Auttakaa mua!

Epätoivoinenemma

Eli hei kaikki te jotka tiedätte treenaamisesta, niin ma pyydän.. Auttakaa mua! ):

Treenasin tässä viikko takaperin kahvakuulalla ja tein sen kanssa kyykkyjä. Vasen reiteni ja lonkkani tuli todella kipeeksi seuraavana päivänä ): menin eilen hierojalle joka sitten kertoi mikä reittäni vaivaa, ja sanoi että se on pahasti jumissa. En saa ainakaan kuukauteen juosta, kyykätä tai muutenkaan harrastaa liikuntaa jossa pitää käyttää jalkoja ennen kuin jalka on hierottu kuntoon (mitenköhän sen hieromisenkin kestää kun se sattuu niin paljon..) Ja tämä on ongelmani:

Haluan laihtua 7kiloa kesään mennessä, mutta onko se mahdollista jos en voi treenata jaloilla? En voi juosta tai mitään ): olen epätoivoinen joten auttakaa ;(

5

186

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmmm...

Minusta aika erikoinen ohje hierojalta kieltää kaikki liikunta, jossa käytetään jalkoja. Kävelykin? Olen kyllä melko varma, että kävellä voi, mikäli kipu sen sallii. Illalla hitaat, varovaiset ja pitkät venytykset.

• Memmamm

Joo tottakai saan kävellä

• --..--

7kg kesään mennessä onnistuu kyllä, mutta tiukkana pitää olla.
      Et tarvitse juoksua tai jalkoja ylipäätään laihtumiseen. Tee sen verran lihaskuntoa yläkropalla kun pystyt ja ne jalat kyllä paranee varmaan muutamassa viikossa sen verran että voit taas käydä kävelylenkeillä ja hölkälläkin.
      Laihtuminen tulee kuitenkin yli 70% ruokavaliosta, joten sillä sen laihtumisen teet.

• Keskustelunaloittaja

Kiitoskiitoskiitos:))) !!! Kiiitos superisti!

• 5645154

Todellakin niin kuin yllämainittiin, 70% tulee ruokavaliosta. 1-1,5kg viikossa hyvä vauhti. Älä ota liian nopeita pudotuksia koska paino tulee myös silloin helpommin takaisin. Jos kiinnostaa vitamiinit ja lisäravinteet niin vieraile iherbillä:) ohjeita löydät:

http://edulliset-vitamiinit.blogspot.fi/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1406
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1273
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      102
      1023
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      849
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      743
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      626
    7. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      586
    8. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      556
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      522
    10. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    Aihe