Dominoivissa, vahvoissa naisissa on jotain jännittävää. Ehkä jopa kiihottavaa.
Miksi niin monessa elokuvassa nainen on aloitteellinen vaikkapa suutelun hetkellä? Miksi sarjakuvasankarina vahva nainen on jännittävä? Miksi Resident Evil -kulttileffasarjassa nainen on se vahvin elokuvan hahmo?
Miksi miehiä potkiva ja tappava, älykäs, miehiä ylivertaisempi nainen, jaksaa kiinnostaa ja vähän jopa kiihottaa? Tällä viittaan tulevaan kesän suosikkielokuvaan ja Scarlett Johansoniin sen pääosassa:
http://trailers.apple.com/trailers/universal/lucy/
Jos elokuvassa vahva nainen on erittäin kiinnostava asia ja vetää katsomot täyteen miehiä, miksi tosielämässä vahvoja, dominoivia naisia on niin vähän?
Aika harva nainen on toistaiseksi "ottanut minut".
Missä ovat tosielämän vahvat naiset, jotka ottavat mitä haluavat? Täälläkin jauhetaan vain YT-miehistä, jotka ottavat haluamansa.
Missä ovat YT-naiset tai KT-naiset, jotka dominoivat? Missä ovat Suomen dominat?
Dominoivat naiset kiinnostavat
18
1829
Vastaukset
- nöösi_poika
Palstan "firebird" kannustaa naisia dominoimaan:
"Itse olen huomannut, että yleensä parhaat miehet on niitä jotka ovat baarissa vain pitämässä hauskaa frendien kanssa. Kannattaa vain lähestyä. Joka kerta kun olen antanut miehen valita minut on kyseessä ollet vain yli-itsevarmat narsistit ja psykopaatit. Ei kannata antaa miehen valita sinua vaan valitse tse mies.
Aloitteen tekemisessä ei ole mitään noloa ja ainoastaan miehen tekemä aloite pitäisi kuulua jo menneisyyteen. Monet jätkät arvostavat ja niin saa usein paremman miehen. Mummoni opetti minua teininä pokaamaan poikia hän sanoi: ' Valitse hyvä mies ja vaikka kuinka jännittäisi, niin unohda jännitys ja tee kaikkesi pokaaksesi hänet."
Koska sinä pokasit viimeksi kundin?- piiloalfa
Ei kannusta. Minä: "Mies on estynyt punaniska / mölyävä lätkäjätkä, jos ei suostu siihen, että nainen panee häntä strap-onilla anaaliin.
firebird: "Se on täysin sun ongelma, ei mun. Ei kiihota yhtään, en suostuisi koskaan eikä mieheni. Säästä pervopropagandasi."
Hän on tavallinen alistujanainen ja on siksi valinnut miehekseen vahvan, itsepuolustuslajeissa huipputasoa olevan miehen. - nöösi_poika
piiloalfa kirjoitti:
Ei kannusta. Minä: "Mies on estynyt punaniska / mölyävä lätkäjätkä, jos ei suostu siihen, että nainen panee häntä strap-onilla anaaliin.
firebird: "Se on täysin sun ongelma, ei mun. Ei kiihota yhtään, en suostuisi koskaan eikä mieheni. Säästä pervopropagandasi."
Hän on tavallinen alistujanainen ja on siksi valinnut miehekseen vahvan, itsepuolustuslajeissa huipputasoa olevan miehen.Missä ne dominoivat naiset ovat?
- piiloalfa
nöösi_poika kirjoitti:
Missä ne dominoivat naiset ovat?
En tiedä. Kaipa sellainen on ihan biologisten tosiseikkojen perusteella aika harvinainen. Ei kyllä haittaisi minuakaan, koska facesitting on parasta olemassa olevaa seksuaalista toimintaa. Lisäksi sehän olisi tosi jees, jos nainen hoitaisi sosiaaliset tilanteet ja päättäisi aina mitä tehdään. Minä saisin vaan nauttia menosta.
- nöösi_poika
piiloalfa kirjoitti:
En tiedä. Kaipa sellainen on ihan biologisten tosiseikkojen perusteella aika harvinainen. Ei kyllä haittaisi minuakaan, koska facesitting on parasta olemassa olevaa seksuaalista toimintaa. Lisäksi sehän olisi tosi jees, jos nainen hoitaisi sosiaaliset tilanteet ja päättäisi aina mitä tehdään. Minä saisin vaan nauttia menosta.
Onahn siinä jotain kiihottavaa, kun nainen käskee, että "nyt tehdään näin!" Varsinkin jos asia liittyy läheisempään kanssakäymiseen. Naisen aloite on täyttä plussaa.
- firebirdfeenix
piiloalfa kirjoitti:
Hän on tavallinen alistujanainen ja on siksi valinnut miehekseen vahvan, itsepuolustuslajeissa huipputasoa olevan miehen.Piiloalfa, tuo on täysin totta, olen täysin alistuva ja mieheni täysin dominoiva, ei sitä pidä eikä voi muuttaa, se on luonnollista, ihan yhtä luonnollista kuin, jollekin olla homo/lesbo tai dominoiva nainen, alistuva mies tai tykkää alistua ja dominoida vuoron perään, joku kiihottuu siitä, että hormoneilla tekee itsestään naisen ja miehen välimuodon (Yleensä laillista länsimaissa, Suomessa laitonta) tai niinkuin kaverini syntyi miesten sukupuolielimillä, mutta oli nainen ja nyt on lesbo, sellasta sattuu, jotkut tykkäävät pelkästä hellyydestä ja joillain ei ole mitään fantasiaa, ja toisia kiihottaa olla transu jne. olemme erilaisia seksuaalisesti. Vain juntit luulee, että kaikki miehet dominoi ja naiset alistuu.
- hlbtiq
firebirdfeenix kirjoitti:
Piiloalfa, tuo on täysin totta, olen täysin alistuva ja mieheni täysin dominoiva, ei sitä pidä eikä voi muuttaa, se on luonnollista, ihan yhtä luonnollista kuin, jollekin olla homo/lesbo tai dominoiva nainen, alistuva mies tai tykkää alistua ja dominoida vuoron perään, joku kiihottuu siitä, että hormoneilla tekee itsestään naisen ja miehen välimuodon (Yleensä laillista länsimaissa, Suomessa laitonta) tai niinkuin kaverini syntyi miesten sukupuolielimillä, mutta oli nainen ja nyt on lesbo, sellasta sattuu, jotkut tykkäävät pelkästä hellyydestä ja joillain ei ole mitään fantasiaa, ja toisia kiihottaa olla transu jne. olemme erilaisia seksuaalisesti. Vain juntit luulee, että kaikki miehet dominoi ja naiset alistuu.
Kiitos tästä järjen äänestä.
- Ikisinkku M
Suomalainen nainen dominoi parisuhteessa, hän ei halua olla miehenä toinen puolisko vaan jyrätä molemmat puoliskot, tuulipuku kahisten mummotukassaan riehuu prisman kassalla miehelleen rähisten. Halveksii ja haukkuu huoraksi ulkomaista naista joka ymmärtää pukeutua ja käyttäytyä naismaisella tavalla.
- nöösi_poika
Olenkin huomannut monen naisen maksavan kaupan kassalla ostokset, kun "mies" tyttömäisesti pakkaa elintarvikkeita Prisman muovikasseihin.
Kyllä on sukupuoliroolit oudot nykyään: mies harrastaa kokkausta ja pakkaa kauppakassit, nainen maksaa ostokset, käy töissä, tienaa rahat ja harrastaa bodyfitnestä. - Ikisinkku M
nöösi_poika kirjoitti:
Olenkin huomannut monen naisen maksavan kaupan kassalla ostokset, kun "mies" tyttömäisesti pakkaa elintarvikkeita Prisman muovikasseihin.
Kyllä on sukupuoliroolit oudot nykyään: mies harrastaa kokkausta ja pakkaa kauppakassit, nainen maksaa ostokset, käy töissä, tienaa rahat ja harrastaa bodyfitnestä.Ilmeisesti parisuhteeseen päästyään nainen ehdottaa miehelle yhteistä tiliä jolta maksetaan talouskulut ja kun se on perustettu nainen takavarikoi kortin itselleen jotta näyttäisi siltä että hän maksaa vaikka oikeasti rahat tulee suurimmaksi osaksi mieheltä, naiset omat tienesti menee sinne salille ja muuhun mukavaan paitsi tietysti kaunistautumiseen kun se halventaisi häntä.
- nöösi_poika
Ikisinkku M kirjoitti:
Ilmeisesti parisuhteeseen päästyään nainen ehdottaa miehelle yhteistä tiliä jolta maksetaan talouskulut ja kun se on perustettu nainen takavarikoi kortin itselleen jotta näyttäisi siltä että hän maksaa vaikka oikeasti rahat tulee suurimmaksi osaksi mieheltä, naiset omat tienesti menee sinne salille ja muuhun mukavaan paitsi tietysti kaunistautumiseen kun se halventaisi häntä.
Ehkä olen vanhoillinen, mutta lapsuudessa minut kasvatettiin siihen, että mies maksaa.
Näyttää niin oudolta, oltiinpa Prisman kassalla tai kahvilassa, kun nainen maksaa ostokset ja mies seisoo tumput suorana H-Moilasena. - Ikisinkku M
nöösi_poika kirjoitti:
Ehkä olen vanhoillinen, mutta lapsuudessa minut kasvatettiin siihen, että mies maksaa.
Näyttää niin oudolta, oltiinpa Prisman kassalla tai kahvilassa, kun nainen maksaa ostokset ja mies seisoo tumput suorana H-Moilasena.Minäkin maksan ihan mielellään ruokaostokset, ravintolassa ruuat ja noin poispäin vaikka näin tasa-arvon aikoinahan tosiaan naisen kuuluisi maksaa joka toinen kerta mutta kun ei vaan jaksa alkaa laskemaan tai tinkaamaan, vakituisessa parisuhteessa yhdessäasuen se kai tulisi ajankohtaiseksi.
- Beibi anna piiskaa
ATM on juuri oikeanlainen aviomiestyyppi dominoivalle naiselle. Mies joka ei uskalla pistää vastaan vaan kitisee perässä hokien:"kyllä rakas, kyllä."
Todellisuuden dominoiva nainen on keski-ikäinen uranainen joka tarvitsee vahvan miehen, että suhde olisi onnellinen. Ja oikeasti vahva mies ei ole väkivaltainen vaan että se kestää määrätietoisen, itsenäisen naisen hyvät ja huonot puolet.
Toki tällainen luuserimies ja dominoiva nainen-suhde voi olla onnellinen mutta juuri silloin molemmat heistä hyväksyy tuon roolin mikä heillä on.
Moni mies lankeaa naisen vahvaan tahtoon ja menee liekassa sen perässä myöntämättä että nainen on pomo talossa. Se on helpompaa "vaan olla" alistuneena, kuin olla tasa-arvoinen naisen kanssa.- nöösi_poika
Kirjoittelet asiaa.
- ..........
Jos nainen päättää kyykyttää miestä, joka ei pistä vastaan, niin se tarkoittaa, että nainen ei kykene tasa-arvoiseen suhteeseen, vaan tarvitsee kouluttajan.
Mutta onhan tämä tiedetty, että naiset ovat kuin lapsia, jotka tarvitsevat vahvan isähahmon asettamaan rajat, ettei heistä tule hemmoteltuja pikkutyranneja.
- firebirdfeenix
Onhan niitä, etsi tarpeeksi pitkään. Olen tuntenutkin muutaman.
- Kympin Nainen
Nooh, mitenköhän tuokin nyt sitten määriteltäisiin, että kuka on dominoiva ja kuka ei? Välillä kyllä, ja välillä ei…
Onko joku domina siis 24/7? Jotenkin vaikea kuvitella, mutta kai sekin on mahdollista? Minusta tuntuu, että suurin osa ihmisistä haluaa eri puolia/rooleja elämässään ja parisuhteessaankin toteuttaa, että harvoin se kai ihan niin mustavalkoista on?
Mutta kyllä ”Beibi anna piiskaa” osui uskoakseni aika pitkälle oikeaan tuossa kuvauksessaan todellisuuden dominoivasta ja määrätietoisesta naisesta.
Liittyen vielä aloitukseen ja tuohon klippiin (jota en kyllä saanut jostain syystä skulaamaan): en itse allekirjoittaisi tuota aloittajan stereotypiaa siitä, että dominoiva nainen välttämättä potkisi ja tappaisi - tuo mielikuva on mielestäni elokuvien luomaa harhaa (ainakin osittain). Oman kokemukseni mukaan aika usein ne naiset, jotka vaikuttavat aggressiivisilta (harrastavat esim. kappailulajeja tai ovat ottaneet naamansa täyteen lävistyksiä näyttääkseen ”hurjilta” (tai jotain?)), ovat "näennäisdominoivia" tasolla ja parisuhteissaan saattavat olla hyvinkin alistuvia. Aggressiivinen ulkoasu tai käyttäytyminen saattaa heillä liittyä enemmän johonkin alakulttuurijuttuun, kapinahenkeen tms. jolla ei todellisen dominan kanssa ole välttämättä mitään tekemistä (koska tosielämän domina ei koe tarvetta mihinkään näennäiseen tai uhon tyyppiseen).
Tosielämän dominat eivät mielestäni siis asiaa välttämättä mitenkään ulkoisesti esiin tuo vaan saattavat olla juurikin niitä korporaattien käytävillä kuljeskelevia uhkeita uranaisia naisellisissa silkkipaitiksissaan ja jakkupuvuissaan. He saattavat hyvinkin hämätä ulkoisella pehmeydellään, lauhkeudellaan ja rauhallisuudellaan.
Voi olla että tämä minunkin maalaamani kuva on väärä (tai siis tuskinpa mitään yhtä tyyppiä todellakaan on), mutta joskus olen ollut sellaisissa tilanteissa kun tällainen alussa kuvattu näennäisdominoiva räyhärinsessa mesoaa esim. jossain illanistujaisissa ja se todellinen domina hiljentää rinsessan naarasleijonmaisella lauhkean laiskalla ja rauhallisella katseella, olemuksellaan tai lyhyellä kommentilla.
Ts. aloittajan kysymykseen, että missä nämä dominat ovat: he ovat keskuudessamme, muttet dominaa välttämättä ulkoapäin tunnista. - Kis-kisu
No onko tämä nyt sitten kuitenkaan sitä mitä halutaan:
http://www.youtube.com/watch?v=fJMkdgpoRTc
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233