Aloitan au pairina Saksassa kesäkuusta alkaen. Onko muita au paireja, opiskelijoita tai työssäkäyviä suomalaisia(!) samaan aikaan Saksassa? Olisi kiva löytää seuraa! :-)
Jätäthän sähköpostisi!
Au pair seuraa Saksassa kesäkuusta alkaen
10
134
Vastaukset
- isa2
Moi! Mä oon menossa aupariksi saksaan kesä-heinäkuuksi. Laita mulle viestiä :)
[email protected] - brezel
Moikka! Mä aupparoin tällä hetkellä Stuttgartin alueella. Minne päin saksaa oot lähtemässä?
- saksa
Heippa, Würzburgin lähellä, Etelä-Saksassa! :-)
- Brezel
Saksa, ei wurzburg ole mitenkään mahottoman kaukana stuttgartista.
Entäs isa2 minne sä oot suuntaamassa? :)- saksa
Brezel, Eipä niin, ja äkkiäkö sitä esim. viikonloppusin matkustaa vähän pidemmälle! :-) Pääasia, että edes jostain päin Saksaa löytäis jonkun. Harva on just samaan aikaan samalla alueella!
- isa2
Brezel, mä oon menossa Offenburgiin, se onkin aika lähellä Stuttgartia! :)
- Brezel
Hei, jes!! Kiva ku tännepäin tulee uusia aupaireja!!!
Isa2, Offenburg on jo aikas lähellä Stuttgartii, ja lähellä Strasbourgia, jossa oli kävästä ;D- Brezel
siis joss olis kiva kävästä :D
- isa2
Brezel: Joo, mä oon kans ihan innoissani et se on nii lähellä ranskaa!! :) laita hei mulle sähköpostia niin on helpompi jutella? [email protected]
- Brezel
Sori, oon unohtanu laittaa tän, mutta mun sähköposti on [email protected] Sinne voi laittaa viestiä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812556- 1892098
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1771955Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1221761- 1611706
Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311655Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1791265Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,721237Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711225Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c801171