolla ei olisi kortteja ollenkaan, että oon pelannut pasianssia ja välillä häviän koska satun saamaan huonosti jaetut kortit.
Varsinaiset poikaystäväni eivät kyllä olleet rumia, toinen oli söpöllä tavalla hyvännäköinen ja toinen tavis ja tavis kelpaakin vallan mainiosti. Tasot nyt vaan eivät mene noin yksiselitteisesti, että "rumat naiset ei saa seuraa, saisivat nekin jos kelpuuttasivat ruman miehen". Kun on myös paljon pinnallisia rumia miehiä, jotka yrittävät juosta yhtä lailla niiden suositumpien naisten perässä, ja vastaavasti on myös tavallisen näköisiä tai jopa ihan hyvännäköisiä miehiä, joille kelpaa muukin kuin missi. Jostain syystä täällä on yleistä se kuvitelma, että aina jos ruma mies on yksin hän on yksin vain koska kukaan ei huoli. Voi myös olla, ettei se ruma mies huolisi kuin suositun naisen ja on siksi yksin. Kaikki rumat kun eivät ole samaa massaa kriteereineen tai "tyytymisineen", samoin kuin eivät kaikki hyvännäköiset vaadi kaunista.
Juuri tämän takia en koko tasohömppään uskokaan, kun yksilölliset vaatimukset voivat vaihdella ulkoisesti "samantasoisillakin" ihmisillä suuresti. - blablablaa
Marianne89 kirjoitti:
Varsinaiset poikaystäväni eivät kyllä olleet rumia, toinen oli söpöllä tavalla hyvännäköinen ja toinen tavis ja tavis kelpaakin vallan mainiosti. Tasot nyt vaan eivät mene noin yksiselitteisesti, että "rumat naiset ei saa seuraa, saisivat nekin jos kelpuuttasivat ruman miehen". Kun on myös paljon pinnallisia rumia miehiä, jotka yrittävät juosta yhtä lailla niiden suositumpien naisten perässä, ja vastaavasti on myös tavallisen näköisiä tai jopa ihan hyvännäköisiä miehiä, joille kelpaa muukin kuin missi. Jostain syystä täällä on yleistä se kuvitelma, että aina jos ruma mies on yksin hän on yksin vain koska kukaan ei huoli. Voi myös olla, ettei se ruma mies huolisi kuin suositun naisen ja on siksi yksin. Kaikki rumat kun eivät ole samaa massaa kriteereineen tai "tyytymisineen", samoin kuin eivät kaikki hyvännäköiset vaadi kaunista.
Juuri tämän takia en koko tasohömppään uskokaan, kun yksilölliset vaatimukset voivat vaihdella ulkoisesti "samantasoisillakin" ihmisillä suuresti.Jos sinulla on vaikeuksia miehien kanssa niin luultavasti johtuu siitä, että selität kamalasti joka asiasta, vaikka et edes tietäisi asiasta mitään. Vaatii paljon enemmän mieheltä hermoja kuunnella tommoista tyhjänpäiväistä kälätystä, kuin katella vähän rumempaa naamaa.
- Marianne89
blablablaa kirjoitti:
Jos sinulla on vaikeuksia miehien kanssa niin luultavasti johtuu siitä, että selität kamalasti joka asiasta, vaikka et edes tietäisi asiasta mitään. Vaatii paljon enemmän mieheltä hermoja kuunnella tommoista tyhjänpäiväistä kälätystä, kuin katella vähän rumempaa naamaa.
Ei minulla ole nykyisin vaikeuksia miesten kanssa, viimeisin suhteeni oli melko mutkaton ja kyettiin hyvin keskustelemaan asioista. Kyllä noita miehiä kavereinakin ihan mukava määrä on ja ilmeisesti seura on kaivattua kun itsekin ottavat yhteyttä. Keskustelupalstan tarkoitus on mielestäni ilmaista oma mielipiteensä tai näkemyksensä joka pohjautuu yleensä omiin elämänkokemuksiin (tai mutuun). Sinunko mielestäsi taas se on absoluuttinen totuus, että miesten olisi vaikeampi pariutua kuin kenenkään naisen? Et se sinäkään sen enempää voi kaikkien naisten pariutumisesta tietää.
- Mies 89
Marianne89 kirjoitti:
Ei minulla ole nykyisin vaikeuksia miesten kanssa, viimeisin suhteeni oli melko mutkaton ja kyettiin hyvin keskustelemaan asioista. Kyllä noita miehiä kavereinakin ihan mukava määrä on ja ilmeisesti seura on kaivattua kun itsekin ottavat yhteyttä. Keskustelupalstan tarkoitus on mielestäni ilmaista oma mielipiteensä tai näkemyksensä joka pohjautuu yleensä omiin elämänkokemuksiin (tai mutuun). Sinunko mielestäsi taas se on absoluuttinen totuus, että miesten olisi vaikeampi pariutua kuin kenenkään naisen? Et se sinäkään sen enempää voi kaikkien naisten pariutumisesta tietää.
Miesten on paljon vaikeampaa pariutua kuin naisten ja piste
- 5+10
Marianne89 kirjoitti:
Voin minä vaikka tehdä naisena ilmoituksen treffipalstalle ja vertailla montako vastausta saan verrattuna miehenä. Varmaan joku 600x enemmän tulee vastauksia, sitten välillä jollakin akalla on täällä otsaa tulla vielä selittämään ettei muka naisilla ole parempi asema, menisit samantien selittämään vaikka nälänhätää näkeville, että kaikilla joilla on nälkä ei ole paha olla.
- Marianne89
Mies 89 kirjoitti:
Miesten on paljon vaikeampaa pariutua kuin naisten ja piste
Väärin, se mitä naiset saavat huomattavasti miehiä enemmän ja useammin ovat seksiehdotukset. Mitä oikeisiin parisuhteisiin tulee, ei ero ole huomattava. Ja harvaa ihmistä se pelkkä seksi tekee oikeasti onnelliseksi, osalle saattaa ohikiitäväksi hetkeksi antaa hyvän olon mutta pian tilanne on taas sama, ja mikäli samaa rataa jatkaa usein niin pian huomaa vain kylmettyneensä ja kyynistyneensä.
- Marianne89
5+10 kirjoitti:
Voin minä vaikka tehdä naisena ilmoituksen treffipalstalle ja vertailla montako vastausta saan verrattuna miehenä. Varmaan joku 600x enemmän tulee vastauksia, sitten välillä jollakin akalla on täällä otsaa tulla vielä selittämään ettei muka naisilla ole parempi asema, menisit samantien selittämään vaikka nälänhätää näkeville, että kaikilla joilla on nälkä ei ole paha olla.
Tiedätkö kuinka suuri osa niistä vastauksista on joko suoria seksiehdotuksia, tai sitten yhtä lailla pelkkään seksiin pyrkiviä mutta tökerösti treffeiksi "naamioituja" tapaamisehdotuksia?
- Mitä sitten
Marianne89 kirjoitti:
Tiedätkö kuinka suuri osa niistä vastauksista on joko suoria seksiehdotuksia, tai sitten yhtä lailla pelkkään seksiin pyrkiviä mutta tökerösti treffeiksi "naamioituja" tapaamisehdotuksia?
Arvaa tekopyhä jakelija kuinka monta edes seksiehdotusta mies saa.
- Marianne89
Mitä sitten kirjoitti:
Arvaa tekopyhä jakelija kuinka monta edes seksiehdotusta mies saa.
No teidän teorianne mukaanhan mies joka saa seksiä on sankari, mutta nainen joka seksiä "antaa" olisi huono ihminen. Eli eivät teidän teorioidenne mukaan ole toisiinsa verrattavissa olevia, eikä naisen kannalta edes positiivista.
- ...
turha edes puhua kirjoitti:
Naisien sinkkuudesta on turha edes puhua, koska miehiä on valtaosa määrällisesti. (ainakin alle 55v) Suurin osa naisista saa seuraa milloin tahansa haluavat ja elkää nyt taas tulko selittämään jotain, että rumat naiset ei saa seuraa, saisivat nekin jos kelpuuttasivat ruman miehen.
Tämä on pelkkä myytti. Rumat miehet ei todellakaan kelpuuta rumia naisia yhtään sen enempää kuin komeat miehetkään. Niinhän se muistetaan täälläkin toistaa; rumalla naisella ei tee mitään.
- 13+11
Marianne89 kirjoitti:
Juuri tämän takia en koko tasohömppään uskokaan, kun yksilölliset vaatimukset voivat vaihdella ulkoisesti "samantasoisillakin" ihmisillä suuresti.Turha sitä on mihinkään sellaiseen tyytyä mikä ei miellytä mutta tosiaan vain naisilla tuntuu olevan varaa valikoida ja olla ronkeli. Itse en ole rumakaan mies mutta kuitenkin joutuisin tyytymään itseäni alempitasoiseen naiseen kun ei ole mitään parhaita kortteja jaettu.
- Mies 89
Marianne89 kirjoitti:
Väärin, se mitä naiset saavat huomattavasti miehiä enemmän ja useammin ovat seksiehdotukset. Mitä oikeisiin parisuhteisiin tulee, ei ero ole huomattava. Ja harvaa ihmistä se pelkkä seksi tekee oikeasti onnelliseksi, osalle saattaa ohikiitäväksi hetkeksi antaa hyvän olon mutta pian tilanne on taas sama, ja mikäli samaa rataa jatkaa usein niin pian huomaa vain kylmettyneensä ja kyynistyneensä.
Minä olen kylmettynyt ja kyynistynyt kun en ole saanut naisilta edes seksiä. Sellainen on omiaan pilaamaan miehen mielenterveyden täydellisesti enkä tosiaan olisi näin kylmä ja kyyninen jos edes silloin tällöin sais pimppaa. Ei minulla siis ole mitään syytä käyttäytyä asiallisesti naisia kohtaan.
- Mies 89
Mies 89 kirjoitti:
Minä olen kylmettynyt ja kyynistynyt kun en ole saanut naisilta edes seksiä. Sellainen on omiaan pilaamaan miehen mielenterveyden täydellisesti enkä tosiaan olisi näin kylmä ja kyyninen jos edes silloin tällöin sais pimppaa. Ei minulla siis ole mitään syytä käyttäytyä asiallisesti naisia kohtaan.
Vituttaa kun kaikenmaailman kusipäille sitä seksiä kyllä annetaan mutta ei kaltaiselleni alunperin kiltille ja kunnolliselle miehelle.
- Mies 89
Marianne89 kirjoitti:
"Tiedätkö kuinka suuri osa niistä vastauksista on joko suoria seksiehdotuksia, tai sitten yhtä lailla pelkkään seksiin pyrkiviä mutta tökerösti treffeiksi "naamioituja" tapaamisehdotuksia?"
Niin entä sitten. Olisit tyytyväinen kun joku sentään on sinusta kiinnostunut. Oletko koskaan miettinyt miltä tuntuisi se jos ketään ei kiinnostaisi sen vertaa että ei tulisi minkäänlaisia aloitteita. No etpä tietenkään naisena osaa ollenkaan samaistua tällaiseen tilanteeseen. Kyllä varmaan on rankkaa olla noin suosittu, voi voi sentään. - firebird
Mies 89 kirjoitti:
"Tiedätkö kuinka suuri osa niistä vastauksista on joko suoria seksiehdotuksia, tai sitten yhtä lailla pelkkään seksiin pyrkiviä mutta tökerösti treffeiksi "naamioituja" tapaamisehdotuksia?"
Niin entä sitten. Olisit tyytyväinen kun joku sentään on sinusta kiinnostunut. Oletko koskaan miettinyt miltä tuntuisi se jos ketään ei kiinnostaisi sen vertaa että ei tulisi minkäänlaisia aloitteita. No etpä tietenkään naisena osaa ollenkaan samaistua tällaiseen tilanteeseen. Kyllä varmaan on rankkaa olla noin suosittu, voi voi sentään.Mies 89, voi byääh, ei ole kukaan edes seksiä kinunut, harvat naiset seksiä kinuu ja kun kinuu niin sinussa ei nyt toistaiseksi ole ollut niitä puolia mitä nainen hakee yhden illan seksiin, jos rakennat koko itsetuntosi sen varaan paljon naiset sinua haluavat on todella typerää, katso muita asioita elämässäsi mistä kokea hyvää itseruntoa. Olet liian nuori olemaan uskottavasti kyyninen, pikkupojan mökötystä tuollainen on.
- 5+3
firebird kirjoitti:
Mies 89, voi byääh, ei ole kukaan edes seksiä kinunut, harvat naiset seksiä kinuu ja kun kinuu niin sinussa ei nyt toistaiseksi ole ollut niitä puolia mitä nainen hakee yhden illan seksiin, jos rakennat koko itsetuntosi sen varaan paljon naiset sinua haluavat on todella typerää, katso muita asioita elämässäsi mistä kokea hyvää itseruntoa. Olet liian nuori olemaan uskottavasti kyyninen, pikkupojan mökötystä tuollainen on.
Silti kuulostaa aikuisemmalta ja fiksummalta kuin sinä.
- ...
Mies 89 kirjoitti:
No se on sitten ihan oma valintasi. Josta ei kärsi kukaan muu kuin sinä.
- ...
Mies 89 kirjoitti:
Vituttaa kun kaikenmaailman kusipäille sitä seksiä kyllä annetaan mutta ei kaltaiselleni alunperin kiltille ja kunnolliselle miehelle.
Jos kusipäisyydellä saisi seksiä, sinulla olisi naisia joka sormelle.
- firebird
5+3 kirjoitti:
Silti kuulostaa aikuisemmalta ja fiksummalta kuin sinä.
Kukaan ei kysynyt sulta. Kai olen paha taas, kun minusta hän ei ollut oikeassa.
- vlvjhlvjhc
firebird kirjoitti:
Kukaan ei kysynyt sulta. Kai olen paha taas, kun minusta hän ei ollut oikeassa.
Onko kukaan täällä kysynyt sinulta yhtään mitään?
EI ole. Marianne89 kirjoitti:
"Mitä oikeisiin parisuhteisiin tulee, ei ero ole huomattava."
En minä ainakaan ole saanut ainuttakaan ehdotusta parisuhteeseen.
- igi singgu
No eihän sellanen normaali ole joka ei koskaan ole naisen kanssa missään tekemisissä.
Tiedän itseni lisäksi vain yhden toisen varman ikisinkun joka vielä 5-kymppiä lähestyessään asuu vielä vanhempiensa kanssa. Ja valehtelematta ei niin kauheasti edes ihmetytä miksi se on ikisinkku käytöksensä ja ulkonäkönsä perusteella, sama kai se sitten on itsenikin kohdalla. - four eyes
Mä en ainakaan huolis mitään rillipäätä YÖK
- firebird
Four eyes, oletko 10 v.?
- SolitudoAeternum1977
Tässä maailmassa ikisinkkujen normaalien täysin 100% heteromiehien määrä tulee kasvamaan. Parisuhteiden muodostuminen kun perustuu yhä enemmän ulkonäköön, statukseen, rahaan, seksiin eikä niinkään enää rakkauteen jne muihin kestäviin arvoihin.
Maailma pakottaa yksinäisyyteen kaikki herkimmät, rumimmat, köyhimmät, kemiaa omaamattomat miehet ja naisetkin (tosin vähemmässä määrin).
Elämä nyt on tässä nykyisessä maailmanajassa tätä. Ehkä joskus vanhat arvot palaavat, mutta nyt on kylmien itsekkäiden ja kovien arvojen aika parisuhteissa jne. Vahvimmat elävät ja heikommat jäävät ilman ja yksin. Näin se menee.
Elämä yksin minullakin edessä. Jo 37-v mies olen. Aina yksin. Piste.- sfddsffds
Ratikkakuski kirjoitti:
Milloin ne vanhat ja hyvä ajat olivat, jolloin ei ollut periksiä?
Öö mikä on peris?
- Marianne89
sfddsffds kirjoitti:
Öö mikä on peris?
Periaatteen mies?
- ...
Itse asiassa ei ne suhteet ennenkään perustuneet rakkauteen, vaan ihan aina on rahalla, suvulla, yhteiskuntaluokalla jne. ollut suuri merkitys. Ennen vielä enemmän kuin nyt.
Sitä paitsi ennen naisen oli aivan pakko mennä naimisiin, ei siinä voinut odottaa tosirakkautta. - Mies 89
Tässä on varmasti universaali totuus. Näin se on nähtävä.
- Mies 89
Mies 89 kirjoitti:
Tässä on varmasti universaali totuus. Näin se on nähtävä.
Tarkoitin siis tuota "SolitudoAeternum1977" vastausta.
Muistan lukeneeni tutkimuksesta, että noin 10% väestöstä menee hautaa ilman minkäänlaista parisuhdekokemusta. Jos siitä laskee pois vammaiset ja sairaat, niin paljonko jää jäljelle?
- Yllättävää.
Noinkin moni?
Yllättävää. kirjoitti:
Noinkin moni?
Niin minustakin. Voihan se toki olla vääräkin tieto. Tällaisena kaupunkilaistaviksena kun ei tule mieleen kuin yksi kaveri, joka ei ole ikinä seurustellut.
- hkgxhgkhgx
Aika paljon jää jäljelle, koska vammaisia ja sairaita ei kuitenkaan niin paljoa ole ja jos kuitenkin joka kymmenes mies tiputetaan pois laskuista.
Se on kuitenkin esimerkiksi keskikokoisesta yläkoulusta, noin 400 oppilaan joukosta, 40 oppilaan joukko joka ei tule koskaan saamaan ketään, eli kokonainen rinnakkaisluokallinen oppilaita jää rannalle soittelemaan.
Lisäksi tässä on varmasti suuret alueelliset erot. Eli maaseudulla kun naiset ovat lähteneet, miehille ei edes ole mistä ottaa. - ...
Ratikkakuski kirjoitti:
Niin minustakin. Voihan se toki olla vääräkin tieto. Tällaisena kaupunkilaistaviksena kun ei tule mieleen kuin yksi kaveri, joka ei ole ikinä seurustellut.
Minä olen kuullut, että Suomessa vain 5 prosenttia, jenkeissä kuulemma melkein 15, mikä kuulosti minusta aika hurjalta luvulta.
- prööt
Ei yhden yön juttu ole suhde.
- 5+11
Taidan sitten olla jo aika marginaaliryhmää kun ei näin 25-vuotiaana miehenä ole koskaan ollut lähelläkään että olisin päässyt seurustelusuhteeseen. Onneksi sentään seksiä on tullut saatue tai muuten olisin pikkuhiljaa jo täysi friikki kaikkien mielestä.
- 5+11
Toivottavasti se joskus tulevaisuudessa riittää jollekkin naiselle että löytyy sentään vähän panokokemusta. Panematon mieshän ei ainakaan parisuhteeseen pääse.
- 5+11
5+11 kirjoitti:
Toivottavasti se joskus tulevaisuudessa riittää jollekkin naiselle että löytyy sentään vähän panokokemusta. Panematon mieshän ei ainakaan parisuhteeseen pääse.
Vakavaan suhteeseen kelpuuttaisin ainoastaan 18-25 vuotiaan naisen joka ei ole paneskellut kuin korkeintaan kahden miehen kanssa. Näin siitäkin huolimatta vaikka olen tällainen perkeleen luuseri.
- 5+11
5+11 kirjoitti:
Vakavaan suhteeseen kelpuuttaisin ainoastaan 18-25 vuotiaan naisen joka ei ole paneskellut kuin korkeintaan kahden miehen kanssa. Näin siitäkin huolimatta vaikka olen tällainen perkeleen luuseri.
Tuollaiset naiset vain taitavat olla hyvin harvassa ainakin jos tähän palstaan on uskominen.
- Pantuvitut pannaan
5+11 kirjoitti:
Tuollaiset naiset vain taitavat olla hyvin harvassa ainakin jos tähän palstaan on uskominen.
Se on totta, tyypillinen suomihuora antaa panna immenkalvonsa paskaksi n. 13-vuotiaana. Lailliseen 16 vuoden panoikään ehtinyttä neitsyttä on kunnon miehen vaikea löytää, joten ei ihme että jää ikisinkuksi, kuka oikeasti haluaisi monen miehen paneman huoran tyttöystäväkseen, oli panoista sitten rahastettu tai jaettu ilmaiseksi pelkän humanismin innoittamana, ihan sama. Pantua huoranvittua haaroissaan kantavat käytetyt naiset kelpavat korkeintaan panokäyttöön, fuck-and-forget.
- ...
Pantuvitut pannaan kirjoitti:
Se on totta, tyypillinen suomihuora antaa panna immenkalvonsa paskaksi n. 13-vuotiaana. Lailliseen 16 vuoden panoikään ehtinyttä neitsyttä on kunnon miehen vaikea löytää, joten ei ihme että jää ikisinkuksi, kuka oikeasti haluaisi monen miehen paneman huoran tyttöystäväkseen, oli panoista sitten rahastettu tai jaettu ilmaiseksi pelkän humanismin innoittamana, ihan sama. Pantua huoranvittua haaroissaan kantavat käytetyt naiset kelpavat korkeintaan panokäyttöön, fuck-and-forget.
Jos yhtään lohduttaa, niin voin melkein vannoa, että sinä et tule joutumaan lähellekään minkäänlaista pillua, et pantua, etkä panematonta. :D
- Marianne89
Pantuvitut pannaan kirjoitti:
Edelleenkin tutkimusten mukaan suomalaisnaiset menettävät neitsyytensä keskimäärin 16-vuotiaina. Ei 13-vuotiaina. Espanjalaisilla se taitaisi vastata enemmän totuutta, sillä kerrottuani kerran eräälle perulaismiehelle että 12-vuotiaista suomalaistytöistä uuden tutkimuksen mukaan oli 1/5 jo menettänyt neitsyytensä, väitti hän että espanjalaisilla (oli siis asunut siellä puolet elämästään) 12-vuotiailla tytöillä vastaava luku olisi jopa 50 %... Hyvin epäuskoisesti kyllä kysyin että niinkö, mutta vaikutti aika varmalta mielipiteensä kanssa. Sinne siis sopisi tuo ikäarvionne paremmin.
Marianne89 kirjoitti:
Edelleenkin tutkimusten mukaan suomalaisnaiset menettävät neitsyytensä keskimäärin 16-vuotiaina. Ei 13-vuotiaina. Espanjalaisilla se taitaisi vastata enemmän totuutta, sillä kerrottuani kerran eräälle perulaismiehelle että 12-vuotiaista suomalaistytöistä uuden tutkimuksen mukaan oli 1/5 jo menettänyt neitsyytensä, väitti hän että espanjalaisilla (oli siis asunut siellä puolet elämästään) 12-vuotiailla tytöillä vastaava luku olisi jopa 50 %... Hyvin epäuskoisesti kyllä kysyin että niinkö, mutta vaikutti aika varmalta mielipiteensä kanssa. Sinne siis sopisi tuo ikäarvionne paremmin.
Tuo oli varmaan perulainen ATM, kun tuollaisia väitti :-D
En todellakaan usko tuota todeksi, kyseessä on kuitenkin katolilainen maa.- Marianne89
femnerd kirjoitti:
Tuo oli varmaan perulainen ATM, kun tuollaisia väitti :-D
En todellakaan usko tuota todeksi, kyseessä on kuitenkin katolilainen maa.Katolilaisethan tunnetusti ovat aika kaksinaamoja tuon asian kanssa. Oma katolilainen kaverinikin arvosteli kovasti muita tyttöjä kaiken aikaa, vaikka petti samalla omaa poikaystäväänsä. Mutta saatat muilta osin olla oikeassa eli aika hurja lukemahan tuo olisi, oli kyse mistä maasta hyvänsä. Kuitenkin kertoo mielestäni monen muun huomioimani asian lisäksi siitä, että Espanjassakin naiset ovat nykyisin aika vapautuneita, vaikka palstan miesten yksi lempimantroista onkin se kuinka juuri suomalaiset naiset olisivat tavallista vapaamielisempiä :D
- en ehkä kuulu tänne
Marianne89 kirjoitti:
Musta on 16 on myös keskimääräksi aika nuori(, mutta saattaa johtua ihan siitä etten itse en ole vielä 21 vuotiaana menettänyt neitsyyttä. Missäköhän maassa 20 ois keskimäärä..?).
- Marianne89
en ehkä kuulu tänne kirjoitti:
Musta on 16 on myös keskimääräksi aika nuori(, mutta saattaa johtua ihan siitä etten itse en ole vielä 21 vuotiaana menettänyt neitsyyttä. Missäköhän maassa 20 ois keskimäärä..?).
Hmm vaikea sanoa. Noita tilastoja oli joskus jossain, ja tuntui että konservatiivisimmissakin maissa keskimäärä oli viimeistään n. 18-19 vuotta (koska tuossa iässä siellä on jo puolisot katsottu valmiiksi, usein vanhempien valintana, ja menty naimisiin). Itsestäni tuntui niitä silloin aikanaan itsekin 21-vuotiaana neitsyenä ikävältä katsoa niitä ja olla "ultimaalinen poikkeus" (menetin neitsyyteni juuri siinä 21-22 ikävuoden rajapyykissä...), mutta nykyisin sitä ajattelee toisin ja myös tietää että on muitakin jotka olivat neitsyitä samanikäisinä.
- Pysyvä sinkku
Ikisinkkuja on aina ollut jonkinverran. Ei ole lainkaan mikään uusi juttu että nykyäänkin normaaleita, terveitä ihmisiä elää koko elämänsä täysin yksin.
Omasta tahdosta ikisinkkuina eläineitä miehiäkin on aina ollut. Esimerkiksi
Arthur Schopenhauer, Nikola Tesla, Sir isaac Newton, Ayn Rand.- hipster
Nyt eletään hei vuotta 2014. Turha luetella jotain julkkiksia menneisyydestä. On katsos maailmanmeno muuttunut jonkin verran.
Mä olin 17 vee, kun sain ekan kerran naista. Aika omituista ajatella, että joku on vielä yli kolmekymppisenä kokematon...? - 3/4 oikein
Ayn Rand oli kylläkin nainen (tai naisen sukuelimillä varustettu demoninen homunculus).
- Pysyvä sinkku
hipster kirjoitti:
Nyt eletään hei vuotta 2014. Turha luetella jotain julkkiksia menneisyydestä. On katsos maailmanmeno muuttunut jonkin verran.
Mä olin 17 vee, kun sain ekan kerran naista. Aika omituista ajatella, että joku on vielä yli kolmekymppisenä kokematon...?Maailman meno voi muuttua vaikka miljoona kertaa, mutta luonnonlaki ei ikinä muutu.
Eli normaaleita, terveitä ihmisiä elää koko elämänsä täysin yksin nykyään kuten ennenkin, varmasti myös tulevaisuudessakin. Niin kauan kun ihmisiä on olemassa, on myös yksineläjiäkin jonkinverran. Tosin nykyään ihmisillä on enemmän vapauksia päättää elämästään kuin ennen joten ei mikään yllätys että yksineläjien määrä on kasvanut.
Yksineläjienkin määrää olisi mahdollista vähentää nykyisestä ottamalla sukupuoliroolit takaisin käyttöön ja tekemällä yksineläjistä häpeä pilkkuja laissakin, Mutta kuka nyt tuollaista haluaisi? En minä ainakaan. Joskus kannatin sukupuolirooleja mutta en enää..
- kysyn vaan
kuinka ikuista on ikuinen ikuisuus
- ...
Sekä miehistä ETTÄ NAISISTA neitsyinä kuolee viitisen prosenttia.
Jos olet jo 36, niin valitettavasti todennäköistä, on, ettei sinkkuus koskaan pääty. Se hieman auttaa, että olet mies, naisella se olisi tuossa iässä jo täysin varmaa.- Nainen361
Kuolema odottaa siis sinkkuna....((
- Bad Boys.
Mitä suurempi rikollinen ja mitä huonommin naista kohtelee niin sitä enemmän sillä on naisia ollut.
- eräs ikisinkku mies
Kyllä se on hyvin harvinaista, mitään tarkkoja prosenttilukuja ei taida olla olemassa. Itse tunnen yhden ikäiseni (30 ) miehen joka on ilmeisesti kokematon, tosin en ole asiasta ihan varma. Hieman on kieltämättä ulkopuolinen olo kun useimmat tuntemani ikäiset miehet elää parisuhteissa, monet ovat naimisissa ja perustaneet perheen. Minä en ole koskaan edes naista suudellut ja hyvin vaikea on kuvitella mitään pariutumista tulevaisuudessakaan.
Käytännössä elämä sujuu kyllä ihan mukavasti yksinkin mutta sosiaalisissa tilanteissa ja työelämässä pitää muistaa feikata ja tarvittaessa valehdella. Kokemattomuutta ei missään tapauksessa saa paljastaa kenellekään.- baariin mars
No eiköhän se sinunkin lähipiiri sinut sen verran hyvin tunne, että arvaavat kokemattomuutesi.
On minullakin työkaverina yli kolmekymppinen mies, joka ei varmasti ole koskaan saanut naista. Silti hän kehuskelee joka maanantai töissä, kuinka oli taas koko viikonloppu ollut pelkkää panemista.
Tällainen yksinkertainen kysymys teille kokemattomat miesvanhukset;
MIKSETTE VAIN MENE BAARIIN VONKAAMAAN?
Ei se ole mitään syntiä, että sinkkumies harrastaa seksiä vapaan naisen kanssa!
Eikä se naisen iskeminen ole mitään rakettitiedettä, panoseuraa saa paljon helpommin, kuin moni kuvitteleekaan!!! - mek
Jos muu ei auta niin sjoitappa pikkuisen rahaa ja osta nainen itsellesi ja niitä löytyy netista vaikka kuinka paljon ja ei ilman tartte olla ja se siitä.
- Mies 89
baariin mars kirjoitti:
No eiköhän se sinunkin lähipiiri sinut sen verran hyvin tunne, että arvaavat kokemattomuutesi.
On minullakin työkaverina yli kolmekymppinen mies, joka ei varmasti ole koskaan saanut naista. Silti hän kehuskelee joka maanantai töissä, kuinka oli taas koko viikonloppu ollut pelkkää panemista.
Tällainen yksinkertainen kysymys teille kokemattomat miesvanhukset;
MIKSETTE VAIN MENE BAARIIN VONKAAMAAN?
Ei se ole mitään syntiä, että sinkkumies harrastaa seksiä vapaan naisen kanssa!
Eikä se naisen iskeminen ole mitään rakettitiedettä, panoseuraa saa paljon helpommin, kuin moni kuvitteleekaan!!!No ei todellakaan saa varsinkin kun on ujo. En muutenkaan enää halua hankkia krapulaa itselleni. Viime viikonloppunakin tuli taas sekoiltua oikein kunnolla ja tuli ainoastaan helvetin paha olo eikä mitään muuta.
- Mies 89
Mies 89 kirjoitti:
No ei todellakaan saa varsinkin kun on ujo. En muutenkaan enää halua hankkia krapulaa itselleni. Viime viikonloppunakin tuli taas sekoiltua oikein kunnolla ja tuli ainoastaan helvetin paha olo eikä mitään muuta.
Oli melkein vielä tänäänkin paha olo sen viime viikonlopun baarireissun jälkeen. Yleensä jos edes naisille uskaltaa tai erehtyy jotain ehdottelemaan niin tulee kaikenmaailman keksittyjä selityksiä miksi ei voi lähteä mukaan tai sitten jotain vastauksia tyyliin "painu vittuun sika".
- Mies 89
Mies 89 kirjoitti:
Oli melkein vielä tänäänkin paha olo sen viime viikonlopun baarireissun jälkeen. Yleensä jos edes naisille uskaltaa tai erehtyy jotain ehdottelemaan niin tulee kaikenmaailman keksittyjä selityksiä miksi ei voi lähteä mukaan tai sitten jotain vastauksia tyyliin "painu vittuun sika".
Syystäkin olen helvetin katkera ja kateellinen naisia kohtaan.
- miljoona mies.
Suomes on miljoona sinkkua. Miehelle se on kai yleistä, nainen saa heti miehen jos vaain haluaa. Mies ei kelpaa vaikka olis ihan kunnollinenkin.
- lottamari<3
Ajatteletko nyt vain pelkän seksin kannalta vai noin yleensä parisuhdekannalta? ?
Seksiä tosiaan saa kuka vaan sukupuolesta riippumatta, mutta jos puhutaan kunnon seurustelusta, johon liittyisi ajatus yhteisestä tulevaisuudesta ja arjen jakamisesta, niin missä nämä miehet silloin lymyävät häh??
Kunnollinen parisuhde tai suhde on muutakin kuin seksiä ja viikonloppupaneskelua. - firebird
lottamari<3 kirjoitti:
Ajatteletko nyt vain pelkän seksin kannalta vai noin yleensä parisuhdekannalta? ?
Seksiä tosiaan saa kuka vaan sukupuolesta riippumatta, mutta jos puhutaan kunnon seurustelusta, johon liittyisi ajatus yhteisestä tulevaisuudesta ja arjen jakamisesta, niin missä nämä miehet silloin lymyävät häh??
Kunnollinen parisuhde tai suhde on muutakin kuin seksiä ja viikonloppupaneskelua."Seksiä tosiaan saa kuka vaan sukupuolesta riippumatta"
Prostituoitujen palveluja on joo saatavilla sekä miehille että naisille.
Mun mieskin on mulle myöntänyt käyttäneensä nuorena aktiivisesti prostituioituja. - firebird
firebird kirjoitti:
"Seksiä tosiaan saa kuka vaan sukupuolesta riippumatta"
Mun mieskin on mulle myöntänyt käyttäneensä nuorena aktiivisesti prostituioituja.Jos jatkat niin tulee turpiin :) Ei mun mies missään huorissa ole käynyt tai on oikeastaan, ennen mun tapaamista äitinsä kuoleman jälkeen meni thaipaikkaan hakemaan seksiä, kun ajatteli, että nyt ollaan niin syvällä, et pitää elää kuin oltais syvällä, mutta se oli liian kännissä, ei ne suostunut.
- miljoona mies
lottamari<3 kirjoitti:
Kunnollinen parisuhde tai suhde on muutakin kuin seksiä ja viikonloppupaneskelua.Parisuhdekannalta tietenkin. Suhteeseen mies ei kelpaa mutta komea mies voi saada seksiä satunnaisesti. Taviksella on aika huonot mahikset pariutua vakisuhteeseen jos ei satu olemaan älyttömän rikas kun rikkaasta nyt aina joku köyhä yksinhuoltajakin voi kiinnostua.
- ätmi
firebird kirjoitti:
"Seksiä tosiaan saa kuka vaan sukupuolesta riippumatta"
Mun mieskin on mulle myöntänyt käyttäneensä nuorena aktiivisesti prostituioituja.Nämä palvelut ovat ihan törkeästi ylihinnoiteltuja että ei jollain työttömällä ole paljon varaa käydä maksullisissa naisissa. Että jos ei ole riittävästi rahaa niin se siitä seksin saamisesta sitten.
- ätmi
ätmi kirjoitti:
Nämä palvelut ovat ihan törkeästi ylihinnoiteltuja että ei jollain työttömällä ole paljon varaa käydä maksullisissa naisissa. Että jos ei ole riittävästi rahaa niin se siitä seksin saamisesta sitten.
Siis ainakin Suomessa on näin ja ulkomaillekkin matkustaminen maksaa.
- ätmi
ätmi kirjoitti:
Siis ainakin Suomessa on näin ja ulkomaillekkin matkustaminen maksaa.
Eikä se ole noin niinkuin periaatetasollakaan oikein että joutuisin miehenä maksamaan jostain puolentunnin panosta 100 euroa kun nainen saa koska vain seksiä täysin ilmaiseksi.
- m25v
miljoona mies kirjoitti:
Parisuhdekannalta tietenkin. Suhteeseen mies ei kelpaa mutta komea mies voi saada seksiä satunnaisesti. Taviksella on aika huonot mahikset pariutua vakisuhteeseen jos ei satu olemaan älyttömän rikas kun rikkaasta nyt aina joku köyhä yksinhuoltajakin voi kiinnostua.
Ei kyllä mene tasan onnenlahjat jos kerran naiset muka eivät edes halua seksiä ja silti saavat sitä kokoajan. Miehet taas haluaa seksiä melkein kokoajan mutta eivät kaikki saa koskaan ja jotkut vain hyvin harvoin.
Olen kuitenkin lähes varma että naiset valehtelevat törkeästi siinä asiassa että eivät muka halua seksiä. Täysin pillunsa vietävissä olevia elukoita noi naiset oikeasti ovat. Pitävät kaikenlisäksi meitä miehiä niin hyväuskoisina että me muka uskotaan kaikki naisten keksimät valheet. Onhan se aivan älytöntä joutua viettämään ainut elämänsä kärvistellen. - Marianne89
m25v kirjoitti:
Ei kyllä mene tasan onnenlahjat jos kerran naiset muka eivät edes halua seksiä ja silti saavat sitä kokoajan. Miehet taas haluaa seksiä melkein kokoajan mutta eivät kaikki saa koskaan ja jotkut vain hyvin harvoin.
Olen kuitenkin lähes varma että naiset valehtelevat törkeästi siinä asiassa että eivät muka halua seksiä. Täysin pillunsa vietävissä olevia elukoita noi naiset oikeasti ovat. Pitävät kaikenlisäksi meitä miehiä niin hyväuskoisina että me muka uskotaan kaikki naisten keksimät valheet. Onhan se aivan älytöntä joutua viettämään ainut elämänsä kärvistellen.Öh, ihan sellanen perusjuttu että naisilla on ERI mieltymyksiä. Ei kaikki ole samaa harmaata massaa! Eihän kaikki naiset pidä mintusta tai luumustakaan, mutta jotkut taas rakastavat niitä. Samaten eivät kaikki naiset tykkää irtosuhdeseksistä, osa kylläkin. Sitten vielä meitä naisia usein syytetään yleistämisestä, vaikka molemmat sukupuolet sitä tekevät...
- ...
m25v kirjoitti:
Olen kuitenkin lähes varma että naiset valehtelevat törkeästi siinä asiassa että eivät muka halua seksiä. Täysin pillunsa vietävissä olevia elukoita noi naiset oikeasti ovat. Pitävät kaikenlisäksi meitä miehiä niin hyväuskoisina että me muka uskotaan kaikki naisten keksimät valheet. Onhan se aivan älytöntä joutua viettämään ainut elämänsä kärvistellen.Miehet haluaa seksiä koko ajan, mutta naiset on pillunsa vietävissä olevia elukoita? Vain mies voi olla noin tyhmä. :D
Oikeasti sinä olet jäänyt yksin, koska olet todella tyhmä. Ei kai kukaan nainen huoli naisia vihaavaa imbesilliä.
- ???
Miten niin ikisinkkuus yleistä kehitysvammaisilla? En usko, että ois. Asennevammaisilla vois kuvitella olevan kyllä.
- Näitähän on
Tunnen 2 yli 25-vuotiasta totaalikokematonta naista ja yhden yli 30-vuotiaan totaalikokemattoman miehen. Yhteistä näille on introverttiys ja tietty nörttiys sekä ylipaino - ei mikään totaaliläskeys kuitenkaan.
Toisille vaan se omassa rauhassa olo painaa vaakakupissa seksiä ja seurustelua enemmän. - ...
Miehillä on edes se lohtu, että mies voi saada naisen vanhempanakin. Nainen taas jää varmasti yksin koko elämäkseen ellei ole löytänyt ketään viimeistään 28-vuotiaana.
- Akateeminen sika
Mitä olen ceeppareiden ja muiden "kehityshäiriöisten" juttuja kuunnellut sivukorvalla niin niillä on 100% enemmän sutinaa kuin valtaväestöllä. Ne ei mistään muusta puhukaan kuin hässimisestä ja kuka styylaa kenenkin kanssa.
- Ei pumpulissa..
Akateeminen sika,taidat olla vielä niin nuori taipilalle hemmoteltu,ettet tiedä elämän kolhuista mitään? Jos vaari on kuollu,se on normaalia..vanhat kuolee..taas yks pumpulissa kasvatettu...
- sauvat on...
No en ole ollu ikisinkku,mutta koska oon viimeksi seurustellu?? Millon se tsunami oli?? 10v.sitten..Miksi edes haluaisin seurustella,nautin omasta,pienestä maailmastani..(Nykyään..)
- Anonyymi
Täällä yksi ikisinkku nainen.
En ole koskaan seurustellut, eikä minulla ole minkäänlaista parisuhdekokemusta.
Olen kohta 40 vuotias.
-Jossu- Anonyymi
Tunnen monia ikisinkkuja, heitä ei ole koskaan parisuhde kiinnostanut. Täysin yksin eivät kuitenkaan ole.
- Sheena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1725263Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432595- 1562202
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1471239Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321213Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106972Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.119913