oon selvinnyt kolmesta ensimmäisestä vesipaastopäivästä. mikä saavutus! jäljellä on ainakin kymmenen päivää vesipaastoa. painoni on tällä hetkellä 75kg. ajattelin kirjotella tänne kuulumisia jos jotakin kiinnostaa tietää. kolme ensimmäistä päivää olivat vaikeita. maha kurni, olo oli voimaton ja välillä huimasi. kieleen tuli sammasta, eikä vesi sen takia maistunut todellakaan hyvältä.
vaikeimmat paastopäivät ohi, kymmenen edessä
addad
6
232
Vastaukset
- addad
Neljäs päivä meni vähän paremmin, mutta vähän vielä maha kurisi ja sängystä noustessa vähän huimasi, mutta parempi fiilis mitä muina päivinä.
- addad
Viides päivä oli samanlainen mitä neljäskin, paitsi tänään ei huimannut ollenkaan. Vesi ei kyllä maistu, ja väkisillä joutuu sitä juomaan.
- addad
Kuudeski päivä alkaa olla ohi. Olo paranee päivä päivältä.
- Sugam
Sä sanoit ett sä painat nyt 75kg, mikä sun lähtöpaino oli?
- 19+18
Näiden vesipaastolaisten jutut jää yleensä kesken, kerro sinä mitä kuuluu??
- 15+2
Edelleen päivitystä odotellen... vai loppuiko kuudenteen päivään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1151626
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988