Tulossa on kotikaupunkimme päättäjien valinta,vaan kukas on päättäjä eli "kingi" joka määrää terveyskeskuksemme palvelua järjestyksen.Onko hän apua hakeva potilas,ei ole,onko hän sisar hento valkoinen,ei ole,no onko hän valkotakkinen lääkäri,no ei hänkään.Oletko ymmällä nyt,kuka määrää kuka ja milloin saa apua.No menepäs katsomaan päivystys klikalle,keitä kärrätään oikein paari vaunuilla hoitavan henkilökunnan eteen.Siinä katselevat,ja kuiskuttelevat tosi sairaat,"että taas siirtyi vuoro ja apu meni kauemmaksi.Kun tulevat kärryjen päällä nämä "hidalgot",huume hörhöt joita paijataan oikein kunnolla,kas he vain toteavat,että tulin nyt ja hoitakaa.Jaa että minne hoitoon nämä neidit ja herrat,jotka leikkivät neulojen kanssa.Heille pitäisi olla ihan omat klinikkansa tai sitten niin kuin odotus huoneessa joku loihe lausumaan."Ei mihinkään muualle kuin tallin taakse",siispä miettikää ketä ja kenen puolesta äänenne annatte.
Terveyspalvelu kingit
7
556
Vastaukset
- minä vaan
ja sunko mielestä nämä herrat ja neidit ei sit tarvi hoitoo ollenkaan?? kyllä se hoito kuuluu kaikille, KETÄÄN SYRJIMÄTTÄ!
- Sinikka
Minun mielestäni huumeidenkäyttäjät tulisi kuskata autiolle saarelle tai ampua avaruuteen ja jättää sinne.
Kaikille huumeita myyville kuuluisi kuolemantuomio - Seija
Sinikka kirjoitti:
Minun mielestäni huumeidenkäyttäjät tulisi kuskata autiolle saarelle tai ampua avaruuteen ja jättää sinne.
Kaikille huumeita myyville kuuluisi kuolemantuomioentä jos se olisi sinun poikasi tai tyttäresi, joka olisi sortunut poltteleen pilveä, vieläkö olisit yhtä ehdoton mielipiteissäsi?
- Sinikka
Seija kirjoitti:
entä jos se olisi sinun poikasi tai tyttäresi, joka olisi sortunut poltteleen pilveä, vieläkö olisit yhtä ehdoton mielipiteissäsi?
Jokaisen on vastattava teoistaan
- Seija
Sinikka kirjoitti:
Jokaisen on vastattava teoistaan
jos se olisi sinun lapsesi, niin mitenkäs hän sieltä avaruudesta päin sitten vastaisi teoistaan? kovemmat tuomiot vaan, ja linnaan! ja kannatan pakkohoitoa!
- veronmaksaja
No "narkkarit ja spurgut" tulee hoitaa,se on tietty.Mutta onko oikea paikka terveyskeskus ja sen päivystys.Eikö olisi tällä merenranta kaarella kuntien yhteistä päihdeklinikkaa,alettava suunitella jossa hoidettaisiin ja jatkohoitoon lähetettäisiin nämä onnettomat.Kas useimmille heistä annetaan vain rauhoittavaa,ja laitetaan taas tielle.Jos olisi kokoava päihdeklinikka voisi resursseja irrota paremmin kaikille apua tarvitseville.Siinä sitä päätöksen tekoon pyrkiville olisi haastetta.
- minä
aivan samaa mieltä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756