50+ sinkut

Pirjo52

Mistä löydätte seuraa,,,,,,

63

6478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyhämies

taivaasta.

• Anonyymi

50 sinkku ei osaa olla naisen kanssa.
        Nössi ei ymmärrä parisuhteesta mitään.
        Kaikki on jo ohi.

t. Narumyyjä

• Pekka.69

Vanhainkodista

• Tiedot ajan tasalle

Kannattaa elää ajassa ja tässä päivässä, ettei mene noin pahasti metsään.

• Kahvilat yms.

Menen itse rohkeasti juttelemaan esim. kahvilassa tai muissa tilaisuuksissa yksin istuvan kanssa.

• Timi Karhunen
    • erkki561

helpommin sanottu kuin tehty...

• Yksinäinen mies

Hmmmm mistäkö löydän seuraa, no en mistään ole tosiaan itselleni löytänyt mitään n 50 v naista? Ei teitä ole enää ravintoloissa, no tosin en siellä enää jaksa itsekkään nojailla. Kaupassa kun teitä näkee niin olette muka niin helvetin kiireisiä ettei paremmasta väliä? Itse olen kuitenkin hyvin nuorekas mies ja ehkä en vain ole teitä huomioinut missään kun vastaan tulette ja jos näytätte hyvin vanhoilta ja surkeilta niin en tosiaankaa ole teitä edes vilkaissu. Haluaisin löytää itselleni saman ikäisen naisen, mutta hyvin vaikealta se tuntuu kuitenkin teitä mistään tavoittaa.

Missä sinä Pirjo esimerkiksi vietät aikaasi kun olet ns viihteellä?

• Liian vanhako?

Täällä 50 v nainen. Ei löydy seuraa ei. Yritetty on käydä kaikenlaisissa kissanristiäisissä, mutta ei vaan löydy.

• tartu mikkiin

En ole Pirjo, mutta vastaan. Eihän me tosiaan käydä ns. viihteellä iltaisin. Ulkoillaan ja harrastetaan, mutta ei niissä ympyröissä tutustu vastakkaisen sukupuolen sinkkuihin. Nyt on kyllä ajatus, että kokeillaan karaokebaaria joku kerta. Perusbaareista ym. juottoloista meitä ei löydä. Onko sinulla ehdotuksia, missä 50 sinkut voisivat tutustua? :)

• mikä on nuorekas?

Mitä sun mielestä tarkoittaa nuorekas mies? Sitäkö, että näytät ikäistäsi nuoremmalta? Tuskin näytät. Ja siltikin kerrot naisten näyttävän vanhoilta ja surkeilta. Sä näytät ihan samalta jos rohkeasti uskallat peiliin vilkaista.
        Mun mielestä nuorekas ihminen elää tässä ajassa. Ei ikävöi kadotetun nuoruuden ja kauneuden perään. Uskaltaa olla oma itsensä ja näyttää ikäiseltään. Oletko sä sellainen? Mies joka iästään huolimatta on valmis kehittymään ja oppimaan uusia asioita, kokemaan uusia juttuja? Sellainen on nuorekas ihminen.

• vive la vie
        mikä on nuorekas? kirjoitti:

Mitä sun mielestä tarkoittaa nuorekas mies? Sitäkö, että näytät ikäistäsi nuoremmalta? Tuskin näytät. Ja siltikin kerrot naisten näyttävän vanhoilta ja surkeilta. Sä näytät ihan samalta jos rohkeasti uskallat peiliin vilkaista.
        Mun mielestä nuorekas ihminen elää tässä ajassa. Ei ikävöi kadotetun nuoruuden ja kauneuden perään. Uskaltaa olla oma itsensä ja näyttää ikäiseltään. Oletko sä sellainen? Mies joka iästään huolimatta on valmis kehittymään ja oppimaan uusia asioita, kokemaan uusia juttuja? Sellainen on nuorekas ihminen.

Minusta nuorekkuus on pään sisällä: vireät ajatukset, elämänilo, uteliaisuus. Nämä heijastuvat olemukseen. Trendikäs ulkonäkö on eri asia. Vaatteita saa kaupasta rahaa vastaan, mutta nuorekkuus on sisäsyntyistä.

• footo
        Liian vanhako? kirjoitti:

Täällä 50 v nainen. Ei löydy seuraa ei. Yritetty on käydä kaikenlaisissa kissanristiäisissä, mutta ei vaan löydy.

Kaikki miehet ei tykkää kissoista tai harvemmin käyvät kissanristiäisissä.

• Anonyymi

" Hyvin nuorekas mies' joopa joo😂 jos rinnallesi laitetaan 20-30v nuori ja komea mies niin vanhalta näytät.., kun sitä omaa ikääntymistään ei näe. Pikemminkin nuorekas on, seikkailunhaluinen, kokeilee uusia asioita, ei haikaile enää omaa nuoruuttaan ja sinut itsensä kanssa.

• Mirjamaarit

Ei löydy seuraa, ei. Ravintoloihin ei voi mennä, niissä on vaan teinejä ja tanssit ei ole mua varten. Olin nuorenakin enemmän rokkimikki, enkä valssinvääntäjä. Mutta missä on saman henkiset miehet? Nyt olis tilaus kohtaamispaikoista oikeasti aikuisille.

• Liian vanhako?

Ravintolat ei ole oikein mun juttu. Netti treffejäkin kokeiltu, mutta ilmeisesti en ole riittävän kaunis, kun viestittely lopahtaa valokuviin. Olen kyllä katsonut peiliin ja en oikeasti kovin hullun näköinen ole.

• Anonyymi

Kyllä on ravintoloihin voi mennä ja siellä on vanhempaa kun väkeä. Turhaa valitusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on ravintoloihin voi mennä ja siellä on vanhempaa kun väkeä. Turhaa valitusta

Ei kaikki halua/jaksa valvoa myöhään, saati juoda alkoholia! Omalla paikkakunnallani, joka sentään keskisuuri kaupunki, on vain yksi baari jossa käy pääosin 40 ikäisiä. Siellä pyörii samat naamat vuodesta toiseen. Muutaman kerran olen käynyt, eikä ole seuraa löytynyt.
        En ala juomaan ja valvomaan la-iltoja baareissa, epävarman saaliin vuoksi.

• Hienotzydeemit

Olen aivan kakaruus näemmä näin.

• Mies-50

Netistä. Siellä tietää, että toinen on sinkku. Kaupassa tai lenkillä ei osaa tulla juttelemaan ja on vähän noloa, jos toinen onkin varattu. Tapahtumissa tai kahviloissa naiset liikkuvat kaksistaan tai porukalla ja siihen on vaikea tulla juttelemaan. Tansseissa kaksin juttelu on helpompaa.

Käy jossakin yksin ja hymyile kiinnostaville miehille kutsuvasti ja rohkaise siten tulemaan juttusille.

• lllllllllllll

Mitä noloa siinä on jos toinen onkin varattu kun juttelemaan menet?
        Ja unohda sellaiset luulot että netissä toinen on sinkku vaikka ilmoittaisi niin.
        Entä jos nainen hymyilee kiinnostavalle miehelle kutsuvasti ja se onkin varattu?

Missä olet viettänyt elämäsi kun oot vieläkin noin pihalla?

• Mies-50

Ehkä siinä kauppajuttelussa varatun kanssa ei ole mitään noloa. Kiitos. Miten aktiivisesti sinä juttelet kaupassa tuntemattomille?
        Välillä tuntuu, että varatut naiset on niitä aktiivisimpi hymyilijöitä. Kuulutko heihin?

• kysyn.vaan
        Mies-50 kirjoitti:

Ehkä siinä kauppajuttelussa varatun kanssa ei ole mitään noloa. Kiitos. Miten aktiivisesti sinä juttelet kaupassa tuntemattomille?
        Välillä tuntuu, että varatut naiset on niitä aktiivisimpi hymyilijöitä. Kuulutko heihin?

Ettekö tajua, että aloitus on ikivanha?

• llllllll
        kysyn.vaan kirjoitti:

Ettekö tajua, että aloitus on ikivanha?

Tuoreitakin juttuja oli jo alla ja eikö asia ole enää ajankohtainen?
        Kaupassa voi hyvin jutella kenelle vaan oli vapaa tai varattu, niin minä teen ja olen mies.

• Anonyymi

Onneni on aina ollut tanssilavoilla.
        N51

• ihanaaelämää

Thaimaasta, kolme kertaa vuodessa käyn siellä seksilomalla ja nautin 20-vuotiaista tytöistä

• Anonyymi

Paljonko tulee kustannuksia?

• Neitixxx

Mtv3 paskatekstitv sivuilta, siellä välitetään huoria ja pukkeja.

• Narumyyjä

Joku vitsi? Ei ketään kiinnosta 50 sinkkupoika. Ruah.

Hautajaisissakaan ei ole muita paikalla kuin pappi. Kuolinvuoteella kukaan ei tule tervehtimään.

• ahje-eser-ahje

Menen sinne minne Timo Soini ohjaa. Kunnon Kristittyjen luo. Salszburgin teinikouluun.

• SinkkunaJoVuosia

Minua kyllä kiinnostaisi 50 ikäinen sinkkumies, joka olisi mukana työelämässä, saa olla aikuisia tai teini-ikäisiä lapsia, on elämänmyönteinen ja viihtyy kotona, mutta tykkää myös harrastaa ja osaa kotitöitä sen verran, ettei ole ihan tumpelo. Elättäjää en etsi, koska itselläni on raha-asiat kunnossa, mutta halua ei ole myöskään ryhtyä herran elättäjäksi.

Baareissa en viihdy enkä sieltäkään ole ketään löytänyt, vaikka olen yrittänyt pukeutua nätisti ja hymyillä iloisesti. Netin kautta ei tämän ikäisenä enää löydä muuta kuin varattuja vonkaajia.

• Anonyymi

Mikä syynä ettei baaristakaan nainen seuraa saa vaikka pukeutuu nätisti ja hymyilee iloisesti?
        Mitat? Ulkonäöllä tuskin väliä kun kaikki näyttää humalassa hyvältä.

• theend

Tossa vaiheessa ei enää mistään.

• Ei mistään, täytynyt tyytyä kohtaloon, tekemättä kuitenkaan itsemurhaa, ymmärrän yksinäisiä miehiä paremmin nykyään.

En siis ole lähelläkään viittäkymppiä, mutta jos ei sitä naamaa tai vartaloa, ei seuraa saa.
      Luonne ei siinä vaiheessa merkkaa mitään, joka muuta väittää, valehtelee.

• Tää oli tätä aikaa kun palstalla jauhettiin paljon ravintoloista ja siitä että uskaltaako sinne yksinäinen mies mennä 😂

• Anonyymi

Tinderistä

• Anonyymi

yksi maakuntaan muuttanut kyseli missä tavata naisia niin lujelteltii baarit tanssit lavat tai paikallinen halpahalli,

• Itse olen 40 sinkku. Olen vielä yliopistomaailmassa, joten löydän yliopistolta seuraa ja uskonnollisista piireistä. Itse lähinnä olen kiinnostunut kysymyksestäsi, sillä ensivuosikymmenellä itsekin olen 50 sinkku -rajan saavuttaja. Silloin kysymys kiinnostaisi itseäkin, sillä mahdollisesti en olen enää yliopistolla ja kirkosta lähinnä löytyy vielä vanhempaa mummoseuraa 70 ? Minusta tuntuu, että etsisin silloin sitä seuraa harrastuksista ja tuttavien kautta?

• Anonyymi

juna meni jo, n. 47 v on takaraja. tuossa kohtaa voi vielä luoda uuden suhteen.

• Anonyymi

50 sinkun seuraava naiskontakti tulee hoivakodissa kun lähäriakka vaihtaa nortti suussa kusista vaippaa ja vittuilee.

• Anonyymi

Löysin joskus suomi24 treffeiltä lyhytaikaisia seuralaisia. Lieppo62.

• Anonyymi

Vanha ketju vanhoille.

• Anonyymi

50 sinkku on toivoton tapaus.
      Jokainen vastaantuleva nainen huomaa luuserin.
      Naurettavin on työtön sinkku, kuona yhteiskunnalle.

narumyyjä

• Anonyymi

Selkeää ikisinkku ainesta 😉 Näin kokenut itsekin.

• Anonyymi

Kiitos olen tyyväinen jäsen

• Anonyymi

En mistään. Istun äitillä iltaa.

olen Raitis mies

• Anonyymi

Noin se mullakin menee,pääsiäisen olen ollut vanhempien -93 ja 95 vuotiaiden seurana kun he lähinnä ainoat kaverit.mies 63.

• Anonyymi

Niin se menee, pienemmällä paikkakunnalla olet sinkku hautaan asti. Pitäiskö muuttaa kaupunkiin?
        raitis nainen -69

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se menee, pienemmällä paikkakunnalla olet sinkku hautaan asti. Pitäiskö muuttaa kaupunkiin?
        raitis nainen -69

Mistä päin oot, täällä - 69 syntynyt mies keski-suomesta

• Ei enää mistään. Ei sen tasoista kun haluaisi. Eli kauniita ja ihania persikkaperseitä. Ei enää tämän ikäiselle ole mitään elämässä tarjolla. Mummoja vaan. Ei kiinnosta.

• Anonyymi

Jokainen on oman elämän käsikirja.Kun olin itse nuori.Kirjoitin omaa päiväkirjaa.Jossain vaiheessa kirjoittaminen jäi sitten pois.Vasta monia vuosia myöhemmin,löysin sen päiväkirjan jostain laatikon pohjalta,varastosta.Jota aloin lukea.Hämmästyin ja tulin yllättynyt siitä mitä olin siihen päiväkirjaan joskus nuorena teinityttönä kirjoittanut.Nimittäin kaikki ne asiat ja unelmat on tapahtunut oikeasti minun elämässä!Ts.nuorena kirjoitin minun oman elämäkerran/kohtalon.Jopa tulevaisuuden jota en voinut varmuudella silloin vielä tietää,vaikka sitä ”omaa” tarinaa kirjoitin tietämättä itsekää, että se käy kaikki todeksi.

• Anonyymi

Tiedän,että et tykkää mummoista etkä vanhenemisesta.Mutta ole vähän varovainen omissa sanoissa ja tulkinnoissa.Koska sinä sillä jo luot itsellesi sellaisen elämän,mitä ajatuksia sinulla herää noista asioista.Eli tavallaan asiat tapahtuu usein siten kuin mitä sinä sanot tai kirjoitat.Sanojen ja tiettyjen käyttäytymismallien ja ajatusten myötä elät niitä todeksi omassa elämässä.Eli jos näet kaiken elämässä vain negatiivisena.Niin sitä se yleensä on.Kun taas luot positiivista ajattelua ympärillesi.Silloin näet kaiken myös enemmän hyvänä,positiivisena,itsellesi ja muille.

• Anonyymi

Kun tulee ikää romattiset ajatukset liudentuvat. Eipä enää käy juuri mielessä. Yksin asuminen on ihan hyvä ja stressitön vaihtoehto. Tämä tietysti, jos se yksinolo on oma valinta.

• Ei elämä lopu viiteenkymppiin… en tosin vielä tuota tasalukemaa ole kokenut, mutta sen verran lähellä olen, että ymmärrän ettei elämä muutu yhdessä yössä.

Tietysti jos viisikymppinen kelpuuttaa vain jälkiteinin parikseen, alkaa vaihtoehdot olla vähissä. Kuitenkin oma valinta on oma valinta. Muiden syyllistäminen ja katkeruus omista valinnoista on turhaa.

Viisikymppisen vahvuus, keskimäärin, on elämän kokemus ja armollisuus pienille virheille. Fiksu viiskymppinen tietää jo, ettei ketä tahansa kannata ottaa vain saadakseen jonkun ja samaan aikaan ainakin fiksuin osa alkaa ymmärtää, ettei täydellisiä ihmisiä ole olemassakaan. Fiksuin osa myös ymmärtää mitkä asiat tekee onnelliseksi ja millä asioilla on hyvän elämän kannalta oikeasti merkitystä. Fiksuin osa myös alkaa ymmärtää, että hyvästä ja toimivasta kannattaa pitää kiinni ja huonon voi yhtä hyvin päästää jonkun muun vaivoiksi. Parisuhde ei ole itsetarkoitus, vaan arvo on rakkaudellisessa ja toimivassa ihmissuhteessa.

• Anonyymi

Eli pankin aulassa voi kohdata raha miehen eli raha on yhtä kuin rakkaus

• Anonyymi kirjoitti:

Eli pankin aulassa voi kohdata raha miehen eli raha on yhtä kuin rakkaus

Voi Välis, en tiedä onko tätä turha hokea kun ei mahdu tajuntaasi. Minulla on oma asunto, vain kohtuullinen laina, elämässä on mitä tarvitsen. Mihin tarvitsen lisärahoitusta mieheltä?

Eli noin 4v kohtuullisen hyvätuloisena, kuukausipalkka hyvin lähelle 6te kokonaisuudessaan. Päälle lapsilisät ja elatusavut reilu tonni verotta. Itse valitsin työn, jota voin tehdä vielä selvemmin kutsumuksesta vaikka palkka tippui ~25% enkä edes pyytänyt enempää koska halusin työn (ennenkin oli kutsumus toki, koska kehitettävä tuote pelasti ihmishenkiä, mutta itse tekeminen on isompi kutsumus kuin sammuttaa tulipaloja ja ohjata ja opettaa muita tekemään).

Jos raha ratkaisisi elämässä, olisin jossain muualla… Kohtuullisuus on suurempi tae onneen kuin ahneus. Kun rahaa on perustasolle niin, että perusturvallisuus ei horju, se menettää arvonsa. Sen tason saavuttaa helposti opiskelemalla hyvän ammatin ja pysymällä terveenä.

Sama rakkaudessa, sydän, pää ja arvot niiden takana ratkaisee. Et voisi Välis olla enempää väärässä. Paljon pitää elämässä vielä oppia… heijastat vain omia arvojasi muihin.

• Anonyymi

Karjalasta

• Anonyymi

En ole noin vanha mutta löysin nurkalta seuraa. Uusi nainen muuttanut naapuriin.

Kysyin: Oletko naapuri? Kuin sen pitäisi tietää kun juuri muuttanut.

• Anonyymi

En etsi enkä ole löydettävänä. m48

• Anonyymi

Nurkan takana kurkkii, yllätti minut tuo nainen, pysähdyin ja mietin, tunnenko jostain en, piti kysyä... noin voi esimerkiksi tavata naisia.

Tässä kerrostalossa on aika... introverttia porukkaa sinänsä, ehkä niin no alakerrassa asuvien naisten kanssa tulee juteltua ehkä eniten ja niitä näkeekin eniten ja joidenkin ukrainalaisten kanssa jotka eivät ymmärrä sanaakaan suomenkieltä eivät edes englanninkieltäkään :D

• Anonyymi

... nurkan takaa voi yhtäkkiä hypätä joku unelmiesi nainen eteesi, täysin mahdollista.

• Se on mahdollista.😅

• Hö, mulle kävi tänään niin, sääli vaan että jatkoi matkaansa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      3215
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1177
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1152
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      53
      1092
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1032
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      878
    7. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      45
      867
    8. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      862
    9. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      857
    10. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      24
      851
    Aihe