Täydellinen tyttöystävä

sinkkumies.

On noin 165-167 cm/ 58-70 kg pieni rintainen ja pienipeppuinen, siniset silmät, suvaitsevainen, ei tupakoi, eikä käy baareissa usein, harrastaa kalastusta ja pyöräilyä sekä sailla käymistä.

11

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yöks

70 kg ja max. 167 pitkä => läski. Miten läski muija muka olisi täydellinen tyttöystävä. Vai oletko sinäkin läski?

• Jarna80

Jollet sä mitään paina vie tuuli sun mukana aina: pitää olla pikkasen pläski: vai mite se jukka poika laulo?

• Marianne89...

Miten voit olla noin 58-70 kg? Etkö ole aikoihin mitannut painoasi, vai miten arvio voi heittää yli 10 kiloa?

• Marianne89...

Sori oma moka :D Taisin olla omissa ajatuksissa. Katoin että joku nainen kertoi omat mittansa ja piirteensä. Liian vähän tai paljon kahvia juotuna tänään?

• sinkkumies.

Olen n 77 kg. EIhän naiset nykyään ole mitään langan laihoja ja sellasta en edes halua.

• mies.

Tässä muumi maassa kaikki on kohta läskejä kun kukaan ei jaksa urheilla

• Osalla voi olla syynä sekin, ettei ole löytänyt sitä juuri itseä parhaiten motivoivaa liikuntalajia. Pakko myöntää, että itse koen yksin lenkkeilyn hyvin tylsänä touhuna. Se voi napata paljonkin silloin jos menee käymään vaihtelun vuoksi uudella paikkakunnalla, jossa ei tosiaan vielä mitään reittejä tunne, ja mielenkiinnosta tälläisessä tilanteessa tuleekin tutkittua paikkoja vaikka sitten jalan ja voi helposti vetää pitkänkin lenkin uteliaisuuden siivittämänä. Mutta ettäkö lenkkeilisi päivästä toiseen näitä tuikituttuja kotikylän reittejä pitkin, se ei multa onnistu ellei mulla ole mukana lenkkiseuraa (tai jos on koira, kuten mulla aikanaan oli).

Lisäksi salilla käyntikään ei pidemmän päälle jaksanut motivoida mua riittävästi. Onneksi löysinkin pyöräilyn, koska se oikeasti motivoi mua ja nautin siitä todella paljon. Jostain syystä pyörällä on ihan erilaista mennä samoja tuttuja reittejäkin. Huonoissa keleissä käytän kotona olevaa kuntopyörää, jota taas parhaiten motivoi polkemaan se, että katsoo samalla tv:stä jonkun sarjan jakson.

Kehoittaisin siksi sellaisia ihmisiä, joita eivät lenkkeilyt sun muut innosta käymään läpi erilaisia liikuntavaihtoehtoja. Luulen, että useimmille löytyisi jokin riittävän mieleinen ja sellainen jota voisi kuvitella harrastavansa säännöllisesti.

• Ei siitä urheilusta ole juurikaan hyötyä, jos ruokailutottumukset ovat pielessä.

• wlfwd kirjoitti:

Ei siitä urheilusta ole juurikaan hyötyä, jos ruokailutottumukset ovat pielessä.

Joo ruokailuun liittyen on hyvä muistaa esimerkiksi jos on jäänyt koukkuun suklaaseen tai vastaaviin herkkuihin (itse olen tavallaan suklaa-addikti, mutta juuri siksi ostankin sitä vain aniharvoin), että kannattaa miettiä sen miten hyvää se on sijaan sitä miltä sen napostelun jälkeen tuntuisi. Silloin kun itse joskus olen meinannut sortua tuohon useammin, on ainakin mulla tehonnut juuri tuo ajattelu "sen jälkeen ei ole yhtään sen parempi olo kuin jos olisi jättänyt herkuttelematta".

Ja esimerkiksi pieninä välipaloina tai vaikka telkkarinaposteltavanakin voi korvata sen suklaan ja vastaavat joillain omasta mielestä maistuvilla marjoilla tai hedelmillä. Mulla tuota tv-naposteltavan virkaa hoitavat mansikat/vadelmat ja mandariinit. Päälle kun ottaa itselle mieleisellä maulla haudutettua teetä, niin ei tule juomankaan suhteen sorruttua niihin lihottavimpiin.

• 7+6
        marianne89 kirjoitti:

Joo ruokailuun liittyen on hyvä muistaa esimerkiksi jos on jäänyt koukkuun suklaaseen tai vastaaviin herkkuihin (itse olen tavallaan suklaa-addikti, mutta juuri siksi ostankin sitä vain aniharvoin), että kannattaa miettiä sen miten hyvää se on sijaan sitä miltä sen napostelun jälkeen tuntuisi. Silloin kun itse joskus olen meinannut sortua tuohon useammin, on ainakin mulla tehonnut juuri tuo ajattelu "sen jälkeen ei ole yhtään sen parempi olo kuin jos olisi jättänyt herkuttelematta".

Ja esimerkiksi pieninä välipaloina tai vaikka telkkarinaposteltavanakin voi korvata sen suklaan ja vastaavat joillain omasta mielestä maistuvilla marjoilla tai hedelmillä. Mulla tuota tv-naposteltavan virkaa hoitavat mansikat/vadelmat ja mandariinit. Päälle kun ottaa itselle mieleisellä maulla haudutettua teetä, niin ei tule juomankaan suhteen sorruttua niihin lihottavimpiin.

Marjat ovat erittäin hyvä hyvä naposkeltava, mutta jos ei halua siitä suklaasta täysin eroon niin voi syödä hyvällä omalla tunnolla myös kaakaonibsejä tai raakasuklaata. Kaakao on terveellistä, mutta ei tietenkään nämä kaupan prosessoidut paskat joissa on kaakaota vain hitunen verran ja loput myrkkyjä.

• ätmi-sinkku

Minä jaksan liikkua samoja reittejä ja salikaan ei tuota tuskaa kunhan siellä ei käy joka päivä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      2967
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      65
      2384
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2314
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      1998
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      17
      1385
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1353
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1346
    8. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13
      1228
    9. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10