Epäilen tämän palstan olemassaoloa!

Skeptikko

En ole varma siitä onko se olemassa vai ei! Ehkä minuakaan ei ole olemassa?

4

748

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Descartes

En minäkään tiedä, onko tätä palstaa tai onko sinua. Sen tiedän, että minä olen, koska ajattelen.

• Eijoo

Suatatpa olla oikiassanninnii tai suattaapa olla että sie out viärässä. Mutta suattaa olla että sie et ies tiiä miten oikiassa suatat olla, vaa suattapa tuata märehtimmään. Nii! Ku suatat olla sekä viärässä että oikiassa, mutta märehit viärässä paikassa, tuotannii. Uatteleppa tuota, ku jouvat uattelemmaa.

• Ens Rationis

Minä taas en niinkään epäile tämän palstan olemassaoloa, jos ei muusta syystä, niin elän aistieni vankina, eli en voi toimia niistä riippumatta, tai niitä huomioonottamatta, mutta epäilen kylläkin tämän keskustelun mielekkyyttä.

• Tunnustaudun solipsismin kannattajaksi. Kaikki muu paitsi minä, siis tämä palsta, tuoli jossa istun, te kaikki jne. olette minun sepittämiäni, jotta minulle ei tulisi ikävää. Ette voi todistaa minun olevan väärässä, koska ette ole olemassa!
        Sinun kannaltasi tietysti minä ja kaikki muu on sinun aivojesi keksintöä (tietysti käsite "aivot" on myös sepitelmää, koska materiaaliset aivot vaatisivat materian olemassaolon, mitä siis ei voi todistaa).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2321
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      26
      1043
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      922
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      906
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      594
      869
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      748
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      654
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      646
    Aihe