Keminmaan kunnan ja energian henkilöstöpolitiikka

Joku roti

Kunnan työntekijät kouluilla, päiväkodeissa ja terveyskeskuksessa joutuvat säästämään samaan aikaan kun energian työntekijöille on luvattu pekkaspäiviä eli 2 kkn vuosilomat. Onko tällainen henkilöstöpolitikka linjassa?

Eikö energian luottamushenkilöt ole jäävejä päättämään lastensa palkkauksesta?

9

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fhfmm

      Hyväveljistä se johtuu.Ei heitä koske mitkään lait. Kaikki tässä maassa johtuu heidän ahneudestaan.

    • Liedakkalan koulu

      Liedakkalan koulu saataisiin pidettyä elossa noilla pekkaspäiviin varatuilla rahoilla!!! Kylien elinvoimaisuus ja lasten hyvinvointi, eikö niillä ole enää arvoa, samat poliitikot ovat Liedakkalaa lakkauttamassa ja pekkasia myöntämässä.

      • Mitä sitäkään pitää tyhjää pystyssä nekin vähäiset oppilaat keskuskouluun ite oon käyny koulun itäkoskelareilu 20v sitten ja suurin osa sillonki toivo et päästäsi ihmusten ilmoile käpysestä pikku koulusta!!! Ei turhempaa touhuu ko kitkuttaa kouluja väkisin vähilä oppilaila


    • 14+10

      Siellä taitaa tuulla sen verta lujaa, että on tarjottava jotain naruja, joista pitää kiinni.

    • tes tes

      Pekkaspäivät kuuluvat työehtosopimuksen mukaan maksaa. Keminmaan energia vaan myöhässä.....ovat olleet sopimuksessa jo vuosia

    • tiedätkö?

      Mikä työehtosopimuksen pykälä on kyseessä? Onko pakollinen vai vapaaehtoinen lisä?

      • oikeuasiamies

        Tyehtosopimus on sovittu TA. eli työnantajan ja TT,työntekijäliittojen välilä valtakunnallisesti. Ei niitä Keminmaassa pureta


    • Liittoon kuuluville
    • oikeusasiamies

      Eihän se ole opettajien ja päivähoitohenkilökunnan syy jos sähkölaitoksella tai jossain
      kunnan hallinnoimassa yksikössä eletään kuin pellossa vielä .Olemme päästäneet sinne väärät henkilöt.Ei näitä asioita hoideta TES:jä purkamalla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe