Yksi päivä ateistimiehen elämästä

viikatemies

Tuli ehtoo ja aamu, ensimmäinen päivä:

Jos ateistille tarjoaa elämän niin ateisti valitsee kuoleman.

Jos ateistille tarjoaa rauhan niin ateisti valitsee sodan.

Jos ateistille tarjoaa viisauden niin ateisti valitsee tyhmyyden.

Jos ateistille tarjoaa totuuden niin ateisti valitsee valheen.

Jos ateistille tarjoaa rakkauden niin ateisti valitsee vihan.

Jos ateistille tarjoaa kossupullon niin ateisti juo koko pullollisen yhteen menoon ja sitten se örisee,
piereskelee, haisee, möykkää, haastaa riitaa, ottaa turpiinsa, pahoinpitelee perheensä ja vieraat
ja ottaa uudelleen turpiinsa, makaa tajuttomana vessassa,
oksentelee koko yön,
ja aamulla hoipertelee keittiöön ja kysyy onko kahvi jo valmista
ja ottaa uudelleen turpiinsa muijaltaan.

Sitten ateistimies lähtee baariin kaljoille.

Tuli ehtoo ja aamu, toinen päivä:

Sama meno jatkuu päivästä toiseen.

34

146

Vastaukset 34

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus = äpärä

Turhanpäivästä lässytyksiä taas turhanpäiväiseltä hihulta.

• tötteröö..

"Jos ateistille tarjoaa rauhan niin ateisti valitsee sodan."

Kuitenkin kaikki sodat ovat teidän kristittyjen aloittamia joten juttusi ovat yhtä typeriä kuin sinä itse.

• sivuhuomauttaja
        tötteröö.. kirjoitti:

Kuitenkin kaikki sodat ovat teidän kristittyjen aloittamia joten juttusi ovat yhtä typeriä kuin sinä itse.

Ei nyt ihan kaikki. Kyllä muslimitkin osaavat.

• ???
        sivuhuomauttaja kirjoitti:

Ei nyt ihan kaikki. Kyllä muslimitkin osaavat.

Minkä sodan muslimit ovat aloittaneet?

• ??? kirjoitti:

Minkä sodan muslimit ovat aloittaneet?

Kaipa nuo pari sisällissotaa... Eikä pidä unohtaa juutalaisten ansiota sodan aloittajina. Ja kyllähän moni muukin uskonto on edustettuna.

Ateistit ovat vallassa yleensä vain varsin kehittyneissä sivistysvaltioissa, jotka eivät juuri sotia aloittele. Usein myös sen verran pieniä nämä valtiot, ettei niillä tosin olisi moiseen varaakaan.

• buahahahahaha
        tötteröö.. kirjoitti:

"Kuitenkin kaikki sodat ovat teidän kristittyjen aloittamia joten juttusi ovat yhtä typeriä kuin sinä itse."

:DDDDDDDD ateistin sivistystaso tulee jälleen kerran esiin.

• tötteröö..
        buahahahahaha kirjoitti:

"Kuitenkin kaikki sodat ovat teidän kristittyjen aloittamia joten juttusi ovat yhtä typeriä kuin sinä itse."

:DDDDDDDD ateistin sivistystaso tulee jälleen kerran esiin.

Eikös se ensimäinen ja toinen maailma olekkaan kristittyjen aloittamia? ainakin ovat historiankirjojen mukaan, mutta hihuthan lukee vaan raamattua.

• voi jösses sentään
        tötteröö.. kirjoitti:

Eikös se ensimäinen ja toinen maailma olekkaan kristittyjen aloittamia? ainakin ovat historiankirjojen mukaan, mutta hihuthan lukee vaan raamattua.

Lapsi, on ollut paljon muitakin sotia ympäri maailmaa.

• töteröö..
        voi jösses sentään kirjoitti:

Lapsi, on ollut paljon muitakin sotia ympäri maailmaa.

Ja nekin kristittyjen aloittamia.

• jee-susi

Heh. Jeesus lipitti raamatussa viiniä. Itse en ole alkoholi juomia elämäni aikana juonut. No, ehkä joskus randomisti liköörikarkeissa.

Uskovaiset ovat juoppoja.

• 9 + 4

Älä juo. Pakosti ei kannata juoda. Minulla on avattu punaviinipullo. Otan varmaan lasillisen illalla. Kaapissa on vähän sinihomejuustoa ja viinirypäleitä.

• Tosiasiat

Jotta ateismi olisi totta, on oltava jokin vaihtoehtoinen selitys — muu kuin Luoja— maailmakaikkeuden ja elämän syntymälle. Vaikka jonkinasteinen evoluutiokäsitys edelsi Charles Darwinia, hän oli ensimmäinen, joka kehitti uskottavan mallin evoluutioprosessille — luonnonvalinnan. Darwin piti aikanaan itseään kristittynä, mutta koettuaan tiettyjä kriisejä elämässään, hän sittemmin luopui kristillisestä uskostaan ja kielsi Jumalan olemassaolon. Evoluutio on ateistin keksintö. Darwinin aikomuksena ei ollut Jumalan olemassaolon mitätöiminen, mutta se on kuitenkin evoluutioteorian lopputulos. Evoluutio tekee ateismin mahdolliseksi. Evoluutiota puoltavat tiedemiehet eivät halua myöntää sitä, että heidän päämääränään on tarjota vaihtoehtoinen selitys elämän synnylle ja mahdollistaa siten ateismi. Raamatun mukaan tämä juuri on selityksenä evoluutioteorialle.

• tosiasiat 2

Raamatun pääsääntöisesti kirjoittaneet ja sen kanonisoineet kirkkoisät eivät tunteneet käsitettä evoluutio.
        Raamattu on taikauskoisen ajan tuote.

• xyfg

Jumalasta ja kuoleman jälkeisestä elämästä ei ole mitään todistetta.

Todisteeksi ei kelpaa kauheudet joita on kirjattu läpi historian sivun.

• elän mä

Elämää on todistetusti olemassa ja se on Jumalalta saatu. Ero Jumalasta merkitsee kuolemaa.

• ajattele sä
        elän mä kirjoitti:

Elämää on todistetusti olemassa ja se on Jumalalta saatu. Ero Jumalasta merkitsee kuolemaa.

Mutta se Jumala puuttuu edelleen.

• elän mä kirjoitti:

Mieti ???

Vaikka lääketiede alkaa olla nykyisin hyvin kehittynyttä niin silti kuolleisuus on 100%.

Yhtälailla kuolevat ateistit ja "vanhurskaat" on se maailma vaan niin eriarvoinen.

• elän mä
        ajattele sä kirjoitti:

Mutta se Jumala puuttuu edelleen.

Sinun elämästäsi puuttuu koska olet valinnut kuoleman.

• elän mä
        epikuros kirjoitti:

Mieti ???

Vaikka lääketiede alkaa olla nykyisin hyvin kehittynyttä niin silti kuolleisuus on 100%.

Yhtälailla kuolevat ateistit ja "vanhurskaat" on se maailma vaan niin eriarvoinen.

Mieti ????????????????????????????????????????????????????

Ruumiin kuolema on eri kuin hengen kuolema.

• elän mä kirjoitti:

Ruumiin kuolema on eri kuin hengen kuolema.

Saanen Teiltä, arvoisa kirjottaja hieman lisätietoja ja todisteita ns. hengen kuolemattomuudesta.

• elän mä
        epikuros kirjoitti:

Saanen Teiltä, arvoisa kirjottaja hieman lisätietoja ja todisteita ns. hengen kuolemattomuudesta.

Tulet saamaan. Ole hyvä ja odota niin pitkään kunnes on liian myöhäistä.

Sitten Sinulla on todisteet.

• ...
        elän mä kirjoitti:

Sinun elämästäsi puuttuu koska olet valinnut kuoleman.

Sinä taas olet valinnut harhaluulot.

• ...
        elän mä kirjoitti:

Tulet saamaan. Ole hyvä ja odota niin pitkään kunnes on liian myöhäistä.

Sitten Sinulla on todisteet.

Eli sinulla ei niitä ole.

• Tosiasiat

Jumalasta on todisteita, mutta mitä:

- Katsellessasi taivaalle kirkkaana yönä et varmaankaan voi olla hämmästelemättä tähtien paljoutta. Miten selität niiden paljouden?

- Entä mistä maapallolle on tullut kaikki elollinen: värikkäät kukat, linnut, valtameren valaat.

Luettelo jatkuu loputtomiin. Tämä kaikki ei olisi voinnut syntyä sattumalta.
      Ei ihme, että mnet ovat samaa mieltä Raamatun ensimmäisen sanojen kanssa. Alussa Jumala loi taivaat ja maan.

Mitä tapahtuu kun ihminen kuolee, siitä kertoo Raamattu selväsanaisesti.
      Saarnaaja 9:5

• ...

"- Entä mistä maapallolle on tullut kaikki elollinen: värikkäät kukat, linnut, valtameren valaat."

Alkuräjähdys ja evoluutio.

• *Tämä kaikki ei olisi voinnut syntyä sattumalta.*

Yleinen harhaluulo luulevaisten piireissä on luulla että ateistit / tiedemiehet / ateistiset tiedemiehet / perkeleen kätyrit / what ever väittävät, että universumissa kaikki on sattuman tulosta. Kun ei ole.

Voisitko vaikkapa ensin etsiä sen ateistin tai tiedemiehen joka moisesta sattumasta paasaa, ja sitten vasta tulla "tosiasioita" kertomaan?

Biologinen evoluutio on kaikkea muuta kuin sattumaa. Eivät ole kosminen ja kemiallinen evoluutiokaan sattumaa, vaan luonnonlakien ohjaamia tapahtumia.

*Ei ihme, että mnet ovat samaa mieltä Raamatun ensimmäisen sanojen kanssa.*

Ei todellakaan, jos käsityksenne tieteellisestä maailmanselityksestä ovat noin vääristyneet.

• Hmmh, ateistimiehen? Kiinnostaisi tietää millainen minun päiväni on?

• No onpas ilkeä ja epäkristillinen aloitus.

• toffee

Mistä lähtien ateismi palstan kristillinen on pitänyt olla?

• mis ei kirj.
        toffee kirjoitti:

Mistä lähtien ateismi palstan kristillinen on pitänyt olla?

Miten sinä oikein ajattelet? Kristityn näppäimistöltähän aloitus tuli. Sinusta siis hartaan kristityn täytyy muuttua epäkristilliseksi kirjottaessaan ei-uskovien palstoille?

• ei ateisti enää

"No onpas ilkeä ja epäkristillinen aloitus."

Minä olen elänyt elämästäni lähes 40 vuotta ateistina ja pelkästään ateistien seurassa. Kyllä aloitus on melko tarkka kuvaus joidenkin ateistisesta elämän tavasta.

Ja miksi sen olisi pitänyt Kristillinen olla? Tämähän on ateismi palsta.

Eikä ateistienkaan kannata aina kaikkea ottaa tosissaan ja naama kireellä.

• olette te ex-ateistit sitten liikunu tosi oudoissa porukoissa, tosin kieltämättä löytyy aloituksessa mainitun kaltaisia ihmisiä, eikä pelkästään ateistien piireissä.
        ps. oliko aloitus mielestäsi asiallinen, ja jos joku tekisi samankaltaisen aloituksen vaikka kristityistä, niin olisit että "olipa taas humoristinen aloitus" ?

• ei ateisti
        A.Mikkonen kirjoitti:

olette te ex-ateistit sitten liikunu tosi oudoissa porukoissa, tosin kieltämättä löytyy aloituksessa mainitun kaltaisia ihmisiä, eikä pelkästään ateistien piireissä.
        ps. oliko aloitus mielestäsi asiallinen, ja jos joku tekisi samankaltaisen aloituksen vaikka kristityistä, niin olisit että "olipa taas humoristinen aloitus" ?

Paljon pahempiakin aloituksia on nähty Kristityistä ateistien toimesta eikä minua liikauta vähääkään. Minulla on huumorin taju ihan sitä varten.
        Jos jonkun nuppi ei kestä kirjoituksia niin marssikoon muualle. Ei sellaisia ole pakko lukea mitä ei kestä.

Minun naapuriasunnosta kuoli viime vuonna täsmälleen aloituksen kaltainen ateisti. Siihen sopi kaikki aloituksen kaltaiset tunnusmerkit, väkivaltainen juoppo.

Erilaisiakin ateisteja on mutta nehän tajuaa sen itsekin ettei aloitus koskenut heitä ja jos ei tajunnut niin ovatpa tyhymiä.

• Tosiasiat

Onko ateisteja senkin takia, kun teillä on palsta, missä mesota tyhjänpäiväistä??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?

Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.
      Maailman menoa
      154
      1246
    2. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      88
      1174
    3. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      1080
    4. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      65
      882
    5. Mikä on kaivattusi

Nimi väärinpäin🤔🙃
      Ikävä
      57
      632
    6. Mikä kaivatussasi

on niin erityistä?
      Ikävä
      32
      548
    7. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      52
      543
    8. Muiden vaikutus

Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?
      Ikävä
      79
      499
    9. No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä

Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.
      Ikävä
      29
      474
    10. Miten J sitten tehdään se?

Varaanko kumin?
      Ikävä
      45
      467
    Aihe