Eikö tällä palstalla ole lainkaan moderointia, edes kohtuullista sellaista?
Tämä siksi, että palsta muistuttaa enempikin kiihko-helluntai- ja herätysliikkeiden sairaalta meuhka-vihakirjoituspalstalta kuin otsikkonsa mukaiselta lähinnä ateismia käsittelevältä palstalta.
Tokihan ateismin vastapuolella on erilaiset uskonnot ja uskomukset ja siksi rinnastuksia ja vastakkainasetteluita perusteluineen esiintyy, mutta kohtuus kaikessa.
Ongelmana palstalla on se, että uskovat kroonisessa ikivihassaan ja perverssissä hurskaudentunteessaan meuhkaavat kerrassaan kohtuuttomasti tällä palstalla.
Heidän kroonisia vihakirjoituksiaan lukiessaan ei lainkaan ihmettele mm. VT kertomuksia loputtomista uskonsodista ja niissä harrastetuista kauheuksista.
Edelleen sama meno jatkuu, täällä "kristillis-rakkaudellisena" viha-asenne- ja arvomaailmallisesti ja toisaalla konkreettisen verenvuodatuksena.
Tämä on ateismipalsta !
34
145
Vastaukset
- lyhyesti
Kukapa tämän palstan luotsiksi haluaisi. Saisi vain paljon p-skaa niskaansa.
- näinkö jo käynyt?
En lakkaa ihmettelemästä (olematta muita parempi) uskovien vihamielisiä viestejä ja tuloksiin johtamatonta riidanhalua. Onko uskovien lähimmäisenrakkaus jo menettänyt täysin uskottavuutensa?
- näin sen näen
Kyllähän täällä ateistit paljon kirjoittelevat. Nuo trollausketjutkin ovat hyvin pitkiä.
Ja paljon ateistien mielenkiintoa herättää ja kirjoitushaluja motivoivat myös uskonnolliset aloitukset.
Miksi siis ateistit valittavat? Hehän osallistuvat hyvin aktiivisesti palstakirjoitteluun!- +++++++++++
Ateistit valittavat, koska tämä palsta muistuttaa jonkin verran "kiihko-helluntai- ja herätysliikkeiden sairaalta meuhka-vihakirjoituspalstaa".
Noille teemoille on jo omat palstat joissa harhaluuloiset voivat vapaasti uskotella itselleen, että Jumala on olemassa ja projektoida itsensä ateisteihin.
- rollaattori
Ateistit itse meuhkaavat ja trollaavat täällä kaikkein eniten.
Varsinkin uskonnoista ateistit haluaa keskustella kaikkein eniten. - näet-
Ateismiin kuuluu olennaisena osana uskontojen ja uskovaisten haukkuminen. Jos ateistit käyvät uskovaisiin kiinni muilla palstoilla niin totta kai se käy toisinkin päin. Kummallakin on väitteensä, joihin voidaan ottaa kantaa.
Julistaminen onkin sitten kokonaan toinen asia, puolin ja toisin.- uskeliini
"Ateismiin kuuluu olennaisena osana uskontojen ja uskovaisten haukkuminen. Jos ateistit käyvät uskovaisiin kiinni muilla palstoilla niin totta kai se käy toisinkin päin."
Näin on näreet selväjärkisen liiterissä mutta joillakin ateisteilla on liiteri ihan sekaisin. - söin hänet
... Jos ateistit käyvät uskovaisiin kiinni muilla palstoilla ...
Jos ja jos ja jos. Kovasti sitä puhutaan että ateistit häiriköi uskovien palstoilla (vai oliko se "muiden uskovien"?) mutta olisiko esimerkkejä, vaikka muutama linkki? Minä kun en ole uskovien palstoilla samanlaisia ateistististen poltergeistien (räyhähenkien) aloituksia huomannut kuin täällä esimerkiksi uskova mies,, ja Jaakob tehtailevat. - uskeliini
söin hänet kirjoitti:
... Jos ateistit käyvät uskovaisiin kiinni muilla palstoilla ...
Jos ja jos ja jos. Kovasti sitä puhutaan että ateistit häiriköi uskovien palstoilla (vai oliko se "muiden uskovien"?) mutta olisiko esimerkkejä, vaikka muutama linkki? Minä kun en ole uskovien palstoilla samanlaisia ateistististen poltergeistien (räyhähenkien) aloituksia huomannut kuin täällä esimerkiksi uskova mies,, ja Jaakob tehtailevat."Minä kun en ole uskovien palstoilla samanlaisia ateistististen poltergeistien (räyhähenkien) aloituksia huomannut..."
Ihan turha valehdella.
Kun kirjoitat "huomannut" niin silloin sinä asustelet muiden uskovien pastoilla. Ja silloinhan sinä myöskin kirjoittelet sinne. Ja se tiedetään mitä räyhähenkiset ateistit sinne kirjoittelee.
Hellareilla on Luotsi joka siivoaa omaa palstaansa joten se on huomattavasti siistimpi kuin pari vuotta sitten. - söin hänet
uskeliini kirjoitti:
"Minä kun en ole uskovien palstoilla samanlaisia ateistististen poltergeistien (räyhähenkien) aloituksia huomannut..."
Ihan turha valehdella.
Kun kirjoitat "huomannut" niin silloin sinä asustelet muiden uskovien pastoilla. Ja silloinhan sinä myöskin kirjoittelet sinne. Ja se tiedetään mitä räyhähenkiset ateistit sinne kirjoittelee.
Hellareilla on Luotsi joka siivoaa omaa palstaansa joten se on huomattavasti siistimpi kuin pari vuotta sitten.En juuri asustele enkä lainkaan kirjoittele, mutta juuri tuonkaltaisia mielipiteitä luettuani olen viime aikoina niitä vilkuillut. Kerrohan sitten mitä räyhähenkiset ateistit niille kirjoittelee, kun kerran asiasta tiedät.
- ...
söin hänet kirjoitti:
En juuri asustele enkä lainkaan kirjoittele, mutta juuri tuonkaltaisia mielipiteitä luettuani olen viime aikoina niitä vilkuillut. Kerrohan sitten mitä räyhähenkiset ateistit niille kirjoittelee, kun kerran asiasta tiedät.
Trolli hiljaa!
- uskeliini
söin hänet kirjoitti:
En juuri asustele enkä lainkaan kirjoittele, mutta juuri tuonkaltaisia mielipiteitä luettuani olen viime aikoina niitä vilkuillut. Kerrohan sitten mitä räyhähenkiset ateistit niille kirjoittelee, kun kerran asiasta tiedät.
Miksi ne pitäisi kahteen kertaan kirjoittaa? Mene itse lukemaan kun siellä kerran niin hyvin viihdyt trollaamassa.
- - VT -
näet- 2.4.2014 13:36 >> Jos ateistit käyvät uskovaisiin kiinni muilla palstoilla niin totta kai se käy toisinkin päin.
Kannaottoni oli periaatteellisesti huomattavasti vakampiasteinen kuin vain kommentti joihinkin asiattomiin kommentteihin.
Kyse oli kiihko-uskovien kroonisista vihapuheista, siitä aidosta "kristillisestä rakaudesta" jonka hedelmistä saamme lukea mm. VT sivujen verenvuodatuksista ja sodista.
Nuo vihakirjoittelijat ovat todellisuudessa ateismin kannattajia, sillä heidän osittamansa epäinhimillen ja ihmisen perusarvoja, elämän arvoa raiskaava henki on aivan erityisen vastenmielistä ja luontaantyöntävää.
Uskonnollisesti ajatellen vieläkin vakavempaa. Heidän sairaan pervessit vihakirjoituksensa todellisuudessa solvaavat, raiskaavat ja okaavat juuri niitä arvoja joita he pohjimmiltaan väittävät edistävänsä ja edustavansa. Pervessiä.
Ateismi. Mitä taasen tulee osan ateisteista harrastamaan ala-arvoisen krooniseen solvaus-käytökseen ja tarkoitukselliseen provosointiin, niin sille ei myöskään ole puolusteluja. Kertoo kirjoittajiensa arvomaailmasta.
Kuitenkin uskovista eroten ateistit eivät väitä edustavansa joitakin korkeampia arvoja ja itse Jumalaa.
Kun uskova alentuu vastaavalle tasolle, niin se on raiskaus hänen omaa uskoaan vastaan. Nuo likapuheet lisättynä usko-kiihko-vihakirjoitteluun piirtää uskovista erityisen sairaan ja perverssin kuvan jo aivan perus-ihmisarvojakin ajatellen.
On merkillistä kun useinkaan tällä palstalla ateistin ja uskovan käytös ei eroa lainkaan toisistaan.
Vakavasti sairas maailma.- ilkimyksen käärme
RÖH RÖH
Ihmiset on rakastuneet kaunan tunteisiin ja silmä-silmästä -oikeudentuntoon, luulen minä.
Antaa nyt hurskaiden ja viattomien mätkiä toisiaan, illalla porukat ilmeisesti tyytyväisinä lukevat kaikki itsensä voittajiksi :-)- synteesin tulos?
Pitäisköhän ehdottaa Ylläpidolle uutta Agnostismi-palstaa? Ateismi- ja vastavuoroisesti uskonnolliset palstat eroavat liian mustavalkoisesti toisistaan, vaikka niillä on paljon yhteistä. Tällaisella kompromissi-palstalla ainakin vähenisi tuo "mätkiminen" vähemmälle :-) , eikö?
synteesin tulos? kirjoitti:
Pitäisköhän ehdottaa Ylläpidolle uutta Agnostismi-palstaa? Ateismi- ja vastavuoroisesti uskonnolliset palstat eroavat liian mustavalkoisesti toisistaan, vaikka niillä on paljon yhteistä. Tällaisella kompromissi-palstalla ainakin vähenisi tuo "mätkiminen" vähemmälle :-) , eikö?
Olisi tietysti kiinnostavaa nähdä, millainen kompromissi agnostismi-palstasta tulisi, kun siitäkään käsitteestä ei ole yhteisymmärrystä. :-)
Luotan vahvasti siihen, että loukkaantuneet, kaunaiset, oikeudentuntonsa hurskauttamat kyllä löytävät vihollisensa palstalta kuin palstalta.- - VT -
kaarne kirjoitti:
Olisi tietysti kiinnostavaa nähdä, millainen kompromissi agnostismi-palstasta tulisi, kun siitäkään käsitteestä ei ole yhteisymmärrystä. :-)
Luotan vahvasti siihen, että loukkaantuneet, kaunaiset, oikeudentuntonsa hurskauttamat kyllä löytävät vihollisensa palstalta kuin palstalta.Ohessa http://fi.wikipedia.org/wiki/Agnostisismi on varsin kattava määritelmä ateismi-angostismin eri tyypeistä, asteista ja lähestymistavoista.
Jostakin syystä nämä eri uskontojen ja ateismin palstat vaikuttavat vetävän puoleensa jonkin sortin henkisen erityisen repivän ja loputonta negatiivistä energiaa kumpuavan viha-kastin.
Ehkä yksi kattavin ja hedä "arvomaailmaansa" edustava palsta sellaisille voisi olla mielenterveyden ja henkisen hyvinvoinni ongelmallisutta käsittelevät palstat.
Onhan se kuitenkin merkillistä etteivä nuo kiihko-uskovat kuin kiihko-ateistitkaan kaikesta "viisaudestaan ja vakuuttuneisuudestaan" huolimatta vaikuta omaavan henkistä tasapainoa, tyytyväisyyttä ja seesteisyyttä.
Vihamielisyyden kantajat ja ulkoistajat, sen syistä rippumatta, ovat oman vihansa vankeja / orjia. Surullisia ihmiskohtaloita.
Ps. Erityisen erikoinen on tuo kiihko-ateisti-kategoria. He eivät usko "tuonpuoleiseen" elämään, eli kaikki on tässä ja nyt, muutama kymmenen vuotta ja huonolla tuurilla vähemmän.
Silti he käyttäytyvät omissa negatiivistä energiaa pursuavissa riidanhaasteisissa ateismi-saarnoissan aikaa kuin heillä oli ikuisuus edessään ja laittavat valtavasti aikaa ja (viha) energiaa saarnoihinsa.
Viha-kirjoittaja-tuomaroitsija-julistaja-uskovat taasen kuvittelevat todellakin omaavansa sen ikuisuuden edessään. Kuitenkin he unohtavat samalla, että raamatullisesti ajatellen ilman rakkautta jopa vuoria siirtävä usko on turha ja täysin hyödytön.
1.Kor. 13:1-3
1. Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.
2. Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi.
3. Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi. - synteesin tulos?
kaarne kirjoitti:
Luotan vahvasti siihen, että loukkaantuneet, kaunaiset, oikeudentuntonsa hurskauttamat kyllä löytävät vihollisensa palstalta kuin palstalta.Yhteinen on luottamuksemme ;-)
- synteesin tulos?
- VT - kirjoitti:
Ohessa http://fi.wikipedia.org/wiki/Agnostisismi on varsin kattava määritelmä ateismi-angostismin eri tyypeistä, asteista ja lähestymistavoista.
Jostakin syystä nämä eri uskontojen ja ateismin palstat vaikuttavat vetävän puoleensa jonkin sortin henkisen erityisen repivän ja loputonta negatiivistä energiaa kumpuavan viha-kastin.
Ehkä yksi kattavin ja hedä "arvomaailmaansa" edustava palsta sellaisille voisi olla mielenterveyden ja henkisen hyvinvoinni ongelmallisutta käsittelevät palstat.
Onhan se kuitenkin merkillistä etteivä nuo kiihko-uskovat kuin kiihko-ateistitkaan kaikesta "viisaudestaan ja vakuuttuneisuudestaan" huolimatta vaikuta omaavan henkistä tasapainoa, tyytyväisyyttä ja seesteisyyttä.
Vihamielisyyden kantajat ja ulkoistajat, sen syistä rippumatta, ovat oman vihansa vankeja / orjia. Surullisia ihmiskohtaloita.
Ps. Erityisen erikoinen on tuo kiihko-ateisti-kategoria. He eivät usko "tuonpuoleiseen" elämään, eli kaikki on tässä ja nyt, muutama kymmenen vuotta ja huonolla tuurilla vähemmän.
Silti he käyttäytyvät omissa negatiivistä energiaa pursuavissa riidanhaasteisissa ateismi-saarnoissan aikaa kuin heillä oli ikuisuus edessään ja laittavat valtavasti aikaa ja (viha) energiaa saarnoihinsa.
Viha-kirjoittaja-tuomaroitsija-julistaja-uskovat taasen kuvittelevat todellakin omaavansa sen ikuisuuden edessään. Kuitenkin he unohtavat samalla, että raamatullisesti ajatellen ilman rakkautta jopa vuoria siirtävä usko on turha ja täysin hyödytön.
1.Kor. 13:1-3
1. Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.
2. Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi.
3. Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi.Tuo Korinttolais 13. ei vaan tunnu toimivan täällä sosiaalisessa mediassa. Olen kyllä nähnyt monia käytännön tapauksia, mutta hyvin harvoin täällä.
- hyiyäk
Tämä on ateismipalsta ja tässä ateismin aiheuttama uutinen.
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288673021743.html
Ateismi tappaa kodissa, puutarhassa ja kaikkialla missä se riehuu.- Frans II
Mistä päättelet, että ampuja olisi ateisti?
- hyiyäk
Frans II kirjoitti:
Mistä päättelet, että ampuja olisi ateisti?
Jos ampuja olisi ollut uskis siitä olisi mainittu kissan korkuisilla kirjaimilla.
Kristinuskossa kielletään tappamasta. - Frans II
hyiyäk kirjoitti:
Jos ampuja olisi ollut uskis siitä olisi mainittu kissan korkuisilla kirjaimilla.
Kristinuskossa kielletään tappamasta.Toisin sanoen väitteesi ei perustu mihinkään faktaan vaan omiin kuvitelmiisi.
- kirvesmies.
Frans II kirjoitti:
Toisin sanoen väitteesi ei perustu mihinkään faktaan vaan omiin kuvitelmiisi.
Ateistien väitteet ei perustu mihinkään faktaan vaan valheeseen.
kirvesmies. kirjoitti:
Ateistien väitteet ei perustu mihinkään faktaan vaan valheeseen.
Ole hyvä ja tarkenna mistä väitteistä on kyse, ja mihin valheeseen ne perustuvat.
Suosittelen myös että lopetat harrastamasi yleistämisen. Vain yksinkertaiset ja tietämättömät sortuvat vastaavaan (perusteettomaan) yleistämiseen.*tässä ateismin aiheuttama uutinen.*
Täysin tuulesta temmattu, mustamaalaamiseen pyrkivä väite.
Uutisessa ei mainittu mitään ampujan uskonnollisesta vakaumuksesta, eikä varsinkaan että se olisi ollut teon motiivi. Jos lukisit, ajattelisit ja ymmärtäisit paremmin, tietäisit että vastaavia tapauksia on vaikka kuinka paljon: sodasta kotiutuneilla sotilailla on erittäin usein post-traumaattisia oireita, jotka joissakin tapauksissa purkautuvat väkivaltaisina tekoina. Syy väkivaltaan on sodan aiheuttama henkinen trauma / stressitila, ei henkilön uskonnollinen vakaumus.
Jos olisit lukenut ja ymmärtänyt itse linkkaamasi uutisen, tietäisit tämän:
"ABC Newsin tietojen mukaan mies ei ollut haavoittunut Irakissa, mutta häntä hoidettiin useiden psykologisten ongelmien, muun muassa post-traumaattisten stressioireiden, vuoksi."
*Ateismi tappaa kodissa, puutarhassa ja kaikkialla missä se riehuu.*
Lausuntosi paljastaa samalla kertaa kaksi asiaa: 1) Olet yksinkertainen ihminen, koska yleistät ja syytät täysin perusteetta. 2) Kärsit pahanlaisesta vainoharhasta.- kirvesmies.
bg-ope kirjoitti:
Ole hyvä ja tarkenna mistä väitteistä on kyse, ja mihin valheeseen ne perustuvat.
Suosittelen myös että lopetat harrastamasi yleistämisen. Vain yksinkertaiset ja tietämättömät sortuvat vastaavaan (perusteettomaan) yleistämiseen."...mihin valheeseen ne perustuvat."
Perusteet löytyvät ateistien kirjoituksista jotka on lähestulkoon aina valheellisia. Silmät kiinnikö sinä täällä seilaat?
Suosituksiasi ei hyväksytty. - 1 ++ 7
bg-ope kirjoitti:
*tässä ateismin aiheuttama uutinen.*
Täysin tuulesta temmattu, mustamaalaamiseen pyrkivä väite.
Uutisessa ei mainittu mitään ampujan uskonnollisesta vakaumuksesta, eikä varsinkaan että se olisi ollut teon motiivi. Jos lukisit, ajattelisit ja ymmärtäisit paremmin, tietäisit että vastaavia tapauksia on vaikka kuinka paljon: sodasta kotiutuneilla sotilailla on erittäin usein post-traumaattisia oireita, jotka joissakin tapauksissa purkautuvat väkivaltaisina tekoina. Syy väkivaltaan on sodan aiheuttama henkinen trauma / stressitila, ei henkilön uskonnollinen vakaumus.
Jos olisit lukenut ja ymmärtänyt itse linkkaamasi uutisen, tietäisit tämän:
"ABC Newsin tietojen mukaan mies ei ollut haavoittunut Irakissa, mutta häntä hoidettiin useiden psykologisten ongelmien, muun muassa post-traumaattisten stressioireiden, vuoksi."
*Ateismi tappaa kodissa, puutarhassa ja kaikkialla missä se riehuu.*
Lausuntosi paljastaa samalla kertaa kaksi asiaa: 1) Olet yksinkertainen ihminen, koska yleistät ja syytät täysin perusteetta. 2) Kärsit pahanlaisesta vainoharhasta.Oletko palstalla ojentanut palstan ateisteja, jotka yleistävät jos mitä koskemaan kristittyjä?
Vastaus: Et.
Muistan tätä vuodelta vain YHDEN ateistin (ja nikkiä en muista) joka komensi Fuckifuuta, kun F. oli kirjoittanut älyttömyyksiään.
(Oli muuten poikkeuksellista, asiallista ja kunnioitan häntä.)
Jospa jatkossa teet niin, niin olet ehkä rahtusen uskottavampi. - miksi valehtelet?
hyiyäk kirjoitti:
Kristinuskossa kielletään tappamasta.Teksasilainen uskonsoturi se vaan käännyttää Irakissa...Juu on ateisti, ihan varmasti! Kaikki teksasissa ovat ateisteja ja varsinkin sotilaat. Ateism Bless America!
Et voi tietää mikä oli sotilaan uskonnollinen vakaamus koska sitä ei mainita, miksi siis valehtelet että kysessä on ateisti? kirvesmies. kirjoitti:
"...mihin valheeseen ne perustuvat."
Perusteet löytyvät ateistien kirjoituksista jotka on lähestulkoon aina valheellisia. Silmät kiinnikö sinä täällä seilaat?
Suosituksiasi ei hyväksytty.*Perusteet löytyvät ateistien kirjoituksista jotka on lähestulkoon aina valheellisia. Silmät kiinnikö sinä täällä seilaat?*
Olet esittänyt väitteen. Jos haluat että sinuun suhtaudutaan jotenkin muuten kuin perättömiä väitteitä heittelevänä multinikkihäirikkönä, ole hyvä ja kerro kenestä ateistista on kyse ja mitä kirjoittaja on mielestäsi valehdellut.
Suora lainaus käy oikein hyvin, ja linkki keskusteluun.
Ei pitäisi olla vaikeaa, jos ateistien kirjoitukset ovat väitteesi mukaan "lähestulkoon aina valheellisia".
*Suosituksiasi ei hyväksytty.*
Miten niin ei? Sinähän jo lievensit väitteesi yleistävästä "Ateistien väitteet ei perustu mihinkään faktaan vaan valheeseen" vähemmän yleistävään "ateistien kirjoituksista jotka on lähestulkoon aina valheellisia." Hyvä. Olen agnostinen ateisti enkä ole valehdellut tällä palstalla koskaan. Ei minulla ole sellaiseen tarvetta.
Mutta mitäpä jos nyt kuitenkin aloittaisit vaikka yhdestä valheellisesta kirjoituksesta. Olen nähnyt vastaavaa typerää yleistämistä ateistien puolelta, mutta että ateistien kirjoitukset olisivat valheellisia lähes aina? Ei kuulosta kovin realistiselta. Millä tavalla valheellisia, anna esimerkki.- kirvesmies.
bg-ope kirjoitti:
*Perusteet löytyvät ateistien kirjoituksista jotka on lähestulkoon aina valheellisia. Silmät kiinnikö sinä täällä seilaat?*
Olet esittänyt väitteen. Jos haluat että sinuun suhtaudutaan jotenkin muuten kuin perättömiä väitteitä heittelevänä multinikkihäirikkönä, ole hyvä ja kerro kenestä ateistista on kyse ja mitä kirjoittaja on mielestäsi valehdellut.
Suora lainaus käy oikein hyvin, ja linkki keskusteluun.
Ei pitäisi olla vaikeaa, jos ateistien kirjoitukset ovat väitteesi mukaan "lähestulkoon aina valheellisia".
*Suosituksiasi ei hyväksytty.*
Miten niin ei? Sinähän jo lievensit väitteesi yleistävästä "Ateistien väitteet ei perustu mihinkään faktaan vaan valheeseen" vähemmän yleistävään "ateistien kirjoituksista jotka on lähestulkoon aina valheellisia." Hyvä. Olen agnostinen ateisti enkä ole valehdellut tällä palstalla koskaan. Ei minulla ole sellaiseen tarvetta.
Mutta mitäpä jos nyt kuitenkin aloittaisit vaikka yhdestä valheellisesta kirjoituksesta. Olen nähnyt vastaavaa typerää yleistämistä ateistien puolelta, mutta että ateistien kirjoitukset olisivat valheellisia lähes aina? Ei kuulosta kovin realistiselta. Millä tavalla valheellisia, anna esimerkki.Et ole kovinkaan välkky jos et ole huomannut. Minä en välitä siitä miten joku pösilö minuun suhtautuu.
1 ++ 7 kirjoitti:
Oletko palstalla ojentanut palstan ateisteja, jotka yleistävät jos mitä koskemaan kristittyjä?
Vastaus: Et.
Muistan tätä vuodelta vain YHDEN ateistin (ja nikkiä en muista) joka komensi Fuckifuuta, kun F. oli kirjoittanut älyttömyyksiään.
(Oli muuten poikkeuksellista, asiallista ja kunnioitan häntä.)
Jospa jatkossa teet niin, niin olet ehkä rahtusen uskottavampi.*Oletko palstalla ojentanut palstan ateisteja, jotka yleistävät jos mitä koskemaan kristittyjä?*
Olen, nimenomaan Fuckifuuta. Useammassakin viestissä. Voisin kaivella suoria lainauksia jos vain muistaisin missä keskustelussa häntä arvostelin.
Mutta ei väliä, muistan kyllä mistä annoin noottia:
Fuckifuu on ilmeisesti egoltaan pöhöttynyt nuori, joka luulee olevansa kovinkin älykäs ja rehentelee asialla. Ei ymmärrä että aidosti älykkäät ihmiset eivät alennu leuhottamaan älykkyydellään. Typerykset leuhottavat, vaikka se osoittaa että aito älykkyys puuttuu. Sen lisäksi Fuckifuu tekee jatkuvasti törkeän typeriä yleistyksiä tyyliin "Uskovat eivät puhu totta koskaan."
Toinen asia mistä samaista kirjoittajaa kurmuutin oli hänen fanaattinen ja typerä ehdottomuutensa ateismin suhteen: hänen mukaansa oikeita ateisteja ovat sellaiset jotka eivät ole koskaan olleet teistejä. Opettelisi mitä määritelmä ateismi tarkoittaa.
Ja vielä kolmas asia: Fuckifuu onnistuu paljastamaan tietämättömyytensä ja ei-niin-korkealla-tasolla olevan älykkyytensä vielä kolmannellakin tavalla, väittämällä että tietää 100% varmasti ettei jumalia ole. Sellaisia väitteitä eivät tee kuin typerykset, joilla on munuaisten tuote lähtenyt virtaamaan väärään suuntaan.
En pidä myöskään siitä agressiivisesta tyylistä, jota hän osoittaa uskovia kohtaan. Agressiivisuus on merkki alhaisesta älykkyydestä, viisas ihminen osaa neuvotella ja omaa hyvän empatiakyvyn.kirvesmies. kirjoitti:
Et ole kovinkaan välkky jos et ole huomannut. Minä en välitä siitä miten joku pösilö minuun suhtautuu.
*Et ole kovinkaan välkky jos et ole huomannut.*
Kerro toki perusteluja tuollekin väitteelle, muuten sen arvo on nolla. Mielelläni viisastun asioiden suhteen, kunhan ensin kerrot että minkä asian.
Tunnut olevan perustelemattomien väitteiden spesialisti: tuotat uusia perustelemattomia väitteitä ennen kuin olet saanut ensimmäistäkään perusteltua. Siinä käy huonosti, menee uskottavuus aivan täysin. Ei sitä toki rekisteröimättömän nikin takaa kirjoittavalla alunperinkään ole paljon ollut.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi674192Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D853783- 423265
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192598Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222457Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa552286- 482115
- 471808
- 361760
- 301586