Tänään aukesi tammistossa uusi urheilukauppa ja 500 m jono keskellä viikkoa.
Mitä vattua?
Ensiksi voisi kuvitella, että kyse on jostain hyvin halvoista tuotteista tms. Mutta katselinpa huvikseni vähän netistä heidän hintoja ja ei voi sanoa kuin että HUHHUH. Norjalainen kauppa todellakin pitää norjalaisia hintoja. Ovat vain unohtaneet, että tämä kauppa on avattu Suomeen.
Ihan randomina pari tuotetta:
-esimerkki urheilun erikoistuotteista: säbä-maalivahdin housut. (muka suurin urheiluliike ja 1 ainoa malli tätä!) hinta 149. Ostin juuri itse oikein hyvät housut 50:llä. Hintaero 3-kertainen.
-esimerkki yleistuotteista: heijastinliivit 29,90 e- Nopeasti googlaamallla muualta löytää hintahaitarilla 7-11 e. Hintaero 3-kertainen.
Muissakin tuotteissa aikalailla sama ylihinnoittelu tuntuu jatkuvan.
Miksi kukaan on niin tyhmä, että maksaa vapaaehtoisesti 3-kertaisen hinnan?
Uusiu urheilukauppa xxl
dfgbghfdghdtgdf
2
308
Vastaukset
- pöhlö
mä en haluu heijastinliiviä jossa lukee biltema. :)
- sdffghhdgfbds
No osta sitten muualta kuin biltemasta. 7 eurolla saat kyllä logottomankin.
Ja jos useampi perheenjäsen tarvitsee, niin muutaman xxl:n liivin hinnalla tilaat saman tien 20 liiviä omalla logolla ja voit jaella niitä naapureillekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713