nesteen autopesussa tosi huono pesujälki auto jäi perästä ihan pesemättömäksi ,ja hinta 19,50 euroa
nesteen autopesu
14
2575
Vastaukset
- frffe
Sitä jos ei autoa pesetä talviaikana kuin yhden kerran niin näinhän siinä tahtoo käydä. Lika pinttyy kiinni. Siinä ei pesukone paljon auta, kun pitäisi pesettäjän vähän miettiä asioita.
- jookok
ja täältäkö ajattelit saada rahat takaisin?
- alm
minullakin oli tosi likainen auto,ja siihen suositeltiin ruiskuttaa pullosta liuotinainetta lisäksi.en ollut pessyt koko talvena.en kuitenkaan sitä ostanut.pesun jälkeen jäi likaiseksi ja menin ostamaan sen liutinpullon kummiskin mainitsin että jäi vielä likaiseksi,kun oli niin pikeä yms.sain tosi hyvää palvelua kun minulle tuli mies sen liuottimen ruiskuttamaan ja antoi vielä uuden pesunkin ilmaiseksi!!pesukoneet ei pysty ihmeisiin.koneissa on kuulemma biologiset liutinaineet nykyisin.
- kumpparijalka
Kerran talvessa pesin ja hyvin lähti Torpissa Ojanperän päätyssä pestessä.
Olisiko Nesteenkin aika huoltaa / rampata pesuriansa ...?- hgfhhbfdgn
No kuule kaikilla on pikkaisen erilaiset suola/bitumi/hiekka tms-cocktailit maalipinnalla ja ajomäärät sen verran erilaiset, että omat konevertailut aika turhia.
- €€€
Toista kymppiä automaattipesusta eikä edes puhdistu???
Tuohon rahaan pitää auton jo kiiltää kuin peili! Jos ei kiillä niin sitten saa tulla vaikka joku outoa kieltä puhuva heppu pesemään loput käsin. - Autoilia
Ostakaa köyhät niitä parempia pesuja, tai pesettäkää auto useammin kuin kerran vuodessa...
Ei ole ollut valittamista kun olen ottanut nesteeltä sen 30e pesun, auto kiiltää kuin papin sukupuolielin..
Ja kokemusta on teboilista, nesteestä ja ojanperästä, näistä voisin sanoa että neste vie voiton, ojanperä tiukkana 2 ja teboil huonoin... - LammasLateLapista
ojanperän tiukka kakkonen? kaikkia ei tarvi tuoda julki edes nimettömänä
- MVM81
Kyllä nesteellä on hyvä pesukone. Sitä autoa kannattas pessä useammin ko kerran vuossa...
- Turhaa lutraamista
No kauppiaiden mukkaanhan niitä peltipurkkeja saisi olla joka päivä lutraamassa. Pesuhallista kun ajat auton sohjoiselle tielle niin se on korkeintaan 100 metriä ja auto on saman näkoinen kuin ennen pesua, siihen vielä joku rekka eteen suihkuttamaan sitä suola-hiekka-loska-paskaa päälle niin avot! Mie teen autolle pesun vain keväisin, ja se on riittänyt tähänkin asti vallan mainiosti.
- vinkkiä
Kyllä Nesteellä puhdasta tulee siellä käytän aina mutta uteliaisuudessa kysyisin paljonko normaali harjapesu maksaa Ojanperällä ei ole tullut käytyä siellä.
- automie
Entä TB miten siellä?
- rahastusta!!!!
Ihan sairaat hinnat! KALLEINKAAN PESUN EI PITÄIS MAKSAA YLI KYMPPIÄ!
- Vaihtelu
Pitäis tilata tuo minkä Late lapista oli laittanu Ylitornion palstale jos se pesis kunnola en tiä sitte mitä ottas maksuksi pyytäskö luonnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908617
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264768- 504238
- 623807
- 513216
- 502990
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.442304Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382213