Mistä oikeasti hyvä hyppynaru?

korvat jo savuaa

Osaisiko joku suositella oikeasti hyvää hyppynarua? Olen ostanut jo kolme, joista kaikki ovat olleet ala-arvoisia.

Ensin ostin stadiumista jonkun kolmen euron muovinarun, kun ajattelin että naruhan se vain on kunhan pyörii. Tuossa narussa on se vika että se on ikuisesti "kiharalla", eli ei suoristu vaikka kuinka venyttäisin ja pyöritän. Kuin vieterillä hyppisi. Lisäksi läsähtäessään iholle virheliikkeessä kyseinen muovilelu jättää komean kirkkaanpunaisen raidan iholle ja sattuu helvetisti. Kuin ruoskalla löisi! Narun säilyttäminen ei-käärittynä ei auta, naru tulee vain täyteen jotain sairaita kulmia ja on vielä hankalampi.

Päätin mennä vittuuntuneena sitten päinvastaiseen suuntaan ja hommasin kankaisen hyppynarun. No voi helvetti, se taas ei pyöri. Ja jos ulos erehtyy menemään sen kanssa vähäinenkin tuuli pilaa koko harjoituksen. Yritin painottaa sitä muovinpalalla ja tämä nyt vähän auttoi, mutta naru pyörii "V"-asennossa. Eli pitää hyppiä joko yhdellä jalalla kokoajan tai jalat idiootisti peräkkäin tai sitten saatanan korkealle. Ei huva.

Päätin sitten panostaa vielä kerran parempaan ja menin ostamaan sitten sellaisen narun, jossa on jonkinsortin metallinaru muovikuoren sisällä. Pitäisi pyöriä kun painoa löytyy! No ei saatana, vieteriefekti on vielä kovempi! Tällä rääpäleellä hintaa jo 15e, melkein hyppimiskelvoton. Lisäksi iskiessä varpaille tällä metallihirviöllä olo on kuin raipaniskusta saisi. Ei minkäänlaista parannusta edelliseen!

Vitutuksissani nakkasin nämä kolme ala-arvoista narua ikkunasta naapurin pihalle ja olen nyt vähän aikaa hyppinyt ilman mitään naruja. Näytän idiootilta mutta ainakin toimii. Nyt tekisi kuitenkin mieli mennä treenailemaan salille ja naru olisi tarpeen.

Eli mistä helvetistä ihminen voi löytää normaalin, toimivan hyppynarun? Pyörisi normaalisti "U"-asennossa, ei menisi joksikin saatanan kiharaksi tai siksakiksi kun se pitää kuitenkin tunkea sinne reenilaukkuun aina, ei olisi mikään helvetin ruoska ja olisi ihan miellyttävä hyppimiskokemus. Lisäksi olisi luksusta jos narun kahvat eivät olisi mitään ihmeellistä vaahtomuovipehmustetta joka imee hien itseensä ja tuntuu kuvottavalta vaan joko puiset, muoviset tai vaikka norsunluuta.

Luulisi että olisi helppo homma löytää järkevä hyppynaru mutta harvinaisen vaikeaksi homma on tehty! Rahaakin palanut tähän touhuun ihan tarpeeksi.

13

4106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --..--

      Osta Everlastin nahkanyörinen hyppynaru. Jos sillä et saa hyppyjä aikaiseksi niin sitten vika on kyllä hyppijässä.

    • herranjee

      ihmeen paljon ressiä oot onnistunu repimään aiheesta :D

      • 10+13

        Siis mulla kun on elämässä oikeitakin ongelmia niin tää viesti palautti maanpinnalle. Oikeasti tosi hyvin kirjoitettu ja samaistuin heti alottajan hyppynaru ongelmaan ja sen suuruuteen. Jopa alkoi tuntua omatkin ongelmat pieniltä:-D


      • avasi silmät
        10+13 kirjoitti:

        Siis mulla kun on elämässä oikeitakin ongelmia niin tää viesti palautti maanpinnalle. Oikeasti tosi hyvin kirjoitettu ja samaistuin heti alottajan hyppynaru ongelmaan ja sen suuruuteen. Jopa alkoi tuntua omatkin ongelmat pieniltä:-D

        Tää kertomus muuti mun elämäni!

        Hävettää oikein, kun olen tälläkin viikolla kitissyt omista ongelmistani, vaikka ihmiset kärsivät tässä maailmassa oikeasti, kuten tämä hyppynaruihminen.


    • Thaiboxing

      Mä kans etin laatu hyppynarua. Mistä löytyis?

    • Marra Bremer

      Voi helvetti kun nauroin tolle sun jutulle ihan silmät vesissä! :D Juuri laitoin hakuun hyppynaru-vinkkejä ja eka oli sitten tää! No ei oo helppoa ilmeisesti hyvän narun löytäminen!

    • Marra B.

      Jos et vieläkään ole löytänyt sopivaa vaan yhä hypit ilman, niin itse päätän kokeilla Wrangen nettikaupasta nahkaista kuulalaakereilla varustettua puukahvaista narua. :)

      • xxx12

        Osta sellainen mitä rytmisen voimistelun harrastajat käyttää. Parksua painavaa narua ja kyllä pyörii. Hinta muistaakseni parinkympin tienoilla.


    • fynuytunyt

      Muovitettu vaijeri, jossa on kunnolliset kahvat.

    • Mymlan90

      Tuo kolmas, jonka heitit pois on juuri se paras eli vaijeria muovikuoren sisällä. Se, että jää ruoskan jälkiä jalkohin ja sattuu varpaisiin ei johdu pelkästään narusta, vaan siinä vaiheessa on vikaa myös hyppijässä ;D

    • Mansimmamaito

      Ihanaa, että en ole ainoa! Itse tuskastelen saman ongelman kanssa ja useita ärräpäitä on lennellyt, kun nykyinen vaijerinaru on jatkuvasti solmussa.

    • vinkkit

      On oltava pyörivä kiinitys,ei se muuten toimi hyvin.

    • Vastapallo

      Hyvä hyppynaru on laakeroitu ja se on nahkaa. Nyrkkeilytarvikekaupoista pitäisi löytyä. Jos ei Suomesta, niin ebaysta tms.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2012
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1907
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      11
      1381
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe