Vauvat-palstalla - jota seuraan aktiivisesti - oli tällainen ketju missä kyseltiin vittumaisinta naisen nimeä ja eniten ääniä sai Sari. Minustakin Sari kuulostaa todella vittumaiselta ämmältä, vaikken tunne ketään Saria.
Onko Sari vittumaisin naisen nimi ikinä?
82
7131
Vastaukset
- ätmi
Wikipedia väittää, että Sari olisi lisätty kalenteriin 60-luvulla ja että on olemassa Sari-yhdistys ry joka kaiketi vieläpä valitsee vuoden Sarin. Nimi on siis hieman uudempaa perua ja on yhdistyksen olemassaolo osoittaa, että Sarit ovat erityisen itsekeskeisiä.
- Hämärän rajoilta
Omalla suppealla otannallani voin sanoa, että kyllä on. Hirvein nainen, jonka tiedän, sattuu olemaan kyseisen etunimen haltija.
Eikä tähän liity mitään henkilökohtaista, kyseinen sukuumme naitu henkilö ei ole ollut minulle mitenkään ikävä. Tämä äärimmäisen stereotyyppinen oikeistolaisen näköinen, oloinen ja tapainen jakkupukunainen vain kasvattaa omia lapsiaan sellaisella hysteeris-neuroottis-rakkaudettomalla tavalla, jolla tehdään joko tulevia libertaariblogia pitäviä kokoomusnuoria tai kouluampujia (kumpi sitten pahempi kohtalo onkaan).
Onneksi lasten isä sentään kompensoi rentoudellaan ja lämmöllään. Siltä varalta ettei se riitä, aion jatkossa penskoja tavatessani yrittää vietellä heitä kohti muusikkoutta; esitellä instrumentteja, opettaa soiton alkeita yms. Olen varma, että heidän perfektionistiäitinsä vihaisi ajatusta lapsistaan muusikonrenttuina (tai no, ehkä jokin puku päällä soitettu hieno taidemusiikki voisi menetellä). Kitaran kieletkin kun pitäisi desinfioida vähintään viidesti päivässä... - simopälli
Tunnen monia ihania Sari-nimisiä naisia. Olen siis aivan eri mieltä.
- ^^^
Tämä on varmaan jonkun Sarin kirjoittama.
- yfuuyf
Koska olet nainen.
- Imppu_71_0
Heh. Pakko oli tarttua tähän koska todella läheltä löytyy Sari-nimisiä naisia. Kaikki tuntemani Sarit ovat omanlaisiaan ja osa todella napakoita persoonia. Mikä ärsyttää ketäkin mutta ei pelkkä nimi voi olla pahe. Vastaanottaja itse tulkitsee ihmisen vittumaisuuden.
- Anonyymi
Minusta Sari on aivan hyvä nimi siinä missä muutkin. Ymmärrän kyllä että mikäli tuntee jonkun nimisen ikävän ihmisen se värittää nimen ja jopa muutkin sen nimiset sellaisiksi että nimestä ja sen nimisistä ei pidä. Itselläni taitaa olla yksi sellainen nimi ja se on Aaro. Koulussa oli aivan kauhea sen niminen poika ja onhan tuo nimi muutenkin ruma. Tai no, naisissa on tuo Bodil.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta Sari on aivan hyvä nimi siinä missä muutkin. Ymmärrän kyllä että mikäli tuntee jonkun nimisen ikävän ihmisen se värittää nimen ja jopa muutkin sen nimiset sellaisiksi että nimestä ja sen nimisistä ei pidä. Itselläni taitaa olla yksi sellainen nimi ja se on Aaro. Koulussa oli aivan kauhea sen niminen poika ja onhan tuo nimi muutenkin ruma. Tai no, naisissa on tuo Bodil.
Kaikki nimet on hyviä. Niiden kantajat ei välttämättä.
- firebirs
Piiat on aina sekasin ja kusipäitä, mun kokemuksella. Firebirdfeenix
- hgcchggh
En olisi uskonut että tulee se päivä jolloin olen sinun kanssa jostain samaa mieltä.
Tuntemani Piia nimiset henkilöt ovat todellakin aivan sekaisin. En viitsi tämän tarkemmin sanoa, mutta tekevät kyllä sellaisia juttuja ja vielä itse niistä kertovat ettei heillä ole lainkaan ymmärrystä hävetäkään.
Kusipäitä eivät kuitenkaan ole mutta todella eksentrisiä, eli suomeksi eriskummallisia.
Sari nimiset henkilöt taas ovat ihan ehtoja kusipäitä joita pitäisi lyödä mennessä ja tullessa.
- aika paha
Yllätys, ilkein koskaan tuntemani nainen on Sari. Osaa olla julma ja itsekäs. En ole kyllä osannut yhdistää, että narsismi liittyisi nimeen.
- sarsar
Siis minullekin tulee Sari- nimestä todella epämiellyttävän ihmisen kuva.... :D
Huvittava huomio, mutta NIIN totta!!!!! - SariFear
Sä et tiedä mitään eri Sari-nimisten naisten elämästä, joten parempi vaan pysytellä ihan hiljaa siellä!!!!!!
- sorrysari
Sori Sari, mutta meidän mielestä sun nimi vaan on hirveä, ja sun kommentiisi sort of varmisti asian ;)
- mari.
sorrysari kirjoitti:
Sori Sari, mutta meidän mielestä sun nimi vaan on hirveä, ja sun kommentiisi sort of varmisti asian ;)
meidän mielestä oot juorupaska
- Asiaa!
Ehdottomasti. Joko Sari tai Marika, en osaa päättää.
- näinn
miten joku nimi voi olla vittumainen? Lopettakaa vihaaminen
- jkbbj
Kuinka sosiaalinen olet?
Taidat olla oikein Marjatta?
- lottamari>3
Jotenkin olen taipuvainen uskomaan tuohon, että Sari nimiset naiset ovat jotenkin hyvin ilkeitä ja kovia luonteeltaan. Nimi jo luonteeltaan on kovan kalskahtava. Kari on minun mielestäni tuon Sari nimen miespuolinen inhokki nimi. Sari ja Kari nimiset eivät taida olla niitä kaikkein lämpimämpiä luonteeltaan.
- Jännä-Jare
Annaa, Sannaa, Jannaa, Mari-Hannaa! Äää! Dis wad it is!!
- nymmie romahan
Sari nimenä oli muotia 60-luvun lopussa. Sen jälkeen sitä ei juuri ole kauheasti annettu esim. 90- ja 2000 luvulla lapsille.
En usko, että mikään ihmisen nimi kuvaisi ihmistä, koska vanhemmathan sen nimen antavat eikä ihminen itse. Minusta taas kaikki, jotka sanovat vihaavansa jotakin etunimeä, antavat itsestään moukkamaisen ja yksinkertaisen kuvan itsestään, jotka eivät kykene ajattelemaan muuten kuin mustavalkoisesti.- hvjhvhj
Ongelma ei ole varsinaisesti peräkkäin järjestettävissä kirjaimissa, vaan siinä että ihmiset ovat tietämättään hyvin musikaalisia ja pelkkä puheääni ja lausutut sanat voivat tuottaa tiettyjä tunnetiloja ja mielikuvia.
Yksinkertaisimmillaan sinäkin tunnistat mollin ja duurin ja liität niihin tunnetilan, vaikka eihän soinnussa ole kuin pelkkiä sointuja peräkkäin. Ja tiedät näkemättä kasvoja että millä tunteella jokin sana on lausuttu.
Sama koskee sanoja. Kuten joku muusikko jo ammoin kirjoitti: Rakkaus on ruma sana, kaipaus soi kauniimpana.
Ei ole mitenkään outoa että sankareina esiintyy miehiä nimeltään Jack, kun taas James on selkeästi hienostuneempi soinnultaan.
Nimet ihan oikeasti soivat tietyllä tavalla ja sinäkin tuntematta runoja osaat kuulla mitkä nimet sointuvat mukavasti yhteen.
Kun tuon nyt ymmärrät, ymmärrät että tietyllä nimellä varustettu henkilö saa tietynlaisen reaktion ympäristöltään. Ympäristö siis kasvattaa henkilöä.
Näin ollen Sari nimisistä henkilöistä tulee _yleensä_ vittumaisia ja narsistisia kusipäitä, aivan kuten Kari nimisistäkin paskiaisista, Jack nimisistä sankareita ja James nimisistä naisia kaatavia salaisia agentteja.
Tarkoitan kirjaimellisesti "yleensä", sillä poikkeuksia toki on, kuten aina joka asiassa.
Nimistä on tehty tutkimuksiakin ja on havaittu että lyhyet ja ytimekkäät nimet, jotka on helppo lausua, pääsevät helposti johtavaan, tai tärkeään dynaamiseen asemaan, kun taas pitkällä nimellä varustetut päätyvät paskahommiin. Sama koskee myös sukunimiä vaikka niitä käytetään harvemmin. - Nimi miehen pahentaa
hvjhvhj kirjoitti:
Ongelma ei ole varsinaisesti peräkkäin järjestettävissä kirjaimissa, vaan siinä että ihmiset ovat tietämättään hyvin musikaalisia ja pelkkä puheääni ja lausutut sanat voivat tuottaa tiettyjä tunnetiloja ja mielikuvia.
Yksinkertaisimmillaan sinäkin tunnistat mollin ja duurin ja liität niihin tunnetilan, vaikka eihän soinnussa ole kuin pelkkiä sointuja peräkkäin. Ja tiedät näkemättä kasvoja että millä tunteella jokin sana on lausuttu.
Sama koskee sanoja. Kuten joku muusikko jo ammoin kirjoitti: Rakkaus on ruma sana, kaipaus soi kauniimpana.
Ei ole mitenkään outoa että sankareina esiintyy miehiä nimeltään Jack, kun taas James on selkeästi hienostuneempi soinnultaan.
Nimet ihan oikeasti soivat tietyllä tavalla ja sinäkin tuntematta runoja osaat kuulla mitkä nimet sointuvat mukavasti yhteen.
Kun tuon nyt ymmärrät, ymmärrät että tietyllä nimellä varustettu henkilö saa tietynlaisen reaktion ympäristöltään. Ympäristö siis kasvattaa henkilöä.
Näin ollen Sari nimisistä henkilöistä tulee _yleensä_ vittumaisia ja narsistisia kusipäitä, aivan kuten Kari nimisistäkin paskiaisista, Jack nimisistä sankareita ja James nimisistä naisia kaatavia salaisia agentteja.
Tarkoitan kirjaimellisesti "yleensä", sillä poikkeuksia toki on, kuten aina joka asiassa.
Nimistä on tehty tutkimuksiakin ja on havaittu että lyhyet ja ytimekkäät nimet, jotka on helppo lausua, pääsevät helposti johtavaan, tai tärkeään dynaamiseen asemaan, kun taas pitkällä nimellä varustetut päätyvät paskahommiin. Sama koskee myös sukunimiä vaikka niitä käytetään harvemmin.Naiset pitävät seksikkäämpinä kovilla vokaaleilla alkavia nimiä kuin pehmeillä vokaaleilla. Muistaakseni kovien ja pehmeiden vokaalien ero oli, että ääni muodostui jossakin kurkun etu tai takaosassa.
A on kova vokaali, ja O on pehmeä. Ari on siten automaattisesti kovempi ja seksikkäämpi miehen nimi kuin Olli. Ari nimisiä oletusarvoisesti pidetään kovempina tyyppeinä kuin Olleja. Lopulta ympäristö alkaa vaikuttaa myös nimenkantajan persoonaan. - naisen mielipide
Nimi miehen pahentaa kirjoitti:
Naiset pitävät seksikkäämpinä kovilla vokaaleilla alkavia nimiä kuin pehmeillä vokaaleilla. Muistaakseni kovien ja pehmeiden vokaalien ero oli, että ääni muodostui jossakin kurkun etu tai takaosassa.
A on kova vokaali, ja O on pehmeä. Ari on siten automaattisesti kovempi ja seksikkäämpi miehen nimi kuin Olli. Ari nimisiä oletusarvoisesti pidetään kovempina tyyppeinä kuin Olleja. Lopulta ympäristö alkaa vaikuttaa myös nimenkantajan persoonaan."Ari nimisiä oletusarvoisesti pidetään kovempina tyyppeinä kuin Olleja."
Naisena voin sanoa, että ei todellaikaan pidä paikkaansa. Ari on pehmomiehen nimi minusta. Ollikaan ei ole "kova" nimi, mutta on silti miehekkäämpi nimi kuin Ari. - Saatanan lumppu!
naisen mielipide kirjoitti:
"Ari nimisiä oletusarvoisesti pidetään kovempina tyyppeinä kuin Olleja."
Naisena voin sanoa, että ei todellaikaan pidä paikkaansa. Ari on pehmomiehen nimi minusta. Ollikaan ei ole "kova" nimi, mutta on silti miehekkäämpi nimi kuin Ari.Suksi sinä ämmä hevon vittuun siitä viisastelemasta!
- julma totuus
naisen mielipide kirjoitti:
"Ari nimisiä oletusarvoisesti pidetään kovempina tyyppeinä kuin Olleja."
Naisena voin sanoa, että ei todellaikaan pidä paikkaansa. Ari on pehmomiehen nimi minusta. Ollikaan ei ole "kova" nimi, mutta on silti miehekkäämpi nimi kuin Ari.Asiasta on olemassa jonkin sortin tieteellinen tutkimus, eikä se nojaa yhden ihmisen mielipiteeseen, jonka sattuu tuntemaan kovis Ollin ja pehmo Arin. Asiasta oli lehdissä joskus vuosia sitten, mutta kun on ikää tullut, en muista oliko 5 vai 10 vuotta sitten.
Selittää myös, miksi elokuvien sankari hahmoilla on yleensä nimessä kovia vokaaleita. Uolevit ja muut pehmeillä vokaaleilla alkavat nimet, eivät vain kuulosta korvaan seksikkäiltä. - vjhjvh
julma totuus kirjoitti:
Asiasta on olemassa jonkin sortin tieteellinen tutkimus, eikä se nojaa yhden ihmisen mielipiteeseen, jonka sattuu tuntemaan kovis Ollin ja pehmo Arin. Asiasta oli lehdissä joskus vuosia sitten, mutta kun on ikää tullut, en muista oliko 5 vai 10 vuotta sitten.
Selittää myös, miksi elokuvien sankari hahmoilla on yleensä nimessä kovia vokaaleita. Uolevit ja muut pehmeillä vokaaleilla alkavat nimet, eivät vain kuulosta korvaan seksikkäiltä.Oiva ja Uolevi nimisiä "sankaripoikia" ei löydy kuin lastenkirjoista ja he ovat silloinkin sankarin sidekicknörttejä, kun kuitenkin Juha tai Ari ovat niitä johtajia joista naapurin tyttö pitää.
Vokaalit ovat siis
Oi ja a (pehmeä ja nössö varsinkin kun mukana päätteenä on va)
Uo ja ei (suomalaisittain jopa outo äännähdys, eikä evi yhdistelmä ole kovin uskottava)
Ua (ei ole mitenkään yllättävää että kyseinen huudahdus on yhdysvaltain maajoukkojen kannustushuuto)
Ai (kova ja nopea huudahdus, eikä tarkoita kivun huutoa.) - destfsfds
Saatanan lumppu! kirjoitti:
Suksi sinä ämmä hevon vittuun siitä viisastelemasta!
Mene hoitoon..
Normaali ihminen ei käyttäydy noin..
- ieugvo
Ritva, Raija, Mervi, Tuija on mun mielestä hirveitä ämmien nimiä. Sarikaan ei ole niitä viehkeimpiä, mutta ei myöskään pahimpia.
Maria, Johanna, Heidi, Hanna, Helena ovat kauniita naisellisten naisten nimiä minun mielenmaisemassani. - heh.
luuseri sai pakit sarilta ihanalta
- Oikeassa olette
Taisi osua jollekin Sarille arkaan paikkaan :) Minunkin mielestäni Sari on kamala nimi ja assosioin sen suoraan myös hirveään luonteeseen. Toinen vittumainen ihmisryhmä naisista on Merja-nimiset naiset. Aivan kamalia, yleensä hyvin miehekkäitä naisia, joilla on kamala kielenkäyttö ja junttimaiset käytöstavat.
- Aamutoukka
Oikeassa olette kirjoitti:
Taisi osua jollekin Sarille arkaan paikkaan :) Minunkin mielestäni Sari on kamala nimi ja assosioin sen suoraan myös hirveään luonteeseen. Toinen vittumainen ihmisryhmä naisista on Merja-nimiset naiset. Aivan kamalia, yleensä hyvin miehekkäitä naisia, joilla on kamala kielenkäyttö ja junttimaiset käytöstavat.
Ei Sareissa mitään vikaa mielestäni, joskus vähän totisia ollut mutta muuten mukavia. Merjat on vähintäänkin väkinäisiä koppavia. Jonkun Sarin kanssa kahville voisin heti lähteä :)
- Nimi muuttaa ihmisen
Oikeassa olette kirjoitti:
Muistan lapsuudesta ikäni pihan juoruakan Merjan. Kun Merja kaakatti pihalla, puhe kuului 3 korttelin päähän. Ala-asteen 1-3 luokalla luokallani oli myös Merja niminen tyttö, ja hän oli myös kovaäänisen rempseä tyttö. Muistan jo tuolloin ajatelleeni, että tuollaisiako ne kaikki Merjat ovat.
- Sari on vain vaate
Älä huoli, Kari on monin verroin w-maisempi. Ihan vain siksi, kun heti tulee mielleyhtymä karikkoihin, joihin sekä sarit että muunkin nimiset naispoloiset voivat elämänsä kulussa karahtaa. Ja jotkut eivät pääse ikinä irti, karilla on h-n epämiellyttävää viettää loppuelämänsä.
- Kokemusta on
Ilmeisesti kukaan teistä ei ole vielä nähnyt Irmaa.
- Dille ketju
Luin aloituksen lisäksi kommentteja sieltä täältä. Tuli sellainen tunne ja olo, että järki on jättänyt kaikki ja tyystin.
- lavisita
Miksi Sari olisi VITTUMAINEN nimi muka? Vittumainen naisen nimi voi meinaa tarkottaa myös sitä että vittua sanotaan myös jollain naisen nimellä. Tällaisia nimiä sitten esimerkiksi on Ilona, Regina( regina- vagina voi olla lempinimenä) , Laura( englanniksi lausutaan loora...)
Kyrpämäisiä miehen nimiä taas on tietenkin se Jorma, Viljo( kuulemma), muita esimerkiksi Martti( yhelle kaverille tulee tuosta nimestä mieleen se), Robin( tuosta tulee mieleen)... - Luolasukeltaja
Aika vittumaiselta kuulostaa. Itse kyllä tunnen monta jakkupukusaria, eivätkä he ole ollenkaan vittumaisia ämmiä.
( Naurua ) - Urmas_Iso-Kyrpänen
Ei se ole vittumainen nimi, sillä olen sanut yhdeltä Sarilta vittua monta kertaa.
- mies-25
Eikö Hellä voi olla aika "vittumainen" nimi? ;)
Hmm, mietin tässä niitä Sareja joita jotenkin tunnen, hyvin pintapuolisesti. Ainoastaan yhdestä on tullut vähän ikävä fiilis, lähinnä siksi kun joka kesä oli tapana karjua miehelleen pihalla kaikenlaisia käskyjä ja komentoja kirosanojen siivittämänä.
Tuli mielikuva, että sillä naisella on pipo tosia kireällä syystä tai toisesta ja mies on kohde johon se puretaan. Ehkä se mies oli vähän osasyyllinen siihen, mutta kuitenkin näin ulkopuolisen korvin siitä jäi kelju fiilis. Naapuritkin sai osansa siitä rääkkymisestä ja valistamisesta.
Pääasiassa tiedän pelkästään mukavia Sareja. Yksi Sari varsinkin työympyröistä oli hurjan kiva persoona ja jämpti. Nimenä Sari on minusta kaunis ja naisellinen nimi. :)- rikastaelämää
Terveisiä vittumaiselta Sarilta...olen ennemmin vittumainen kuin tyhmä lehmä.
- 5t23t23t
Kuulostat kyllä tosi vittumaiselta ämmältä. Ihan vituttaa lukea edes jonkun Sarin mielipiteitä kun on niin vittumaisen tyhmät jutut.
- m-i-e-s
Eipä taida olla, paljon vittumaisemmalta kielenkärjessäkin tuntuu nimi Sarita. =P
Sulla oli jo vittumainen Sari, lisäät siihen entistäkin vittumaisen ta lopun.
Sari vitutukseen ja ta sen multihuipennukseen. =D On todella nautittavaa olla vittumainen, kova, karski ja vieläpä narsistisen viisas. Siinähän itkette kun ette pärjää =D
- Jasssooo
Tunnen kaksi Saria ja ne ovat sattumoisin molemmat harvinaisen äkäsiä tapauksia. Sarit ovta jotenkin erittäin kovia ja vihaisia. Itse pidän enemmän sellaisista kilteistä ja ehkä vähän ujoistakin tytöistä. Onneksi kaikki eivät ole kovia Sareja!
- Teknosari
Tämä kysymys on selvästi minulle suunnattu, sillä olen saitin ainoa Sari.
Jos heivataan tuo jakkis veke, niin alta paljastuu sari.
(hihitystä) - Sarithirttoon
Jos ostatte jotain torista niin katsokaa ettei myyjän nimi ole sari... jos sähköpostija ei avaa tuntiin niin voin luvata että se on raiskattu
- tämmöstäelämää
Kyllä se muistuttaa jo kirosanaa, koska jo kaksi Saria on mieleni pahoittanut tämän vuoden aikaan, toinen vain kuolemalla pois ja toinen viemällä multa rakkaan miehen ja pilaamalla kyseisen ihmisen elämän.
- Sariton.chocha
Kaikki kokemani Sarit ovat kelttiperäsiä punapäita
Jossos ois kaikki naiset Sareja
tulis miehist runkkaajejia - aapeee
Muistan kun tein tämän aloituksen. Kylläpä aika rientää. Olen saanut kerran pilluakin tässä neljän vuoden aikana.
- Kokkelin_Kivettäjä
Tunnen kaksi Saria. Molemmat on rumia ja muutenkin vittumaisia.
- apea.chocha
Seukkasin liki täydellisen naisen kaa, jonka tuuli vei
täydellinen nainen oli nimeltään:
https://www.youtube.com/watch?v=S3vgxC9Iy5A
Täydelisen tuulen murtajaxi tarvittu muuta,
kuin rikas ,impotentti eronnut wanha pyylevä pyknikko.......ÖÖ
https://www.youtube.com/watch?v=apD8YJCWxJc
näinhän se peli rulaa, eikä Mies saa itkeä edes Olen tuntenut montakin Saria. Kaksi on jäänyt erityisesti meleen. Toisella oli hyvin ulkoneva, aivan uskomattoman kaunis vittu. Toisen vittua en nähnyt, mutta muutenkin hän sekä toinen Sari olivat todellisia laatunaisia seka kauneudeltaan että käytöksetään.
Ihania naisia! :-)- PahaPahempi
Sari on heti Tuijan jälkeen pahin. Tuula ja Hannele on ikävien ihmisten nimiä myös.
Miehistå Jounit Mikat ja Jarit kuulostavat ikåviltå ihmisiltä jo nimen perusteella.- Tyhjäätäynnään
Ja Karit ainakin aloituksen perusteella.
- Anonyymi
Ihana, salaperäinen, tumma nainen.
- Anonyymi
😂😂😂😂😘
Kiitos Marke ((-r)) , olit kirjeenvaihdossa kanssani 70-luvulla ja laitoinSinulle kirjepostin, johon vastasit enkeli- kortilla! Olet ystäväni! - Anonyymi
Minä juuri Sari nimisenä ihmisenä luin Sari nimestä eri juttuja.
Ompa valtavan suosittu nimi ja useita kuuluisia varsinkin urheilioita on Sari nimisiä.
Itse mielestäni en ole vittumainen enkä muutenkaan kova. Mielipiteeni sanon rehellisesti ja toivon että myös muut tekevät niin minulle. - Anonyymi
voi olla mutta Pertti tuntuu olevan suosittu miehen nimi
- Anonyymi
Aika surulliset kuviot sulla trollailla internetin ihmemaassa foorumilta toiselle. Nyt kyllä murskasit Sarin, oikein vauvapalsta tietää, että Sari on hirveä ihminen, itsekö niin kirjoitit, ihan vaan retorisesti kysyn
- Anonyymi
Sari on kaunis nimi. Ja hyväkäytöksisiä fiksuja ihmisiä. Korkeasti koulutettuja,hyvin älykkäitä myöskin. Sekö mahtanee monia harmittaakin. Sari-nimiset naiset ovat lisäksi kauniita. Mistähän moinen väittämä että Sarit olisivat jotakin muuta?🎀
Sen sijaan esim .Kari nimi on minulle ainakin nimi jota välttelen.... Sekä Pentti....(voi taivas!)....Irja-nimikin kavahduttaa....sekä Taru...Ritva myöskin...Anne on myöskin nimi jota välttelen.....jne😠 - Anonyymi
Osmo on aikaq paha nimi, tiedättekö tietokoneohjelmaa jonka nimi Olli joskus The Osmond BVirus ;D
- Anonyymi
Sari on kaunis nimi. Tunnen yhden Sarin ja on kaunis nainen joka puolelta on ykkösluokkaa. Yrjö nimi on aika outo
- Anonyymi
Minun täytyy sanoa ,että kaksi elämässäni riivaa daamia molempia yhdistää Sari -nimi . Tämä keskustelu toi ymmärryksen tähän.
- Anonyymi
Elämänkokemuksen perusteella kaikki Rikut ovat olleet luonnevikaisia suunsoittajia.
- Anonyymi
Ei kai on mul ainakin tuon niminen serkku ja ainakin yksi tuon niminen luokkakaveri oli peruskouluaikoina
- Anonyymi
Suomalaista Karen-nimeäkö tässä etsitään?
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Karen - Anonyymi
Minun mielestäni sari nimessä ei ole mitään tuollaista eikä kenenkään nimi ole vittumainen.
Mummielestä Sari sopii oikeen hyvin suloselle tytsylle. Mun niiku nuoruudessa ei sellasta nimee juur tunnettu. Emmää aineskaan ollu kuullu. 🌹👀
Enpä huomannutkaan, että olin kommentoinut jo aikaisemmalla nikilläni rennostiM
2018-05-11 20:55:18: "Olen tuntenut montakin Saria. Kaksi on jäänyt erityisesti mieleeni. Toisella oli hyvin ulkoneva, aivan uskomattoman kaunis vittu. Toisen vittua en nähnyt, mutta muutenkin sekä edellinen että toinenkin Sari olivat todellisia laatunaisia sekä kauneudeltaan että käytökseltään. Ihania naisia! :-)"
Lienee selvä, että naisten kauneus, ja toisen vitun aivan poikkeuksellinen kauneus ja ihanuus vetivät mukanaan pitämään kauniina koko nimeäkin. 🌹👀- Anonyymi
Hei kynis! Sari on varakas timantti tyttö. Jo viiskytluvun tytteli. Äitinsä oli superkaunotar ja tyttäretkin laatuluokkaa. Sari tanssii kuin unelma. On silmät kuin safiiirin sinetin. Enpä ikinä moista ladya voi unhoittaa. Vieläkin unta nään Sarin keinuvasta kävelystään. Tanssipsikallakin sai tosissaan olla alert et ehtisi ennen muita tanssii pyytäjiä. Kyllä oli ja luult on naisessa suloutta ja viisautta. Olisin niin omakseni ottanut. Saarilla kun oli sitä valinnan varaa valkeata se pitkä tumma komea josta useimmat naiset uneksivat. Sari vei parhaat miehet. Joitain pahoja floppeja oli mutta viisas nainen äkkiä pudotti pois. Mm, mies jolla oli rahaa(Kait) mutta oli kuulema tyhmä kuin saapas. Valitettavasti siskonsa haksahti tyyppiin!!! Kamalaa. Sarit ovat moderneja naisia tyylikkäitä enimmäkseen. Kari joka hakuit taidat saaneen pakit joltain suloiselta Sarilta. Onneksi huomasi miten tämä kari on tyhmä saapas. Kaikki muut karit ovat hienoja älykkäitä kavereitani, metsällä kavereitten kanssa muistelemme kaunista hurmaavaa Saria. Kaikille aina ystävänä uskollinen sarimme. Siis ystävänä parasta laatua kuin myös naisena. Avulias rehti mukavaa keskusteluseuraa. Ja loppujen lopuksi aikamonen seksipommikin, mut ei sitä itse huomannut.!! Nimi ei nasta pahenna eikä kunnon miestäkään.
- Anonyymi
En itsekkään hirveästi nimestäni.pidä; tykkään pitkistä sointuvidta nimistä. Sari kuulostaa käskevältä, sanoi sen kuka tahansa. Mutta en halua nimeeni vaikuttaa, että sen vaihtaisin..- eräs Sari
- Anonyymi
Ja voisin kyllä opetella kirjoittamaan😆
- Anonyymi
Sari nimi saa minut pahoinvoimaan ikuisesti.Ei tule toista Sari nimistä henkilöä elämääni ikään.Oksettaa.....
- Anonyymi
VAARALLISIN NIMI ON SANNA.........SANNA MARIN, ...MARIN ON MYÖS
SANNA SILLANPÄÄ - Anonyymi
On ne kettumaisia.
- Anonyymi
Olen kohdannut kolme Saria. Ei ole mitenkään miellyttäviä tuttavuuksia olleet.
1. Koulukiusaaja
2. Lapsellinen ja emotionaalisesti epäkypsä, osasi olla herttainenkin sellaisella vähän epäaidolla ja kiusallisella tavalla.
3. Alkoi katsomaan kuin spitaalista. En tietääkseni hänelle ollut mitään pahaa tehnyt.
1 ja 3 ei tunteneet minua ollenkaan, eikä heitä kiinnostanutkaan. Silti katsoivat oikeudekseen olla ilkeitä ja vittumaisia.
Eli kyllä Sari-nimi särähtää korvassa ikävällä tavalla. - Anonyymi
Kauniit nimiä: Johanna,Elina, Aino, Sofia, Anna, Mari, Hannele
- Anonyymi
Sari on asu.
Sari
(reps)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337253Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654400Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543462Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5063165Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2942112Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361763Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201701- 911573
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791485Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436