Puheenaiheista puhujat vähissä?
Mistä keskusteltaisi? Minä en keksi oikein mitään. Tiedän mistä en jaksa puhua....
Niinjoo... Pääsiäistä kaikille minultakin...
https://www.youtube.com/watch?v=6Ed1IsPMCK4
Puheenaiheet vähissä?
24
216
Vastaukset
Heh... Nyt keksin!
Käsivarsinimmari. Kuin sekaisin ihmisen täytyy olla, että vaatii sellaista palstalla joka toiselta kirjoittajalta vuodesta toiseen jatkuvalla syötöllä ja apinan raivolla?- määmy
Ei kai ole kyse varsinaisesti kuvasta vaan siitä että kirjoittajan identiteetti varmistuu.
Heh, heräs mielenkiinto, että kuin moni teistä on niin sekaisin et on vaatimassa jatkuvasti käsivarsinimmaria? Onko lähes jokainen tai onko kyse vaan yhdestä nolife-nutcasesta?
Tämäkin kiinnostaa, että kuin monen palstailijan mielestä nämä väsyneet ja kuluneet trollit on hauskoja? Tai mahdollisesti viihdyttäviä? Eikö kukaan kaipaa palstaa keskusteluareenana missä sai keskustella ummet ja lammet mistä vaan? Niinjoo... Se Ykköspuheenaihe on toisaalta aina ollut palstalaiset, mutta on siihen joukkoon silti mahtunut muutakin keskustelua ja joskus jopaa hyvääkin sellaista.
Annatteko niin helposti muutaman vatipään kävellä ylitsenne? Jos asia on niin, ei mikään ihme että suurin osa teistä tarvitsee omaa komppauskomppaniaa tai jotain. Itsenäinen ja rehellinen ajattelukyky on jossain ties missä, jos sitä on ikinä ollutkaan...
Toisaalta samaapa se. Samahan se on päättäjien valinnassakin. Kerta toisensa jälkeen äänestetään samat mulkerot ja samat puolueet päättämään ja sen jälkeen valitetaan et kaikki on päin vittua...
https://www.youtube.com/watch?v=hTdXdu_ohRUmäämy kirjoitti:
Ei kai ole kyse varsinaisesti kuvasta vaan siitä että kirjoittajan identiteetti varmistuu.
Mitä sä sillä kirjoittajan identiteetillä teet? Tämä on keskustelupalsta, missä kaikki saavat halutessaan niin, keskustella anonyymisti. Minä en halua viedä keneltäkään sitä oikeutta. Haluatko sinä?
- määmy
Genio.Mente kirjoitti:
Mitä sä sillä kirjoittajan identiteetillä teet? Tämä on keskustelupalsta, missä kaikki saavat halutessaan niin, keskustella anonyymisti. Minä en halua viedä keneltäkään sitä oikeutta. Haluatko sinä?
Ei varsinaisesti kiinnosta kuka joku kirjoittajista on, mutta huijarit on hyvä saada kuriin.
- mutta..
määmy kirjoitti:
miksi?
määmy kirjoitti:
Ei varsinaisesti kiinnosta kuka joku kirjoittajista on, mutta huijarit on hyvä saada kuriin.
Ketä ne huijaa? Sinuako?
- näkemykseni..
Genio.Mente kirjoitti:
Heh, heräs mielenkiinto, että kuin moni teistä on niin sekaisin et on vaatimassa jatkuvasti käsivarsinimmaria? Onko lähes jokainen tai onko kyse vaan yhdestä nolife-nutcasesta?
Tämäkin kiinnostaa, että kuin monen palstailijan mielestä nämä väsyneet ja kuluneet trollit on hauskoja? Tai mahdollisesti viihdyttäviä? Eikö kukaan kaipaa palstaa keskusteluareenana missä sai keskustella ummet ja lammet mistä vaan? Niinjoo... Se Ykköspuheenaihe on toisaalta aina ollut palstalaiset, mutta on siihen joukkoon silti mahtunut muutakin keskustelua ja joskus jopaa hyvääkin sellaista.
Annatteko niin helposti muutaman vatipään kävellä ylitsenne? Jos asia on niin, ei mikään ihme että suurin osa teistä tarvitsee omaa komppauskomppaniaa tai jotain. Itsenäinen ja rehellinen ajattelukyky on jossain ties missä, jos sitä on ikinä ollutkaan...
Toisaalta samaapa se. Samahan se on päättäjien valinnassakin. Kerta toisensa jälkeen äänestetään samat mulkerot ja samat puolueet päättämään ja sen jälkeen valitetaan et kaikki on päin vittua...
https://www.youtube.com/watch?v=hTdXdu_ohRUYksi yksinäinen trollaa.
näkemykseni.. kirjoitti:
Yksi yksinäinen trollaa.
Mä oon miettinyt sellaistakin mahdollisuutta, että kyseessä voi olla montakin. Pahasti addiktoituneita palstaan eivätkä oikein keksi mitään kirjoitettavaa ja jäljelle jää jonkun älykääpiön keksimä käsivarsinimmarikuva. Parempi kai sekin heille on kuin ei yhtään mitään eikä mitään muutakaan keksi...
- No se on se
Genio.Mente kirjoitti:
Mä oon miettinyt sellaistakin mahdollisuutta, että kyseessä voi olla montakin. Pahasti addiktoituneita palstaan eivätkä oikein keksi mitään kirjoitettavaa ja jäljelle jää jonkun älykääpiön keksimä käsivarsinimmarikuva. Parempi kai sekin heille on kuin ei yhtään mitään eikä mitään muutakaan keksi...
yksi ja sama, vili. Outoa kun ihmiset vieläkin näiden vuosien jälkeen kuvittelee että on monta "trollia" joiden mielestä dazu on zisel, genio on cinnamon, tositypy on betoniraudoittaja... ei VOI olla useampaa niin pösilöä. Mutta se on arvoitus, onko tämä tosissaan asiansa kanssa vai siis trollaako vain?
Muista aiheista trollaajia varmasti on useampia. No se on se kirjoitti:
yksi ja sama, vili. Outoa kun ihmiset vieläkin näiden vuosien jälkeen kuvittelee että on monta "trollia" joiden mielestä dazu on zisel, genio on cinnamon, tositypy on betoniraudoittaja... ei VOI olla useampaa niin pösilöä. Mutta se on arvoitus, onko tämä tosissaan asiansa kanssa vai siis trollaako vain?
Muista aiheista trollaajia varmasti on useampia.Siis mä ymmärrän kevyen kenttävittuilun ja vittuilun aiheesta tai jopa aiheettomastikin. Mutta kun sama jorina jää päälle vuosikausiksi... Sitä en tajua enkä oikein usko, että kyseessä on vaan yksi henkilö. Kukaan yksittäinen sekopää jaksaisi yksinään niin kauan sitä samaa paskaa. Kyllä tähän useampi kuin yksi vaaditaan ja epäilen sitä, että pahimmat on ne, jota vähiten epäilee. Näin se yleensä menee...
- Genio.Cinnis
No se on se kirjoitti:
Muista aiheista trollaajia varmasti on useampia.Meitä on monta,pikkuvili ei ole ainoa ;-)
Genio.Cinnis kirjoitti:
Meitä on monta,pikkuvili ei ole ainoa ;-)
Niinpä... Jopa dazukin väsyi. Toisin kuin sinä ja kamus...
Genio.Mente kirjoitti:
Niinpä... Jopa dazukin väsyi. Toisin kuin sinä ja kamus...
Heh, ja dazulla oli yritystäkin. Propsit siitä...
- oho,
Genio.Mente kirjoitti:
Siis mä ymmärrän kevyen kenttävittuilun ja vittuilun aiheesta tai jopa aiheettomastikin. Mutta kun sama jorina jää päälle vuosikausiksi... Sitä en tajua enkä oikein usko, että kyseessä on vaan yksi henkilö. Kukaan yksittäinen sekopää jaksaisi yksinään niin kauan sitä samaa paskaa. Kyllä tähän useampi kuin yksi vaaditaan ja epäilen sitä, että pahimmat on ne, jota vähiten epäilee. Näin se yleensä menee...
Sinua epäilen vähiten....
- Mä oon vähän
Genio.Mente kirjoitti:
Siis mä ymmärrän kevyen kenttävittuilun ja vittuilun aiheesta tai jopa aiheettomastikin. Mutta kun sama jorina jää päälle vuosikausiksi... Sitä en tajua enkä oikein usko, että kyseessä on vaan yksi henkilö. Kukaan yksittäinen sekopää jaksaisi yksinään niin kauan sitä samaa paskaa. Kyllä tähän useampi kuin yksi vaaditaan ja epäilen sitä, että pahimmat on ne, jota vähiten epäilee. Näin se yleensä menee...
profiloinut viliä ja sen muita nikkejä joita arvelen sen käyttävän, siis sehän kirjoittaa tosi hyvää suomea kaikissa viesteissään (paitsi kun on mauno kuuppa -nikillä liikenteessä), sanavalmis, vastaus viipyy yleensä kauan jos sille jtn kommentoi (onko siis muutakin elämää), kaikki trollaukset tulee sopivan piruilevaan sävyyn, ei ole koskaan äärimmäisen hyökkäävä, vihaa seksi-aiheita, ei yleensä lähde muiden trollaukseen mukaan, on omalla tavallaan herkkä, pitää koirista (linkittää niiden kuvia) jne... mutta oli mikä nikki tahansa päällä niin zisel on aina dazu yms tätä samaa. Varmasti mielenterveysongelmainen ja sekopää kuten mainitsit.
Niin on taksitkin, oon vanannu jo 20 min.
Heh, lähe polkeen fillarilla. Alkaa olla kelit kohillaan. On halvempi ja terveellisempi vaihtoehto.
Minä haluaisin keskustella maidon kaksihintajärjestelmästä ja reilun kaupan hiilidioksidipäästöistä.
Maitoa en juo ja siihen reiluun kauppaan en usko. Aina voi lyödä kaikenlaisia tarroja tuotteisiin ja uskotella monenlaista.
- ....
Genio.Mente kirjoitti:
Maitoa en juo ja siihen reiluun kauppaan en usko. Aina voi lyödä kaikenlaisia tarroja tuotteisiin ja uskotella monenlaista.
"ja sen kyllä huomaa" ;)
- xemex
Ellei Genio saa alotuksiansa vetämään, alkaa hän trollaamaan
Ellei sekään vedä, mene sotkemaan toisten asiakeskusteluihin
aihevarkaaksi höpöttämään itsetänsä ja linkittelee roskaaaMiksi mä tekisin niin? Olen aina saanut keskustelua aikaseksi jos olen niin halunut. Samapa se mistä aiheesta. Ei mun tarvi trollata huomion saamiseksi. Entäs sun? Milloin olet viimeksi saanut jotain keskusteluksi sanottavaa aikaseksi? Linkkikin olis kiva...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811268
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138883- 84824
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47674Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t246592Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311580Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55569- 51549
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7540